Loading...
nl

Naam en geboortedatum lezen...

taro
taro aug 19 '10
@ Tinne

Je bent een sterke persoonlijkheid. Je laat je niet klein krijgen.
Je weet waar je voor staat en daar ga je ook voor.
Je laat je niet van de wijs brengen.

Natuurmens, liefhebber van dieren.
Waar je slecht tegen kan is onrecht. Je hebt een zuiver hart en wil dat naar buiten brengen.
Ga niet proberen mensen te overtuigen, dat heeft geen zin.
Dat is verspilde energie en dat is zonde.
Dat kun je beter gebruiken voor mensen die er wel voor open staan.
Niemand is het zelfde, konden we dat maar met zijn allen accepteren...

Ik voel pijnlijke gewrichten.
Met opstaan is het lijf wat stijf en pijnlijk.
Niet stoppen met bewegen, blijf de dingen die je doet, doen want daarmee houd je je lichaam soepel.

Je wordt wat uit balans gebracht, Je voelt je anders, of je wat uit evenwicht bent, heeft dat te maken met de overgang.
Daar ben je eigenlijk nog te jong voor maar het voelt dat het van binnen uit veranderd of je cyclus aan het veranderen is.
Of zijn er problemen met de baarmoeder.

Ik voel ambitie, je wilt grotere groepen mensen bereiken...doe je dat al of is dat een verlangen.
Ga er voor want je kunt het.
Je weet veel en kunt daar veel mensen mee helpen.
Ik voel ook genezingshanden bij je.

Ik hoor graag of je er iets mee kunt.

Veel liefs Taro
admin
admin aug 19 '10
Origineel bericht van: taro
@ Tinne

Je bent een sterke persoonlijkheid. Je laat je niet klein krijgen. Ja, ik ben een sterke persoonlijkheid! De aard van de Engelmens he. Ben ook sterk in m'n kracht gaan staan, meer dan vroeger. Die sterke persoonlijkheid is nodig in het spirituele werk dat ik doe, en dat heb ik ook begrepen. Een sterk persoonlijkheid betekent ook overkoepelend omarmend zijn naar anderen toe, open..en behulpzaam op de juiste momenten, op de juiste plaats, op de juiste wijze.
Je weet waar je voor staat en daar ga je ook voor. Ja dat klopt, en dit slaat vooral op de ziel en de geest, en de rede waarom ik hier op aarde ben. Niemand kan me daarvan weerhouden. alhoewel dat wel geprobeert wordt.. en ik daar vroeger wel gevoelig aan was, aan die pogingen.
Je laat je niet van de wijs brengen. niet in de kern nee.. wel eens aan de buitenkant van mezelf hoor, dat ik onzeker wordt, maar dat gaat dan wel weer over. En er zijn lieve schatten in m'n omgeving die me dan weer even attent maken op bepaalde zaken die ik dan over het hoofd zag.

Natuurmens, liefhebber van dieren. Eerste klas!!! er zit een elfje in mij...
Waar je slecht tegen kan is onrecht¨. Jaaaa, zelfs m'n gids weet dat goed, hij zegt dat altijd " ik weet dat onrecht jou pijn doet" En met onrecht bedoel ik dan het bewust en met opzet onrecht aandoen aan diegene die niet de kracht hebbben om zich te verweren. Vooral dàt..
Je hebt een zuiver hart en wil dat naar buiten brengen. Dank je wel.. smile
Ga niet proberen mensen te overtuigen, dat heeft geen zin.
Dat is verspilde energie en dat is zonde. ik vermoed dat er hier bedoelt wordt dat ik niet hoef mensen te overtuigen van m'n zuiver hart, dat dit verspilde energie is.. ja, er zijn er wel die ik heb willen overtuigen, die veleer iets slecht zien in mij, en dat kwetste me wel.. en dat heb ik proberen te veranderen bij hen. Dat heeft een tijd gedeurt. En nu, heb ik dat losgelaten.. ze doen maar, het mag.. het maakt niet meer uit. Ik weet wie ik ben, en ga daarmee door te zijn wie ik ben!! grin
Dat kun je beter gebruiken voor mensen die er wel voor open staan. Hondert procent mee eens, Taro!
Niemand is het zelfde, konden we dat maar met zijn allen accepteren... Ja, dat is iets wat eerst gedaan mag worden, accepteren van het anders zijn van anderen, en dan is alles ok.. het aanvaarden alleen al geeft al rust en vrijheid.

Ik voel pijnlijke gewrichten.
Met opstaan is het lijf wat stijf en pijnlijk.
Niet stoppen met bewegen, blijf de dingen die je doet, doen want daarmee houd je je lichaam soepel.
Ja, dit klopt hoor.. ik heb pijn in m'n lijf, in m'n heupen en gewrichten.. en beweging "moet"..

Je wordt wat uit balans gebracht, Je voelt je anders, of je wat uit evenwicht bent, heeft dat te maken met de overgang.
Daar ben je eigenlijk nog te jong voor maar het voelt dat het van binnen uit veranderd of je cyclus aan het veranderen is.
Of zijn er problemen met de baarmoeder.
Ik ben niet te jong hoor, technisch gezien.. haha, ik word in september 50j dus die overgang komt eraan. Maar ik ben vanuit de ziel jong en vanuit de geest jong, en dat wringt dan.. want ik wil nog heel veel doen.. ik begin pas, eigenlijk!
Ik voel ambitie, je wilt grotere groepen mensen bereiken...doe je dat al of is dat een verlangen.
vroeger deed ik dat al, had ik eigengemaakte cursussen thuis.. en kwam er volk. En het is een droom van me om groepen te bereiken, op spiritueel terein, en dat gaat me lukken... zie het voor me, en ik forceer niets daarvoor.
Ga er voor want je kunt het. Ja ik ga er voor!.... alle sponsers welkom! laugh
Je weet veel en kunt daar veel mensen mee helpen.
Ik voel ook genezingshanden bij je. ja dat klopt!

Ik hoor graag of je er iets mee kunt.

Veel liefs Taro







Dank je wel Taro voor je lezing was fijn, en zo kon ik ook nog wat dingetjes voor mezelf op een rijtje zetten,
die in me zitten te broeien om naar buiten te komen.

veel liefs van mij, en ga door met wat je doet, doe je goed hoor!

Tinne
admin
admin aug 19 '10
Origineel bericht van: taro
@ sweetangeleyes

Je bent een lieverd met de hart op de juiste plek maar je bent ook een pittige.
Je weet goed wat je wil en je laat je dan niet beinvloeden. Dankjewel! Het klopt precies, ik weet idd goed wat ik wil en als ik dat wil laat ik me niet van mijn stuk brengen door anderen en zet gewoon door!

Je worstelt op het moment met keuze's welke kant ga ik op? wat wil ik?...je bent even zoekende waar je naar toe wilt.
Van binnen voel je een weg maar maar je denkt dat die niet haalbaar is. Vertrouw op je gevoel. Die misleid je niet. K lopt zowel in werk als in relatie worstel ik met keuzes die ik moet maken, werk heb ik inmiddels een andere baan gevonden en hoop dat dit de juiste keuze is geweest, en relatie is nog afwachten. Fijn weer de bevestiging te krijgen dat ik op mijn gevoel mag vertrouwen!

Wie was er zo moe, draaierig, energieloos.
Oh...ii voel me nu heel draaierig, moe, misselijk, pijn in mijn hoofd,steken aan de linkerkant/linksachter, moeite met de ademhaling.
Niet naar woorden kunnen vinden. Moeilijk zinnen kunnen maken, teveel moeten zoeken naar woorden
Herken jij iemand hier in...iemand die is overleden.
Diegene is zachtjes weggezakt. Rustig en zonder pijn overgegaan.
Volgens mij voelt dit aan als een manspersoon. K an niet anders dan dat dit mijn opa is, hij heeft een ziektebed van 1 jaar gehad en had kanker, ik had een zeer bijzondere band met mijn opa, en het heeft veel indruk achtergelaten op mij toen hij overleed! Ik was toen 12 jaar nu 27 smile

Je wilt actie in de liefde. Ik zie een trouwjurk, heb je trouwplannen. e en trouwjurk wat mooi, ik wil idd actie in de liefde.. Ik hoop ooit te gaan trouwen dat wil ik dolgraag. Dan zal mijn vriend me eerst moeten vragen :)Denk je dat ik ga trouwen haha?
Je twijfelt of je fulltime wilt werken of dat je kiest voor het moederschap. B ijzonder, dit zal iets van de toekomst zijn, ben nog geen moeder namelijk.

Je bent een doorzetter, mensen kunnen op jou bouwen. Je weet goed hoe je andere mensen kunt helpen.
Je weet ook de juiste dingen te zeggen, net wat ze nodig hebben. D it klopt precies!

Heb jij last van teveel prikkels soms, dat je uit je doen wordt gehaald doordat je overprikkeld wordt.
Dat als je omringt wordt door veel mensen, dat dat heel vermoeiend voor je is. J a ik ben heel erg gevoelig.. zeker als ik bijv. aan het winkelen ben

Je bent een goede vriendin, weet dat, maar laat je niet voor een karretje spannen van iemand. Ga goed met je aandacht en energie om. L aat ik idd te snel gebeuren, moet meer aan mezelf denken!

Denk ook aan jezelf. Je bent een sterke persoonlijkheid.
Je staat goed in je kracht, als dat veranderd dan ga je aan veel twijfelen.
Dan ben je even de balans kwijt. Dus let goed op dat je je energie en aandacht goed verdeeld. Als je dat doet zul je met 2 benen goed en stevig op de grond staan en weet je heel duidelijk welke kant je op wil. D ankjewel!!!

Lieve sweetangeleyes...ik ben benieuwd of je er iets mee kunt want ik moet je zeggen dat dit een aparte lezing voor me was.
Ik voelde me heel raar in het begin. Door diegene die door kwam. Of ik niet hier was, zocht heel erg naar woorden, ik was een beetje van de wereld...dus laat maar even weten of jij dit kunt plaatsen. Ik hoor graag van je. H eel erg bedankt voor de mooie lezing!

Liefs Taro
admin
admin aug 19 '10
Sorry hij pakt kleurtjes niet bij mij dus bericht terug in het zwart!
taro
taro aug 19 '10
Origineel bericht van: Tinne

Dank je wel Taro voor je lezing was fijn, en zo kon ik ook nog wat dingetjes voor mezelf op een rijtje zetten,
die in me zitten te broeien om naar buiten te komen.

veel liefs van mij, en ga door met wat je doet, doe je goed hoor!

Tinne


Graag gedaan. laugh
Veel liefs Taro
taro
taro aug 19 '10
Origineel bericht van: SweetyAngeleyes
Sorry hij pakt kleurtjes niet bij mij dus bericht terug in het zwart!


Geeft niet ik heb je feedback gelezen. wink

Die band met je opa is sterk...want het zegt genoeg dat hij doorkwam bij me.
Jou even laten weten dat hij nog steeds bij je is...erg mooi.
Daar wordt ik ook blij van. smile

Liefs Taro
admin
admin aug 19 '10
Ja dat is zeker mooi!
Ik geloof ook wel dat hij mij beschermd '' kom niet aan mijn kleindochter '' smileHeel erg fijn dat hij via jou door kwam!

Maar zag je mij trouwen?, vanwege de trouwjurk ? ben wel niewschierig eigenlijk smile
taro
taro aug 19 '10
@ Core

Je bent een rustige persoonlijkheid, bekijkt alles een beetje van een afstand.
Je hebt al veel wijsheid in je vermogen maar brengt dat nog niet genoeg naar buiten.
Je mag meer laten zien wat je kan.
Wees niet te verlegen. Is niet nodig.

Je hebt het moeilijk gehad met opgroeien.
Je voelde je meestal niet begrepen waardoor je het gevoel had dat je anders was, anders werd behandeld.
Ben je erg gevoelig voor blikken, gedachten van andere mensen.
Zonder dat ze iets zeggen...jij weet en voelt wat ze eigenlijk bedoelen.

Ik krijg een beperking te voelen, kun jij dit plaatsen.
Neig ik naar moeilijk lopen.
Misschien kan dit ook figuurlijk zijn...dat je vast zit...je weet niet welke stap je nu moet zetten, welk pad is de juiste.
Leren loslaten krijg ik daarbij te voelen.

Je bent een goede slaper maar 's morgens ben je nog steeds moe.
Je komt dan moeilijk op gang.

Je bent rustig van aard, maar krop niet teveel op, af en toe even van je afbijten lucht enorm op.
Je voelt jezelf snel teveel, niet doen.

Ik krijg een beeld, dat je goed mensen zou kunnen helpen, praatgroepen, mensen met beperkingen.
Je hebt veel wijsheid in je, waarveel mensen van kunnen leren.
Je kunt voor veel mensen een voorbeeld zijn.

Ik hoor graag of je er iets mee kunt.

Veel liefs Taro
taro
taro aug 19 '10
Origineel bericht van: SweetyAngeleyes
Ja dat is zeker mooi!
Ik geloof ook wel dat hij mij beschermd '' kom niet aan mijn kleindochter '' smileHeel erg fijn dat hij via jou door kwam!

Maar zag je mij trouwen?, vanwege de trouwjurk ? ben wel niewschierig eigenlijk smile


Oh oh oh...jij wil te graag...hahah.
Nee ik zag je nog niet trouwen...ik zag en voelde je verlangen er naar.
Maar tegenwoordig hoeven vrouwen niet meer te wachten om gevraagd te worden...dat kunnen we inmiddels zelf ook laugh
Sommige mannen hebben soms wat hintjes nodig om te snappen dat het tijd word voor een mooie kniebuiging winkdusss...
taro
taro aug 19 '10
@ Lena

Je bent een denker, je zit veel in je hoofd.
Je denkt over alles na en als er wat gebeurt ben je daar wel even mee bezig.
Leren loslaten, het komt zoals het komt.
Ga meer in je gevoel zitten.

Je leven gaat met hobbels door dat je schommelt tussen gevoel en denken.
Ga meer naar je gevoel en volg die weg.
Dan zul je merken dat het leven in een stroom komt, wat rustig en prettig voor je zult aanvoelen.
Denken maakt een mens onrustig...daardoor ga je twijfelen wat nu wel goed is en wat niet.

Medeiteren krijg ik door voor je. Zoek meer de rust op...en dan bedoel ik rust in je hoofd. Ga een manier vinden om die rust te creëren.

Je denkt veel waarom, waarom moet dat nou zo...
Dat is het denken, ga hem eens uitvoelen, waarom voelt dat nou zo. Voel wat het het met jou doet.

Je bent leergierig, je vind heel veel leuk en wil dan ook met heel veel tegelijk beginnen, waardoor je alles maar een beetje doet, niets volledig afmaakt.

Je voelt moe aan, of je een beetje in een sleur zit.
Krijg wederom te voelen dat je moet stoppen met te veel denken. Dat remt jou heel erg in je groei, je ontwikkeling stagneert daardoor.

Als je onrecht ziet dan kom je voor een ander op.
Dan laat je je ook horen ook en geef je niet snel op.
Ga geen gevecht aan die niet voor jou is bedoeld.

Het wordt tijd dat het weer goed gaat stromen bij je.
Daar kan jezelf aan meehelpen.
Ik voel genezingshanden bij je.
Je kunt die ook gebruiken op jezelf.
Ga met je handen meer doen, als je met je handen bezig bent, kom je vanzelf in je gevoel.

Nou ben benieuwd of jij er iets mee kan...
Ik hoor het graag van je.

Veel liefs Taro
charythepooh
charythepooh aug 19 '10
lieve taro, wil je ook mijn geboorte datum en naam lezen?

thanxs!

charissa verstraete 09.04.1985

mercikes!
taro
taro aug 19 '10
Dag lieve Charythepooh,

Ik was je niet vergeten...Je stond al op mijn lijstje.
Maar je hebt nog 1 wachtende voor je winkDebbie is eerst.
Maar morgen ga ik weer verder, kids zijn thuis dus ik hou me daar nu even mee bezig.
Als er niets tussen komt dan heb ik morgen tijd om je te lezen...

Liefs Taro
Maryssa
Maryssa aug 20 '10
Lieve Taro,

Je hebt me een ontzetend goede reading gegeven geweldig!!
Volgens mij doen de kleuren het niet op Merudi nu dus reageer ik even met vetgedrukt:

Je bent een zachtaardige persoonlijkheid.
Met de hart op de juiste plek.
Je geeft graag maar je hebt ook geleerd dat alleen geven niet kan. Klopt ik ben iemand die geeft maar inderdaad bezig om de balans meer te vinden daarin.
Je weet nu dat je ook moet nemen om de balans in je leven te behouden.
Het gaat je steeds beter af. Helemaal waar.

Ik voel dat je het nu wel wat zwaar hebt, hectisch. Nieuwe baan die hectisch is. Binnen een week op 2 verschillende kantoren mn draai vinden is vrij hectisch wel
Je probeert je plek te vinden.
Je twijfelt over werk, of dit nu wel de juiste plek voor je is. Dit heb je heel geod aangevoeld, het klopt. Het gevoel dat ik meer kan en administratie leuk is om te doen maar ik weet dat mn kracht ligt in het omgaan met mensen
Je verlangt er naar om mensen te helpen, KLopt ontzettend goed en ik krijg te zien dat je nu werk doet dat te weinig bevrediging geeft. Ja al heb ik vandaag wel met hele leuke collega's gewerkt maar jij doelt op de inhoud...heb je gelijk in, ik wil graag meer voldoening en kunnen doen waar ik goed in ben. Helaas vragen ze er een diploma voor

Je bent een hulpverlener, het zit in je bloed om mensen te helpen. Lieve Taro, je zit weer 100% goed hiermee..
Eigen praktijkje aan huis, JAAAAAAAA eigen baas, je eigen tijd indelen en het belangrijkste je hart naleven...met hart en ziel aan het werk zijn. Dit is echt eng hoor, je hebt de spijker op zn kop geslagen hiermee. Dit roep ik al tijden dat ik met hart en ziel bezig wil zijn met werk dat bij me past. Sterker nog ik beschrijf dat ook min of meer in mn sollicitatiebrieven. Dus heel goed gezien!

Ik voel buikpijn bij je, Ja klopt, prikkelbare darmen die reageren op emoties zo'n onderbuik gevoel, je weet dat het er zit maar je wilt het nog niet zien. Ehm hier moest ik even over nadenken..Wat bedoel je precies? Letterlijk dat er iets zit in mn buik waarvoor ik naar een arts moet of bedoel je onderbuikgevoel als in intuïtief?
Geef toe aan je gevoel...die zet je op de juiste weg, heb vertrouwen. Denken brengt ons alleen maar naar verplichtingen,..."zo hoort het en zo moet het"... Ik heb dat spoor een tijdje gevolgd en ben er niet gelukkiger van geworden dus ben bezig het roer om te gooien
Je bent een gevoelsmens, dus vertrouw daar meer op. Ben ik me bezig en volg het ook meer nu

Ik krijg ook mensen in je omgeving te voelen die je iets verder van je af mag gaan zetten.
Probeer niet te voldoen aan hun verwachtingen. Stap eruit en kijk wat jij nu echt wil. Pff jaa en wat word ik daar toch moe van.. Sommige dingen wil ik niet hoeven uitleggen omdat het niet strookt met een ideaalbeeld van hen. Als het voor mij maar goed voelt. Helaas is dat niet makkelijk voor bepaalde"iemanden"om me heen
Als je echt die prioriteiten gaat naleven die jij belangrijk vind dan gaat jou dat ook lukken. Je bezit de kracht om te creeren. Wat mooi Taro, is moeilijk om van jezelf te zeggen. Ehm ik denk dat het toch wel klopt

Je wordt geholpen vanuit de geestewereld, ze willen jou een andere kant op hebben...dus volg je gevoel en je zal gaan merken dat je dan de juiste weg volgt. Dat is ook voelbaar dat ik geholpen word en dat is zo geweldig. Ben er heel dankbaar voor dat ze met me meelopen en zien waar ik mee bezig ben en tegen aan loop. Ik vertrouw erop dat ze me begeleiden naar datgene wat echt bij me past.

Laat die buitenwereld los met zijn verwachtingen. Jij bent hier voor jou...om jouw weg te lopen en daar mee je gave volledig tot uiting te laten komen. Het komt steeds meer op de voorgrond het spirituele. En het voelt goed. De buitenwereld trekt hier wel eens de wenkbrauwen bij op, maar so be it.

Ik stop even want mijn kids komen binnen en halen me uit mijn concentratie. Heel goed even tijd met de kindjes, heerlijk. Ik ga straks nog even door. Ik zal morgen op jouw aanvulling reageren. Maar Taro, je zit met alles goed! Alsof ik met je heb zitten praten en jou heb verteld wat er speelt en wat me dwars zit! Heel erg bedankt jouw lezing heeft me goed gedaan. Grote bewondering voor jou. *legt een roze roos voor je neer*

Liefs Maryssa
admin
admin aug 20 '10
Ik ben onder de indruk van je readings Taro!
Petje af en wat vreselijk lief dat je dit voor iedereen wilt doen.



taro
taro aug 20 '10
Hey lieve Maryssa,

Ik kreeg kippenvel tijdens het lezen van je reactie.

Met onderbuik gevoel bedoel ik dat je weet dat je nu eigenlijk werk doet, wat niet bij je past, je hart zegt namelijk iets anders.
Ik heb het graag voor je gedaan.

Veel liefs Taro
taro
taro aug 20 '10
Hey Lieve Karin,

Dankjewel voor je berichtje, erg lief blush.
Ik heb momenteel de tijd en ik vind het erg leuk om te doen.

Ik lag vanmorgen te denken dat ik jou, nims en clovis nog een keertje wil lezen.
De dag dat ik jullie las, had ik last van de vrouwelijke maandelijkse ongemakken, Ik had 's avonds hele zware hoofdpijn gekregen. Dus het was mijn dag niet en misschien heeft dat ook wel mijn lezing beinvloed??? ik weet het niet...maar ik wil nadat ik eerst de andere gelezen heb, dat zijn er nu nog 4...toch nog is kijken wat ik bij jullie 3-en voel...is dat ok?
Het zal wel ergens volgende week worden... laugh

Liefs Taro
taro
taro aug 20 '10
Hallo lieve mensen,

Ik heb een verzoek gekregen via PB of ik het ook via PB wil terug sturen.
Het is tegen de regels van Merudi.
Ik snap best dat je, je echte naam niet op internet wilt hebben.
Daarom plaats ik ook onder je nickname.
admin
admin aug 20 '10
Origineel bericht van: taro
Hey Lieve Karin,

Dankjewel voor je berichtje, erg lief blush.
Ik heb momenteel de tijd en ik vind het erg leuk om te doen.

Ik lag vanmorgen te denken dat ik jou, nims en clovis nog een keertje wil lezen.
De dag dat ik jullie las, had ik last van de vrouwelijke maandelijkse ongemakken, Ik had 's avonds hele zware hoofdpijn gekregen. Dus het was mijn dag niet en misschien heeft dat ook wel mijn lezing beinvloed??? ik weet het niet...maar ik wil nadat ik eerst de andere gelezen heb, dat zijn er nu nog 4...toch nog is kijken wat ik bij jullie 3-en voel...is dat ok?
Het zal wel ergens volgende week worden... laugh

Liefs Taro


Nou dan lopen onze stonden gelijk smile
Ik vind het goed hoor!
taro
taro aug 20 '10
@ Debbie

Je bent een strever, je gaat altijd net even verder dan nodig is. Je bent druk van aard.
Je kunt je hier mee uit putten. dus pas op.
Je bent je (niet bewust) aan het bewijzen, voor wie ga jij toch steeds over je grenzen.
Doe een stapje terug.
Ga leren voelen wat Debbie wil, niet meteen die startblokken in.
Neem de tijd om te voelen...

Je voelt wat zenuwachtig aan. Je bent onrustig.
Zijn er problemen op liefdesgebied. Ik voel daar een grote onrust bij je.

Je bent zoekende, je weet niet welke kant je op moet.
Wil ik werken, wil ik leren...??????????
Je denkt er veel over na, je bent er teveel mee bezig, daardoor komt er maar geen rust. Geef het even tijd, laat het even los en dan zul je in de loop van de tijd voelen welke kant je op moet.

Ik voel een pijnlijke pols, heb je last van zenuwpijn / spieren.
Niet te lang in 1 houding blijven zitten.

Let op de mensen in je vrienden kring, er zijn er bij die niet het beste met je voor hebben.

Je bent een lieverd maar je mag 10 stappen langzamer gaan lopen, je bent zo druk met alles, dat je daardoor jezelf vergeet.
Stap uit die sneltrein en neem rust. Want je loopt jezelf voorbij.

Ik voel liefde voor dieren en de natuur, zoek dat op voor je rust.
Ik voel ook een schommeling in je hormonen. Dat zorgt er ook voor dat je uit balans gaat.

Dyslexie, zegt dat jou iets.

Ik krijg een vechtsport bij je te voelen, doe je dat al, want anders is het een goede manier om je af te kunnen reageren, even je energie eruit gooien om zo weer jezelf op te laden.

Neem meer de tijd voor jezelf...zoek je rust en balans.

Ik hoor graag van je of je er iets mee kunt.
Liefs Taro
Beschermengel
Beschermengel aug 20 '10

Quote:
Lieve Beschermengel,

Heel graag gedaan...
En opschepperig ben je verre van...je mag dat best van jezelf zeggen...het is niet opscheppen het is de waarheid...

Het siert je dat je bent zoals jij bent...ik vind dat erg mooi.
Een ware liefdevolle engel hier op aarde.

Veel liefs Taro


Dankje wel!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki