Loading...
nl

Ondernemersplan

Helma
Helma mrt 23 '09
laughOok mooi!

Pffff... ik begin te malen, ik lijk wel manisch, hahahaha...

Ik ga niet alles checken op SIDN, want daar zit een limiet aan. Ik schrijf ze wel allemaal op.
Heel erg lief van jullie dat jullie meedenken. Bij de opening ontvangen jullie allen een welkomstgeschenk, een kalender tot en met 2012 ofzo wink
Helma
Helma mrt 24 '09
Op mijn hyves heb ik een poll waarop je kunt stemmen, en na vier stemmen staat devijfdedimensie op één! laughBen benieuwd wat er gebeurt...
Emuca
Emuca mrt 24 '09
Ik zal zeker eventjes gaan stemmen. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 24 '09
welkombijuzelf staat op één smile.
Helma
Helma mrt 24 '09
Hahahah, ik lig in een deuk, wie heeft dat gedaan! Lolll... het is wel een gedeelde één hoor Nims!

Geniaal dit!
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Heb je nog steeds geen keuze kunnen maken? Of ben je het niet helemaal eens met de nummer 1? smile

Ik dacht vanmorgen aan: waar de wind waait. smile
Helma
Helma mrt 26 '09
Die is nog vrij laugh... is nog helemaal niet zo gek...

helemaalnietgek.com is ook nog vrij confused
Emuca
Emuca mrt 26 '09
oh jee, jij krijgt het steeds moeilijker. Misschien helpt het voor jezelf om vandaag eentje weg te strepen? En morgen weer een. Etc. etc. smile
Helma
Helma mrt 26 '09
Een tante zei op hyves tegen me dat het ook iets moet zeggen over mezelf, dat ik er iets van mezelf in kan leggen, en dat heeft me in de war gebracht: zal ik gewoon mijn voor- en achternaam doen, die is ook nog vrij. Nee, ik ben er uit. Ik laat jullie nog even in spanning, want ik moet eerst de kleine lettertjes lezen laugh
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Oh oh! Ik word nieuwsgierig. smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 26 '09
Ik vind helemaalnietgek.com wel een erg leuke naam smile.
Helma
Helma mrt 26 '09
Nou, daar komt ie, ik heb het nog niet geregistreerd: www.schonehoven.nl of www.deschonehoven.nl (mijn achternaam is schoonhoven, vandaar...
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Goed opgelost smileEn ik vind het ook wel cool klinken.
admin
admin mrt 26 '09
Mooi Helma, je bent er op eigen kracht uit gekomen!
Bravo!
koenewoen
koenewoen mrt 26 '09
Vind ik ook wel passen Helma!
Alvast proficiat!!
Helma
Helma mrt 26 '09
laughlaughlaughlaughlaugh

Nu wilde ik hem net registreren, schijn je een KvK-nummer in te moeten voeren... zucht...

Maar, blij dat jullie het oke, cool en bravo vinden!
koenewoen
koenewoen mrt 26 '09
Een KvK-nummer???
Wat is dat voor een beest?
Emuca
Emuca mrt 26 '09
Kamer van Koophandel.

Ik hoop dat het op de rails zetten van dit project nu allemaal gladjes zal verlopen. En dan kom ik graag rondsnuffelen in de webwinkel. smile
koenewoen
koenewoen mrt 26 '09
Ja ik zal ook zeker eens langskomen op je site!

Is er een korting voor de leden van Merudi??????? laugh
Helma
Helma mrt 26 '09
Het bestellen van boeken zal gelinkt zijn aan een partner die voor mij de info en verzending verzocht van nieuwe boeken: ik krijg daar slechts 6 % provisie voor, maar ik hoef er niet rijk van te worden. Als je 2e hands boeken van mijzelf, of een ander esoterisch produkt bestelt, stuur ik bij de 1e bestelling een attentie mee, bedoelt als welkom, maar wat weet ik nog niet laugh
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki