Loading...
nl

proefpersonen gezocht voor legging Doreen Virtue

kiki48
kiki48 mrt 11 '11
ik stel me ook open, ja mag alles vertellen wat je tegnkomt, heb teveel vragen.
Groetjes kiki48
karda
karda mrt 11 '11
lieve Knofje,

jou vraag
zou je voor mij kaarten willen leggen, ik vraag me af of ik goed bezig ben...????
is de persoon die ik vond op mijn pad de juist voor mij???

Het is tijd voor nieuwe mogelijkheden, je hebt besloten er voor te gaan. de veranderingen in je leven gebeuren op het juiste moment, het is tijd om nieuwe ideeen en situaties in je leven te creeeren.

Ik heb nog een extra kaart getrokken wat de veranderingen zouden kunnen zijn, daar kreeg ik dit antwoord op Volg je hart!!

Concentreer je op je kracht!!

Hoe meer je je kracht en je kwaliteiten zegent en waardeert hoe sterker jij zult worden.
Probeer ook positief over je zelf te spreken.
Concentreer je op je kwaliteiten.
Als jij je meer krachtiger gaat voelen dan ga jij voelen in je hart of de persoon die jij vond de juiste voor jou is.

Ik ben benieuwd of je er iets mee kan.

liefs Karda
knofje
knofje mrt 12 '11
lieve Karda,

jeetje zeg ik ben sprakeloos.....
dat volg mijn hart, is iets wat ik altijd zeg tegen anderen maar zelf zelden doe, over kracht ik weet dat ik het heb...maar twijfel altijd aan mezelf...over veranderingen diep van binnen weet ik dat het tijd is voor maar ik vind het zo eng,

ik zet niet alleen mijn leven op zijn kop maar ook dat van anderen mag ik dat doen?????

liefs knofje
karda
karda mrt 12 '11
Lieve Knofje,

Fijn dat je het kan plaatsen.
jij bent degene die zelf het antwoord kan geven op je vraag.


liefs karda
Sundance
Sundance mrt 12 '11
kracht kun je een ander niks geen pijn mee doen knofje. concentreer jij je gewoon op je eigen kracht, je kern en je omgeving veranderd automatisch mee. (er zullen er mss wat 'afvallen' maar terugkijkend zul je weten dat dat helemaal oke was.)
karda
karda mrt 12 '11
Lieve kiki48

het kan zijn dat je wat oude situaties ontgroeid bent en dat er nieuwe positieve ontwikkelingen zijn ontstaan.
ook in je spirituele groei.
Probeer ook nee te zeggen voel je daar niet schuldig over.

ik weet niet of je al aan yoga doet, maar die kaart trek ik ook voor je. het zou goed voor je zijn yoga, door yoga te beoefenen krijg je meer helderheid en meer energie, balans en bewustzijn.

het zou ook goed voor je zijn om je even terug te kunnen trekken te ontspannen even lekker te mediteren.
Luister ook naar jou eigen innerlijke waarheid.
vertrouw op je intuitie.


Ik hoop dat je er iets mee kunt.

liefs karda
mo66
mo66 mrt 13 '11
Lieve Karda,

Ik heb dagelijks een enorm onrustig gevoel en ik weet niet waarom of waardoor het wordt veroorzaakt. Zou je voor mij eens in de kaarten kunnen kijken of daar iets wordt aangegeven?

Alvast van harte bedankt.
Mo
Lena
Lena mrt 13 '11
dag karda,

heb gedroomd donderdagnacht...een aardbeving...wilde wakker worden...dacht dat het hier was...
ook voel ik nu veel...
een kaart zou fijn zijn...
knofje
knofje mrt 13 '11
Lieve karda, sundance,

Karda kun je me vertellen hoe ik het antwoord in mezelf kan vinden.....????
sundance met kracht kan ik niemand pijn doen, maar de beslissingen die ik neem...daarmee wel...wil zo graag weten wat hoe waarom waar...en of het dan goed is hoe vind ik deze antwoorden???

liefs knofje
karda
karda mrt 13 '11
Lieve knofje,

Volg je hart!! jij bent toch degene die zelf de keuzes moet-mag maken.
veranderingen kunnen eng lijken, dat komt omdat je de huidige situatie kent, als je niet goed een keuze kunt maken maak een lijstje voor jezelf met wat goed voelt en wat niet goed voelt aan de situatie en voel dan met je hart je kan ookmet je gevoel naar de situatie gaan en kijken hoe voelt het dan kan je de situatie in gedachten nemen hoe het voelt als je de stappen gezet hebt hoe voelt het dan?

ik hoop dat je me nog kan volgen.

liefs karda
Sundance
Sundance mrt 13 '11
als jij vanuit jouw hart beslissingen neemt kun JIJ niemand daar pijn mee doen. hooguit dat de ander het (nog) niet prettig vindt of moet wennen aan jouw 'nieuwe jij'. maar dat is en blijft een punt van degene. als jij met iedereens gevoel rekening moet blijven houden hoe jij mag leven dan tja....schiet niet echt op dan.
knofje
knofje mrt 13 '11
Karda ik ga proberen het te doen zoals je zegt in de vorm van de lijstjes...dank je wel voor de tip...
sundance, ik denk dat je de spijker op zijn kop slaat, ik houd altijd rekening met iedereen en iedereen zijn gevoelens...behalve met die van mezelf...dom genoeg....
vind het moeilijk naar mezelf te kijken, en de beslissingen te nemen, en daarvan uit te gaan

liefs knofje
karda
karda mrt 14 '11
Lieve Mo,

als extra kaart kwam als eerste te voorschijn.

Luister naar je intuitie!!!!

Het kan zijn dat je de laatste tijd wat minder positief gedacht hebt, geef je zorgen over in handen van Aartsengel Rafael, zodat hij je kan helpen heilzaam te blijven denken.
Eigenlijk geeft deze kaart aan Blijf positief!in je denken en spreken.
probeer niet te klagen, blijf vertrouwen houden,
je zal je beter voelen als je positief blijft denken.

Misschien dat je onrustige gevoel minder kan worden.

liefs karda
karda
karda mrt 14 '11
Lieve Lena,

Ik trek voor jou de spirituele Wet van de Aantrekkingskracht.

Deze kaart zegt dat je bepaalde situaties of bepaalde personen hebt aangetrokken omdat zij een spiegel voor je zijn.
van je emoties en overtuigingen en je gedachten.
van sommige mensen neem je afscheid want je energie is veranderd
je zoekt nu meer mensen die bij jou passen.
houd ook positieve liefdevolle en vreugdevolle gedachten wat je denkt trek je aan.
Visualiseer alleen wat je echt wilt.

Ik hoop dat je er wat mee kunt.

liefs karda
Sweetammy
Sweetammy mrt 15 '11
Lieve Karda,

Als je tijd hebt, zou je voor mij een kaart kunnen trekken. Op het moment zijn er genoeg problemen, misschien kun je me een richting geven.

Liefs Sweetammy
Lena
Lena mrt 15 '11
dank je wel karda

ik dacht al zo iets,en het houdt me wel bezig...
dus even weer orde in de warboel wink
mo66
mo66 mrt 19 '11
Lieve Karda,

Bedankt voor het trekken van mijn kaart. Ik begrijp de boodschap wel want ik was idd mijn vertrouwen in de kosmos een beetje aan het verliezen en was aan het twijfelen over mijn toekomst. Daar wordt een mens behoorlijk onrustig van.

Met jouw boodschap weet ik nu dat ik dus moet doorgaan op mijn weg en dat ik dus geduld moet hebben... gewoon mijn gevoel blijven volgen... heel erg bedankt!
karda
karda mrt 28 '11
lieve Sweetammy,

Je bent een hoop levenslessen aan het leren, op het moment.
wanneer je ze begrijpt en accepteert zullen oude patronen wegvallen en vervangen worden door prachtige nieuwe ervaringen.
je zou mensen kunnen onderwijzen door jou ervaringen.
Op dit moment staan alle deuren voor je open.
Dit is een goed moment om een nieuw project te starten, denk je er over om iets nieuws te gaan beginnen?
Bepaalde zaken waar je over aan het tobben bent, laat het maar gewoon los, laat ruzie en oordelen los, en vergeef jezelf voor wat je gedaan of niet gedaan hebt.

Dit was de boodschap voor jou
ben benieuwd of je er iets mee kunt.

liefs Karda
lieveke
lieveke mrt 28 '11
Hey Karda, kan je ze voor mij ook leggen alstublief.
karda
karda mrt 28 '11
Lieve Lieveke,

Heb je het de laatste tijd erg druk gehad, of stress, het is tijd om lekker naar buiten te gaan de natuur in te trekken, dan krijg je weer wat meer energie, ook weer wat meer nieuwe ideeen kunnen er dan ontstaan.
Kun je wel echt met iemand over je ware gevoelens praten, het zou goed voor je zijn als je dat zou doen.
Zit je ergens over te twijfelen of je het wel zou doen, neem een besluit in plaats door af te wachten als je het helder hebt voor je zelf zul je gesteund daarin worden.
Luister naar je intuitie, luister naar je hart
Als je twijfelt kun je je afvragen waarover voel ik me het fijnst, wat jou het gevoel van vrede geeft dan weet je dat je de juiste belissing neemt.

dit is de boodschap voor jou.

Ik hoop dat je hier iets mee kunt.

liefs Karda
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki