Hoihoi,
ik heb een starterspakket aangevraagd bij de Kamer van Koophandel. Waar we het een paar maanden geleden al over hadden, laat me niet los. Het pandje, wat toen te huur stond, is inmiddels verhuurd. Toch wil ik via een andere weg, iets gaan proberen. Maar niet binnen een half jaar! Ik ga op mijn gemakje nadenken over wat ik wil. Misschien een blokhut plaatsen in mijn gigantische tuin, en daar op den duur een spiritueel winkeltje beginnen, voor mijn part eerst voor maar twee dagen. Ik ga er van uit dat dit niet binnen vijf jaar rond is, dus ik heb de tijd. De artikelen die ik zelf kan maken, kan ik nu alvast mee beginnen, want ik heb alle materialen in huis! Ik zal eerst een ondernemersplan gaan bekijken en invullen, en ik zal ongetwijfeld de meest lastige puzzelstukken tegen gaan komen. Ik begreep net aan de telefoon dat ik 30% van mijn woonoppervlak mag gebruiken voor bedrijfsruimte: nou weet ik niet of dat in huis of in de tuin mag zijn. Allemaal vragen waar ik nog lang geen antwoord op heb, maar ik heb de tijd!!! Leuk he! Het is geen aanval of een manie, want ik ben er al langere tijd mee bezig. Ik zou het begrip spiritualiteit dan ook veel breder willen trekken: de bijbel, de koran, reiki, noem het maar...
Kaarsen, dromenvangers, nieuwe boeken, 2e handsboeken, fantasieboeken, kaartjes, enz.
Zomaar even wat gedachtenspinsels van mij, op een rij... <)
'Dromen' jullie even met me mee?