Loading...
nl

proefpersonen gezocht voor legging Doreen Virtue

karda
karda feb 11 '11
Ik zou graag wat meer intuitief kaarten willen gaan leggen en oefenen in het wat meer zelf te verwoorden.
Voor wie kan ik een legging doen en jullie mogen ook een vraag stellen.

groetjes Karda
Delen:
Mimosa
Mimosa feb 11 '11
Hoi Karda,

Je mag voor mij een legging doen. Mijn vraag is hoe ik mijn omgeving het beste kan helpen.

Alvast bedankt,
micha
admin
admin feb 11 '11
Hoi Karda,

Ik stel me ook graag beschikbaar. Wat brengt me de komende maanden?

Dank je wel !
Groetjes,
Bart
Jantje
Jantje feb 11 '11
bart ik stel me zelf beschikbaar ik ben nieuw op deze site dus wat er uit komt is voor mij compleet nieuw.Jantje
Cialara
Cialara feb 11 '11
Hoi Karda, ik zou wel graag een kaartje van je willen ontvangen. Mijn vraag: Wat ga ik doen met de groei die ik in de afgelopen maand heb gehad?

Liefs Cialara
admin
admin feb 11 '11
Lieve Karda, Ik vind het heel leuk om van jouw een kaartje te krijgen, ben heel benieuwd.

Ik heb geen vraag en laat het aan de gidsen over ...

liefs Ajada
JulienMoorrees
JulienMoorrees feb 11 '11
Hoi Karda,

Ik wil ook graag een kaartje. Ik ben bezig met het kopen van een huis en heb er op dit moment eentje op het oog. Ik ben benieuwd wat dit huis mij gaat brengen in de toekomst.
Lea
Lea feb 11 '11
Hallo ,
ben net ingeschreven op deze site ...
Na een moeilijke periode van 2 jaar zoek ik nu wat naar evenwicht en rust. Heb geen specifiek vragen ...
U mag voor mij gerust een legging doen ... ik zal er zeker eerlijk op reageren ....
Alvast bedankt !
Lea
karda
karda feb 11 '11
Lieve Micha,

Jou vraag is hoe je jou omgeving het beste kan helpen.

je hebt heel veel liefde in je, en wil graag iedereen helpen.
Volg je hart, je eigen intuitie, je zou ook positieve gedachten en affirmaties de kosmos in kunnen sturen, soms wil je het graag oplossen voor een ander, maar het kan ook zijn dat het beter is om iets los te laten, en kijken hoe de situatie dan verloopt.
Wees in geen geval schuldig naar je zelf toe als zaken anders lopen zoals je hoopt dat ze gaan lopen.

Dit is mijn lezing voor jou.

Ik hoop dat je er iets mee kan, ik hoor het graag van je.

liefs Karda
Tinne
Tinne feb 11 '11
Lieve Karda, als je zin hebt mag je voor mij ook een kaartje trekken,
Ik zou graag willen weten wat de kaarten zeggen toekomst gericht, ivm een bepaalde bijzonder ontmoeting.
karda
karda feb 11 '11
Hoi Bart,

Heb jij een conflict met iemand in je naaste omgeving?
Als jij de situatie graag anders zou willen hebben dan zou je gebruik kunnen maken van affirmaties en visualisaties, je de situatie al voor je kunnen zien zoals jij die het liefste zou willen zien. Het kan gaan over een vrouwelijk persoon. Of je krijgt hulp van een vrouw persoon, dat is niet helemaal duidelijk.

Dit was mijn lezing voor jou.
Ik hoop dat je er iets mee kan, ik hoor het graag van je.

liefs karda
Mimosa
Mimosa feb 11 '11
Lieve Karda,

Dank je voor je lezing. Ik kan er zeker iets mee.
Het is dezelfde boodschap die ik vandaag al eerder kreeg, alleen iets uitgebreider. Terwijl ik dit schrijf valt er ook een kwartje wat een hele nieuwe dimensie geeft aan de boodschap. Ik weet nu wat er bedoelt wordt en hoewel ik niet weet of dat het makkelijker maakt, weet ik wel dat ik hier wat mee kan.

Dank je.
Micha
karda
karda feb 11 '11
Beste Jantje,

Hier mijn lezing voor jou.
Het leven lacht je toe, alles gaat voorspoedig, je bent op de goede weg, om nog meer te weten te komen wat je nou echt wilt op zielsniveau zou je aan yoga kunnen doen, meer je naar binnen richten en de antwoorden op je vragen zul je intuitief gaan ontvangen.
Als je ergens een vraag over hebt want ik trek de Ja kaart erbij is het een ja, ik weet zelf niet waar het over zou gaan, maar misschien weet jij het zelf.

Ik hoop dat je er iets mee kan, ik hoor het graag van je.

liefs karda
karda
karda feb 11 '11
Lieve Micha,

Fijn te horen dat de boodschap aansluit met wat je eerder op de dag te horen hebt gekregen.
en dat je er verder iets mee kan.

dank je voor je feedback.

liefs karda
Emuca
Emuca feb 11 '11
Lieve Karda,

Als je zin en tijd hebt, wil ik ook wel een kaartje met betrekking tot een mogelijke verhuizing en wat dat teweeg zal brengen.

knuffel van mij
Jantje
Jantje feb 11 '11
hay karda zou je voor mij een kaart willen leggen alles is nieuw voor mij alvast bedankt
karda
karda feb 11 '11
Hoi Jantje,

Ik heb al voor jou gelegd, alleen noemde ik je Jan ipv Jantje.

kijk maar op de vorige pagina.
liefs Karda
Natalie1986
Natalie1986 feb 11 '11
Hoi Karda,
zou je voor mij ook een kaartje willen trekken?

liefs Natalie
karda
karda feb 11 '11
Lieve Cialara,

Jou vraag Wat ga ik doen met de groei die ik in de afgelopen maand heb gehad?

Volharding loont, houd je daaraan, houd je bij prioriteiten en voornemens,
Je gaat iets doen met Kristallen, doe je healing met kristallen?
De kristallen hebben te maken met het antwoord op je vraag, je staat er mee in verbinding. kan je dat plaatsen?
Je kan nu een andere keuze maken in je leven, in de door jou gekozen richting je ontvangt daarvoor alle steun.
Financieel ziet het er ook beter uit als je daar wat problemen mee hebt dan komt het goed.

Dit was de lezing voor jou. ik hoop dat je het kan plaatsen graag jou feedback.

liefs karda
karda
karda feb 11 '11
Lieve Ajada,

Er wordt aandacht gevraagd om je te richten op wat jij belangrijk vindt en ook Nee te kunnen zeggen.

Doe jij iets aan healen? Jij wilt graag dat de mensen zich gezond en gelukkig voelen en jij wil ze daarbij graag helpen je bent een healer.

Verder kan je geconfronteerd worden met andere meningen, maar jij bent spiritueel heel gevoelig en je kent jou waarheid.
Je wordt gesteund en jij weet wat goed is voor jou.
je bent een leider.

Ik hoop dat je het kan plaatsen, graag je feedback.

liefs Karda
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki