Loading...
nl

proefpersonen gezocht voor legging Doreen Virtue

karda
karda feb 13 '11
Lieve Lea,
Dank voor je feedback, ik voel helemaal met je mee, je hebt het gevoel er nu praktisch alleen voor te staan, nu ook je lieve moeder van je heen is gegaan, maar ze is altijd bij je, en waakt over jou, en wat er in de reading staat moeder Maria zorgt voor jou. Moeder Maria is de geliefde moeder van Jezus. Ze is vermaard om haar zuiverheid en compassie. Maria helpt kinderen (ook ons innerlijke kind) en hen die voor kinderen zorgen. ze zorgt ook voor jou en haar kan je ook altijd om raad vragen.
ik heb nog een extra boodschap voor jou.
Maak je geen zorgen, voel je niet schuldig, en geniet.
Het universum zorgt voor jou, voel je nergens schuldig over, probeer in het nu te zijn, en probeer toch te genieten, van je kinderen, van de natuur probeer de positieve dingen te blijven zien.

Heel veel sterkte licht en liefde

liefs karda
admin
admin feb 13 '11
Mooie lezingen Karda, ik vier het even met je mee.
Je zit zo zuiver met je gevoel, mooi hoor.

Het is leuk om je te volgen en de lezingen te volgen.

liefs Ajada
Cialara
Cialara feb 13 '11
Origineel bericht van: karda
Lieve Cialara,

Jou vraag Wat ga ik doen met de groei die ik in de afgelopen maand heb gehad?

Volharding loont, houd je daaraan, houd je bij prioriteiten en voornemens,
Je gaat iets doen met Kristallen, doe je healing met kristallen?
De kristallen hebben te maken met het antwoord op je vraag, je staat er mee in verbinding. kan je dat plaatsen?
Je kan nu een andere keuze maken in je leven, in de door jou gekozen richting je ontvangt daarvoor alle steun.
Financieel ziet het er ook beter uit als je daar wat problemen mee hebt dan komt het goed.

Dit was de lezing voor jou. ik hoop dat je het kan plaatsen graag jou feedback.

liefs karda


Ja ik heb iets met kristallen en niet alleen hier op aarde maar zeker ook in de dimensies. Interessant. Ik heb er al een tijdje niet mee 'gespeeld' maar misschien wordt dat weer eens tijd...
Volharding is de fase nu ja, ik denk dat je gelijk hebt. Doorgaan op deze weg. Maar ook een andere keuze in mijn leven, ja die heb ik gemaakt. Maar heeft op zich niet met werk ofzo te maken. Meer met mijn zijn. Ik weet dat ik daar alle steun en support in krijg.

Dank je Karda. Mooie aanwijzing.
Liefs Cialara.
Jantje
Jantje feb 13 '11
een ieder die voor mij eeklegging wil doen ik stel me zelf beschikbaar groetjes Jan.
karda
karda feb 13 '11
lieve Ajada,

Dank je voor je lieve woorden.

liefs Karda
karda
karda feb 13 '11
Lieve Cialara,

Fijn dat je deze aanwijzing kreeg, en dat je veel met kristallen hebt.

liefs karda
Islandlady
Islandlady feb 13 '11
Wat mooi Karda!! Ik zou ook graag een kaart/lezing ontvangen.
Mijn vraag? Ai ik heb er zoveel.
Voor nu. Wat brengt het ons de komende tijd. Ga ik inderdaad verhuizen met mijn kinderen?

Liefs
Bea
karda
karda feb 13 '11
Lieve Bea,

Ik trek als eerste kaart voor je Laat het los
Als je je er misschien minder mee bezig bent of je gaat verhuizen, en al je wensen de kosmos hebt in gestuurd, dan gaan er automatisch deuren voor je open.die je verwachtingen zouden kunnen overtreffen.
Als 2e kaart Breng je werk en priveleven in evenwicht.

Heeft een eventuele verhuizing ook met werk te maken?


Het kan ook zijn dat je een relatie achter de rug hebt, dan is het beter om los te laten.
Breng je werk en priveleven in evenwicht.
En als laatste kaart vredesaanbod.

Deze kaart toont dat er een oplossing komt, iemand wil zich verontschuldigen, probeer de verontschuldigingen te accepteren.
probeer ook te vergeven dan zal de oplossing over deze situatie
komen.

Zet alle voor en nadelen over een verhuizing naast elkaar en voel met je hart wat je een goed gevoel geeft

Ik weet niet of je iets met dit antwoord kunt

ik ben benieuwd naar je reactie.

liefs Karda
Esther
Esther feb 13 '11
Hoi Karda...

Ik heb zelf ook kaarten van Doreen Virtue en trek meestal dezelfde kaarten (ik heb de engelenkaarten).
Ik zou graag eens weten welke kaart jij voor mij zou trekken. Ik heb op t moment geen specifieke vraag, maar vertrouw erop dat de kaart het zal zeggen.

Groetjes Esther
karda
karda feb 13 '11
Hoi Esther,

Heb jij het de laatste tijd erg druk ? Vragen er mensen steeds jou aandacht? het is goed om prioriteiten te stellen en ook nee te kunnen zeggen.

Zorg goed voor jezelf. en als je geeft aan een ander is het goed als er evenwicht is tussen wat jij ontvangt.
Als je ergens over twijfelt om stappen te zetten,kan je er zeker voor gaan, of als je een vraag ergens over hebt, want als laatste ligt er de Ja kaart voor je.

Dit is de boodschap voor jou
Ben benieuwd naar je reactie,

liefs Karda
Esther
Esther feb 13 '11
Hoi Karda....

Het eerste stukje (druk, mensen die aandacht vragen, moeite met nee zeggen) zegt meer over een periode wat geweest is. Ik ben ziek geweest.. en voor die periode ging het inderdaad zo..... Nu denk ik meer aan mezelf en zorg ook beter voor mezelf. (voorheen had ik t drukker met voor andere mensen te zorgen).

Het Ja antwoord is heel mooi.... ik had toch de vraag (mijn enige vraag).... wordt/blijf ik gezond? Maar ik vond het niet gepast deze vraag aan je voor te leggen.... en zo zie je.. het antwoordt komt vanzelf (dit antwoord krijg ik ook altijd van mijn kaarten.. meestal trek ik de aartsengel Raphaël of de kaart "dat het gevaar nu achter me ligt en ik nu vertrouwen kan").

Bedankt dat je een kaart voor me hebt willen trekken... doet me goed!

Veel liefs Esther
Piet
Piet feb 13 '11
Hoi Karda,

Zou je voor mij ook een kaart willen leggen, hoe ziet 2011 er uit voor mij?

Alvast bedankt.

Groetjes Piet
karda
karda feb 13 '11
Hoi Esther,

Ik had 3 kaarten voor je getrokken het zou kunnen zijn dat de eerste 2 kaarten je eraan laten herinneren dat het belangrijk is zo door te blijven gaan en jezelf op de 1e plaats te blijven zetten, rust en regelmaat en zeker het ja op jou vraag dat is erg mooi voor je deze bevestiging te krijgen.

liefs karda
Lin
Lin feb 13 '11
Jeetje Karda, je bent al heel erg druk geweest met je kaarten.
Als je de tijd hebt, zou je voor mij ook een legging willen doen?
Heb geen specifieke vraag.

Liefs Lin
karda
karda feb 13 '11
Hoi Piet,

Jou vraag hoe ziet 2011 eruit voor mij?

Doe jij iets aan yoga of aasn meditatie? ik heb het idee dat dat jou heel goed zou doen om een rustpunt te creeeren voor jezelf en te mediteren en naar je ware kern te gaan en zo meer inzichten te kunnen krijgen.

Heb jij sterke emoties rond een bepaalde situatie? probeer dan ook naar het gezichtspunt van de ander te kijken en in te voelen wat hun beweegredenen waren en er compassie mee te kunnen hebben.
Want dan kan er verandering in de situatie ontstaan, vergeef het verleden en begin opnieuw.

Je kunt vertrouwen hebben in de situatie waarover je een vraag hebt.je bent op de juiste weg (had je een vraag ergens over?)
Alles wordt geheeld en zal goedkomen.

Dit is de legging voor jou Piet,

Ik benbenieuwd naar je reactie.

liefs Karda
karda
karda feb 13 '11
Lieve Lin,

Doe jij iets met onderwijzen? het kan ook op spitirueel gebied zijn waar je mensen onderwijsd je hebt veel kennis in je, je kan een leraar voor anderen zijn.

deze boodschap gaat ook over dat je meer mag kijken naar je kwaliteiten en niet naar je vermeende zwakheden.
Probeer liefdevol naar jezelf te kijken en spreek positief overjezelf, concentreer je op je kracht.
Wat ook goed is om dagelijks positieve affirmaties te doen dat neemt het vertrouwen in wat je kunt toe.

Je mag erop vertrouwen dat je gesteund wordt door het universum, je bent op de goede weg.
Als je ergens een vraag over hebt dan kun je vertrouwen hebben in de situatie.

Dit was de lezing voor jou
Ik ben benieuwd naar je reactie

liefs Karda
Piet
Piet feb 13 '11
Origineel bericht van: karda
Hoi Piet,

Jou vraag hoe ziet 2011 eruit voor mij?

Doe jij iets aan yoga of aasn meditatie? ik heb het idee dat dat jou heel goed zou doen om een rustpunt te creeeren voor jezelf en te mediteren en naar je ware kern te gaan en zo meer inzichten te kunnen krijgen.

Heb jij sterke emoties rond een bepaalde situatie? probeer dan ook naar het gezichtspunt van de ander te kijken en in te voelen wat hun beweegredenen waren en er compassie mee te kunnen hebben.
Want dan kan er verandering in de situatie ontstaan, vergeef het verleden en begin opnieuw.

Je kunt vertrouwen hebben in de situatie waarover je een vraag hebt.je bent op de juiste weg (had je een vraag ergens over?)
Alles wordt geheeld en zal goedkomen.

Dit is de legging voor jou Piet,

Ik benbenieuwd naar je reactie.

liefs Karda

Hoi Karda,

Ik probeer inderdaad regelmatig te mediteren omdat het rust voor mij geeft.

Ik heb inderdaad mezelf wel eens de vraag gesteld of mijn spirituele kant zich verder ontwikkelt. Goed om te lezen dat ik hiermee op de goede weg zit.

Ik kan me zo niet herinneren of ik ergens sterke emoties voor heb, misschien onderbewust.
Als ik het me herinner dat laat ik je het weten.

Hartelijk dank voor je legging Karda.

groetjes Piet
BezieldEngelmens
BezieldEngelmens feb 14 '11
Hallo Karda,
Ik wil ook graag een proeflezing.
Mijn vraag is: is er nog iets wat ik moet weten?
Alvast bedankt.
Zuzanna
Zuzanna feb 14 '11
Origineel bericht van: karda
Lieve Zuzanna,

Allereerst 2 extra kaarten 1 kaart waarop staat Volg uw hart
en deze viel er uit tijdens het schudden positieve verandering.
dat zouden al antwoorden op je vraag kunnen zijn.

nu de kaarten die ik trok voor jou erbij.

De kaart die ik trok betekent eigenlijk luister naar je hart, ga mediteren zoek het antwoord in jezelf, wat voor gevoel geeft het je een gevoel van vrede in je lichaam in je geest?

De volgende kaart zegt breng je ware gevoelens tot uitdrukking.

en de laatste kaart
Wat zijn jou intenties, jou verlangens en jou prioriteiten?

Ik denk dat het er meer omgaat wat zie je zelf tussen degene die jou na aan het hart ligt.

de kaart van positieve verandering viel er wel uit voor je.

Ik hoop dat je er iets mee kunt. ik hoorhet graag van je.

liefs karda

Lieve Karda,
Heel erg bedankt voor je legging. Ik kan er zoveel mee! Het sterkt me in mijn vertrouwen dat ik op de goede weg zit met die persoon. Op de juiste tijd zal ik zeker mijn ware gevoelens tot uitdrukking brengen.
Veel dank en ik wens je alle goeds,
Zuzanna
karda
karda feb 14 '11
Dank je wel voor je reactie Zuzanne,

liefs karda
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki