@ Helma Dat is heerlijk om op te ruimen in huis geeft veel ruimte en rust. Ik zag laatst een stukje op tv over op vakantie gaan. Vind hem wel toepasselijk. Sanne Wallis de Vries vertelde dat ze voor ze op vakantie gaat altijd haar huis zo mooi heeft opgeruimd dat ze er dan eigenlijk wil blijven en helemaal niet meer op vakantie wil omdat het thuis dan zo gezellig is!
@ Jorine Klinkt goed die afwisseling. Bijzonder dat je kinderen een huisje in Nederland veel leuker vinden. Vlak aan het strand zijn er echt schattige huisjes om te huren; lekker hoor! Oostenrijk is ook niet echt vervelend.
Ik ga dit jaar een weekje back to basic met mn vriend in Noord Frankrijk. Dat betekent dus in the middle of nowhere in de natuur. Je wassen in een beekje, mooie wandelingen maken en aan het kampvuur zitten met zn tweetjes. Later boeken we nog 2 weken een last minute naar een zonnige bestemming in hotel of appartement. Paar dagen van te voren kijken wat er nog beschikbaar is en gaan.
Het is wel bijzonder hoor dat weekje back to basic voor mij! Ik heb een innige band met mn stijltang hihi Het verblijf zal vast hilarische momenten op gaan leveren. Maar ik heb er zin in! Ik ga een verslag van die week schrijven en zal dat hier nog wel plaatsen.