Loading...
nl

Engel-mensen

gast
gast okt 22 '10
Is wel te hopen dat het kind van een ander niet net de straat over steekt als jij er aan komt scheuren om een kick te krijgen (ook wel een beetje crimineel(=gevaar voor de maatschappij)).
admin
admin okt 22 '10
Gast wat ben ik blij dat je er weer effe bent...!
gast
gast okt 22 '10
Ho niet te hard juigen hoor Karin wink
admin
admin okt 22 '10
Ik zeg toch effe..guppie xoxox
gast
gast okt 22 '10
Hahaha, ja sorrie weer te snel gereageerd hè. Zal ik het ooit nog eens leren laugh
admin
admin okt 22 '10
Moet dat dan? wink
+(maria)+
+(maria)+ jun 24 '11
Als mens ben je meestal geaard en zit de ziel vast in het lichaam .bij de engelmens is het niet geaard alsof je naast het lichaam bent iedereen heeft een ziel maar die van een engel mens zit niet in het lichaam zij kan zich niet hechte aan de aarde en voelt zich niet thuis . Ze mist haar huis de liefde die ze daar voelde en die ze zich nog kunne herinneren. Daardoor blijft ze ongeaard oftewel een gesloten wortel chakra .ook kan ze het gevoel hebbe geadopteerd te zijn omdat ze als babys ook niet in het lichaampje zate en niet de moeders band voele . Liefs .
+(maria)+
+(maria)+ jun 24 '11
Ik zie er veel mense zijn die denke ze nu engel zijn door de kenmerken .een engelmens voelt een zware energie bij haarhoofd doorstromend naar de nek wanneer zij dit vraagt om slechte energie weg te late neme if nieuwe energie te krijge ze hebbe alle zintuigen en zijn zwaar paranormaal zij helpen zonder koste de energie voelt bijna onverdragelijk ze zal inkrimpen als stroom voelt het maar niet pijnlijk .
+(maria)+
+(maria)+ jun 24 '11
Niemand is perfect god is er voor hun die zondige voor iedereen ook voor de criminele de hoeren het uitschot hij houdt net zoveel van hun als van jou .je gooit met stenen!
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 25 '11
Origineel bericht van: +(maria)+
Niemand is perfect god is er voor hun die zondige voor iedereen ook voor de criminele de hoeren het uitschot hij houdt net zoveel van hun als van jou .je gooit met stenen!


ehmz, zou je een beetje op je taalgebruik willen letten +(maria)+ shocked
we zijn allemaal mensen, en ook allemaal zijn we perfect...
Het zou fijn zijn als iedereen dat in kan zien, en we elkaar met respect behandelen, want
eigenlijk is iedereen goed! de mens heeft de vrije keuze, te doen en laten wat ie zelf wil,
daarbij ontdekken dat, je soms dingen ietsjes anders had moeten doen, (inzicht)
het is belangrijk dat je iedereen in zijn waarde laat, wat die gene ook "verkeerd" doet!

zelf geloof ik niet in dingen verkeerd doen, omdat het allemaal lessen zijn die we allemaal moeten leren,
door schade en schande wordt men wijs!
ieder beleeft deze dingen op zijn eigen manier...
en daarbij gaat het vooral om: zelfkennis, de contact met je gids, hoe goed begrijp je jezelf, bijv. dmv
dromen, maar ook de realiteit niet uit het oog verliezen...
uiteindelijk, zal je de dingen vanuit een ander perspectief gaan zien... je verstand en gevoel, komen op 1 lijn... en van daaruit mag je oordelen, het grappige is daarbij, dat als je zover bent, je helemaal geen behoefde meer voelt om te oordelen...
en dus kan dat hoofdstuk worden afgesloten...
want dit stukje "weet" je dan!
ieder zijn ding, zeg ik maar...
dit stukje hierboven heb ik ook op Merudi moeten leren...
omdat ik persoonlijk gewoon niet in God geloof,
toch ben ik wel gelovig, en voel me verbonden met iets wat veel groter is dan, de God die in de bijbel wordt
beschreven...
ik ga niet naar de kerk, geloof niet in de bijbel, en toch weet ik, dat ik op de goede weg ben, omdat mijn paranormale gaves blijven groeien!
bijna elke dag, het ik wel een connectie, en krijg vaak meteen daarna, een bevestiging van mijn gids!
ook steeds vaker worden de dingen die ik "waarneem" bevestigd door de mensen, om me heen, ook op Merudi!
dat geeft me een heel goed gevoel,
dat gevoel, is een beetje vergelijkbaar met een hele bewust saamhorigheidsgevoel...

groetjes Moonflowertje
+(maria)+
+(maria)+ jun 26 '11
Grappige meid ben je ik oordeel juist niet ik reageer op een reactie en zeg ze met stene gooitze veroordeelt met haar mond criminele dus ik zeg niemand is perfect ze vindt zichzelf beter en vindt criminele verdriet verdiene. Beter lezen .en je hoeft jou mening niet aan mij opte dringe bepaal zelf wel wat ik moet leren weet iig meer als u . Anders vraag je dat aan je gids weet wel een gids een persoon met eige mening is en eigen wil advies kan je naar luistere maar je moet zelf keuzes make je bent hier niet voor niks
+(maria)+
+(maria)+ jun 26 '11
En iedereen is perfect wow ? Wel raar er dan elke dag zoveel kinderen door geweld dood gemaakt worden . Een wereld vol perfectie jammer van alle oorlogen dan?? Perfect bestaat niet we hebben allemaal onze foute we zijn hier om er van te leren en ik hou van heel veel mensen ondanks ze niet perfect zijn
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 26 '11
Het enige wat ik aan jou op dring... is eigenlijk, dat je op je
taalgebruik moet letten... en daarmee doel ik op jou woord-keuze.
eigenlijk alleen maar, om Merudi netjes te houden...

ik zal het de volgende keer beter neerzetten (duidelijker)


en over het perfect zijn van alle mensen,( mijn mening, in het algemeen, dus val niemand aan!) daarmee doel ik op:
dat iedereen op een bepaalde tijd, z'n portie krijgt, juist om er mee om te leren gaan, inzicht te krijgen in deze ( verschrikkelijke) dingen, die die moet doorstaan...
uiteindelijk worden mensen sterker, en wijzer...
alles heeft een doel... ook al kun je er soms niet bij met je allesie... waar sommige dingen nou nodig voor zijn?
En toch als je het "helder" bekijkt, en daarmee bedoel ik, vanuit alle aspecten...
ontdek je op een moment ineens, dat er meer kanten, aan een verhaal zitten, door al deze kanten met elkaar te verbinden, zien als het grote geheel, waarin elke energie- drager zijn eigen steentje bijdraagt, zowel in het hier en nu, als in het hiernamaals, zul je zien dat juist door al deze "verkeerde" dingen, iets "goeds" zal worden bereikt... misschien is dat het doel: de grote volmaaktheid!

door schade en schande, word je wijs

maar... dit is iets, wat ik persoonlijk zie als de waarheid...
en mijn waarheid, is niet per definitie "de waarheid"...
het is relatief, zegmaar...
en waar niets zeker is, is alles mogenlijk!

@Topic Engel-mensen

Quote:
Vandaag vertelde een vriend van mij iets waar ik wel even over moest nadenken. Ik was ook benieuwd of jullie hier misschien meer over weten.

Zijn bewering ging over engel-mensen. Daarin stelde hij, dat engel-mensen op aarde worden geboren zonder ziel. Het zou wel kunnen dat zij tijdens het aardse leven een ziel KUNNEN ontwikkelen.

Wat ik me dus afvroeg, wie hier meer van weet.
Emuca
Emuca jun 26 '11
Origineel bericht van: +(maria)+
En iedereen is perfect wow ? Wel raar er dan elke dag zoveel kinderen door geweld dood gemaakt worden . Een wereld vol perfectie jammer van alle oorlogen dan?? Perfect bestaat niet we hebben allemaal onze foute we zijn hier om er van te leren en ik hou van heel veel mensen ondanks ze niet perfect zijn


Iedereen is perfect en imperfect tegelijk. Perfectie is iets wat bewust is op smaak en schoonheid, en dat is voor iedereen weer anders. Maar ik snap moonflowertje wel. Het is perfect. Al die rotdingen die gebeuren, die moeten gebeuren om lessen te zijn op aarde. Als al die rotdingen niet zouden gebeuren... waarom zouden we dan naar de aarde gaan om te leren? smile
Groene_heks
Groene_heks jun 26 '11
Zolang we ons niet realiseren dat we wel perfect zijn en precies zijn zoals we horen te zijn, zullen we niet leren van onszelf en van andere te houden, als we dat gaan doen word de wereld vast een stuk leuker smile
+(maria)+
+(maria)+ jun 26 '11
Zo zeg iedereen denkt hier te weten hoe de wereld in elkaar steekt !!
Maar luistere en lezen kunne jullie niet of wel?? Nogmaals ik reageer op iemand die schrijft dat ze vindt dat goede mensen het niet verdienen om een kind te verliezen maar criminele wel want hun kieze ervoor .ik zeg dat god net zo veel van de criminele houdt dan van haar en niemand perfect is!
Behalve jullie dan he jullie zijn geweldig en zonder fouten en denke het allemaal erg goed te weten .
jullie begrijpen niet eens wat er verteld wordt en preken over perfectie .
omdat ik het woord perfect heb uitgesproke .en onder de criminele zijn er meerdere engelen mensen .waarom denk je wij hier zijn als de wereld zo perfect is waarom zouden we onze energie dan in jullie steken als we dan blijkbaar toch niet nodig zijn om te helpen.
+(maria)+
+(maria)+ jun 26 '11
Ok ja sorry ik sprak het woord hoer uit blijkbaar ben ik niet zo perfect in jullie ogen excuus voor me taal gebruik bij deze.
Groene_heks
Groene_heks jun 26 '11
Ten eerste, luisteren en lezen kunnen *wij* in dit geval ik, prima!
Misschien had je er even bij kunnen schrijven op wie je reageert, dat staat namelijk helemaal nergens.

Ik denk dat je niet begrijpt wat ik bedoel.
Als ik schrijf dat ik de wereld perfect vind, dan bedoel ik met al het positieve en ook het negatieve (datgene wat je nu probeert te verspreiden hier smile).
NIEMAND heeft geschreven dat iemand wat voor hulp dan ook niet nodig heeft.

Daarbij ben ik persoonlijk van mening dat je die hulp nogal opdringt, ik ben van mening dat mensen zelf mogen kiezen of ze hulp willen krijgen, niet dat een ander beslist of iemand hulp nodig heeft.

Waarom zou ik niet mogen denken dat ik weet (denk te weten) hoe de wereld in elkaar steekt? Volgens mij doe jij precies hetzelfde...

Daarbij vind ik dat je voor iemand die hier net een blauwe maandag is, je nogal grof in de mond bent en ik vind het niet netjes als je zo tekeer gaat tegen mensen die eigenlijk geen idee hebben wie je bent.

Dus hierbij het dringende verzoek om een normale discussie te voeren alsjeblieft, laat iedereen in zijn waarde, dan doen mensen dat ook bij jou.
akschuna
akschuna jun 26 '11

@ Maria

Ben jijzelf engelmens Maria?

De waarheid van een mens is toch wel degelijk zijn/haar waarheid gevormd door diens persoonlijkheid en persoonlijke ervaringen in het leven en tijd te komen,lijkt mij,
En die eigen waarheid maakt de mens toch perfect zoals hij IS ?
+(maria)+
+(maria)+ jun 26 '11
als je duidelijkheid wil ik reageer op het feit dat er een vrouw vindt criminele het eerder verdienen om een kind te verliezen en omdat ik zelf pas me zoontje heb verloren en zelf ook als pros heb gewerkt en vele fouten heb dan nog verdien ik het niet meer als andere om een kind te verliezen . daarom reageerde ik maar dan hebbe jullie het over perfectie terwijl ik me dan zorge maak over dat die vrouw zegt ik scheur hard door me straat heen nou pardon ze wil geen kind verlieze maar blijkbaar wel dat een ander mans kind onder haar wiele komt .en voor de duidelijkheid ik ben hier al lange tijd ik heb alleen nog nooit gereageerd sowieso over engele mense gesproke zij moge alleen helpe wanneer god dat wil .en over perfectie jezus stierf voor onze zondigheden en hier wordt ook veel nagedacht over het einde maar niemand weet zelfs geen engelen alleen god weet wanneer de tijd is .maar wel respect dat je voor maantje opkomt doet maan ook voor andere !!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki