Loading...
nl

Op vakantie

JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 21 '08
Welkom terug! En er is inderdaad een hoop gebeurd haha.
gast
gast jul 21 '08
Hé Liesanne, welkom terug. Zo te horen hebben jullie het reuze naar jullie zin gehad en lekker bijgetankt hoop ik.
**Angela**
**Angela** jul 21 '08
Ik ben niet op vakantie geweest, maar het dochtertje van mijn vriend en hij hebben de afgelopen 2 weken bij mij gelogeerd.
We zijn naar een paar leuke pretparken geweest, en de kleine meid heeft zich kostelijk vermaakt! En ik dan vanzelf ook!!!!!!
Ik had haar een zwembad kado gedaan met haar verjaardag, maar het was echt geen weer om lekker te zwemmen........jammer!
Toch hebben we het wel 1x gedaan, hihihi, toen we in het water zaten viel het best mee en daarna meteen een badjas aan!

Gisteravond heeft mijn vriend zijn dochtertje naar haar moeder terug gebracht en ze heeft nu nog 3 weken vakantie.

Hier is het superstil ineens........... cry!
Morgen gaat ook mijn vriend weer werken en zie ik hem de komende 3 weken alleen in het weekend. confused

Vind er niks aan..............tis hier nu al zooooo stil!

Hoe snel wen je aan dat vrolijke gekwetter en gelach 's morgens.......... grin
Lena
Lena jul 21 '08
liesanne,wat fijn dat je er weer bent.
weet je zeker dat je in Weissbriach geweest bent?
ja die berg is de Kreuzberg die is aardig stijl en werken aan de weg is overal in geloof ik smile
wel fijn dat de camping goed was en het zwembad ook.
maar zo te lezen heb je een prachtige rondrit gemaakt en genoten en daar gaat het om.
genoeg te lezen hier wink
admin
admin jul 21 '08
Fijn dat je er weer bent Liesanne!
En Inneke ook!
inneke
inneke jul 21 '08
Loslaten...van de verslaving aan het internet, dit forum grinDenk dat ik al vaker hierover geklaagd heb wink
Het besef dat ik met al m'n zintuigen in de wereld wil leven, niet via m'n hoofd en een pc-scherm. Het neemt te veel ruimte in.
klaag klaag crazy
Lena
Lena jul 21 '08
ok inneke loslaten van een verslaving
lastige opgaaf hoor wink
liesanne
liesanne jul 22 '08
Origineel bericht van: Lena10
weet je zeker dat je in Weissbriach geweest bent?


Ja hoor, heel zeker, had de naam even verkeerd opgeschreven..... Leuk dat we daar via jouw tip terecht zijn gekomen!


@Bedankt voor jullie warme -welkom terug-

@Inneke, ik snap dat van die verslaving. Vind het wel fijn je hier te 'ontmoeten' en jouw bijdragen te lezen....



inneke
inneke jul 22 '08
ja, ik denk dat hier meerdere junkies rondlopen grin
admin
admin jul 22 '08
blush
inneke
inneke jul 23 '08
misschien moeten we een zelfhulpgroep oprichten, maar dan wel off-line laugh
Lena
Lena jul 23 '08
off-line helpt sowieso wink
Lena
Lena aug 2 '08
Grunie fijn dat je er weer bent fijne vakantie gehad? smile
liesanne
liesanne jul 7 '09
ik heb dit topic maar weer eens opgezocht....

ik ben benieuwd: waar gaan jullie heen deze zomer, of wat gaan jullie doen..............

iig allemaal een fijne vakantietijd gewenst!

cool
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 7 '09
Leuk smileik ga 2 weekjes naar Tenerife en heb daar erg veel zin in smile.
admin
admin jul 7 '09
Ik blijf thuis smile

Ook prima om te vertoeven aan de Playa del Winschoot....;)
gast
gast jul 8 '09
Ben al geweest, naar Nederland wink
Helma
Helma jul 8 '09
Ik blijf thuis, we doen kleine dingetjes...
Als project heb ik de tuin en de zolder, en dat wordt een zware klus... ik kaap de container van de vertrokken buurman en mijn vertrokken vriendin, en ga eens even een he-le-boel weggooien.
Vrijdag is mijn laatste werkdag, voor twee weekjes. Volgende week woensdagnacht gaan we naar de premiere van Harry Potter's nieuwe film, als er nog kaartjes zijn laugh
Cialara
Cialara jul 8 '09
Mijn 2 oudste kinderen gaan de 1e week op voetbalkamp en de kleinste met Oma en Opa mee; heerlijk eventjes 4 dagen helemaal voor mezelf smile

Direct daarna gaan we voor 1 hele week naar het Zillertal in Oostenrijk; even de heerlijke berglucht opsnuiven en op flinke hoogte's vertoeven (fysiek dan he grin)

Daarna zijn we weer 2 weken thuis en als klap op de vuurpijl gaan we dan nog een week weg! Helemaal naar Katwijk aan zee; een huisje OP het STRAND (ja, want dat vonden de kinderen leuker dan helemaal naar Italie te gaan rijden tongue)
Islandlady
Islandlady jul 8 '09
He Helma, Dat lijkt niet op vakantie maar meer op heel hard werken tongue

Jorine: Wat heerlijk even wat dagen voor jezelf en dan ook nog lekker naar Oostenrijk en helemaal naar Katwijk smile.

Ik? Ben op vakantie in Nederland en eindelijk het heerlijke Hollandse weer te pakken: regen!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki