Loading...
nl

Ondernemersplan

Helma
Helma mrt 9 '09
Hoihoi,

ik heb een starterspakket aangevraagd bij de Kamer van Koophandel. Waar we het een paar maanden geleden al over hadden, laat me niet los. Het pandje, wat toen te huur stond, is inmiddels verhuurd. Toch wil ik via een andere weg, iets gaan proberen. Maar niet binnen een half jaar! Ik ga op mijn gemakje nadenken over wat ik wil. Misschien een blokhut plaatsen in mijn gigantische tuin, en daar op den duur een spiritueel winkeltje beginnen, voor mijn part eerst voor maar twee dagen. Ik ga er van uit dat dit niet binnen vijf jaar rond is, dus ik heb de tijd. De artikelen die ik zelf kan maken, kan ik nu alvast mee beginnen, want ik heb alle materialen in huis! Ik zal eerst een ondernemersplan gaan bekijken en invullen, en ik zal ongetwijfeld de meest lastige puzzelstukken tegen gaan komen. Ik begreep net aan de telefoon dat ik 30% van mijn woonoppervlak mag gebruiken voor bedrijfsruimte: nou weet ik niet of dat in huis of in de tuin mag zijn. Allemaal vragen waar ik nog lang geen antwoord op heb, maar ik heb de tijd!!! Leuk he! Het is geen aanval of een manie, want ik ben er al langere tijd mee bezig. Ik zou het begrip spiritualiteit dan ook veel breder willen trekken: de bijbel, de koran, reiki, noem het maar...
Kaarsen, dromenvangers, nieuwe boeken, 2e handsboeken, fantasieboeken, kaartjes, enz.

Zomaar even wat gedachtenspinsels van mij, op een rij... <)

'Dromen' jullie even met me mee?
Delen:
admin
admin mrt 9 '09
Leuk idee. Spannend!
Ik hoop voor je dat het binnenkort concreet wordt.

Je woont in een omgeving waar andere tradities zijn.
Je kunt dat zien als een belemmering. Maar ook als een kans.
Want voor de streng gelovigen kan er een wereld opengaan via jouw winkel! smile
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 9 '09
Natuurlijk doe ik dat met je!

Je weet dat ik het enorm aanmoedig in je! Zei ik toen al, en doe ik nu weer: ´Go girl, go!´

Liefs, Paulette grin
Helma
Helma mrt 9 '09
Dank je, Hans. Dat binnenkort laat ik nog even weg: stapje voor stapje!

En inderdaad, het bewust breder willen neerzetten is om ook breder publiek te trekken. Het concept wil ik zorgvuldig uitwerken en dat heeft tijd nodig...
Helma
Helma mrt 9 '09
Thanks, lieve Paulette!

En je bent bij deze van harte uitgenodigd voor de opening laugh
whistle
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 9 '09
Ik ben er!!!

XX
Helma
Helma mrt 9 '09
Leuk! Nou nog de burgemeester om mijn vinger winden, de krant bellen en we staan er gekleurd op! zou niet de eerste keer zijn dat ik in de krant kom, hahaahhah!!!

liefs, Helma.
Helma
Helma mrt 9 '09
Oh, by the way, iedereen is welkom hoor! Maar Paulette is eregast cool
Lena
Lena mrt 9 '09
veel plezier met het ondernemen smile
Maryssa
Maryssa mrt 9 '09
Echt geweldig dat je de eerste stap hebt gezet! Lekker in eigen tempo aan je droom werken. Goed hoor!
gast
gast mrt 9 '09
Heb je de Happinez van februari met het boekje van Geert Kimpen erbij? Als je die niet hebt is dit misschien een aanrader.

Succes met alles iig en ik droom met je mee laugh
Helma
Helma mrt 9 '09
Lena, Maryssa, Gast: dank jullie wel! ja, dat boekje heb ik liggen Gast! Bedoel je om te verkopen of te lezen laugh

Ik ben er nog niet aan toe gekomen om hem te lezen, maar ik denk dat daar inderdaad zinvolle info instaat: thanks!
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar mrt 9 '09
Origineel bericht van: Phoenix
Oh, by the way, iedereen is welkom hoor! Maar Paulette is eregast cool


Sorry Helma, je laat me nu echt even blozen.... blush
koenewoen
koenewoen mrt 9 '09
Ik droom ook met je mee, lijkt me zalig een eigen winkeltje te hebben.
Ben wel benieuwd welke dingen je zelf maakt?
Ik wens je heel veel succes!
Helma
Helma mrt 9 '09
Inmiddels heb ik zo'n beetje 20 kaarsen klaar (gemaakt in melkpakken en pringles) maar dat is niet bijzonder genoeg: ik heb al het materiaal liggen om zo'n 30 dromenvangers te maken: ik wil nog 3D-wandkleden maken: er hangen hier wat schilderijen die ik jaren terug al maakte: verder heb ik ongeveer 4 dozen liggen met allerlei lapjes stof: ik heb schapewol en een spinnewiel, waarop ik met gouddraad mooi draad kan spinnen: daarnaast wil ik tegen die tijd een enorm variabel aantal boeken bestellen, inzichtskaarten, cd's, films, engelenkaarten, half-edelstenen en kristallen hangers: ik wil nog mobiles maken: ik kan enorm goed figuurzagen en heb een lijmpistool. Verder heb ik een naaimachine waar ik behoorlijk handig in ben. Nu nog verschrikkelijk veel tijd laugh

Nou, dat is het voorlopig even.
Beschermengel
Beschermengel mrt 9 '09
Wat leuk Phoenix!! als de winkel open is kom ik bij je kopen!!! zeker weten!!

Goed van je hoor! echt heel leuk! smile
Helma
Helma mrt 9 '09
Welkom! Koffie of thee? En je hoeft niks te kopen hoor, langskomen is allang leuk!
Beschermengel
Beschermengel mrt 9 '09

Koffie... smile..en ja tuurlijk wel koop ik bij je!
Helma
Helma mrt 9 '09
laugh
Helma
Helma mrt 10 '09
Het starterspakket is binnen! Eerst maar eens richten op marktonderzoek...
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki