Loading...
nl

Op vakantie

gast
gast jul 3 '08
Dank je Dinie.
Claire
Claire jul 4 '08
Ons vakantiehuis staat op de hoogste berg (Hosteberg) in Saarburg. tussen de Saar en de Moezel, Gebeid wat het 3 landenpunt is van Frankrijk, Luxemburg en Duitsland. Ik vertoef er graag vanwege de rust en de natuur. De mooie wandelingen die je kunt maken langs, zoals erop verschillende plaatsen in dit jaargetij verschillende wilde orchideeën bloeien. De doorkijkjes over de Moezel en de Saar. Het landschap in de zomer vind ik net een lappendeken. De stad Trier met zijn cultuur en gezelligheid. Ook in de stad Luxemburg is gezellig vanwege de terrasjes op het plein.
Lena
Lena jul 4 '08
te gek hoor is het je eigen vakantie huis????
lijkt me een hele mooie plek
Claire
Claire jul 5 '08
Ja, het is ons eigen huis. Ons appeltje voor de dorst zal ik maar zeggen. En het staat ook op een heel mooi plekje. Als ik daar ben kom ik tot rust, hoor ik alleen de vogels en daar heb ik een panoramauitzicht. Kan bij helder weer wel 60 km van mij afkijken.
Lena
Lena jul 6 '08
heerlijk lijkt me dat de rust en de stilte
mooi appeltje voor de dorst claire
inneke
inneke jul 6 '08
Ik ben er morgen mee weg: 11 dagen Portugal.

Tot later misschien!
Lena
Lena jul 6 '08
wat heerlijk inneke ben stiekem wel jaloers hoor, om me heen gaat iedereen al weg.
moet je vroeg op???
tot over 11 dagen!!!!geniet ervan
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 6 '08
Fijne vakantie!
gast
gast jul 6 '08
Veel plezier Inneke. Geniet van iedere seconde.
inneke
inneke jul 7 '08
Niet vroeg op, wel slecht geslapen smile. Ik ga nu vertrekken.
Doeeeeiii
Lena
Lena jul 19 '08
wat gaat het de tijd snel, hoe was het in Portugal,heb je een fijne vakantie gehad?? smile
inneke
inneke jul 19 '08
Het was fijn ja! Even bekomen nu. We zijn gisterennacht aangekomen en mochten vanmorgen naar de begrafenis van de grootvader van m'n man. Er zijn leukere manieren om terug 'in de realiteit' te komen...

Er is hier veel geschreven zeg. Ik moet me inhouden om niet alles te lezen! Heb me op vakantie voorgenomen heel wat minder online te zijn en andere stressy patronen los te laten. Ben benieuwd of het me gaat lukken.
gast
gast jul 19 '08
Hi Inneke, welkom terug. Maar wat een slecht voornemen heb jij wink
Eerst eigenlijk gecondoleerd met je schoonopa. Dat is geen leuke thuiskomer. Was hij oud/ziek?
Hoop je toch nog wel regelmatig hier tegen te komen hoor!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 19 '08
Hey welkom terug en nog gecondoleerd. Merudi heeft inderdaad niet stilgestaan, dus success met je in te houden smile. In ieder geval, leuk dat je er weer bent!
Lena
Lena jul 19 '08
gecondoleerd inneke
maar fijn dat je er weer bent smile
inneke
inneke jul 20 '08
Ik had die man maar 1 keer gezien hoor, maar dank je wel. Hij was oud en ziek. Boeiend en schrijnend om die familie te zien: er zit een enorme haat en pijn. Was raar om dat te ervaren wanneer je zelf net 10 dagen in een andere wereld hebt gezeten.

Ik kom nog wel piepen, tot ik echt de moed heb los te laten laugh
Lena
Lena jul 20 '08
laughdan piepen we samen weer verder
wat jammer dat het sommige mensen moet overkomen haat en pijn
mag ik vragen wat jij nog moet loslaten?
Paradijs
Paradijs jul 20 '08
Hai Lena.

Loslaten dan maar, die bliksem komt op je af....
Pure zuivering...zie je je geeft het toe...je bent er nog niet helemaal...nu is je kans...laat los, laat los, je pijn en haat, naar anderen toe....

Dan zal de liefde over je heen vallen..

Als een allesverterend vuur.

Succes Lena...en een warme dag vandaag...
Lena
Lena jul 20 '08
Origineel bericht van: Paradijs
Hai Lena.

Loslaten dan maar, die bliksem komt op je af....
Pure zuivering...zie je je geeft het toe...je bent er nog niet helemaal...nu is je kans...laat los, laat los, je pijn en haat, naar anderen toe....

Dan zal de liefde over je heen vallen..

Als een allesverterend vuur.

Succes Lena...en een warme dag vandaag...


vond het frisjes vandaag smile
liesanne
liesanne jul 21 '08
Hallo, ik ben er weer…… coolik heb een heerlijke vakantie gehad. Onze reis is begonnen in het noorden van Tsjechië, daarna een weekend doorgebracht in Praag, (echt helemaal te gek in een prachtig hotel, in hartje binnenstad). Omdat het de week daarna niet zo geweldig goed weer leek te worden zijn we van daaruit doorgereden naar Istrië, in het noorden van Kroatië. Ook mooi daar, goed weer, gezellige plaatsjes en lekker gezwommen in de middellandse zee.
In de laatste week zijn we weer naar Oostenrijk gereden en ja Lena, na een tijdje zoeken naar een goede camping kwamen we bij Waldbriach in de buurt… dus daar naartoe gereden. Mijn man onderweg (quasi) mopperend: ‘waar brengt die "Lena 20" ons heen?’, ze waren nl. met de weg bezig en we reden dus een heel stuk onverhard de berg op en af. Maar inderdaad, zoals je zei een hele fijne plek en een camping naar ons hart en het zwembad in de buurt vond onze zoon ook helemaal goed. Afgelopen vrijdag nog langs de Grossglockner (hoogste berg van Oostenrijk) gereden (ook heel indrukwekkend) en toen aan de terugreis begonnen.
Ik heb echt enorm genoten…..

Zo even te lezen is hier ook weer vèèl geschreven …in een paar weekjes… Ik hou me eerst nog maar even bezig met de minder serieuze zaken.... wink

groetjes, Liesanne.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki