Loading...
nl

proefpersonen gezocht voor legging Doreen Virtue

karda
karda mrt 8 '11
Dank je wel lily voor het compliment.

liefs karda
knofje
knofje mrt 8 '11
lieve Karda,

misschien dat je voor mij ook een kaart wil leggen.
mijn vraag, ben ik op de goede weg???

liefs Knofje
mo66
mo66 mrt 8 '11
Lieve Karda,

ik ben niet de enige zie ik al, maar als je tijd en gelegenheid hebt, zou je voor mij ook een kaart willen leggen? Mijn vraag is vooral: waar moet ik het meeste aandacht aan geven in mijn leven?

Alvast heel vriendelijk dank en veel liefs
Mo66
jannie
jannie mrt 8 '11
Haaaa Lily Beau...
Wat leuk dat je hier weer op regageert...erg lief..dank je wel..!!
Liefs ikke
Serenity
Serenity mrt 8 '11
Heb je de veranderingen gezien in je eigen tekst?
Wel positief maar nog niet zo duidelijk, lees je teksten eens terug Jannie dat hebben ze mij ook geadviseerd.
En na wat oefening lukte het mij wel aardig al zeg ik het zelf (wie dit betwist mag het zeggen L.O.L.)
jannie
jannie mrt 9 '11
haaaaaa LiLY...haha begrijp je niet helemaal denk ik...ik heb terug zitten lezen maar..???????????????????
Mag ik vragen wat je bedoeld....
Lieve groetjes...
Serenity
Serenity mrt 9 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
Heb je de veranderingen gezien in je eigen tekst?
Wel positief maar nog niet zo duidelijk, lees je teksten eens terug Jannie dat hebben ze mij ook geadviseerd.
En na wat oefening lukte het mij wel aardig al zeg ik het zelf (wie dit betwist mag het zeggen L.O.L.)

Olaaa ik had je tekst wat aangepast om het beter leesbaar te krijgen.
Maar als jij je schrijfstijl wilt behouden dat moet je geheel zelf weten natuurlijk.^^
Ik spreek gewoon uit ervaring dat waneer je meer correcter schrijft je meer bewust bent van wat je schrijft.
En als je zoals ik bijvoorbeeld het heel moeilijk vind om jezelf te uiten want de woorden schieten je gewoon weg te kort.
Dan is terug lezen van je teksten en de grammatica een leuk en leerzame oefening.
En daar heb ik zelf baat mee gehad en ik dacht dat bij jouw te herkennen omdat jouw schrijf stijl aardig veel op de mijne leek. ^^
Gr.
jannie
jannie mrt 9 '11
oke....haha...ik schrijf meestal wat in me opkomt...denk er niet zo bij na...het is meer een gevoel.. Ik schrijf vaak vanuit mijn hart. betr gramatica...lees e.e.a. ook vaak niet meer terug..dus kan het zijn dat soms wat letters e.s. omgedraaid zijn...beetje slordig maar ach !
Vaak hoor ik ook..je moet wat met schrijven gaan doen..maar hahaha ga jij vast niet zeggen....niet verkeerd bedoeld hoor..
Warme groet van mij !!
angel67
angel67 mrt 9 '11
ik wil proefpersoon zijn ik hoor het graaag
karda
karda mrt 9 '11
Hoi Angel,

Heb je nog een vraag?

liefs karda
Serenity
Serenity mrt 9 '11
Nee hoor mij hoor je daar niet over klagen! ^^

Maar ik vind je teksten inderdaad wat slordig aandoen en chaotisch met het advies kan je eventueel minder chaotisch worden in je teksten.
En bewuster je teksten neer te zetten en ja ook vanuit het hart maar dan vanuit een verstandig hart.
Ik zelf spraak alleen vanuit mijn ervaring doordat ik bewuster met mijn teksten omging.

Oefende ik in het 'bewust zijn' en echt waar het is zo'n goede oefening.
Want vaak omdat ik bewust mijn teksten neerzet en daardoor dus even een momentje moest stil staan om dieper in mezelf te kijken wat ik nou echt duidelijk wilden maken.
Klonk er in mij een innerlijke stem die me daarmee hielp.
En vaak als ik vragen had vertelden die innerlijke stem vanuit de kennis in mijn geheugen die daar al zat wat een mogelijke logische antwoord kon zijn.
En te weten dat er zoveel aan kennis al in me zat was erg uhmmm bevredigend.
Dank je dat je er verder op in ging daardoor kon ik weer min motivatie uitleggen dat achter dat advies zit.
Ik heb ook het idee als ik jouw wat uitleg dat je open staat voor verschillende mogelijkheden aan belevingen zonder daar gelijk een oordeel achter te hebben.
'het is zoals het is en alles wat erbij komt kan zo zijn.'
angel67
angel67 mrt 9 '11
ik heb een vraag karda hoe gaat mij leven er uit zien
ik hoop dat je op deze vraag een antwoord an geven
karda
karda mrt 9 '11
Lieve Angel,

Ik heb de kaart getrokken Laat zien wie je bent!!!!!

Je bent een heel mooi mens van je zelf, eigenlijk zou je al gelukkig kunnen zijn alleen om wie je bent.
Je bent een sterke vrouw, je krabbelt weer overeind.
Je kan ook aangeven wat jij wilt, wat jij voelt. en niet alles doen wat anderen van jou verwachten, jij bent er ook nog.
Als je meer laat zien wie je bent, zullen je relaties zich verdiepen, want je zult dan weten dat er om wie je echt bent van je wordt gehouden.

liefs Karda
angel67
angel67 mrt 9 '11
dank je wel karda voor je snelle reactie
jannie
jannie mrt 9 '11
Haha feedback is altijd zinvol..!!
Sta daar zeker oook open voor..zolang het maar niet kwetsend is..en daar is hier zeker geen sprake van..
Ik neem je tips serieus..en leer daarvan...!
heb dit even terug gelezen..en tevreden...!
Warme groet Jannie
knofje
knofje mrt 10 '11
lieve karda

zou je voor mij kaarten willen leggen, ik vraag me af of ik goed bezig ben...????
is de persoon die ik vond op mijn pad de juist voor mij???

liefs knofje
Angel_111
Angel_111 mrt 10 '11
hoi karda,
ik leg zelf af en toe ook deze engelenkaarten...van doreen vrtue..mooi en byzonder zijn ze he...?ben benieuwd met welke set of meerdere jij het liefste werkt?

En zou graag willen weten of ik een kindje mag krijgen..en wat ik zelf nu nog kan doen voor mijn hoogste goed en ontwikkeling..?Zelf krijg ik de laatste maand de engel seraphina...mocht jij hier naar willen kijken en aan engelen vragen indien dit mogelijk is,dan graag...Heb helaas 5 jaar geleden baarmoederhalsk gehad en geen kinderen,maar technisch is alles nog mogelijk...maar gezien mijn leeftijd 39 jaar heb ik niet heel veel tijd meer...maar ik geloof in sprookjes en wonderen....
alvast bedankt!
liefdevolle groet,

angel11
karda
karda mrt 10 '11
Lieve Angel11

Ik vind de engelenkaarten zo mooi en de boodschappen die je ermee kan krijgen, je krijgt de laatste maand de engel seraphina,
de boodschap die je krijg is dat er een gelukkige verandering of uitbreiding van je gezin op komst is. ik denk dat je je vertrouwen moet blijven houden met de uitkomst wat die ook zal worden, er wordt heel veel van je gehouden en het wordt van bovenaf voor je geregeld.welke verandering het ook inhoudt. deze boodschap heb je niet voor niets getrokken. zelf heb ik nog nooit zo´n persoonlijk vraag voor iemand anders aan de engelen gevraagd en ik vind het beter voorjezelf om het vertrouwen in de Engelen te houden voor de boodschap die ze persoonlijk aan jou hebben gegeven.
Ik kan een algemene kaart voor je trekken en kijken welke boodschap er voor jou uitkomt.

Deze kaart heb ik voor je getrokken.

Ik heb de kaart voor jou getrokken van de set van Doreen Virtue opgestegen Meesters.)daar werk ik nu het meeste mee, maar ik heb ze bijna allemaal.

Leraar.

Wat de boodschap voor jou is, dat je heel veel ervaring hebt opgedaan en dat je deze ervaring kan delen met andere mensen.
je kan je kennis aan anderen overdragen.
je leert belangrijke levenslessen.
Er staat als je de lessen begrijpt zullen er oude patronen wegvallen en worden ze vervangen door prachtige nieuwe ervaringen.
Spreek open en eerlijk over je gevoelens, niet te veel opkroppen.
Volg je hart.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.
liefs karda
karda
karda mrt 10 '11
Knofje jij was eerder, sorry, ik leg voor jou vanavond.

liefs karda
knofje
knofje mrt 11 '11
Beste Karda,

geen sorry hoor kan gebeuren, ben benieuwd en wacht het af....

liefs Knofje
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki