Loading...
nl

Op vakantie

admin
admin aug 10 '09
Dank je Ann_ik!! Wanneer ga je weg en waarheen??

Liefs,
Marjan
Eruan
Eruan aug 10 '09
Morgen gaan we richting Italië. smile
Bij het mooiste meer van Europa. smile(Zeggen ze)
Al had ik het niet erg gevonden om thuis te blijven. Of in Nederland. Maar Italië vind ik ook super.
Eruan
Eruan aug 10 '09
Zo ik ben weg, hasta la vista! smile
Tot wanneer ik weer terug ben! smile
Maryssa
Maryssa aug 11 '09
Ik wens je een hele fijne vakantie in Italië! Lekker hoor! Veel plezier en tot over een paar weken. smile
Beschermengel
Beschermengel aug 11 '09
Fijne vakantie Ann-ik.......maar ik denk dat je al weg bent....veeeeeel plezier!!
Beschermengel
Beschermengel aug 11 '09


Wow ...sterkte Marjan.
admin
admin aug 11 '09
Origineel bericht van: Beschermengel


Wow ...sterkte Marjan.


Dank je wel blush
Het gaat slecht momenteel ... met veel sores eromheen. Gelukkig zijn we positief ingestelde en sterke persoonlijkheden en zo redden we het tot nu toe.

Liefs,
Marjan
liesanne
liesanne aug 26 '09
Daar ben ik weer even...alweer ruim twee weken terug van mijn vakantie.

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad. Ik ben verliefd geworden op Italië… Mooi weer gehad en volop genoten van verschillende plekken. Op de terugweg wel pech gehad met de camper (de camper moest achterblijven in Duitsland, en wij zijn met een Duitse huurauto verdergegaan…) dus nog een heel avontuur beleefd.

Nu ben ik druk bezig met een volgend weekend uit, ik organiseer een feestweekend voor mijn man's 50ste verjaardag in september. We hebben met familie en vrienden een oud landhuis afgehuurd en daar vinden allerlei workshops plaats....zoals tapas maken, dansen, zingen, energetisch lichaamswerk, systemisch werk, yoga, schilderen en voor kinderen pony-rijden. Alle workshops worden door famlie en vrienden/bekenden gegeven en zijn gratis, gasten betalen alleen hun eigen verblijfskosten. Op de zaterdagavond houden we een swingfeest. Zelf ga ik met anderen nog iets doen op het toneel. Dus....ik heb mijn handen vol en ben nog amper hier geweest.
Wens jullie alles goeds, alweer thuis of nog op vakantie!!

Liesanne
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 26 '09
Welkom terug liesanne en klinkt als een erg leuk feest! Veel plezier en success met voorbereiden.
Eruan
Eruan aug 26 '09
Zo ik ben der ook weer. smileWe hebben echt een topvakantie gehad.
Het was zo ontzettend mooi daar. Het weer was super, en de natuur was adembenemend echt helemaal geweldig! smile

Ik moet wel zeggen dat ik blij ben om weer veilig terug te zijn. Ik ben altijd bang dat er iets gebeurt. wink

Liesanne in welk deel van Italië ben je geweest?
admin
admin aug 26 '09
Welkom terug , Annik, leuk dat je een topvakantie had.


waarom doe je een winkbij de tekst " Ik ben altijd bang dat er iets gebeurt. wink"?

liefs,
Bellelfeur
Eruan
Eruan aug 26 '09
Weet ik eigenlijk niet... Automatisme om veel smileys te gebruiken, en ik denk dat ik mezelf niet echt heel serieus neem, maar misschien is zo'n smiley beter. -> confuseddie dus. wink
Ik hou niet van lange afstanden in de auto zitten met al dat razende verkeer.
admin
admin aug 26 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Weet ik eigenlijk niet... Automatisme om veel smileys te gebruiken, en ik denk dat ik mezelf niet echt heel serieus neem, maar misschien is zo'n smiley beter. -> confuseddie dus. wink



Die plinksmiley is een specialeke,
Ook als mensen plinken, tegen iemand, bij datgene wat ze zeggen,
lijkt een soort vraag om bondgenootschap in datgene wat ze uitspreken.
Zo van " wij weten het wel he wink" zie je? ( lacht)
Vandaar m'n vraag.



Quote:

Ik hou niet van lange afstanden in de auto zitten met al dat razende verkeer.



In mijn jeugdjaren ik ook niet,
Nu woon ik in de Ardennen, waar weinig verkeer is, en zeker geen files!
Heb ik er toch mee te maken, dan zing ik, of focus ik me op andere dingen dan op de drukte.
Heb je al nagedacht wat je zou kunnen toen, tijdens zo'n momenten van druk verkeer?
liesanne
liesanne aug 28 '09
Origineel bericht van: Ann_ik
Liesanne in welk deel van Italië ben je geweest?


In Noord-Italië aan de Ligurische zee, ten oosten van Genua: Bogliasco. Vanuit daar allerlei uitstapjes gemaakt. We zijn niet meer naar De Cinque Terre geweest, waar ik eerder een foto van heb geplaatst. De omgeving van Bogliasco was ook erg mooi...

Waar ben jij geweest in Italië?

Eruan
Eruan sep 8 '09
Wow wat prachtig mooi Liesanne!
Wij zijn in Trentino geweest dicht bij Trento, het was daar ook enorm mooi, lekker groen overal. En die bergen zijn echt heerlijk.

@ Bellefleur: ik ga altijd maar lezen en hopen dat alles goed gaat. smile
liesanne
liesanne sep 9 '09
Ann ik,
Dat ligt niet zo heel ver van waar wij waren, zag ik (ik heb het even opgezocht wink). Het lijkt me idd ook een hele mooie streek.
liesanne
liesanne sep 9 '09

Origineel bericht van: Liesanne
Nu ben ik druk bezig met een volgend weekend uit, ik organiseer een feestweekend voor mijn man's 50ste verjaardag in september. We hebben met familie en vrienden een oud landhuis afgehuurd en daar vinden allerlei workshops plaats....zoals tapas maken, dansen, zingen, energetisch lichaamswerk, systemisch werk, yoga, schilderen en voor kinderen pony-rijden. Alle workshops worden door familie en vrienden/bekenden gegeven en zijn gratis, gasten betalen alleen hun eigen verblijfskosten. Op de zaterdagavond houden we een swingfeest. Zelf ga ik met anderen nog iets doen op het toneel. Dus....ik heb mijn handen vol en ben nog amper hier geweest.


Het feestweekend ligt inmiddels achter ons en het was één groot feest! De energie spatte ervan af. Het bleek een ontzettend leuke formule: samen de workshops doen en daarna lekker eten, feesten e.d. Je bent veel sneller op een ander 'niveau', voelt sneller een verbinding met elkaar. Misschien kwam het ook door de plek waar we waren, er liggen daar krachtplaatsen in en rond het huis, die naar mijn idee ook wel voelbaar waren. Ook onze voorstelling ging heel goed. Zaterdagavond heerlijk tot half vijf bij het vuur buiten gezeten.
Ik heb weer ervaren hoe ontzettend leuk ik het vind iets dergelijks te organiseren. Het was wel behoorlijk druk voor mezelf, maar er kwam zoveel energie terug.
Ja, hier gaan we weer een tijd op teren.... en ook wel bijkomen nu...eerlijk gezegd... wink

Wij verbleven in 'de Lindenhorst' ...een aanrader!
http://www.lindenhorst.nl/f_linden.html
gast
gast sep 9 '09
Klinkt als iets om noit te vergeten, Liesanne smile

Die plaats op de foto ziet er ook wel heel aantrekkenlijk uit. Tja, ik zou nog zo veel willen zien van de wereld maar of dat er ooit van komt.......we zien wel.
admin
admin sep 9 '09
ik denk altijd, ach ik ben in al mijn vorige levens, op duizende plaatsen geweest, dat ik hoogstwaarschijnlijk wel overal zal geweest zijn op aarde,
dus, ik heb alles gezien wat ik moest zien. En nu ben ik hier!
admin
admin sep 9 '09
Ik heb naar mijn gevoel nog niet alles gezien, maar ik ben wel heel tevreden om hier nu te zijn smileHeb geen drang om zoveel mogelijk, zover mogelijk te gaan. Het enige wat ik nog wel wil, en liefst een paar keer, .... naar Bea blushDie meid wil ik echt nog in mijn armen sluiten een paar keer. Dus maakt me niet uit waar ze woont, het is een doel [die ik nu nog niet kan verwezenlijken, maar we geven de moed niet op!!!]

Liefs,
M
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki