Loading...
nl

Naam en geboortedatum lezen...

Viooltje
Viooltje sep 7 '10
hoi Taro,

Ik kan me er voor een deel in herkennen, een deel uit het verleden en een deel niet.
Origineel bericht van: taro
@ Viooltje

Ik voel een snelle ademhaling bij je.
Je bent erg druk en maakt je snel druk.
Ben wel druk, maar maak me niet druk
Doordat je druk bent ga je verkeerd ademenen.
Voel daarbij duizelig in het hoofd, beetje draaierig gevoel.
Geen problemen mee, gelukkig

Krijg veel spanning bij je te voelen.
Onrustig zenuwachtig gevoel.
Je kunt je draai niet vinden.
Voel me niet gespannen, ook geen onrust. Heb juist heel erg mijn draai gevonden, hoewel het zich nog steeds aan het uitkristalliseren is.

Je bent alert en op je hoede.Ben wel alert, maar op mijn hoede?

Je wil ontspanning maar het lukt je niet om in die staat van ontspanning te komen.
Vind het wel moeilijk om me in meditatie helemaal over te geven.

Je houdt teveel zorgen vast. Je bent teveel met andere bezig.
Wel veel met anderen bezig, ligt ook aan de thuissituatie. Kom ik in een ander topic nog wel op terug. Hou geen zorgen vast, mijn echtgenoot juist wel. Die maakt zich overal druk om. Ik heb juist wie dan leeft, wie dan zorgt. Laat het over me heen komen en accepteer het zoals het is.

Je hebt een grote zorg voor je medemens. Maar ga ook aan jezelf denken.
Dat heb je nodig. Alleen jij kan een stap terug doen.
Heb ik gedaan, aan mezelf denken dan. Maak hele bewuste keuzes voor mezelf. Ga eind oktober een paar dagen alleen weg, is niet de planning dat ik dan iemand zie.

Ga leren waar je grens ligt, wanneer ga je er over heen...
Mijn grenzen heb ik wel leren kennen.

Je zit een beetje met jezelf in de knoop, je weet even niet wat voor jou de volgende stap is.
Niet echt met mezelf in de knoop, weet wel wat ik wil, zit alleen nog te puzzelen over de uitvoering.

Je wordt nu letterlijk met jezelf geconfronteerd.
Dat zeer zekers. Heb mezelf de afgelopen 2 jaar goed leren kennen confused

Je bent een doener, vind het moeilijk om rustig te zitten.
Je hebt altijd weer leuke ideeën om iets te gaan doen.
Je bent creatief ingesteld.
Helemaal waar!

Ga goed nadenken wat voor jou goed voelt, wat kun je loslaten, wat bezorgt jou die ontspanning die je lichaam nu nodig hebt...
Ben ik hard mee bezig! Ben vorige week al een dag in mijn uppie naar zee geweest, heerlijk eind gelopen en alles op een rijtje gezet.

Ik hoor graag of je er iets mee kunt.
Deels dus, dank je wel in ieder geval!

Liefs Jolanda


Liefs Taro




susie14
susie14 sep 7 '10
Origineel bericht van: taro
@ Sies

Je bent een sterke stabiele persoonlijkheid.
Je staat met beide benen op de grond en je hebt een bepaalde rust over je heen.
Jou krijgen ze niet snel gek.
Je bent down to earth...je kunt rustig alles overzien.

Ik ben inderdaad een nuchter persoon, stressbestendig, je maakt me inderdaad niet gauw gek... de laatste 3 jaar voel ik ook een rust over me heen en dat wordt alleen maar sterker.

Ik voel een verlangen bij je.
Dat gaat om iets voor jou zelf.
Maar je weet niet of je dat mag vragen voor jezelf.
Je houdt rekening met de mensen om je heen en daardoor zet je jezelf op die 2de plek.
Dat vind je niet erg maar ook jij mag jezelf wel is de belangrijkste vinden.
Om zo te gaan doen wat je zo graag wilt.
Je hoeft niet altijd de verstandigste te zijn.
Ik voel daarbij een reis, een verlangen die je al lang hebt, een avontuur speciaal voor jou...

ik ben een beetje klaar met altijd maar rekening te houden met andere mensen, terwijl de meeste mensen alleen maar met zichzelf bezig zijn. Kortom, ik omring me graag met mensen waar ik van houd..inhoudsloze contacten heb ik geschrapt...verspilde energie.
Dit heeft een tijdje geduurd voordat ik zo ben gaan denken, ik deed inderdaad alleen maar rekening houden met anderen...en daardoor kwam ik zelf op de 2e plaats.
De reis die je ziet...kun je misschien een reis naar de sferen noemen. haha dit klinkt heel zweverig. Maar het spirituele trekt me steeds meer aan en ik heb al een hele tijd het gevoel dat ik er iets mee moet doen, maar ik durfde de stap niet te nemen. Een week of 10 geleden heb ik de stap genomen en ik begin deze week met een cursus bij een paragnoste...ik wil weten voor mezelf wat ik wil en wat ik ermee kan.


Je zit goed in je kracht.
Je bent eerlijk ingesteld. Onrecht kun je echt niet tegen.
Je mengt je dan ook in een discussie als het niet eerlijk verloopt.
Je bezit een grote wijsheid en met jouw rust ben je een strohalm voor andere mensen.
Je hebt de kracht en rust om andere bij te staan.
Zonder dat je er zelf aan onder door gaat.


Ik kan inderdaad niet tegen onrecht en koim daarvoor graag voor anderen op als dit nodig is.
Ik voel me goed, ik weet wat ik wil en wat ik niet wil en sta andere mensen graag bij om te helpen. Daarbij heb ik wel moeten leren om er afstand van te nemen en te accepteren dat mensen toch een andere richting kiezen of een andere beslissing kiezen als wat de "bedoeling/oplosasig "is...als je begrijpt wat ik bedoel.
Eigenlijk heb ik moeten leren om los te laten....en daar bne ik trouwens nog mee bezig hahah vind het nog vak moeilijk.


Je voelt heel fijn aan.
Je hebt een hele mooie zuivere en stabiele energie.

Dankje blushDit vind ik een heel mooi compliment.Ik hoor graag of je er iets mee kunt.

Liefs Taro





Lieve Taro,

Ik kan hier zeker iets mee, enerzijds geef je me een bevestiging, anderzijds zet je neer wat het afgelopen jaar, 1,5 bij me heeft gespeeld. Maar dit was o zo belangrijk om daar te komen waar ik nu sta. Niet dat ik nu op een toppunt sta en niet meer verder kan...enfin ik denk dat je wel begrijpt wat ik bedoel na het lezen van mijn "story" haha.
Heel hartelijk bedankt en als je nog iets wil weten..ik licht het graag toe.

liefs Sieske
katje001
katje001 sep 7 '10
Lieve Taro
Het klopt helemaal.
Ik voel me inderdaad verdrietig en angstig door het gedrag van mijn kinderen.
Hulp heb ik ondertussen wel gevonden, maar het is toch zo moeilijk om alles eruit te halen, maar ben toch op weg.
Over de naredingen uit mijn jeugd kan ik zomaar niet over praten, daar heb ik een muur rondgebouwd; misschien met de tijd....

bedankt voor je lezing, je hebt me verder op mijn weg geholpen.
*Moonflower*
*Moonflower* sep 7 '10
@ moonflower ¨* Goedenavond Taro

Je bent enthousiaste persoonlijkheid. * Meestal toch als het me allemaal wat meezit ja ...
Je wordt blij van uitdagingen. * Ja dat is correct
En je gaat op zoek naar nieuwe uitdagingen. * Inderdaad ik ben steeds op zoek naar nieuwigheden waar ik mezelf kan mee bezig houden en me in terug vind .
Je bent in je element. * dit wat minder voor het moment , maar anderzijds meestal wel als het me voor de wind gaat .
Je zit nu in een fase dat er veel voor jou op zijn plek valt. * Héél echt waar , ik ben er zelf van geschrokken wat er allemaal op zijn plek is gevallen .
Een gevoel van thuiskomen krijg ik daarbij te voelen. * ja ook weer helemaal correct

Je hebt lang mensen om je heen gehad waar je niet jou visie bij kwijt kon. * klopt als een bus !
Maar nu heb je mensen om je heen die dezelfde visie en passie delen. * ja écht waar ik heb dé partner gevonden waarbij ik mezelf kan zijn , en die mijn interesses voor het meeste ook met mij kan delen , ook mijn passie .
Daardoor voel je je ontspannen. * Voel héél goed aan ja ...
Je hebt lang met een onrustig gevoel gelopen. Of jij de enige bent die zo dacht. * juist ; ik dacht al dat er mij iets mankeerde .... :-)
Je voelde je anders dan andere maar nu heb je dat er gelijk gestemde mensen op je pad komen. * altijd al dat gevoel gehad als kind eigenlijk al voelde ik me helemaal anders dan anderen , knap lastige jeugd gehad daardoor ... onbegrepen vooral !
En daar wordt je blij van en daardoor krijg je energie. * Natuurlijk , er is niets fijner dan erkend te worden en genomen te worden zoals je echt wel bent he en niet zoals men je wil zien of wil hebben ....

Het voelt of je na al die jaren nu pas in je element komt. * Ja echt waar het voelt fijn aan
Of je nu pas de echte zin van het leven hebt gevonden. * ik ben precies pas te leven vanaf nu
Ik bedoel niet dat je voorheen ongelukkig was maar nu voelt het dat je "jouw pad" aan het bewandelen bent. * ik voel idd dat ik nu op het juiste spoor geraakt ben
En niet op die van een ander bezig bent. * en niet langer op het pad van een ander wandelen moét

Je hebt een fijne sprankelende energie om je heen. * Dit begin ik inderdaad te voelen sinds kort
Daar krijg ik werk bij te voelen waarbij je mensen, vooral kinderen blij maakt.* Ben normaal werkzaam in de gezondheidszorg maar door werkongeval thuis sinds 1 juni , werk voornamelijk bij jonge gezinnen ook met kinderen uiteraard , als hobby ben ik met mijn man in het bestuur van een country dansclub en daar zijn ook kinderen bij aangesloten als lid en die hangen nog al eens rond me ja ........... waar ik kom heb ik nogal vaak de kinderen rond me heen ja .
Heb je iets met toneel, hou je er van om mensen te vermaken. * Ik heb niets met toneel , zie het wel graag maar ben wel iemand die graag ambiance maakt , plezier dus hoop dat je me een beetje begrijpt ....
Ik krijg werk á la cliniclown te voelen. * neen ben geen cliniclown al kan ik daar soms wel eens voor doorgaan , maak graag plezier en fun met kids en volwassenen , en zieken en bejaarde mensen vooral
Je bent grappig en bent daar naast erg inlevend en gevoelig. * Ben inderdaad een grappig uit de hoek komend persoon , en inlevend ja hoor , maar héél fijngevoelig persoontje

Ik hoor graag of je er iets mee kunt. * Taro , ik ben je héél erg dankbaar , ik heb er veel van opgestoken , écht waar , ik kan er zeker iets mee ...

Liefs taro ( ben nu wel benieuwd wat voor werk je doet :D) * Héél veel liefs van mij ook , en fijne avond !Moonflower
taro
taro sep 8 '10
@ Viooltje

Grag gedaan Jolanda.
En meenemen waar je wat mee kan.

Liefs Taro
taro
taro sep 8 '10
@ Sies

Dankjewel Sieske voor je uitleg en fijn dt je er wat mee kunt.
Daar wordt ik ook weer blij van...want daar doe ik het voor. laugh

Liefs Taro
taro
taro sep 8 '10
@ Moonflower

Graag gedaan en ik vind het fijn dat je er iets mee kunt laugh

Liefs Taro
admin
admin sep 8 '10
@taro dank je wel voor de uitleg, ik ga ermee aan de slag
Piet
Piet sep 11 '10
Origineel bericht van: taro
@ Piet

Je bent een eerlijke persoonlijkheid, maar kunt wat stug over komen.
Je zegt wat je denkt en maakt de waarheid niet mooier dan hij is.
Je bent kort en duidelijk in je uitleg.
Mensen kunnen daar moeite mee hebben, met jouw houding, hoe je jezelf representeert.
Maar je bedoelt het niet slecht, je bedoelt het goed wat je zegt. Het klopt ook wat je ziet en zegt.
Maar mensen gaan in de verdediging omdat het zo kort en bot overkomt.

Je bent iemand die snel snapt wat er allemaal om hem heen gebeurt.
Je kunt snel samenvatten.
Daardoor doorzie je vaak wat er gebeurt.

Hoewel veel duidelijk is voor jou, loop je nu toch met zorgen.
Je bent even de weg kwijt. Je snapt er even helemaal niets van.
Ik voel dat je gekwetst bent.
Je bent verdrietig en snapt soms mensen niet.
Je zit vast.
Ik krijg te voelen dat je te snel wilt, het is tijd om eerst te rouwen, eerdat je verder kunt.
Je kunt je gevoel niet blokken en aan de kant zetten.
Je moet het doorvoelen.
En dit is waar je niet van houdt, gevoel, pijnlijke gevoelens doorvoelen...
Maar je zult het toch moeten doen, geef jezelf even de tijd.
Ga en wil niet te snel.

Lieve Piet, ik hoor graag van je of je er iets mee kunt.

Liefs Taro




Dag Lieve taro,

sorry dat het even heeft geduurd voor mijn reactie, maar hier is hij.

Je slaat volledig de spijker op zijn kop. Ik kan inderdaad bot overkomen wat niet zo bedoeld is. Het klopt wel dat ik snel snap wat er om me heen gebeurt en daardoor de eventuele problemen die het gaat geven doorzie.

Ik zal je advies in ogenschouw nemen en niet te snel door willen gaan en mezelf de tijd geven.
bedankt lieve Taro.

Piet
Little Me
Little Me sep 12 '10
Hoi Taro,

ik zou je willen vragen of je mijn naam en geboortedatum ook is zou willen lezen..

Anka Hendriks 17-8-1987
taro
taro sep 13 '10
@Piet


Bedankt Piet voor je reactie, daar kan ik ook weer wat mee.
Denk goed aan jezelf, probeer duidelijk te voelen wat je wil.

Liefs Taro
Duifje
Duifje sep 13 '10
Hi Taro,

Na eerst uitgebreid gelezen te hebben wat je kan!. wil ik je vragen of je voor mij ook een lezing kan doen?

Uiteraard alleen als jij er tijd/zin / puf voor hebt. En ik heb geen haast.

Mvg. Duiffie

Gerarda Johanna Petronella Huiden 18-03-1969 (geboorte naam)
taro
taro sep 13 '10
@ islandlady voor Earl

Je bent een rustige persoonlijkheid.
Je straalt warmte uit, en staat open voor je medemens.
Je waardeert een ander en dat voelt een ander ook goed aan bij jou.
Mensen zijn daardoor graag in je gezeldschap.

Ik krijg sterk bij jou "leren" te voelen.
Je bent iemand die van nature een meester in zich heeft, je vind het leuk om mensen verder te helpen en dingen te leren.

Ik voel verdriet bij je, je bent gekwetst, bedrog krijg ik daarbij te voelen.
Je bent daardoor meer op je hoede, beetje een twijfelaar geworden.
Je hebt moeite om mensen volledig te vertrouwen.
Je staat nog steeds voor ze klaar maar je hebt nu in je achter hoofd dat ze ook misbruik van je kunnen maken.
Waardeer dat stemmetje, dat zegt, pas op.
Want er zijn zeker mensen die misbruik van je kunnen maken.

Je staat met de juiste intentie in het leven.
Alleen de goedheid die je voor een ander ziet die mag je ook aan jezelf terug geven.
Kijk waar jij blij van wordt en ga daarvoor.
Niet twijfelen om op persoonlijk vlak stappen te zetten.

Ik krijg spanningshoofdpijn bij je te voelen.
Je zit momenteel een beetje met je handen in het haar.
Erg veel druk en stress, er moeten beslissingen genomen worden.
Beslissingen die je liever niet neemt maar je moet toch een keuze gaan maken.
Diep in je hart weet je dat je het moet gaan doen, uitstellen maakt het alleen maar pijnlijker.

Lieve Islandlady en Earl,

Ik hoor graag of Earl er iets mee kan.

Liefs Taro
taro
taro sep 13 '10
@ Anka

Je bent zoekende, je wilt antwoorden.
Je hebt een lange zoektocht afgelegd en het voelt of je ten einde raad bent.
Krijg lichamelijke klachten bij je te voelen, door de stress en druk krijg je last van lichamelijke ongemakken.
Mentaal wil je heel veel maar fysiek is het moeilijk haalbaar.
Krijg onrust, verdriet en moeheid bij je te voelen.

Ga je zinnen verzetten, je kijkt nu teveel naar wat niet kan en naar wat niet leuk is.
Probeer er een draai aan te geven zodat je gaat inzien dat je nog heel veel moois om je heen hebt.
Probeer eens door ander mans ogen te kijken. Hoe zien die jou?, hoe zien die jouw leven?.
Ik krijg erg te voelen dat je in een cirkeltje zit. Waar je moet proberen uit te komen.
Ga zien waar jouw ware visie ligt.

Mensen denken het voor jou te weten en proberen je een richting in te duwen.
Dat laat je ook nog steeds een beetje toe.
Je wilt het niet, maar onbewust handel je naar de mening van een ander.
Dat is niet goed voor jou.
Daarom voel je zo verloren aan, je kiest niet wat jij echt wilt.
Ik krijg te voelen dat de richting studie/werk niet jouw eigen keuze is.
Ga doen wat jij echt wil, ook al kun je er geen topslaris mee verdienen, het is wel jouw passie.
En met die passie daar kun je wat mee berieken.

Lieve Anka, ik hoor graag van je of je er iets mee kunt.

Liefs Taro
Islandlady
Islandlady sep 13 '10
Lieve Taro,

Dank je wel voor de lezing. Ik ga het vertalen en hem sturen. Maar het klopt zeker wel. Zodra ik antwoord heb laat ik het je weten. Liefs
B
taro
taro sep 13 '10
@ Duiffie

Je bent iemand die even de kat uit de boom kijkt.
Je bent snel enthousiast en vind heel veel leuk.
Je bent een mensen mens en houdt van gezelligheid.

Discussie's ga je liever uit de weg.
Je bent niet iemand die een strijd aan wilt gaan.
Ook al heb je een andere mening, je vind het verspilde energie om er op in te gaan.
Je waardeert het dat een ander een mening heeft.
Maar...als mensen persoonlijk over jou een andere mening hebben dan steekt dat jou wel.
En daar heb je dan wel moeite mee om die mening te accepteren.
Laat het los, het is maar een mening...

Ik krijg te voelen dat je een beetje vastzit, dat je in een sleur zit waar je ff uit moet.
Maak tijd...voor, extra tijd voor jezelf.
Jij bent de spil, de motor, die lekker moet blijven draaien en ik voel dat dat wat stroever is geworden.
Je hebt quality time voor jezelf nodig en het belangrijkste is, dat je dat ook mag. Jij mag elke dag/week iets speciaals voor jezelf gaan doen. Met een goed boek op de bank(zonder gestoord te worden)...even alleen het bos in...? zoek wat voor jou goed voelt.
Los van je gezin en je familie, ben je namelijk ook een individu en die heeft nu extra aandacht nodig en moet even meer gevoed worden.

Lieve Duiffie, ik hoor graag van je of je er iets mee kunt.

Liefs Taro
taro
taro sep 13 '10
Origineel bericht van: Islandlady
Lieve Taro,

Dank je wel voor de lezing. Ik ga het vertalen en hem sturen. Maar het klopt zeker wel. Zodra ik antwoord heb laat ik het je weten. Liefs
B


Dag lieve islandlady,
Ik was vergeten op te schrijven...toen ik begon met de lezing zag ik een grote man met een witte volle baard en wit/grijs haar...nee niet sinterklaas of de kerstman tongue...een mooie man om te zien.
Ik weet niet of het voor earl herkenbaar is.
Kan hij het niet plaatsen, dan kan het zijn dat ik nog niet zo goed in "zijn energie" zat en iets anders oppikte.

Ik ben benieuwd en wacht rustig af.

Liefs Taro
Islandlady
Islandlady sep 13 '10
Origineel bericht van: taro
Origineel bericht van: Islandlady
Lieve Taro,

Dank je wel voor de lezing. Ik ga het vertalen en hem sturen. Maar het klopt zeker wel. Zodra ik antwoord heb laat ik het je weten. Liefs
B


Dag lieve islandlady,
Ik was vergeten op te schrijven...toen ik begon met de lezing zag ik een grote man met een witte volle baard en wit/grijs haar...nee niet sinterklaas of de kerstman tongue...een mooie man om te zien.
Ik weet niet of het voor earl herkenbaar is.
Kan hij het niet plaatsen, dan kan het zijn dat ik nog niet zo goed in "zijn energie" zat en iets anders oppikte.

Ik ben benieuwd en wacht rustig af.

Liefs Taro


Lieve Taro,

Ik zal het hem vragen.

Liefs mij!
Little Me
Little Me sep 13 '10
Hi Taro,

Je bent zoekende, je wilt antwoorden.
Je hebt een lange zoektocht afgelegd en het voelt of je ten einde raad bent.
Krijg lichamelijke klachten bij je te voelen, door de stress en druk krijg je last van lichamelijke ongemakken.
Mentaal wil je heel veel maar fysiek is het moeilijk haalbaar.
Krijg onrust, verdriet en moeheid bij je te voelen.

Dit stukje klopt heel erg!
Ik moet vanalles van mezelf, maar kan me er eigelijk niet toe zetten, waardoor ik dingen uit ga stellen. Ik weet gewoon even niet hoe ik 't allemaal aan moet pakken!
Ik wil idd antwoorden.. maar ben er ergens denk ik ook een beetje bang voor..
Onrust en moeheid kloppen ook wel, ene keer meer last van dan een andere keer.
Zit op dit moment iig zeker niet lekker in me vel frown

Dat cirkeltje klopt ook, maar ergens durf ik er ook nog niet helemaal uit te stappen.. ik kies graag voor veilig wink

Ik heb wel zelf voor mijn studie/werk gekozen.. ondanks dat veel mensen 't juist niks voor mij leek.
Maar laat me zeker af en toe teveel beinvloeden door andere mensen in wat die willen en denken.

Ik kan me zeker vinden in je reading en wil je daarvoor bedanken!

Groetjes Anka
Duifje
Duifje sep 13 '10
Origineel bericht van: taro
@ Duiffie

Je bent iemand die even de kat uit de boom kijkt. Dit klopt helemaal......vooral dat EVEN....
Je bent snel enthousiast en vind heel veel leuk. Ja ook helemaal waar
Je bent een mensen mens en houdt van gezelligheid.Yepperdeyep

Discussie's ga je liever uit de weg. Voorheen niet, maar tegenwoordig wel
Je bent niet iemand die een strijd aan wilt gaan.
Ook al heb je een andere mening, je vind het verspilde energie om er op in te gaan.Klopt ik ben erachter gekomen dat dit alleen maar onbegrip op levert momenteel en dat het soms verstandiger is je mening dan gewoon even voor je te houden.
Je waardeert het dat een ander een mening heeft.Zeker ieder heeft recht op zijn/haar mening
Maar...als mensen persoonlijk over jou een andere mening hebben dan steekt dat jou wel.Ook dat klopt
En daar heb je dan wel moeite mee om die mening te accepteren.
Laat het los, het is maar een mening...Dank je die had ik even nodig.....

Ik krijg te voelen dat je een beetje vastzit, dat je in een sleur zit waar je ff uit moet.Soms is het even niet anders en als je een gezin hebt dan moet je je aanpassen.
Maak tijd...voor, extra tijd voor jezelf.
Jij bent de spil, de motor, die lekker moet blijven draaien en ik voel dat dat wat stroever is geworden.Knik...... jah... ook weer helemaal raak
Je hebt quality time voor jezelf nodig en het belangrijkste is, dat je dat ook mag. Jij mag elke dag/week iets speciaals voor jezelf gaan doen. Met een goed boek op de bank(zonder gestoord te worden)...even alleen het bos in...? zoek wat voor jou goed voelt. Ik weet wat het is, en toch ben ik wederom gevallen voor de behoefte van een ander zodat ik mijn DING niet uit kon voeren... Eigen fout, wel goed dat ik er op deze manier op gewezen wordt.
Los van je gezin en je familie, ben je namelijk ook een individu en die heeft nu extra aandacht nodig en moet even meer gevoed worden.

Lieve Duiffie, ik hoor graag van je of je er iets mee kunt.

Liefs Taro



Nou taro,

Je ziet het , spijker op de kop hoor. Ik moest er eerst goed overna denken, mijn ego kwam gelijk weer in opstand.maar als ik eerlijk en diep kijk is dit helemaal waar, zo wil ik niet zijn (ego) maar ik ben het wel.

Dank je wel voor je lezing!.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki