Er zijn meer engelmensen op deze aarde dan we zelf weten.
Er zijn er een aantal die het niet eens van zichzelf weten.
Onlangs ontdekte ik bij mijn dochter dat ze de vleugels kan zien van engelmensen.
En zo zei ze bij bepaalde personen ze ook te zien ,maar aan hen kun je totaal niet merken dat ze engelmens zijn meer aards zeg maar.
"Dat is het nadeel om als mens geboren te worden" zei mijn gids hierop."Je komt in een mensen lichaam in een mensengezin met mensenproblemen en een mensen opvoeding enz. waardoor je vergeet wie je echt bent.Het kan wel weer terug komen die wetenschap ,maar dat gebeurd niet altijd."
Dus m.a.w. engelmensen kunnen enorm veel lijken op mensen
Idem hier, ik ben me niet bewust van alle Engel krachten en ben aards bezig er werd mij verteld dat ik meer mens ben dan engel.
Maar ik kan me ook niets herinneren dat ik wellicht een engel ben, behalve dat ik excentriek ben en bizarre dingen meemaak en ook voldoe aan de omschrijving maar goed ook aan de HSP omschrijving voldoe ik.
Maar goed om je talen als engel uit te voeren moet je vooral jezelf zijn en dan straalt je licht vanzelf wel, ongeacht bewust te zijn van je status. ^^
En hier bots ik dus op een probleem,
ik ben me nu uhmmmm +/- 2jaar van bewust dat andere vinden dat ik een gereïncarneerde engel ben.
Ik ben me ervan bewust dat meerdere keren in mijn leven mensen zeiden tegen mij dat ik een engel was, en dat sommige toen op dat moment tegen omstanders zeiden dat ik het nog niet wist.
Ik ben me ervan bewust dat ik af en toe onbewust een erg goede timing heb, en tegenwoordig ook wel eens bewust een goede timing…. humz.
Ook weet ik dat ik mezelf helemaal kwijt was en dat mijn pad mij terug leiden naar mezelf, en ik hoefde alleen maar het te accepteren van het 'go white the flow' effect.
Ik weet nog niet echt wat mijn taak hier op aarde nu eigenijk is, wellicht gewoon mens zijn en met aardse dingen bezig te houden zoals genieten van het leven, goede moeder zijn voor een goede basis bij mijn kind te creëren en vooral mezelf te zijn want daardoor raak ik mensen toch wel in hun hart.
hihi 1 van mijn eigen-aardig-heden is dat ik vrij direct ben en mensen (wellicht 'afdwing', maar wel onbewust) om na te denken over bepaalde onderwerpen.
Ook vind ik mensen helpen leuk om te doen, engel of niet helpen is leuk!!! ^^
Uhmmm ik vind het ook leuk om veel dingen (onbewust én ook wel bewust) anders te doen dan wat 'de gewoonte' is om te doen, ik heb namelijk het idee dat ik de 'onbeschreven' regels niet zo goed ken in de zin van dat ik niet goed de logica ervan inzie.
Tja er zijn zoveel andere opties en mogelijkheden waarbij je in principe meer eruit haal (voordelen/bevorderlijke/meest gunstige) dan met de traditionele manieren.
Ik heb me het afgelopen jaar er best op gefixeerd dat ik een engel moest zijn met alle kwaliteiten van een engel, helaas in de traditionele zin moest je zowat een halfgod zijn om aan die eisen te voldoen. L.O.L.
Nee hoor, als ik dan toch op aarde ben om o.a. mens te zijn dan is wellicht het aardse mijn opdracht en tja ondertussen probeer ik dan maar de harten van anderen mensen te raken… humzzz...