Loading...
nl

Ondernemersplan

Helma
Helma mrt 29 '09
Oh, dus jullie kunnen hem niet zien begrijp ik? zucht...
Beschermengel
Beschermengel mrt 29 '09

Nee we zien niets .. frown
Helma
Helma mrt 29 '09
Dan weet ik helaas niet hoe het wel moet... ik zal het nog es proberen grin
Helma
Helma mrt 29 '09
[img]http:///...th=128&height=85[/img]
Beschermengel
Beschermengel mrt 29 '09

je kunt onderop kijken of hij gelukt is...naar previeuw reactie...als je daar op drukt zie je het...hij is weer niet gelukt frown... smile
Helma
Helma mrt 29 '09
Naja... ik blijf blond he!

Anyway, de visitekaartjes zijn wel klaar en nu is de inkt op
frown

Bonnetje bewaren voor de belasting laugh
Helma
Helma mrt 29 '09
Ja, deed ik ook... zal ik het ooit leren? Misschien als Nims straks wakker is....

NIMS!!! whistleWAKKER WORDEN! tired
Beschermengel
Beschermengel mrt 29 '09


haha..... tongue
Helma
Helma mrt 29 '09
Tja... uurtje korter he.. dan krijg je dat...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 29 '09
Ook dat werkt niet. Vistaprint is beveiligd om diefstal van hun logo's te voorkomen. Als je het echt wilt laten zien kun je het beste het plaatje uploaden naar dit topic (via volledig antwoord scherm en dan bestandsbeheer). Dan kunnen we je plaatje bekijken smile.
Helma
Helma mrt 29 '09
zucht...

JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 29 '09
Wat leuk! Ik vind het een heel gaaf logo smile.
admin
admin mrt 29 '09
Hey Helma,
Wat een goed logo!
En slim, dat hartje erin!
Net dat extraatje wat het helemaal af maakt.
Helma
Helma mrt 29 '09
Aha! Dus jij kunt hem nu ook zien! Tof! Ik wilde eigenlijk drie bomen (staat voor mijn opvoeders, die ik ooit in liefde uitkoos), maar dan lijkt het nog meer op een hoveniersbedrijf! grin

Dank je, Nims.
gast
gast mrt 29 '09
Ziet er goed uit Helma. En wat betreft die naam; ik vind hem mooi maar of ie gelinkt wordt met wat je van plan bent zal de tijd moeten uitwijzen.
Mensen moeten die naam gaan linken met waar het voor staat en dat is nu niet direct al aan de naam af te lezen.
Veel reclame maken die aanspreekt.
Helma
Helma mrt 29 '09
Dank je wel Gast! Dit is de feedback die ik bedoelde!

En je hebt gelijk, daar ben ik me wel degelijk van bewust.
Zal inderdaad aan reclame moeten doen waaruit direct blijkt waar het om gaat.

Ben blij met je aanvulling.

Liefs, Helma.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 29 '09
Precies wat ik heb gedaan met Merudi. Het naam en logo staan helemaal voor niets, behalve dan wat er hier gebeurdt. Door wat je doet krijgt het vanzelf betekenis en de naam Merudi, iedereen hier, kan het prima onthouden smile.

Ik ben met niets begonnen Helma, maar kijk naar de enorme potentie die het krijgt als je er maar in geloofd en het een intentie meegeeft. Precies wat hier op Merudi ook gebeurd is wink.
Emuca
Emuca mrt 29 '09
Ik vind het logo heel erg mooi! Het hartje erbij vind ik heel erg passend en uniek! smile
Helma
Helma mrt 29 '09
Dank, Nims! En als ik vragen mag, op welke plaatsen heb jij reclame gemaakt? Op www.spiritueel.startpagina ook? Toen je begon was er nog geen hyves...

Zoals jullie wel merken ben ik behoorlijk blond in zoiets simpels als een plaatje downloaden. Het bouwen van de site zal me niet makkelijk afgaan: toch zet ik door, en kom er vast wel uit, al zal het iets langer duren!
Helma
Helma mrt 29 '09
Oh, jouw reactie had ik nog niet gezien Hans, dank je wel.

Angel, ook bedankt: ja, dat hartje deed het em! Alles is tenslotte bedoeld vanuit liefde.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki