Loading...
nl

Op vakantie

gast
gast jun 25 '08
Ben alweer terug. Het voelde allemaal heel erg vertrouwd in Nederland. Ik had zo weer kunnen blijven wink
Heb veel mensen gezien/gesproken maar niet alle die ik wel had willen zien/spreken. Daar was een weekje toch echt te kort voor.
Het is wel lekker weer geweest op donderdag ochtend na dan. En toen we dinsdag weer naar Curacao vlogen was het in NEderland stralend mooi weer maar toen we eenmaal boven zee zaten hebben we alleen maar bewolking gezien. Hier op Curacao was het dus ook zwaar bewolkt en had het flink geregend. Ook vandaag is het bewolkt en hebben we al een flinke bui gehad. Hopelijk is het in Nederland wat beter weer wink
Ben overigens ook wel weer blij dat we hier weer zijn en straks helemaal als de katten en de honden er weer zijn.
Wel fijn om ook hier weer te zijn.
Lena
Lena jun 25 '08
wat vliegt de tijd!
fijn dat je er weer bent.
het is hier heerlijk weer laugh
gast
gast jun 25 '08
smile

Het is hier echt net of het regentijd is. Enorme hoosbui net hier. Water wat de deur onderdoor komt heb ik in het afgelopen regenseizoen niet mee gemaakt maar nu dus wel. Echt heel zielig voor de vakantie gangers die er op dit moment zijn. De komende week wordt het niet veel beter volgens de vooruitzichten.
admin
admin jun 25 '08
Oh getsie dat klinkt als heel benauwd Sylvia.
Ik heb 1 keer de moesson in Australie meegemaakt en dat is toch wel anders dan een regenbui zoals in Nederland. Heel warm en benauwd en van de regen fris je niet op.
Heb je het leuk gehad in Nederland ja?
Is inderdaad kort zo'n weekje, zeker als je graag ook nog al je vrienden en familie wil zien, je zal wel bekaf geweest zijn.
Fijn te horen dat je weer heelhuids thuis bent gekomen, had je de poezels en honden meegenomen dan?
Of zaten ze in een pension op het eiland?
gast
gast jun 25 '08
De dieren zaten in een pension hier op het eiland. Wordt gerund door een Nederlandse dame en het is er heel goed. Alleen zijn we vandaag de dieren gaan halen, bij thuiskomst bleek dat Moos, onze suikerkat, toch wel een jasje heeft uitgedaan deze week. Hij is heel zwak, slap, mager en wil bijna niet eten. Zijn suiker was niet schrikbarend hoog, 10.4, dus dat kan het haast niet zijn. Voor mij is dit toch wel weer een teken dat ik voorlopig zolang hij nog leeft niet naar Nederland of ergens anders naar toe ga. Zoals hij er nu uitziet geef ik hem niet zo lang meer. Maar hij heeft al vaker zo'n periode gehad. Hoeveel van zijn kattelevens hij nog heeft.......het zullen er niet zo veel meer zijn ben ik bang frown
Maar goed, alles is weer compleet en de zooi in huis is er ook weer.
admin
admin jun 25 '08
Oh dat is goed balen Syl, ik hoop dat hij toch gauw weer opknapt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 25 '08
Welkom terug! En veel success met bijlezen wink
liesanne
liesanne jun 25 '08
Hoi gast! nou inderdaad snel gegaan die week.....

Origineel bericht van: lena 10
Hermagor is een aardige plaats vlak bij de Weissensee.
Villach en Lienz zijn ook de moeite waard.
Weissbriach is een klein plaatsje met een fijne camping

Zie nu pas dit bericht Lena. Waar liggen deze laatste drie plaatsen ongeveer?
gast
gast jun 25 '08
Ha Nims, ik ben al weer aardig bij gelezen. Op de fotolezingen na heb ik alles al weer gelezen (gelukkig niet al te veel). En aangezien die erg persoonlijk van aard zijn lees ik die ook meestal niet.

Toch wel blij weer terug te zijn.
Lena
Lena jun 26 '08
zuid west laugh

http://www.oostenrijk-vakantieland.nl/kaernten.php?id=10

in de zomer is het ook prima daar hoor,maar kon zo snel niets anders vinden
liesanne
liesanne jun 26 '08
Bedankt, jij bent er zelf ook in de zomer geweest?
Lena
Lena jun 27 '08
ja zeker heel wat jaren!(mijn kinderen zijn nog in 2006 geweest en het is nog aardig hetzelfde gebleven)
het is gewoon een rustig plaatsje (Weissbriach)
wel is er een zwembad (niet op de camping)
halverwege de Kreuzberg die je over moet ligt de afslag naar de Weissensee.
vanuit Weissbriach daar kun je makkelijk naar Italie-Tarvisio, Villach,
en de andere kant op naar Lienz.
genoeg mogelijkheden om er op uit te trekken.
gast
gast jun 29 '08
Origineel bericht van: Karin
Oh dat is goed balen Syl, ik hoop dat hij toch gauw weer opknapt.


Moosie heeft het niet overleeft. Afgelopen vrijdag hebben we moeten besluiten dat hij niet verder hoefde te lijden. Woensdag, eind van de middag, was hij ineens weg. Hij was al zwak en wilde niet eten, toch heeft hij een manier gevonden om weg te gaan om rust te zoeken. Donderdag morgen vonden de tuinmannen hem op een veldje hier in de wijk. Hij was eigenlijk al meer dood dan levend. De dierenarts gaf hem al weinig kans meer omdat zijn temperatuur al flink gedaald (37) was en zijn darmen voelden niet goed aan. Hij kreeg wel medicijnen om te kijken of die nog aan zouden slaan. Ook kreeg hij een infuus om zijn doorbloeding te verbeteren. 'S middags leek het weer wat beter te gaan met hem. Zijn suiker bleek skyhigh te zijn maar was inmiddels al weer ietsje gezakt, zijn temperatuur was ook weer wat beter (38.3). Maar zijn algehele toestand was nog niet echt beter. Hij wilde ook nog niet eten. Hij is daar gebleven die nacht en de volgende morgen was zijn suiker gedaald naar acceptabelere waarden. Maar hij had nog steeds niet gegeten. Dit was niet zo'n best vooruitzicht want als het alleen aan de suiker had gelegen had hij nu ook weer moeten gaan eten. Hij was nog steeds erg zwak en had ook niet veel urine geproduceerd (wat dus ook kan duiden op nieren die niet meer goed werkten) Hij had ws een crashe o.i.d. die niet te verhelpen was met medicijnen. 's middags moesten wij het besluit nemen of we verder wilden onderzoeken (20 % kans dat ze iets zouden vinden waar ze wat aan konden doen) of dat we hem zouden laten inslapen. We hebben voor het laatste gekozen. Mede ook omdat hij de laatste tijd (laatste 1 1/2 jaar) steeds meer bijverschijnselen kreeg van de suikerziekte die hij inmiddels al 5 jaar had. Ondanks dat het een verschrikkelijk moeilijke keus is waar je voor komt te staan, en ondanks dat je hem wel voor eeuwig bij je zou willen houden, en ondanks het grote verdriet dat je er van krijgt ben ik toch blij dat hij nu uit zijn lijden is verlost.
Hij is, als het goed is, hier op Curacao ergens bij een kwekerij begraven. (er zijn hier op het eiland geen officiele dieren begraafplaatsen) We kunnen daar niet naar toe maar dat vind ik niet zo erg. Dat hij nu niet gelijk met huisafval verbrand wordt vind ik veel belangrijker. Hij zal altijd in ons hart voortleven en dat is door niets of niemand te veranderen.
Lena
Lena jun 29 '08
Origineel bericht van: gast [/quote


Hij zal altijd in ons hart voortleven en dat is door niets of niemand te veranderen.


ja zo is dat.
admin
admin jun 30 '08
Een moeilijke maar liefdevolle beslissing Syl!
Ik weet zeker dat Moos samen met wellicht mijn poezels Zomerland op zijn kop zetten.
Heel soms zie ik wel eens een glimpje van een van mijn eigen katten, misschien komt Moos ook nog af en toe aanwaaien bij jou.

Knuffel,

Karin
gast
gast jun 30 '08
Lief
liesanne
liesanne jul 1 '08
Ben druk geweest de afgelopen dagen; de afronding op school, in het weekend de verjaardag van mijn zoon gevierd en nu druk aan het pakken.....want morgen gaan we op reis. We zullen zien waar de reis ons brengt......we hebben er veel zin in.

REIZEN IS LEVEN zo zei Hans Christiaan Andersen.....of is het nou 'leven is reizen'..... wink

Iedereen een fijne, zonnige tijd gewenst en tot horens...
liefs, Liesanne cool

Lena
Lena jul 2 '08
fijne vakantie.
smile
gast
gast jul 2 '08
Veel plezier en geniet van alles wat je tegen komt.
Acheliah
Acheliah jul 3 '08
Gast heel veel sterkte met het verlies van Moos idd beter als ze niet meer hoeven te lijden maar het verlies wordt er niet minder om dat klopt. Leuk dat je een weekje in nederland was.

XXX
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki