Loading...
nl

proefpersonen gezocht voor legging Doreen Virtue

karda
karda feb 12 '11
Lieve Tinne,

Ik ben vind het fijn te lezen dat je er zoveel in herkent, heel mooi dat je er je gids in herkent.
Dan weet je ook dat het zo is dat jij je eigen grenzen meer of nog meer kan gaan bewaken.
dank voor je feedback.
liefs karda
Tinne
Tinne feb 12 '11
Origineel bericht van: karda
Lieve Tinne,

Ik ben vind het fijn te lezen dat je er zoveel in herkent, heel mooi dat je er je gids in herkent.
Dan weet je ook dat het zo is dat jij je eigen grenzen meer of nog meer kan gaan bewaken.
dank voor je feedback.
liefs karda


Als ik je mag antwoorden..."bewaken" vind ik een heel vreemde gedachte om te doen!
Ik heb nl. gemerkt dat mensen die over grenzen heengaan, ook werk aan zichezelf hebben.
Nl GULZIGHEID grinen dan lopen ze over grenzen.
Waar ik een probleem mee had is dat ik dat toeliet en het niet zag, wel "voelde" en innerlijk boos werd, en ook moe.. maar niet duidelijk kon zijn in waar ik de grens voor mezelf had gesteld.
Dus, lieve Karda, bewaken zal ik niet doen, maar wel duidelijk zijn in waar ze ligt!
Beetje anders uitgedrukt, maar het voelt een groot verschil.
karda
karda feb 12 '11
Hoi Tinne,

Ja nu je het zo zegt is er wel een verschil in klopt, goed dat je dat aangeeft.
Maar de boodschap was in ieder geval duidelijk voor je.

liefs karda
karda
karda feb 12 '11
Hoi Bart,


Fijn dat de kaarten herkenbaar zijn, kan je daar meer over vertellen, dan zou ik kunnen zien waar ik het niet goed heb gelezen voor je.

groetjes Karda
amethist
amethist feb 12 '11
Hallo Karda,

Wil je voor mij de kaarten leggen?

Liefs Amethist
karda
karda feb 12 '11
Lieve Lily Beau,

dit is de lezing voor jou.

Kan het zijn dat jij een bepaalde vrijheid zoekt, voel je je op de een of andere manier niet helemaal vrij?
Misschien niet vrij om helemaal te kunnen zijn wie je bent?

Er komt wel een periode aan waar je je niet druk over financien hoeft te maken, dit is een periode van voorspoed.
Wat deze boodschap ook zou kunnen zijn is dat je ook steun krijgt om een andere keuze te maken in je leven in de door jou gekozen richting.

Als je blijft volharden en je dromen te visualiseren krijgen je dromen ook meer vorm.
Misschien wil je wel meer cursussen doen of een opleiding je hoeft je om geld niet druk te maken, dat geeft de kaart een stroom van voorspoed aan.

Ik ben benieuwd of je het kan plaatsen.

liefs karda
admin
admin feb 12 '11
Hoi Karda,
Er was inderdaad een weinigzeggend "issue" i.s.m. met mijn zus over een financieel iets. Maar dat was in principe al snel opgelost. De kaart "vrij van drama" heeft in het algemeen te maken met het laten gebeuren en loslaten.
Dank nogmaals!
Gr.,
Bart
karda
karda feb 12 '11
Hoi Bart,

Dank je wel voor je verdere uitleg.
Misschien was het dan toch nog wel belangrijk om aan dat laatste stukje te werken, dat je er nu op bent gewezen.

groetjes Karda
karda
karda feb 12 '11
Lieve Amethist,


Ik trek als eerste kaart een Ja, heb jij ergens een vraag over, twijfel je ergens over, dan geeft deze kaart aan dat het eigenlijk gaat lukken, want de tweede kaart zegt je kunt het
dus het zijn positieve kaarten voor je die je er op wijzen dat het goed komt.
Er wordt ook gezegd je bent op de goede weg.
Ik denk dat je ook een goed healer zou kunnen zijn, doe je al iets met healing?
Zoniet dan zou je eens kunnen kijken of healing iets voor je zou kunnen zijn.
Als je hier over zou twijfelen dan heb je een bevestiging van de kaarten dat je het heel goed zou kunnen.

dit was de lezing van de kaarten voor jou.

Ben benieuwd of je het kan plaatsen.

liefs Karda
amethist
amethist feb 12 '11
Dankjewel voor kaartlegging Karda.
Ik word er bijna verlegen van deze positieve boodschappen. De twijfel is dat ik diep van binnen bang ben, dat ik me aanstel, de blokkades zijn de twijfel ook daarmee. Ik ga binnenkort een therapie doen en hoop zo dat ik er positief uitkom.

Ik doe niets met healing, ik voel wel aanmezelf dat ik energie van en in mezelf voel, als ik mn handen op leg.

Ik denk dat ik nu geen mensen kan helpen, ik heb nog aandacht voor mezelf nodig. Eerst de blokkades oplossen.

Als ik er wel iets mee kan doen, moet ik het nog wel eerst leren denk ik, hoe ik iemand kan helpen. Maar levens ervaring en wijsheid heb ik de afgelopen 20 jaar zeker opgedaan.

Liefs Amethist
karda
karda feb 12 '11
Lieve Amethist,

Als ik de kaarten nog eens goed bekijk en naar jou antwoord dan hoop je dat de therapie die je gaat doen aanslaat.
de kaart gaf een Ja en Je kunt het dat is voor jou een teken dat je een goede stap hebt gezet, om zelf geheald te worden.
Daarom ook de laatste kaart gezondheid en heling, allereerst nodig voor jezelf en als je weer goed in je kracht en in balans bent, zou je altijd je wijsheid voor anderen kunnen gebruiken wat ook met healing zou kunnen zijn.

Ik wens je veel sterkte met de therapie.

en bedankt voor je feedback zo vallen de kaarten wel op zijn plek.

liefs karda
Zuzanna
Zuzanna feb 12 '11
Beste Karda,
Zou je voor mij ook eens willen kijken?
Ik zou graag meer weten over hoe ik het beste met iemand die me na aan het hart ligt kan omgaan nu en in de toekomst. Wat zie jij tussen ons?
Serenity
Serenity feb 13 '11
Hoi Karda bedankt voor je legging.

Die vrijheid die je bedoelt is dat ik gebonden ben door moederschap en de wisseling die mijn kind heeft door naar pa te gaan en dan weer aan te passen bij ma pfffff moeilijk moeilijk moeilijk vooral met met een nieuwe relatie erbij.
Maar goed dat zijn van die dingen hé!

Keuze tot voorspoed, wellicht ga ik iets anders doen op mijn werk.
Ondertussen start er ook een cursus en daar wachten ik al een tijdje op ...met smart!! ^^

Financie hoef ik me geen zorgen over te maken ^^ dat wist ik...dat daar nog meer voorspoed in zal gaan komen dat hoop ik........ben met mijn huis bezig namelijk!

Dank je wel voor je lezing ik vond het erg leuk..

LLiefs
karda
karda feb 13 '11
Lieve Zuzanna,

Allereerst 2 extra kaarten 1 kaart waarop staat Volg uw hart
en deze viel er uit tijdens het schudden positieve verandering.
dat zouden al antwoorden op je vraag kunnen zijn.

nu de kaarten die ik trok voor jou erbij.

De kaart die ik trok betekent eigenlijk luister naar je hart, ga mediteren zoek het antwoord in jezelf, wat voor gevoel geeft het je een gevoel van vrede in je lichaam in je geest?

De volgende kaart zegt breng je ware gevoelens tot uitdrukking.

en de laatste kaart
Wat zijn jou intenties, jou verlangens en jou prioriteiten?

Ik denk dat het er meer omgaat wat zie je zelf tussen degene die jou na aan het hart ligt.

de kaart van positieve verandering viel er wel uit voor je.

Ik hoop dat je er iets mee kunt. ik hoorhet graag van je.

liefs karda
karda
karda feb 13 '11
Hoi Lily beau,

Dank je voor je reactie,ja dat blijft altijd moeilijk van Moeder naar Vader, bij de een mogen ze dat weer en van de ander weer iets anders.
Fijn dat je wat aan de legging had.

liefs Karda
admin
admin feb 13 '11
Goede morgen Karda,

Zou je voor mij een legging willen doen

Alvast bedankt
karda
karda feb 13 '11
Hoi White night,

Het zijn hele mooie kaarten die er voor je liggen.

je bent op het juiste pad, visualiseer je dromen blijft positief zo worden je dromen zichtbaar, blijf daar in volharden.

je hoeft je over geld geen zorgen te maken, daar wordt voor gezorgd, de stroom van voorspoed ligt er voor je, het hoeft nog geen eens over geld te gaan, gewoon dat het voorspoedig verloopt voor jou dat je je geen zorgen hoeft te maken het universum zorgt voor jou, dat voel ik eigenlijk meer.

dan ligt de kaart vrijheid er voor je, dat je steeds meer de vrijheid injezelf gaat voelen, ik denk je zo vrij als een vogel gaat voelen, je gewoon je eigen richting op gaat en gaat doen waar jij je goed en vrij in voelt.

En zegt nee tegen mensen die over je grenzen heen gaan.

dit is mijn lezing voor jou.

ik ben benieuwd naar je reactie.

liefs karda
admin
admin feb 13 '11
Wat een mooie legging, dank je daar voor.

Ik voel me er helemaal mee verbonden en ik had vrijdag dezelfde kaarten getrokken dus wat is dit een mooie opeensluiting.

Ik ben er ook 100% van overtuigd dat het universum voor me zal zorgen op het juiste moment op de juiste plaats.

Het nee zeggen ben ik mee begonnen en zal dat zeker na de bevestiging van jouw legging dat dit een punt voor mij is nu vollop door gaan zetten.

Ik wil je danken vanuit mijn hart en wens je veel liefde en licht toe.

Liefs

Marcus
Lea
Lea feb 13 '11
Beste Karda , bedankt voor de legging.
Inderdaad ... ik weet wat ik wil. En ik weet dat ik meer aan mezelf moet denken maar ... is soms moeilijk. Na scheiding en verlies van mijn allerliefste moeder is de zorg voor kinderen en vader nu de hoogste prioriteit. Ik kom er wel. De rust keert beetje bij beetje terug. Alleen ... wat staat er me nog te wachten ... dat is nu de vraag die me meest bezig houdt en die de rust wat verstoord. Ik moet inderdaad soms mezelf forceren met de gedachte "je hebt alles zelf in handen ...".
Bedankt ! Lea
karda
karda feb 13 '11
Hoi Marcus,

Dank je voor je feedback.
Inderdaag mooi te zien dat het een extra bevestiging is voorjezelf, en goed dat je meer nee gaat proberen te zeggen, wat best moeilijk zal zijn, want je wilt graag iedereen helpen, alleen het moet niet ten koste gaan van jezelf!

liefs Karda
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki