Origineel bericht van: taro
@ islandlady
Je bent een lieve, warme vrouw.
Je voelt wat onrustig aan, je bent een regeltante.
ff dit doen, ook nog ff dat, je hoofd draait overuren. Dat klopt wel ja als er wat geregeld moet worden doe ik dat wel even. Ben zeker druk in mijn hoofd!
Je voelt wel in balans, of je rust hebt gekregen na een lange zoektocht.
Of je nu helder ziet, wat er eigenlijk altijd al was.
Je bent gegroeit en sterker geworden, dat voel jezelf ook. Ja heel lang gezocht wel gevonden en nu verder inderdaad.
Ik krijg te voelen dat het nu tijd is voor een volgende stap.
Heb je een verlangen om iets waar te maken maar dat niet deed omdat je er nog niet klaar voor was.
Ik voel dat je er nu klaar voor bent.
Je bent nu in staat om jezelf te presenteren.
Je staat in je kracht.
Niet meer twijfelen en die angst die je nog voelt, die ben je de baas.
Ik krijg te voelen dat je met mensen wilt werken, en dan vooral mensen dingen wilt leren.
Eerst wilde je wel maar durfde niet, je was te onzeker.
Nu sta je sterk en kun je het... Er is 1 heel groot verlangen en dat gaat ook uitkomen. Ben hart op zoek naar nieuw werk alleen wil dat nog niet zo vlotten. Misschien moet ik het eens in een andere richting zoeken.
Mediteer je, ik krijg te voelen dat het heel goed voor je is, je krijgt er een kick van om even lekker in die rust te verblijven. Mediteren vind ik fijn alleen lukt het niet zo goed de laatste tijd. Ga het weer proberen.
Jezelf volledig op te laden.
Ik voel zorgen om een manspersoon. Nog niet zo oud rond 20 jaar.
Strijd om van alles en er is afstand ontstaan, wat je pijn in je hart bezorgd.
Ik kan moeilijk aanvoelen of dat nu speelt of dat het gespeeld heeft toen je klein was.
Kun jij dit plaatsen. Hmm eens denken. Maak me wel eens zorgen om de zoon van mijn vriend maar ik heb persoonlijk geen strijd met hem. Dat is het enige wat ik zou kunnen bedenken. Misschien dat je de zorgen van mijn vriend aanvoelt?
Je hebt je in het verleden erg verdrietig gevoeld.
Je hebt het zwaar gehad, maar nu voel je dat je er van geleerd hebt.
Je lessen waren hard maar je kunt ze nu accepteren en ook wel waarderen.
Het heeft je gebracht naar hoe je je nu voelt.
Dit klopt helemaal. Ik denk dat ik sterker uit de strijdt ben gekomen.
Lieve islandlady, wil je even laten weten of je er iets mee kunt.
Heel zeker kan ik er wel wat mee. Super bedankt voor deze mooie lezing. Vind het heel bijzonder dat je dat kunt. Sterkt mij weer in beslissingen die ik ga nemen.
Liefs Bea
Liefs Taro
Je bent een lieve, warme vrouw.
Je voelt wat onrustig aan, je bent een regeltante.
ff dit doen, ook nog ff dat, je hoofd draait overuren. Dat klopt wel ja als er wat geregeld moet worden doe ik dat wel even. Ben zeker druk in mijn hoofd!
Je voelt wel in balans, of je rust hebt gekregen na een lange zoektocht.
Of je nu helder ziet, wat er eigenlijk altijd al was.
Je bent gegroeit en sterker geworden, dat voel jezelf ook. Ja heel lang gezocht wel gevonden en nu verder inderdaad.
Ik krijg te voelen dat het nu tijd is voor een volgende stap.
Heb je een verlangen om iets waar te maken maar dat niet deed omdat je er nog niet klaar voor was.
Ik voel dat je er nu klaar voor bent.
Je bent nu in staat om jezelf te presenteren.
Je staat in je kracht.
Niet meer twijfelen en die angst die je nog voelt, die ben je de baas.
Ik krijg te voelen dat je met mensen wilt werken, en dan vooral mensen dingen wilt leren.
Eerst wilde je wel maar durfde niet, je was te onzeker.
Nu sta je sterk en kun je het... Er is 1 heel groot verlangen en dat gaat ook uitkomen. Ben hart op zoek naar nieuw werk alleen wil dat nog niet zo vlotten. Misschien moet ik het eens in een andere richting zoeken.
Mediteer je, ik krijg te voelen dat het heel goed voor je is, je krijgt er een kick van om even lekker in die rust te verblijven. Mediteren vind ik fijn alleen lukt het niet zo goed de laatste tijd. Ga het weer proberen.
Jezelf volledig op te laden.
Ik voel zorgen om een manspersoon. Nog niet zo oud rond 20 jaar.
Strijd om van alles en er is afstand ontstaan, wat je pijn in je hart bezorgd.
Ik kan moeilijk aanvoelen of dat nu speelt of dat het gespeeld heeft toen je klein was.
Kun jij dit plaatsen. Hmm eens denken. Maak me wel eens zorgen om de zoon van mijn vriend maar ik heb persoonlijk geen strijd met hem. Dat is het enige wat ik zou kunnen bedenken. Misschien dat je de zorgen van mijn vriend aanvoelt?
Je hebt je in het verleden erg verdrietig gevoeld.
Je hebt het zwaar gehad, maar nu voel je dat je er van geleerd hebt.
Je lessen waren hard maar je kunt ze nu accepteren en ook wel waarderen.
Het heeft je gebracht naar hoe je je nu voelt.
Dit klopt helemaal. Ik denk dat ik sterker uit de strijdt ben gekomen.
Lieve islandlady, wil je even laten weten of je er iets mee kunt.
Heel zeker kan ik er wel wat mee. Super bedankt voor deze mooie lezing. Vind het heel bijzonder dat je dat kunt. Sterkt mij weer in beslissingen die ik ga nemen.
Liefs Bea
Liefs Taro