Loading...
nl

Ondernemersplan

koenewoen
koenewoen mrt 26 '09
6% dat is ook niet veel, en daarop moet je dan nog belastingen betalen. Dan kun je inderdaad geen korting geven.

Een attentie is altijd wel leuk natuurlijk!
Helma
Helma mrt 26 '09
Ja, is inderdaad niet veel, maar: het aanbod aan boeken is daar gigantisch! Ik ben juist blij, dat ik daardoor geen voorraad hoef aan te leggen van boeken die ik misschien niet eens verkoop! Hiermee hou ik het risico voor mezelf zo laag mogelijk smile
koenewoen
koenewoen mrt 26 '09
Dat is waar, want een te grote voorraad hebben is ook wel gevaarlijk hé. Dit wordt dan slapend kapitaal. En dit kapitaal kun je dan voor niets anders gebruiken natuurlijk.

Veiligheid voor alles!
Helma
Helma mrt 26 '09
Tadaaaaah! Ik heb zojuist www.schonehoven.nl geregistreerd via Nims! Tijd voor een feestje!!!
koenewoen
koenewoen mrt 26 '09
Groot gelijk!
Inderdaad een grote stap!!

Gezondheid!!!
Maryssa
Maryssa mrt 26 '09
Heeeee wat goed! Ik feest mee hoor whistle
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Ik ook.. Van harte! Ik ben benieuwd hoe het eruit komt te zien.
Helma
Helma mrt 27 '09
Dank je wel Koen, Maryssa en Angel!

Ik vertelde de naam aan mijn a.s. schoonzoon, en hij vond het marketingtechnisch een zeer zwakke naam, en het doet hem alleen maar denken aan een hoveniersbedrijf.

!@#$%@#$%@#$% mad
Helma
Helma mrt 27 '09
Wat is jullie mening lieve mensen? Schiet er maar op, ik kan het hebben!
admin
admin mrt 27 '09
Helma, ik vind de naam nog steeds goed. Het past bij je, het is iets van jezelf, en je bent eruit gekomen.
Als je 10 mensen een mening vraagt krijg je 10 antwoorden. Zo gaat dat.
En de jongere generatie wil graag andere namen, liefst een merknaam.
Je hebt echt een goede keuze gemaakt en je moet je gwoon eraan houden.
Helma
Helma mrt 27 '09
*pinkt traantje weg*

Dank je wel Hans. Waarom laat ik me toch zo snel van de wijs brengen?
admin
admin mrt 27 '09
Ja, Helma,
Graag gedaan.
De komende dagen zal je meer keuzes moeten maken. En je moet elke keuze zorgvuldig doen. En een eenmaal gemaakte keuze gewoon laten voor wat die is. Tenzij er echt mega-belangrijke redenen zijn. Anders blijf je steeds heen-en-weer gaan.
Je kunt de naam een mooie en moderne layout geven, en een leuk logo (laten) ontwerpen. Maar altijd moet je zelf achter de keuze staan. Het is jouw zaak, jouw initiatief en jouw investering.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 27 '09
Inderdaad wat Hans zegt is helemaal waar. Zie ook mijn topic over Intentie. Geef je winkel de intentie mee die het moet hebben en je zult al snel zien dat alles op zijn plek voor je zal vallen! Als jij als eerste de intentie erachter hebt gelegd is er niemand meer die het eruit kan halen wink.
Helma
Helma mrt 27 '09
laughWauw, kanjers zijn jullie! Dit is precies wat ik nodig had, dank jullie wel!

Nu ga ik even pauze houden en straks verder met het ondernemingsplan schrijven...
Lena
Lena mrt 27 '09
Maar altijd moet je zelf achter de keuze staan. Het is jouw zaak, jouw initiatief en jouw investering.


mooi he phoenix, veel succes hoor!
Helma
Helma mrt 28 '09
Dank je wel Lena! Erg lief van je.

Ik merk, dat ik veel beter om kan gaan met positieve input, terwijl ik me toch ook iets zou moeten aantrekken van negatieve kritiek: wel een lesje voor mij...
Beschermengel
Beschermengel mrt 28 '09

Ben ik helemaal met jullie eens, .......Phoenix het is jouw winkel en jouw energie gaat erin ..niet die van een ander.
Jij moet je er lekker bij vinden smiledat werkt het best!
Helma
Helma mrt 28 '09
Nou, dank je Beschermengel, dat is ook zo! Vannacht heb ik visitekaartjes en een logo ontworpen, deels van internet, deels van mezelf: zo mooi! Ik wilde maar dat ik het kon laten zien...
Helma
Helma mrt 28 '09
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 29 '09
Dit plaatje moet je wel op internet zetten smile.
D:HelmaOndernemersplanlogojpegLogoColorTextBelow.jpg

Hebben we niet op onze hardeschijf staan wink.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki