Niemand is perfect god is er voor hun die zondige voor iedereen ook voor de criminele de hoeren het uitschot hij houdt net zoveel van hun als van jou .je gooit met stenen!
ehmz, zou je een beetje op je taalgebruik willen letten +(maria)+
we zijn allemaal mensen, en ook allemaal zijn we perfect...
Het zou fijn zijn als iedereen dat in kan zien, en we elkaar met respect behandelen, want
eigenlijk is iedereen goed! de mens heeft de vrije keuze, te doen en laten wat ie zelf wil,
daarbij ontdekken dat, je soms dingen ietsjes anders had moeten doen, (inzicht)
het is belangrijk dat je iedereen in zijn waarde laat, wat die gene ook "verkeerd" doet!
zelf geloof ik niet in dingen verkeerd doen, omdat het allemaal lessen zijn die we allemaal moeten leren,
door schade en schande wordt men wijs!
ieder beleeft deze dingen op zijn eigen manier...
en daarbij gaat het vooral om: zelfkennis, de contact met je gids, hoe goed begrijp je jezelf, bijv. dmv
dromen, maar ook de realiteit niet uit het oog verliezen...
uiteindelijk, zal je de dingen vanuit een ander perspectief gaan zien... je verstand en gevoel, komen op 1 lijn... en van daaruit mag je oordelen, het grappige is daarbij, dat als je zover bent, je helemaal geen behoefde meer voelt om te oordelen...
en dus kan dat hoofdstuk worden afgesloten...
want dit stukje "weet" je dan!
ieder zijn ding, zeg ik maar...
dit stukje hierboven heb ik ook op Merudi moeten leren...
omdat ik persoonlijk gewoon niet in God geloof,
toch ben ik wel gelovig, en voel me verbonden met iets wat veel groter is dan, de God die in de bijbel wordt
beschreven...
ik ga niet naar de kerk, geloof niet in de bijbel, en toch weet ik, dat ik op de goede weg ben, omdat mijn paranormale gaves blijven groeien!
bijna elke dag, het ik wel een connectie, en krijg vaak meteen daarna, een bevestiging van mijn gids!
ook steeds vaker worden de dingen die ik "waarneem" bevestigd door de mensen, om me heen, ook op Merudi!
dat geeft me een heel goed gevoel,
dat gevoel, is een beetje vergelijkbaar met een hele bewust saamhorigheidsgevoel...
groetjes Moonflowertje