Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

gast
gast mei 12 '09
Annik, normaal heb ik ook iets van factor 15/20 maar heb nu olie factor 8. Normaal kan ik het goed hebben maar ben al een tijdje niet echt naar strand geweest. Wel in de zon maar dan met hempje aan. En net op die plekken die niet zo vaak in de zon komen (terwijl ik het merendeel in de schaduw heb gelegen) had ik niet goed ingesmeerd en zijn dus verbrand. Goeie leer voor de volgende keer wink

Moet er niet aan denken om 12 km tegen de wind in te moeten fietsen. Zowiezo fiets ik al nooit, veel te gevaarlijk en te warm hier.

Angel voor jou zal het hier wel afzien zijn. Krijg je ook veel sproeten als je wel in de zon komt? Ik vind rood haar trouwens wel erg mooi, en sproeten trouwens ook.
Eruan
Eruan mei 12 '09
Wordt het boek ook uitgegeven dan? smile

Wow dat is een hoge factor! En dan zit bakken er zeker ook niet in... Lijkt me soms wel lastig om rood/rossig haar te hebben...

@Gast: Ik fiets elke dag ongeveer 24 tot 36 km. 12 heen en terug naar school, en dan ook nog naar sport en andere activiteiten.
gast
gast mei 12 '09
Wow, dat doe ik je niet na. Sportief hoor!
Eruan
Eruan mei 12 '09
Ik moet zeggen dat ik fietsen ook wel lekker vind, ik had al lang een scooter kunnen hebben, maar ik fiets eigenlijk liever... tongueNog beter voor het milieu ook. smile
Emuca
Emuca mei 12 '09
Ik zit vol sproeten ja. tongueIk kan maar 10 minuten in de volle zon, en dan ben ik alweer verbrand. In de zomer moet ik dus flink smeren, want ik krijg ook snel last van een zonnesteek.

Ja, het is de bedoeling dat het uitgegeven wordt. smile
admin
admin mei 12 '09
Factor 50 is flink ja, wel slim dat je jezelf goed beschermd!

Zo jij bent echt wel sportief Ann! Dat doe ik je ook echt niet na, van sport kijken word ik al moe..

Sproetjes is wel een van de zeven schoonheden!

Mijn dag was niet leuk, knetterdruk op het werk al twee dagen en veel zeurderige mensen aan de telefoon, dan is het niet makkelijk om steeds maar weer op te nemen met een glimlach op je gezicht smileHeb zelfs bij 1 meneer de hoorn erop gekwakt, wel nadat ik hem een heeeeeeele fijne dag had toegewenst.
Vanavond ga ik gewoon ongegeneerd lui op de bank hangen en vroeg naar mijn bedje.
Morgen ben ik vrij ( ik werk geen 40 maar 32 uur) en dan kan ik met de drie jongsten naar de dokter om bloed te laten prikken, is altijd leuk vooral met mijn *bijzondere* (lees autistisch) kindjes...weer een nieuwe uitdaging voor mams!
Emuca
Emuca mei 12 '09
Tja, met blaren rondlopen is gewoon vreselijk. Dat wil ik nooit meer. Helaas het grote nadeel van rood haar dus, maar ik ben wel blij met mijn haarkleurtje. wink
gast
gast mei 12 '09
Net met één van de katten naar de dierenarts geweest. Hij ademde erg zwaar/pompend de afgelopen paar dagen. Hij moest er blijven en ze gaan een foto maken om uit te zoeken wat het is. We zitten nu in afwachting van de uitslag. Niet echt leuk dus.
Lena
Lena mei 12 '09
frownvervelend gast afwachten niet altijd makkelijk
gast
gast mei 12 '09
Ik heb wel zo mijn vermoedens, maar laat het dit keer toch maar aan de deskundigen over.
Richie Richard
Richie Richard mei 12 '09
Ik voel me erg raar vandaag.. Alsof.. er een boor door mijn hoofd heen gaat.. Er allemaal gaten in zit

Ik voel me raar genoeg gigantisch high/stoned. Ik ruik overal wiet. En ik voel me bar slecht. Maar ik heb dat spul niet aan geraakt.. Ik snap er niets van..

Alles is zo raar vandaag..
Ik herinner me niets meer van gister of eergister.. Totaal niet.. Alsof ik niet aanwezig was..
admin
admin mei 13 '09
Oei spannend Sylvia, ik zal voor je duimen (en voor de poes).

Lees je teksten even na Hakuoro, volgens mij had je een feestje zondag? winktenminste dat meen ik gelezen te hebben.

Vandaag met de kids naar de huisarts, alle drie moeten ze bloed prikken en mams ook, in onze familie zit schijnbaar een erfelijk iets waardoor we een tekort aan b12 kunnen opbouwen, effe laten checken.
Brr Tony vroeg net al of hij een blinddoek opmocht..dat word weer leuk.. confused
Eruan
Eruan mei 13 '09
Is het bloedprikken al voorbij? En is het gelukt? Ik moet ook regelmatig bloedprikken, ik vind het altijd wel grappig, Goed meekijken enz. Ik wil later ook arts of iets worden dus dan is alles met naalden wel leuk... tongue

Hoe is het met de kat op dit moment?

Ik ga over een kwartier de fiets weer op, lekker in het zonnetje met de wind mee... smile

Vandaag voel ik met trouwens superlekker, goed uitgeslapen en lekker rustig!
Cialara
Cialara mei 13 '09
Bij mijn kinderen hebben ze ook wel eens bloed geprikt, een keer voor kinkhoest en een keer om allergien te onderzoeken. Allebei de keren hebben de kinderen geen pijn gehad, en werden ze heel lief opgevangen door dienstdoende verpleegster die het prikken uitvoerde. Het viel ze allebei erg mee. Ik ben altijd eerlijk tegen ze in dit soort dingen, dat is de beste weg.

Zelf geef ik bloed (als donor) en heb ik daar absoluut geen pijn van. Maar het is vaak het idee hè, dat onbekende wat het eng maakt.
admin
admin mei 13 '09
Het is gelukt! Voor Tony een mega overwinning, hij liep letterlijk te springen van schrik maar kon zich daar goed overheen zetten (wel op schoot bij mams natuurlijk, 13 jaar ha ha lief) Naderhand was hij lijkwit en erg beroerd maar na buiten even te hebben gelopen kwam hij weer een beetje bij.
Mijn dochter wil altijd stoer zijn dus dat ging goed, de jongste kon het ook prima, ik moest wel zijn arm stilhouden van hem want vorige week zat hij zo te emmeren dat de naald eruit schoot en er opnieuw geprikt moest worden, dat werd een flinke strijd dus.
Maar ik ben trots op ze het zijn kanjers! (ik ook, ben ook geprikt.. cry)

Het is zaaalig om te fietsen vandaag, hopelijk blijft het de hele dag zo!

Nu naar de winkels, heb gestofzuigd, de was staat aan, wc gepoedeld, zooooo fijn een vrije dag..pffff....lol
gast
gast mei 13 '09
Nou dat heb je weer mooi achter de rug, Kaat. Gelukkig allemaal goed gegaan. Van vitamine B12 tekort kun je ook rare dingen van krijgen hoor. Mijn vader had dit ook na meerdere maag operatie's. We merkten het altijd gelijk aan zijn humeur en gedrag als hij weer een spuit moest hebben.

Met Midas gaat het niet goed. Hij schijnt dus vocht in zijn longen te hebben maar de oorzaak is nog niet bekent. Hij is nu nog bij de dierenarts. Daar krijgt hij vochtafdrijvers en hopelijk slaan die aan. Hij was echt zielig gisteren. Zat zo hard te pompen, maar wel knorren toen ie bij mij op schoot lag. (maar dit kan ook door ongemak/pijn zijn)
Ik kan pas begin van de middag bellen hoe het is. Als ik het zo lees op internet is het niet zo best dit symptoom frown
Ik hoop voor hem dat het goed komt.
Richie Richard
Richie Richard mei 13 '09
Origineel bericht van: Karin
Oei spannend Sylvia, ik zal voor je duimen (en voor de poes).

Lees je teksten even na Hakuoro, volgens mij had je een feestje zondag? winktenminste dat meen ik gelezen te hebben.

Vandaag met de kids naar de huisarts, alle drie moeten ze bloed prikken en mams ook, in onze familie zit schijnbaar een erfelijk iets waardoor we een tekort aan b12 kunnen opbouwen, effe laten checken.
Brr Tony vroeg net al of hij een blinddoek opmocht..dat word weer leuk.. confused

Niet dat ik weet? Pre party was het laatste dacht ik.. en dat was op zaterdag.. Pff zondag.. zou wel kunnen maar.. Ik weet er niets (meer) van..
Eruan
Eruan mei 13 '09
Jeetje dat klinkt niet zo fijn gast! Ik hoop heel hard dat hij er weer bovenop komt, want echt fijn is het niet...

@Karin: Wat goed van de kinderen! Weet je al wanneer jullie de uitslag krijgen?
Edit: Ik heb trouwens mijn labrodarietsteen net besteld! smile

@Richie: Misschien handig om een soort van dagboek te maken van wat je op een dag doet? dan kan je kijken wat je gedaan hebt, eerst zelf in je gedachten terughalen en dan teruglezen of je het goed had... Zo wordt je geheugen misschien weer wat beter. smile

Vandaag hebben we op school een varkenshart ontleed! Het was echt heel gaaf, je kon alles super zien, en snijden is best wel grappig met zo'n minimesje... Was wel weer een leuke les in ieder geval...
Richie Richard
Richie Richard mei 13 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Jeetje dat klinkt niet zo fijn gast! Ik hoop heel hard dat hij er weer bovenop komt, want echt fijn is het niet...

@Karin: Wat goed van de kinderen! Weet je al wanneer jullie de uitslag krijgen?
Edit: Ik heb trouwens mijn labrodarietsteen net besteld! smile

@Richie: Misschien handig om een soort van dagboek te maken van wat je op een dag doet? dan kan je kijken wat je gedaan hebt, eerst zelf in je gedachten terughalen en dan teruglezen of je het goed had... Zo wordt je geheugen misschien weer wat beter. smile

Vandaag hebben we op school een varkenshart ontleed! Het was echt heel gaaf, je kon alles super zien, en snijden is best wel grappig met zo'n minimesje... Was wel weer een leuke les in ieder geval...

Lijkt me niets voor mij, ben ik veel te chaotisch voor tongue
Eruan
Eruan mei 13 '09
Haha, ik ook, maar het kan helpen, dan weet je de volgende in ieder geval wel wat je gedaan hebt... wink
De chaos regelt zich zelf bij mij altijd wel, dagboeken bijhouden lukt mij ook nooit, nouja een keer. tongueEn hoe ziet je slaapkamer eruit? Ook een grote chaos?
Pagina's: « Vorige ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki