Loading...
nl

Op vakantie

gast
gast sep 9 '09
Ik heb die momenten alleen als ik foto's zie. Normaal heb ik niet zo de behoefte om weg te gaan hier, het is hier ook mooi en heerlijk om te mogen leven. Het is ook geen vlucht maar meer een niewsgierigheid naar schoonheid die overal te vinden is en overal toch weer z'n eigen expressie heeft. Ik weet wel dat heuvels mij een enorm gevoel van thuiskomen geven, dus wie weet heb ik in eerdere levens in de heuvels geleeft.
Maryssa
Maryssa sep 9 '09
Quote:
ik denk altijd, ach ik ben in al mijn vorige levens, op duizende plaatsen geweest, dat ik hoogstwaarschijnlijk wel overal zal geweest zijn op aarde,
dus, ik heb alles gezien wat ik moest zien. En nu ben ik hier!

Daar kan ik me helemaal in vinden zo voel ik dat ook, Belle.
liesanne
liesanne sep 11 '09
Origineel bericht van: gast
Klinkt als iets om nooit te vergeten, Liesanne smile

Die plaats op de foto ziet er ook wel heel aantrekkelijk uit. Tja, ik zou nog zo veel willen zien van de wereld maar of dat er ooit van komt.......we zien wel.


Ja, zo'n 'viering' blijft je -denk ik- altijd wel bij. De plek is iid ook heel aantrekkelijk.

Nims, misschien ook een leuk idee voor een Merudi-meeting, mocht het er ooit eens van komen?
De combi van elkaar ontmoeten, maar ook dingen samen doen vond ik erg leuk. Er zijn waarschijnlijk genoeg mensen hier die een leuke workshop kunnen geven ...en die ze willen ontvangen... wink
Lena
Lena sep 11 '09
vakantie weekend met merudi laugh
liesanne
liesanne sep 16 '09
geen goed plan...? frown
gast
gast sep 16 '09
Haha, misschien valt het best mee en is het super gezellig.
Islandlady
Islandlady sep 16 '09
Lang niet alles gezien en echte vakantie neuh.. hoewel mag niet jokken de dagen met mijn vriendin in Frankrijk waren geweldig. Behalve dat wat er allemaal tussendoor gebeurde en waar het op uitgedraaid is. Dat kunnen ze ons toch mooi niet afnemen.
Weekje Boston en omgeving om bij te komen...
Hmm zo slecht heb ik het nog niet.
Nu nog de rest van de wereld ontdekken smile
admin
admin sep 16 '09
Groningen misschien, B???? hahahahaha

En een Merudi weekend? Ik vind het prima, we zijn allemaal volwassen,,,, moet goedkomen. Alleen denk ik dat ik er niet bij ben, want met mijn me/cvs ga ik gezellige weekenden niet redden confused

Liefs,
M
liesanne
liesanne sep 17 '09
Misschien moet ik het nog even verduidelijken.....
Mijn opmerking 'geen goed plan...? frown' maakte ik omdat er weinig reactie kwam op mijn stukje over een ontmoetingsweekend. Zelf ben ik heel enthousiast over ons eigen weekend en bedacht dat het misschien een leuk idee zou kunnen zijn voor mensen van hier.
Ik bedoelde dus niet te zeggen dat het vanwege spanningen (of hoe je het noemen wilt) die hier nu misschien spelen geen goed plan zou zijn.
Ik was een beetje teleurgesteld dat er weinig reacties kwamen.....vandaar: frown
Lena
Lena sep 17 '09
Origineel bericht van: liesanne
geen goed plan...? frown


ik ben niet op vakantie geweest liesanne..
en bedacht dat ik dan een vakantie weekend door ging brengen met merudi...
je hebt een hele fijne ervaring gehad daar...
logisch toch..je voorstel...
je enthousiasme zegt genoeg...
en wie weet komt het er een keer van om op pad te gaan. wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 17 '09
Ik ben zeker enthousiast over een ontmoetingsweekend, maar dan moet er wel genoeg animo voor zijn. In het verleden is het twee keer geprobeerd waarbij zelfs een keer al een heel plan en agenda klaar lag. Maar toen het puntje bij paaltje kwam, zegde iedereen af en bleef er niemand meer over.

Door die ervaring ben ik dus ook wat minder enthousiast omdat voor velen, het beschermde achter het schermpje vaak zwaarder weegt dan elkaar echt eens in de ogen te kijken.
admin
admin sep 17 '09
Nou Nims, dan gaan we toch samen op stap? laugh
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 18 '09
Haha, dat lijkt me wel gezellig smile.
admin
admin sep 18 '09
Nou roep maar een datum dan!


Uhm waar woon je eigenlijk.. blush
Heidelroos
Heidelroos sep 18 '09
Origineel bericht van: Karin
Nou Nims, dan gaan we toch samen op stap? laugh


Dan ga ik toch ook mee!!
Nemen we Meike ook me wink
Heidelroos
Heidelroos sep 18 '09
Origineel bericht van: Larapinta
Alleen denk ik dat ik er niet bij ben, want met mijn me/cvs ga ik gezellige weekenden niet redden confused

Liefs,
M



We doen je wel behandelen.. laugh
Met hééél veel warmte en liefde..
admin
admin sep 18 '09
Origineel bericht van: Heidelroos
Origineel bericht van: Larapinta
Alleen denk ik dat ik er niet bij ben, want met mijn me/cvs ga ik gezellige weekenden niet redden confused

Liefs,
M



We doen je wel behandelen.. laugh
Met hééél veel warmte en liefde..


laughDat is lief!! grin

Liefs,
M
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki