Ja, is inderdaad niet veel, maar: het aanbod aan boeken is daar gigantisch! Ik ben juist blij, dat ik daardoor geen voorraad hoef aan te leggen van boeken die ik misschien niet eens verkoop! Hiermee hou ik het risico voor mezelf zo laag mogelijk
Dat is waar, want een te grote voorraad hebben is ook wel gevaarlijk hé. Dit wordt dan slapend kapitaal. En dit kapitaal kun je dan voor niets anders gebruiken natuurlijk.
Ik vertelde de naam aan mijn a.s. schoonzoon, en hij vond het marketingtechnisch een zeer zwakke naam, en het doet hem alleen maar denken aan een hoveniersbedrijf.
Helma, ik vind de naam nog steeds goed. Het past bij je, het is iets van jezelf, en je bent eruit gekomen.
Als je 10 mensen een mening vraagt krijg je 10 antwoorden. Zo gaat dat.
En de jongere generatie wil graag andere namen, liefst een merknaam.
Je hebt echt een goede keuze gemaakt en je moet je gwoon eraan houden.
Ja, Helma,
Graag gedaan.
De komende dagen zal je meer keuzes moeten maken. En je moet elke keuze zorgvuldig doen. En een eenmaal gemaakte keuze gewoon laten voor wat die is. Tenzij er echt mega-belangrijke redenen zijn. Anders blijf je steeds heen-en-weer gaan.
Je kunt de naam een mooie en moderne layout geven, en een leuk logo (laten) ontwerpen. Maar altijd moet je zelf achter de keuze staan. Het is jouw zaak, jouw initiatief en jouw investering.
Inderdaad wat Hans zegt is helemaal waar. Zie ook mijn topic over Intentie. Geef je winkel de intentie mee die het moet hebben en je zult al snel zien dat alles op zijn plek voor je zal vallen! Als jij als eerste de intentie erachter hebt gelegd is er niemand meer die het eruit kan halen .
Ik merk, dat ik veel beter om kan gaan met positieve input, terwijl ik me toch ook iets zou moeten aantrekken van negatieve kritiek: wel een lesje voor mij...
Ben ik helemaal met jullie eens, .......Phoenix het is jouw winkel en jouw energie gaat erin ..niet die van een ander.
Jij moet je er lekker bij vinden dat werkt het best!
Nou, dank je Beschermengel, dat is ook zo! Vannacht heb ik visitekaartjes en een logo ontworpen, deels van internet, deels van mezelf: zo mooi! Ik wilde maar dat ik het kon laten zien...