Loading...
nl

proefpersonen gezocht voor legging Doreen Virtue

JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 14 '11
Origineel bericht van: karda
Hoi Nims,

Dan zijn de kaarten eigenlijk een soort bevestiging voor je en ik ben benieuwd of het huis voor jou wordt, laat nog even weten als het je nieuwe stekkie wordt.

liefs karda

Bij deze wil ik even laten weten dat mijn bod op de woning geaccepteerd is smile. Ik heb dus binnenkort een nieuwe woning laugh.
karda
karda feb 14 '11
hoi Bezield Engelmens,

Jou vraag is er iets wat ik moet weten?

Er komt een positieve verandering voor je aan.
Zeg nee tegen mensen/dingen die je niet leuk vindt om te doen.
Zou je wat meer kunstzinnig of creatief bezig willen zijn.
Deze kaart geeft aan dat je daar wel talent voor zou hebben.
Om het te ontdekken zou je een workshop kunnen volgen.
Voel je je niet begrepen door iemand of snap je iemands beweegredenen niet helemaal, dan zou je misschien wat meer oog kunnen hebben voor het gezichtspunt van de ander.
dat is namelijk de laatste kaart die er voor je ligt.
Op het moment dat je het gezichtspunt van de ander gaat zien gaan er weer meer deuren open naar een oplossing.

Dit waren de kaarten voor jou.
ik ben benieuwd naar je reactie.

liefs Karda
karda
karda feb 14 '11
Hoi Nims,

Gefeliciteerd met je nieuwe woning, ik geloof vast dat je daar heel gelukkig zal gaan worden.


liefs Karda
Jantje
Jantje feb 14 '11
bedankt voor de legging ik kan helaas geen feedback geven onbegrip van mijn kant niet te robuust hoop ik groetjes Jantje
Lin
Lin feb 14 '11
Origineel bericht van: karda
Lieve Lin,

Doe jij iets met onderwijzen? het kan ook op spitirueel gebied zijn waar je mensen onderwijsd je hebt veel kennis in je, je kan een leraar voor anderen zijn.

deze boodschap gaat ook over dat je meer mag kijken naar je kwaliteiten en niet naar je vermeende zwakheden.
Probeer liefdevol naar jezelf te kijken en spreek positief overjezelf, concentreer je op je kracht.
Wat ook goed is om dagelijks positieve affirmaties te doen dat neemt het vertrouwen in wat je kunt toe.

Je mag erop vertrouwen dat je gesteund wordt door het universum, je bent op de goede weg.
Als je ergens een vraag over hebt dan kun je vertrouwen hebben in de situatie.

Dit was de lezing voor jou
Ik ben benieuwd naar je reactie

liefs Karda


Ik ben geen onderwijzeres maar men komt in m;n omgeving wel veel bij me voor advies of hulp vooral qua spiri-gebeuren.Beetje voor beetje laat ik door schemeren als men iets "onverklaarbaars"heeft meegemaakt wat mijn intuitie aangeeft/doorkrijg. Maar vaak laat ik liever weg wat ik kan om dat te vertellen, ze zien het vanzelf wel wanneer de tijd daar rijp voor is ...dus heb idd vertrouwen in de situatie.

Dankjewel voor deze kaartlegging
ik zal het vaak weer terug lezen, doet me heel goed.
Liefs Lin
Esther
Esther feb 15 '11
Dank je!!!!
Jantje
Jantje feb 16 '11
ik zou graag een kaartlegging willen met de vraag hoe ziet het er voor mij uit op spiritueel gebied dit jaar Jantje
BezieldEngelmens
BezieldEngelmens feb 16 '11
Origineel bericht van: karda
hoi Bezield Engelmens,

Jou vraag is er iets wat ik moet weten?

Er komt een positieve verandering voor je aan.
- Mooi, daar ben ik blij mee
Zeg nee tegen mensen/dingen die je niet leuk vindt om te doen.
- Juist, dat ben ik steeds meer aan het leren en praktiseren!
Zou je wat meer kunstzinnig of creatief bezig willen zijn.
Deze kaart geeft aan dat je daar wel talent voor zou hebben.
Om het te ontdekken zou je een workshop kunnen volgen.
- Dit klopt ook, maar weet niet in welke richting, zijn er ook workshops om die richting te ontdekken?
Voel je je niet begrepen door iemand of snap je iemands beweegredenen niet helemaal, dan zou je misschien wat meer oog kunnen hebben voor het gezichtspunt van de ander. Dat is namelijk de laatste kaart die er voor je ligt.
Op het moment dat je het gezichtspunt van de ander gaat zien gaan er weer meer deuren open naar een oplossing.
- Ik weet het, dat is de manier waarop ik me al jaren staande houd in het menselijk verkeer. Ik snap de ander vaak wel, maar de ander mij niet, en vervolgens snap ik weer waarom de ander mij niet kan snappen vanuit zijn/haar gezichtspunt. De oplossing is dan vaak dat ik weer wat meer ruimte maak ik m'n hart voor de ander, waardoor we toch met elkaar blijven omgaan. Neemt niet weg dat ik me soms knap eenzaam kan voelen (zelfs al durf ik de ander te vertellen dat ik een engel in een mensenlichaam ben).

Dit waren de kaarten voor jou.
ik ben benieuwd naar je reactie.
- Bij dezen, bedankt!

liefs Karda
Serenity
Serenity feb 17 '11
Kardaaaaa de financie is K.U.T. nu hahahaha ik leg helemaal dubbel hier!!!
Want ik weet dat voorspoed mijn kant op gaat komen, wil het wel dat ik mijn best blijft doen hé!! ^^

"ik doe mijn best en God doet de rest"

laughI love God you know, he send my so much love and wisdom grini think i'm a little bit spoiled, i'm i really God's little princes?! crazy
Because it feels like it , oops blushare these words not allowed to speak up?!
karda
karda feb 17 '11
Hoi Lily,
Blijf het vertrouwen houden, je kan ook de affirmatie doen van Louise Hay
Wat je kan doen is.
Open je armen
Sta minstens een keer per dag met je armen open en uitgestrekt en zeg: Ik stel mezelf helemaal open voor al het goede en de overvloed in het Universum.

liefs Karda
karda
karda feb 17 '11
Hoi Bezield Engelmens,

Er zijn workshops waar je je richting kan ontdekken, je hebt van die dagworkshops waar je dan aan verschillende workshops kan deelnemen voordat je dan besluit welke cursus het gaat worden.

liefs Karda
karda
karda feb 17 '11
Hoi Jan,
Jou vraag hoe ziet het er voor mij uit op spiritueel gebied.
Ik heb voor jou de kaart getrokken met de dringende boodschap Trek je eens terug in de natuur.
Het zou voor jou goed zijn lekker naar buiten te gaan in de natuur wandelen is ook meditatie.
de geuren ruiken, de stilte, naar de vogels luisteren, en je een voelen met de natuur, dieren, bomen, feeen en andere natuurgeesten.
De natuur heeft een helend effect op de mens.

liefs Karda
jannie
jannie mrt 6 '11
Hallo Karda...wat mooi dat en ieder van jullie..de gave die je bezit wilt delen...
Graag wil ik me hiervoor opgeven..
Mijn naam is Jannie van wijk- udo geb data..29 juli 1958.
Wens je veel succes..en ben heel benieuwd...Liefs jannie
karda
karda mrt 6 '11
Hoi Jannie,

Ik ga voor jou de legging doen.

liefs karda
Serenity
Serenity mrt 7 '11
Origineel bericht van: karda
Hoi Lily,
Blijf het vertrouwen houden, je kan ook de affirmatie doen van Louise Hay
Wat je kan doen is.
Open je armen
Sta minstens een keer per dag met je armen open en uitgestrekt en zeg: Ik stel mezelf helemaal open voor al het goede en de overvloed in het Universum.

liefs Karda

Ohhhhhhh Karda ik lees nu pas dit bericht!!!!

Wat een leuke oefening is dat zeg en erg uhmmm 'open en bloot' vanwege dat ik ook daadwerkelijk mijn armen open moet doen , letterlijk me open stellen aan al het positieve van het universum.
Mooi hoor en erg bedankt ervoor!!

Liefs.
karda
karda mrt 7 '11
graag gedaan hoor Lily!!
karda
karda mrt 7 '11
Lieve Jannie,

Dit is de legging voor jou.

Heb oog voor het gezichtspunt van de ander.

Je hoeft het niet met een ander eens te zijn, alleen probeer in te voelen dat zij er hun beweegredenen voor hebben.
en om compassie en respect voor hun gevoelens te hebben.
Dit maakt de weg vrij voor creatieve oplossingen.

de tweede kaart is zuivering

het kan betekenen dat je je leven meer in balans probeert te krijgen, door middel van gezond te eten en te bewegen.
Denk ook positief over je zelf ook met liefdevolle gedachten.
Stap uit situaties die niet integer zijn.

en de derde kaart open je hart voor liefde.

Wees liefdevol naar jezelf.

je bent een heel liefdevol persoon en je kan ook veel liefde geven aan anderen. maar vergeet ook jezelf niet.

en probeer ook af en toe nee te zeggen.

ik ben benieuwd of je iets herkend.

liefs karda
jannie
jannie mrt 8 '11
Hallo lieve Karda....
Dank je wel..lief dat je dit wilde doen...
Je eerst gedeelte..is mijn valkuil..te vaak hou ik rekening met gevoelens van anderen en vergeet daarin mezelf...daardoor in een burn-out terecht gekomen...nu herstellende en ontwaakt..

Betr. zuivering...klopt...verschil ontdekken om uit situaties te stappen..is ook moeilijk haha...probeer dan steeds dit om te bouwen..

Ja....mijn ik zijn..is mijn doel..zoveel mogelijk liefde geven naar een ieder rond en om mij heen..nee zeggen is heel moeilijk..maar gaat steeds beter...
Liefs jannie
karda
karda mrt 8 '11
Hoi Jannie,

Fijn dat je het kan plaatsen.

Graag gedaan hoor voor je.

liefs karda
Serenity
Serenity mrt 8 '11
Origineel bericht van: jannie
Hallo lieve Karda
Dank je wel,lief dat je dit wilde doen.
Je eerst gedeelte, is mijn valkuil, te vaak hou ik rekening met gevoelens van anderen en vergeet daarin mezelf.
Daardoor in een burn-out terecht gekomen,nu herstellende en ontwaakt.

Betr. zuivering, klopt, verschil ontdekken om uit situaties te stappen, is ook moeilijk haha.
Probeer dan steeds dit om te bouwen.

Ja, mijn ik zijn,is mijn doel.
Zoveel mogelijk liefde geven naar een ieder rond en om mij heen.
Nee zeggen is heel moeilijk maar gaat steeds beter.

Liefs jannie
Wat een fijne lezing voor Jannie.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki