Loading...
nl

proefpersonen gezocht voor legging Doreen Virtue

karda
karda feb 11 '11
Hoi Nims,

De eerste kaart die ik trek voor jou dat is Volg je hart, hoe voelt het huis? Krijg je er een blij gevoel van.
De volgende kaart is Open je hart voor liefde, zelf heb ik er een heel goed gevoel bij, ik zie een heel huiselijk tafereel, veel liefde rond om jou, en hoe kan het ook anders, de derde kaart schrijven, ik heb het gevoel, dat je in het huis ook veel gaat schrijven, maar dat kan alleen als je je naar binnen keert naar de bron en bij je zelf voelt hoe voelt het huis? daar zul je het antwoord vinden. Misschien ga je wel een boek schrijven in je nieuwe huis.

dit was de lezing voor jou, ik hoor graag van je hoe je het vindt.

liefs karda
karda
karda feb 11 '11
Lieve Lea,

Wil je iets aan jou situatie veranderen? dan is het nu tijd om je verantwoordelijkheid daarvoor te nemen, en niet passief af te wachten, jij weet wat jij graag zou willen, jij weet zelf wat goed is voor jou.
het is de tijd er voor om de juiste stap te zetten.
Zorg ook goed voor jezelf, niet alles aan anderen geven, jij bent er ook nog, er moet balans in zijn in geven en nemen.
Neem ook op tijd je rust dan kom je beter in balans, moeder Maria is bij je en zij leidt en helpt je.

dit was de lezing voor jou, ik hoop dat je het kan plaatsen, graag jou reactie,

liefs Karda
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 11 '11
Origineel bericht van: karda
Hoi Nims,

De eerste kaart die ik trek voor jou dat is Volg je hart, hoe voelt het huis? Krijg je er een blij gevoel van.
De volgende kaart is Open je hart voor liefde, zelf heb ik er een heel goed gevoel bij, ik zie een heel huiselijk tafereel, veel liefde rond om jou, en hoe kan het ook anders, de derde kaart schrijven, ik heb het gevoel, dat je in het huis ook veel gaat schrijven, maar dat kan alleen als je je naar binnen keert naar de bron en bij je zelf voelt hoe voelt het huis? daar zul je het antwoord vinden. Misschien ga je wel een boek schrijven in je nieuwe huis.

dit was de lezing voor jou, ik hoor graag van je hoe je het vindt.

liefs karda

Hey karda, wat een mooie legging! Ik heb er inderdaad een heel goed gevoel bij en denk ook dat ik hier veel kan gaan doen voor mezelf smile. Ik heb ook een bod uitgebracht dus het is nu afwachten wat er gaat gebeuren laugh.

Super bedankt voor de legging!
karda
karda feb 11 '11
lieve Tinne,

Het zijn erg mooie kaarten, als eerste luisteren, naar mijn gevoel is het een ontmoeting waar je naar kan luisteren, maar het gaat dieper alles wat er wordt verteld dat wordt ontvangen met je hart, toekomst gericht, is dit een ontmoeting die heel vruchtbaar voor jou is je kan er zo ontzettend veel mee, je krijgt een andere visie op alles, het geeft je zo'n ontzettend gevoel van vrijheid en zeg nee tegen iedereen die over je grenzen heen gaat.

dit was de lezing voor jou, ben benieuwd naar je reactie.

liefs Karda
karda
karda feb 11 '11
Hoi Nims,

Dan zijn de kaarten eigenlijk een soort bevestiging voor je en ik ben benieuwd of het huis voor jou wordt, laat nog even weten als het je nieuwe stekkie wordt.

liefs karda
Jantje
Jantje feb 11 '11
karda ik ben mij zelf aan het verdiepen in de spiritualiteit en in mij zelf kan jij mij vertellen wat ik ben en wat mijn taak hier is dan kan ik mij daar verder in gaan verdiepen Jantje
karda
karda feb 11 '11
Hoi Jantje,

Was het maar zo makkelijk dat een ander je dat zou kunnen vertellen, maar zo werkt het naar mijn visie niet.
Door middel van meditatie, complentatie luisteren naar je intuitie kan je er zelf achter komen wat jou taak op aarde zou kunnen zijn, wat ik wel weet is volg je hart en doe hetgene waar je zelf heel blij van wordt dan volg je je pad.

Liefs karda
karda
karda feb 11 '11
Lieve witte Maan,

Sorry volgens mij was je eerder dan de anderen, had ik niet gezien, maar hier mijn legging voor jou.

het zijn geen 3 maar 4 kaarten voor je geworden.

de eerste kaart geeft aan dat je een healer bent, je wilt ook graag dat andere mensen gezond en gelukkig zijn
deze kaart betekent ook genezing voor jezelf?

Twijfel je soms aan hoe je je droom moet verwezenlijken?
Als je investeert in je prioriteiten, investeer je in jezelf.

Misschien is het beter uit een situatie weg te gaan die niet goed voor je is.
het is er nu de tijd voor de kaart zegt verhuis naar een andere plek.

Wat zal het teweeg brengen.
Anderen zullen niet blij zijn met je beslissing maar je hebt zelf een juist zicht op de situatie, luister naar je intuitie, er zullen ook mensen zijn die het zullen begrijpen.
Je moet doen waar je zelf gelukkig van zult worden, volg je hart.

dit was mijn lezing voor jou, ik ben benieuwd of je hier iets mee kan, ik hoor het graag vanje.

liefs Karda
Emuca
Emuca feb 11 '11
Origineel bericht van: karda
Lieve witte Maan,

Sorry volgens mij was je eerder dan de anderen, had ik niet gezien, maar hier mijn legging voor jou.

het zijn geen 3 maar 4 kaarten voor je geworden.

de eerste kaart geeft aan dat je een healer bent, je wilt ook graag dat andere mensen gezond en gelukkig zijn
deze kaart betekent ook genezing voor jezelf?

Twijfel je soms aan hoe je je droom moet verwezenlijken?
Als je investeert in je prioriteiten, investeer je in jezelf.

Misschien is het beter uit een situatie weg te gaan die niet goed voor je is.
het is er nu de tijd voor de kaart zegt verhuis naar een andere plek.

Wat zal het teweeg brengen.
Anderen zullen niet blij zijn met je beslissing maar je hebt zelf een juist zicht op de situatie, luister naar je intuitie, er zullen ook mensen zijn die het zullen begrijpen.
Je moet doen waar je zelf gelukkig van zult worden, volg je hart.

dit was mijn lezing voor jou, ik ben benieuwd of je hier iets mee kan, ik hoor het graag vanje.

liefs Karda



Jaaa, dat klopt eigenlijk allemaal wel smileIk zal er later nog eens dieper op in gaan, ben nu een beetje moe.
karda
karda feb 12 '11
Lieve Nathalie,

Weet je al wat je echt wil?
Spreek je je werkelijke gevoelens wel eens helemaal uit?
Je kan nu het heft in eigen handen nemen de tijd is daar voor.

Het zou goed voor je zijn om dagelijks te mediteren? mediteer je wel eens? het zou je meer inzichten kunnen brengen.

Het is goed voor je om af en toe alleen te zijn even op jezelf te zijn.

Van bepaalde ervaringen uit het verleden heb je heel veel geleerd, zodra je deze lessen begrijpt en accepteert, gaan er weer nieuwe deuren voor je open. kan je weer nieuwe ervaringen op doen.

Je kan ook mensen onderwijzen hoe jij met bepaalde zaken bent omgegaan.

ik ben benieuwd of je het kan plaatsen.

liefs karda
admin
admin feb 12 '11
Lieve Karda zoals je het omschrijft klopt het precies ik herken alles, dat vind ik zo mooi aan dit heh je geeft gewoon precies weer wat belanrijk is .

Prachtig verwoord en de juiste informatie op de juiste tijd...

liefs Ajada
Natalie1986
Natalie1986 feb 12 '11
Origineel bericht van: karda
Lieve Nathalie,

Weet je al wat je echt wil?
Spreek je je werkelijke gevoelens wel eens helemaal uit?
Je kan nu het heft in eigen handen nemen de tijd is daar voor.

Het zou goed voor je zijn om dagelijks te mediteren? mediteer je wel eens? het zou je meer inzichten kunnen brengen.

Het is goed voor je om af en toe alleen te zijn even op jezelf te zijn.

Van bepaalde ervaringen uit het verleden heb je heel veel geleerd, zodra je deze lessen begrijpt en accepteert, gaan er weer nieuwe deuren voor je open. kan je weer nieuwe ervaringen op doen.

Je kan ook mensen onderwijzen hoe jij met bepaalde zaken bent omgegaan.

ik ben benieuwd of je het kan plaatsen.

liefs karda


Hoi Karda,

Dank je wel voor de kaart!!
Je slaat de spijker op zn kop.. Ik wordt ontslagen en kijk wat rond maar heb geen idee wat ik nou werkelijk wil...
Het is inderdaad beter als ik wat meer mediteer, doe ik eigenlijk nooit meer.
Sommige dingen begrijp ik nu heel goed maar er zijn ook dingen die ik nog niet kan accepteren hoe ik mijn best ook doe. Alles op zn tijd toch.

Liefs Natalie
admin
admin feb 12 '11
Origineel bericht van: karda
Hoi Bart,

Heb jij een conflict met iemand in je naaste omgeving?
Als jij de situatie graag anders zou willen hebben dan zou je gebruik kunnen maken van affirmaties en visualisaties, je de situatie al voor je kunnen zien zoals jij die het liefste zou willen zien. Het kan gaan over een vrouwelijk persoon. Of je krijgt hulp van een vrouw persoon, dat is niet helemaal duidelijk.

Dit was mijn lezing voor jou.
Ik hoop dat je er iets mee kan, ik hoor het graag van je.

liefs karda


Hoi Karda,

Is niet direct herkenbaar voor mij! Dank voor je legging.

Groetjes,
Bart
Serenity
Serenity feb 12 '11
Uhmmm iemand een proefkonijn nodig?!?!

Ik meld me aan!
karda
karda feb 12 '11
Lieve Ajada,

Fijn te lezen dat je het herkent.

Dank voor je feedback

liefs Karda
karda
karda feb 12 '11
Lieve nathalie,

Dank je voor je feedback en inderdaad alles op zijn tijd.

liefs karda
karda
karda feb 12 '11
Hoi Bart,

Misschien dat jij een ander idee zou kunnen hebben wat deze kaarten voor jou zouden kunnen betekenen.
Ik had voor jou getrokken
1e kaart vredesaanbod.
2e kaart (die weet ik niet meer)
3e kaart Moeder echtgenote, zuster, dochter

nu een extra kaart voor jou: wees vrij van drama.

liefs Karda
karda
karda feb 12 '11
hahaha leuk plaatje Lily beau
ik zal voor jou een legging doen.
Heb jij nog een vraag? het hoeft niet hoor.
liefs karda
Tinne
Tinne feb 12 '11
Origineel bericht van: karda
lieve Tinne,

Het zijn erg mooie kaarten, als eerste luisteren, naar mijn gevoel is het een ontmoeting waar je naar kan luisteren,
Ja..eindelijk, op m'n spiritueel én persoonlijk pad iemand te hebben gevonden waar ik uren naar kan luisteren! Zeer juist, Karda.

maar het gaat dieper alles wat er wordt verteld dat wordt ontvangen met je hart,
Ja, en heel veel wat ik hoor is zo zuiver en zo puur en waar, dat ik me vrij kan openen in m'n hart, en kan opnemen.


toekomst gericht, is dit een ontmoeting die heel vruchtbaar voor jou is je kan er zo ontzettend veel mee,
Ja heel zeker, ik heb het gevraagd aan de cosmos! Zij weten welke weg ik al gewandeld heb doorheen het spirituele en weten exact naar wie ik me kan richten!

je krijgt een andere visie op alles, het geeft je zo'n ontzettend gevoel van vrijheid
JA.. heel zeker, en ik krijg toch een traantje, maar ga het niet uitleggen waarom, is persoonljk.


en zeg nee tegen iedereen die over je grenzen heen gaat.
Das een duidelijke extra'tje van m'n Gids, karda, dat heb je meegekregen. Ik herkem hem hierin! En het is oh zo waar.. ik heb veels te weining nee gezegd tegen situatie's en mensen die over m'n grenzen heen gingen, en zelfs was het zo, dat ik dacht dat ik m'n grenzen maar moest verleggen, omwille van wat de anderen wil(d)len, of vonden, of stelden. En zo ging er heel wat moois dat ik gaf en ben verloren, en daar behoedt ik me voor. Dus dat extra tipje is een ook een knuffel van m'n Gids.

dit was de lezing voor jou, ben benieuwd naar je reactie.

Heel lief van je , en heel goed gedaan!!

liefs Karda
admin
admin feb 12 '11
De kaarten zijn wel herkenbaar, dank je wel Karda smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki