Loading...
nl

Op vakantie

Maryssa
Maryssa jul 8 '09
@ Helma Dat is heerlijk om op te ruimen in huis geeft veel ruimte en rust. Ik zag laatst een stukje op tv over op vakantie gaan. Vind hem wel toepasselijk. Sanne Wallis de Vries vertelde dat ze voor ze op vakantie gaat altijd haar huis zo mooi heeft opgeruimd dat ze er dan eigenlijk wil blijven en helemaal niet meer op vakantie wil omdat het thuis dan zo gezellig is! laugh

@ Jorine Klinkt goed die afwisseling. Bijzonder dat je kinderen een huisje in Nederland veel leuker vinden. Vlak aan het strand zijn er echt schattige huisjes om te huren; lekker hoor! Oostenrijk is ook niet echt vervelend.

Ik ga dit jaar een weekje back to basic met mn vriend in Noord Frankrijk. Dat betekent dus in the middle of nowhere in de natuur. Je wassen in een beekje, mooie wandelingen maken en aan het kampvuur zitten met zn tweetjes. Later boeken we nog 2 weken een last minute naar een zonnige bestemming in hotel of appartement. Paar dagen van te voren kijken wat er nog beschikbaar is en gaan.

Het is wel bijzonder hoor dat weekje back to basic voor mij! Ik heb een innige band met mn stijltang hihi laughHet verblijf zal vast hilarische momenten op gaan leveren. Maar ik heb er zin in! Ik ga een verslag van die week schrijven en zal dat hier nog wel plaatsen.
Eruan
Eruan jul 8 '09
Ik ga in ieder geval deze vakantie naar de nieuwe Harry potter film, ik ga 3 weken werken als telefoniste/receptioniste, en we gaan nog op vakantie maar ik zou niet weten waarheen. wink
Ik weet zeker dat het vast wel heel erg gezellig gaat worden, waar we ook neerstrijken.
Ook ga ik denk ik heel erg veel boeken lezen, dus mocht iemand nog tips hebben dan hoor ik die graag.

@Helma, lekker hoor om op te ruimen, dat vind ik ook altijd een soort van vakantie vooral als je klaar bent.

@Jorine, ik geloof dat je hele fijne kinderen hebt, dus het wordt vast een hele fijne vakantie! smile

@Maryssa, Wat gaaf! Met zo'n week voel je je daarna denk ik wel heel erg lekker in je hoofd, en dan nog 2 zonweekjes erachteraan. Heerlijk!

Allemaal een hele fijne vakantie alvast! smile
Maryssa
Maryssa jul 8 '09
Dat is wel lekker eerst wat geld verdienen als telefoniste/ receptioniste en daarna lekker genieten van een vakantie! Spannend dat de bestemming nog onbekend is! Laat je verrassen. Fijn dat je wel al weet dat het gezellig wordt waarheen jullie ook gaan. Volgens mij heb je een hele leuke familie.

Ik heb nog even een eerder topic voor je opgegraven hihi met wat boekentips. Kun je uitprinten en meenemen naar de bibliotheek wink


http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/58852/1.html
Eruan
Eruan jul 8 '09
Ik heb zeker een leuke familie, wel af en toe wat ruzie met mijn broertje en zusje, maar het kan altijd heel gezellig zijn, we zijn vaak behoorlijk uitbundig en kunnen altijd goed praten met zijn allen. smileVakantie is altijd mooi. smile

Bedankt voor je boekentips!
liesanne
liesanne jul 22 '09
Nog een paar dagen en dan gaan we met de camper (mogen we lenen van vrienden, heel erg lief) richting Duitsland, Zwitserland en dan naar noordwest Italië is het plan. Italië is nieuw voor mij, ik ben erg benieuwd en kijk er echt naar uit....


JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 22 '09
Over een paar dagen zit ik in het vliegtuig naar Tenerife. Iedereen die nog gaat alvast een fijne vakantie toegewenst!
gast
gast jul 22 '09
Genietse Liesanne en Nims. Ziet er trouwens wel heel erg romantisch uit op die foto. Is dat Italie? Ik zou wel met je mee willen smile
Beschermengel
Beschermengel jul 22 '09

Een héél Fijne vakantie iedereen!

admin
admin jul 22 '09
Deze mamma gaat met de kids heerlijk twee weken naar kreta, kadootje van mijn ouders. 22 Augustus vertrek ik.
Ik kan niet wachten!!
Beschermengel
Beschermengel jul 22 '09

Kan het me helemaal voorstellen! laugh
admin
admin jul 22 '09
Iedereen die gaat reizen, een hele fijne vakantie, maar ook iedereen die net als ik (geen keus frown) thuisblijft.... hele fijne weken toegewenst.

Liefs,
Marjan
liesanne
liesanne jul 23 '09
Origineel bericht van: gast
Ik zou trouwens zo met je mee willen want Tsjechië is een mooi land.


Origineel bericht van: gast
Genietse Liesanne en Nims. Ziet er trouwens wel heel erg romantisch uit op die foto. Is dat Italie? Ik zou wel met je mee willen smile


Volgend jaar dan maar eens meegaan gast? wink
Ja, dat is Italië: Cinque Terre, het lijkt me erg mooi....


Jullie allemaal een fijne vakantie gewenst! cool
gast
gast jul 23 '09
Haha, ja dat moeten we dan maar doen hè wink
Lena
Lena jul 24 '09
is zeker een leuk idee..... cool
bijna vakantie nog 2 en een halve dag.....
blijf thuis,maar ga er lekker op uit...
iedereen een fijne vakantie toegewenst...
admin
admin jul 24 '09
Dank Lena, jij en iedereen die nog vakantie heeft en/of gaat, eveneens een fijne vakantie ! laugh
admin
admin jul 24 '09

voor eenieder, veel plezier gewenst, ook nà de vakantie wink
Helma
Helma jul 27 '09
De afgelopen twee weken heb ik me zo schandelijk lui gedragen grin
Nauwelijks de deur uit geweest, en alles gedaan waar ik zin in had, met andere woorden: helemaal niks!
Niets gedaan aan mijn website, geen kaarsen gemaakt, de zolder NIET opgeruimd, nauwelijks gepoetst in huis! En het gekke is, ik voel me er niet schuldig over, het was heerlijk om me schandalig lui te gedragen. Alleen de voortuin heb ik, samen met mijn a.s. schoonzoon onder handen genomen. Het ziet er strak uit joh, als je de dam oprijdt! Echt niet normaal.

Woensdag weer beginnen. Er zal een vracht aan mailtjes liggen, maar ik kan er maar één tegelijk afhandelen.
Maarrrr... nu nog even niks!
admin
admin jul 27 '09
Hallo lieverds,
Ik heb een fijn en bijzonder weekend achter de rug. Deze twee dagen sla ik weer op in mijn hart, voor als mijn moeder er ooit niet meer is, dan heb ik fijne herinneringen.
Stadskanaal zelf vind ik niet zo geweldig ,maar de omgeving is prachtig. Eerste dag wel in Stadskanaal over de markt geshopt en de winkels en zondag naar het Boomkroon pad gewesest. Ik ben zaterdag meteen door mijn enkel gezwikt, is nog dik, maar pijn valt wel mee.
Vanavond werken met Stef samen, zodat ik niet teveel hoef te lopen.

Maar kijk lekker de foto's......spreken voor zich denk ik.

http://www.kodakgallery.nl/ShareLanding....w_photos_button

Hoop dat de link het doet smile

Liefs Mar
Heidelroos
Heidelroos jul 27 '09
Kroatie (porec) wordt het voor ons....
Lekker drie weekjes zon, zee, varen en lekker etennnnn..
jam jam jam..

Camping, met tent en lieve vrienden...



Islandlady
Islandlady jul 27 '09
Lieve allemaal,

Vanuit Frankrijk, laatste avond, allen die met vakantie gaan een heel fijne vakantie.
Geniet!

Liefs Bea

nb.. Ben woensdagavond weer terug!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki