Loading...
nl

Op vakantie

Richie Richard
Richie Richard aug 8 '09
Jaaa, echt heerlijk! Ik geniet er van om weer thuis te zitten!
admin
admin aug 8 '09
Dat is toch ook het mooiste: gezond en wel thuiskomen van de vakantie.
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 8 '09
Ja dat is heerlijk smilegezond en wel weer terug komen. Fijn dat iedereen weer gezond en wel thuis is gekomen.
admin
admin aug 8 '09
laugh
Eruan
Eruan aug 9 '09
Lekker Richie, thuiskomen is eigenlijk nog het fijnste van op vakantie gaan vind ik altijd, al is het ergens anders ook leuk. smile

Wij gaan dinsdag weg naar Italy. laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 10 '09
Veel plezier alvast in Italië!

Ik heb mijn foto's gereduceerd tot 65 stuks laugh.

Voor wie het leuk vindt:
http://goedzo.hyves.nl/album/42998388/Vakantie_Tenerife/UBMvcXYY/
Helma
Helma aug 10 '09
Mooie foto's Nims! Fijn, dat er ook wat natuurfoto's tussen zaten. Vind ik persoonlijk toch altijd de mooiste! Maar ben je trouwens altijd zo snel bruin? Heb je buitenlands bloed ofzo? Gezond kleurtje hoor!
Emuca
Emuca aug 10 '09
Over 2 weekjes ben ik definitief weer thuis. smile

Fijn en stom tegelijk.
admin
admin aug 10 '09
Fijne vakantie Ann_ik! Waar ben jij op vakantie AOD, geniet ervan smileGave foto's Nims, kan me voorstellen dat je het naar je zin hebt gehad wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 10 '09
Origineel bericht van: Helma
Mooie foto's Nims! Fijn, dat er ook wat natuurfoto's tussen zaten. Vind ik persoonlijk toch altijd de mooiste! Maar ben je trouwens altijd zo snel bruin? Heb je buitenlands bloed ofzo? Gezond kleurtje hoor!
Ik ben inderdaad een halfbloed. Heb ook wat indonesisch bloed in me. Ben dus snel bruin smile. (Of eigenlijk zwart wink).
admin
admin aug 10 '09
Dag lieve mensen,

Ik ben terug ... we hebben een fijn weekend gehad, maar het had wel een zwart randje.
De broer (44jr) van Ron ligt sinds vrijdag in coma, zijn lever is voor de helft al afgestorven en ze geven hem weinig kans meer ...
Dat is natuurlijk zwaar, Ron heeft erg veel telefonisch contact met zijn schoonzus gehad. Heel veel gedoe gehad met hun moeder frownHet is allemaal erg drukkend bovenop alles wat we al te verstouwen hebben. Maar we blijven doorgaan eek
Ondanks dit hebben we toch wel een fijn, heel rustig weekend achter de rug.

Iedereen hier bedankt voor de verjaardagswensen!!

Liefs,
Marjan
gast
gast aug 10 '09
Sterkte ermee Marjan.
admin
admin aug 10 '09
Marjan, wat een slecht nieuws over de broer van Ron...
Veel sterke!!!
admin
admin aug 10 '09
Dank jullie wel, jullie zijn onbetaalbaar! Nu weet ik ook weer waarom ik internet heb gemist smile
admin
admin aug 10 '09
Eveneens veel sterkte toegewenst Marjan !
Helma
Helma aug 10 '09
Wat erg voor jou en je familie Marjan! Ik wens je ook veel sterkte toe.
Lena
Lena aug 10 '09
sterkte marjan...
admin
admin aug 10 '09
Wow, wat een lieve reacties allemaal blushWat is dat toch hartverwarmend!! Dank jullie wel.

Maar ... wonderen zijn de wereld nog niet uit, en we blijven (misschien tegen beter weten in) hopen ....

Liefs,
Marjan
Eruan
Eruan aug 10 '09
Jeetje Marjan wat erg! Verschrikkelijk! Veel sterkte.

Eruan
Eruan aug 10 '09
Nims ik vind dat je ontzettend leuke foto's hebt gemaakt! Een van die laatste foto's is echt prachtig. Het ziet eruit alsof je een supervakantie hebt gehad. smile

Ik heb mijn spullen nu gepakt, heb even de paardjes dag gezegd en zit nu even rustig aan te doen, want ik moest ook nog even naar de chiro... smileHeb enorm veel zin erin nu. smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki