Hallo, ik ben er weer……
ik heb een heerlijke vakantie gehad. Onze reis is begonnen in het noorden van Tsjechië, daarna een weekend doorgebracht in Praag, (echt helemaal te gek in een prachtig hotel, in hartje binnenstad). Omdat het de week daarna niet zo geweldig goed weer leek te worden zijn we van daaruit doorgereden naar Istrië, in het noorden van Kroatië. Ook mooi daar, goed weer, gezellige plaatsjes en lekker gezwommen in de middellandse zee.
In de laatste week zijn we weer naar Oostenrijk gereden en ja Lena, na een tijdje zoeken naar een goede camping kwamen we bij Waldbriach in de buurt… dus daar naartoe gereden. Mijn man onderweg (quasi) mopperend: ‘waar brengt die "Lena 20" ons heen?’, ze waren nl. met de weg bezig en we reden dus een heel stuk onverhard de berg op en af. Maar inderdaad, zoals je zei een hele fijne plek en een camping naar ons hart en het zwembad in de buurt vond onze zoon ook helemaal goed. Afgelopen vrijdag nog langs de Grossglockner (hoogste berg van Oostenrijk) gereden (ook heel indrukwekkend) en toen aan de terugreis begonnen.
Ik heb echt enorm genoten…..
Zo even te lezen is hier ook weer vèèl geschreven …in een paar weekjes… Ik hou me eerst nog maar even bezig met de minder serieuze zaken....
groetjes, Liesanne.