Loading...
nl

proefpersonen gezocht voor legging Doreen Virtue

Damien
Damien mrt 28 '11
Hey Karda,

Ik ben nieuw hiermee maar kun je misschien ook een kaart voor mij leggen?

Alvast bedankt!!

D.
Sweetammy
Sweetammy mrt 28 '11
Allereerst dank je wel Karda voor je legging.

Je legt de vinger precies op de juiste plaats. Ik ben op het moment zeker veel aan het leren, begin dingen op een andere manier te zien en ik reageer op dingen anders. Ik ben ook druk bezig om een verder plan te maken, wat ik verder wil, dus ik ben zeker aan het denken om iets nieuws te beginnen. Ik zit op dit moment op een punt dat ik een beslissing moet maken, maar ik eigelijk nog niet zo goed weet welke.
De boodschap over het loslaten van waar ik over aan het tobben ben is heel erg fijn. De laatste tijd overdenk ik veel dingen die er gebeurd zijn in mijn leven, ook met name wat ik anders zou kunnen doen. Ik zal proberen dit los te laten.

Dit is een hele mooie boodschap.

Liefs Sweetammy
lieveke
lieveke mrt 28 '11
Dankje Karda

Ik heb idd veel stress en onzekerheid achter de rug die soms nog wel eens naar boven komen doordat ik geen beslissing kan nemen over iets.
Luisteren naar mijn intuitie, volg je hart. Hoe weet ik zeker of het dat is wat ik wil. Tot vandaag heb ik spijt gehad van deze te volgen. Hoewel spijt dat ik het weer moest achterlaten meer. Ik zit ook vol wantrouw en angst.

Deze boodschap zal ik zeker bestuderen, dankje hiervoor

Groetjes
Groene_heks
Groene_heks mrt 28 '11
Karda, vraagje en pleeeaasse zie het niet als een aanval..

Als ik zo de kaarten lees die jij legt dan valt mij op dat zowat elke kaart voor eigenlijk iedereen kan gelden.
De kaart van Lieveke en Sweetammy zouden zo voor mij gelegd kunnen zijn.

Ook de legginggen hiervoor heb ik gelezen en bij bijna alle kaarten heb ik dat gevoel, het is zo algemeen.

Ben ik hierin nu de enige of heb je dat al vaker gehoord?

Dit is echt geen commentaar maar ik vraag me af hoe je de legging nog persoonlijker en echt op de persoon gespitst zou kunnen maken.

Gebruik jij de pendel of gebruik jij je intuitie?

liefs
karda
karda mrt 28 '11
Lieve lieveke,

Wat vervelend voor je dat je zo vol wantrouw en angst zit.
Is er iemand met wie je daarover zou kunnen praten.
Stel dat je een vervelende ervaring in de liefde hebt gehad en degene was je ontrouw, dan is het heel moeilijk om het vertrouwen terug te krijgen in een nieuwe relatie, maar probeer voor ogen te houden dat ieder mens anders is er zijn ook relaties die wel eerlijk en betrouwbaar zijn.
Probeer in ieder geval injezelf te blijven geloven, en dat je van je zelf houdt als je jezelf waardeerd en van jezelf houd dan kan je ook van een ander houden en worden je angsten ook minder.
Probeer in je kracht te staan.

liefs Karda
karda
karda mrt 28 '11
Nee hoor ik zie het niet als aanval, eigenlijk hoor ik het voor het eerst, ik ga eigenlijk van te voren in meditatie en stem me af op de persoon en dan trek ik de kaarten intuitief meestal wordt ik geleid naar de kaarten en dan voel ik in welke boodschap er voordegene naar voren komt.
Ik zelf persoonlijk geloof erg in de juiste boodschap voor de persoon in kwestie het is gedaan met een zuivere intentie.
en door de antwoorden van de personen waarvoor ik heb getrokken bleek het in de meeste gevallen te kloppen.

liefs karda
lieveke
lieveke mrt 28 '11
Dankje Karda

Ik heb een PB gestuurd.

Hey Groene Heks

Als men geen gebruik maakt van wat extra's kloppen de kaarten dan meestal niet?

Groetjes
Groene_heks
Groene_heks mrt 28 '11
Oef gelukkig smile
Ik ben ervan overtuigd dat jij echt met de beste intenties je kaarten legt!
Het viel mij gewoon op toen ik jouw antwoorden las dat ik dacht: oh die kan voor mij, en bij vele andere had ik dat ook vandaar.

Je maakt de mensen blij en geeft ze teugels, daar gaat het om smile

Dank je voor je antwoord!
Groene_heks
Groene_heks mrt 28 '11
Origineel bericht van: lieveke
Dankje Karda

Ik heb een PB gestuurd.

Hey Groene Heks

Als men geen gebruik maakt van wat extra's kloppen de kaarten dan meestal niet?

Groetjes


Hoi Lieveke,

Ik begrijp je vraag niet helemaal, kun je hem wat anders stellen zodat ik het snap? smile
lieveke
lieveke mrt 28 '11
wel ik ben ook veel bezig met kaarten en opzoeken van waarzeggers. Maar heb 1 met pendel en 1 zonder pendel gehad. Maar die met pendel had ik een gevoel dat deze de woorden draait eens ik verward keek of zei dat het niet klopte. Op andere vlakken was ze dan wel juist. Maar mss moet ik dat dan ook bekijken als algemeen. Maar wat is algemeen? Bij de andere die gebruikte zijn gids, maar geen pendel. Wil weten wat je bedoelde met zo algemeen of toch welgemeend. Ja sorry allemaal nieuw voor me
Groene_heks
Groene_heks mrt 28 '11
Zeg nou geen sorry....:)

Nee het was puur een vraag vanuit nieuwgierigheid.

Ik gebruik wel een pendel, maar dat moet eigenlijk geen verschil uitmaken.

Wat ik bedoelde uit te leggen is dat voor mijn gevoel de kaarten voor een hoop mensen gelden en niet voor 1 persoon alleen.
Maar dat is MIJN gevoel, het wil niet zeggen dat dat ook zo is.

Waarom ga je zelf geen cursus doen joh?
karda
karda mrt 28 '11
Lieve lieveke,

De kaarten kunnen je tot steun zijn, het zijn absoluut geen waarzegkaarten. Het is wel zo dat je altijd zelf de antwoorden die je krijgt via je intuitie, je gevoel, onderzoekt of jij er iets me kan, kan je dat niet dan leg je het terzijde en is het niet voor jou, ik ben er zelf ook niet voor om te veel je leven te laten beinvloeden door waarzeggers zoals jij ze noemt.
ik ben absoluut geen waarzegger.

liefs karda
meis
meis mrt 28 '11
Lieveke, bedoel je als iemand Geen pendel of Geen gids heb dat de kaarten dan niet kloppen? Is dat de vraag?
Groene_heks
Groene_heks mrt 28 '11
Ow heb ik het weer niet gesnapt..? smile

Volgens mij maakt het geen verschil of je wel of niet pendelt.
Ik gebruik de pendel omdat ik die gewoon fijn vind, ik ben gek op tarot en ook Kristallen, als ik die twee kan combineren zal ik dat zeker doen.

Voor een tarot legging gebruik ik geen pendel, ik laat degene waar ik voor leg zelf kiezen, maar in het geval van gewoon een kaart trekken uit bijvoorbeeld een engelendeck gebruik ik wel een pendel.

Ik weet vantevoren nooit hoeveel ik er trek, dat bepaalt de pendel voor mij.

Maar vanuit je intuitie leggen is net zo waar als met de pendel hoor!
Het gaat om de intentie, niet om de dingen die je gebruikt smile
lieveke
lieveke mrt 29 '11
dankje voor de vele reacties. Het is allemaal zo interessant, ik ga me ook eens kaarten bestellen.

Karda of groene heks of meis?

Kan er iemand de kaarten leggen voor me met de vraag hoe de evolutie is met vriend en ik?

Groetjes
Groene_heks
Groene_heks mrt 29 '11
Hoi Lieveke,

Ik doe geen leggingen betreffende relaties, gezondheid.
Veel mensen hangen zo aan de kaarten dat ze buiten de legging niets meer zien.
Lastig uit te leggen... kaarten mogen je leven niet gaan leiden, dat moet je zelf doen.
Om die reden leg ik alleen open en niet gericht op gezondheid of de liefde.

En...ik leg ook niet vaak meer hier, tenzij mijn tweeling op mijn schouder staat te timmeren of ik een ander seintje krijg.
angel973
angel973 apr 15 '11
hallo,

ik zou heel graag een legging van je willen hebben over financien

gr clau
isa 1982
isa 1982 mei 2 '11
lieve karda

Ik hoop dat u ook een kaartje voor mij kan leggen ..mijn vraag is wat er op mijn pad ligt de komende tijd
Vogeltje
Vogeltje mei 15 '11
Hallo Karda,

Mocht je nog tijd en zin hebben zou je dan een legging voor mij willen doen?
Vraag gaat over of ik mijn huidige werk blijf uitoefenen of dat ik iets heel anders ga doen.

Groetjes,
Vogeltje
Twister
Twister mei 15 '11
hoi ik zau ook graag een legging willen hebben
wink
ik hoor het wel
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki