Loading...
nl

Naam en geboortedatum lezen...

Marenubium
Marenubium sep 13 '10
Dag Taro!

Geweldig wat je doet, het is een andere manier van 'fotolezen'. Maar het komt eigenlijk op hetzelfde neer. Ieder zijn/haar ding, gewoonweg Fantastisch smile
Ik doe je een pm toekomen.
Petra06
Petra06 sep 14 '10
Hallo Taro,

Ik sta op een denk ik belangrijk keerpunt in mijn leven en
ik zou je daarom willen vragen of je mijn naam en geboortedatum ook eens zou willen lezen..

Groetjes
Petra Arts 26-06-1960
Begrip
Begrip sep 14 '10
Jippy, dat ziet er interessant uit laughzou je voor mij ook eens willen lezen?

Groetjes Ilse

Ilse Demonie

01/01/1992

alvast mercie x
Islandlady
Islandlady sep 15 '10
Lieve Taro,

Earl heeft me beknopte antwoorden gegeven en ik zet ze hier voor je neer.
Hij was zeer onder de indruk

Origineel bericht van: taro
@ islandlady voor Earl

Je bent een rustige persoonlijkheid.
Je straalt warmte uit, en staat open voor je medemens.
Je waardeert een ander en dat voelt een ander ook goed aan bij jou.
Mensen zijn daardoor graag in je gezeldschap.

Dit klopt helemaal en ik omring me graag met andere mensen. Kan ook wel druk zijn dansen springen maar dat heeft met mijn werk te maken.

Quote:
Ik krijg sterk bij jou "leren" te voelen.
Je bent iemand die van nature een meester in zich heeft, je vind het leuk om mensen verder te helpen en dingen te leren.

Dit is inderdaad wat ik heerlijk vind vooral als ik jonge mensen verder kan helpen in muziek.

Quote:
Ik voel verdriet bij je, je bent gekwetst, bedrog krijg ik daarbij te voelen.
Je bent daardoor meer op je hoede, beetje een twijfelaar geworden.
Je hebt moeite om mensen volledig te vertrouwen.
Je staat nog steeds voor ze klaar maar je hebt nu in je achter hoofd dat ze ook misbruik van je kunnen maken.
Waardeer dat stemmetje, dat zegt, pas op.
Want er zijn zeker mensen die misbruik van je kunnen maken.

Ben een aantal keren bedrogen en ook erg gekwetst. Laat mensen niet meer zo makkelijk toe en doe het allemaal zelf wel.

Quote:
Je staat met de juiste intentie in het leven.
Alleen de goedheid die je voor een ander ziet die mag je ook aan jezelf terug geven.
Kijk waar jij blij van wordt en ga daarvoor.
Niet twijfelen om op persoonlijk vlak stappen te zetten.

Dank je maar vind het moeilijk om het aan mijzelf terug te geven. En die stappen nemen is zo moeilijk ben er al zo lang mee bezig.

Quote:
Ik krijg spanningshoofdpijn bij je te voelen.
Je zit momenteel een beetje met je handen in het haar.
Erg veel druk en stress, er moeten beslissingen genomen worden.
Beslissingen die je liever niet neemt maar je moet toch een keuze gaan maken.
Diep in je hart weet je dat je het moet gaan doen, uitstellen maakt het alleen maar pijnlijker.

Hij moet hier lachen.... kale kop! Maar ook dit klopt weer helemaal.

Lieve Islandlady en Earl,

Ik hoor graag of Earl er iets mee kan.

Liefs Taro

[/quote]

Lieve Taro Earl was onder de indruk van je lezing. Hij staat er wel open voor dat zeker want de connectie die wij hebben is sterk. De man met wit haar en baard kan hij niet helemaal plaatsen. Hij zou er over nadenken.
Dank je wel.

Liefs Islandlady en Earl
Pegasus
Pegasus sep 15 '10
Hallo Taro,

Ben al een tijdje dit topic aan het volgen. Wat een mooie manier om te lezen.
Als het jou gelegen komt, laat ik graag mijn naam en geboortedatum lezen. Ik stuur je een PM.

Liefs Pegasus
taro
taro sep 16 '10
@ Anka

Graag gedaan...en wees liefvoor jezelf.

Liefs Taro
taro
taro sep 16 '10
@ Duifje

Graag gedaan...en ik vind het heel mooi en dapper van je, dat je heel eerlijk naar je zelf durft te kijken.
Daar mag je trots op zijn.

Liefs Taro
taro
taro sep 16 '10
Origineel bericht van: Marenubium
Dag Taro!

Geweldig wat je doet, het is een andere manier van 'fotolezen'. Maar het komt eigenlijk op hetzelfde neer. Ieder zijn/haar ding, gewoonweg Fantastisch smile
Ik doe je een pm toekomen.


Ja het is gewoon dezelfde werkwijze als een fotolezen of voorwerp.
En dankjewel voor je compliment.

Ik lees je vandaag of morgen wink

Liefs Taro
taro
taro sep 16 '10
@Islandlady en Earl

Graag gedaan en geniet van elkaar.

Liefs Taro
taro
taro sep 16 '10
@ Marenubium

Je bent een krachtige open persoonlijkheid.
Je laat je niet snel om de tuin leiden.
Je hebt een neus voor mensen die niet eerlijk zijn.
Je merkt en voelt het als mensen hun plaatje mooier maken dan dat het werkelijk is.
Meestal laat je mensen in die droom, maar soms gaat het tegen je gevoel in en dan zeg je er ook wat van.
Op zo'n moment ben je niet op je mondje gevallen.
Je kunt jezelf goed verweren, en geeft flink gas om een ander aan het denken te zetten over het geen wat diegene aan het doen is

Je bent een doorzetter een bikkel.
Je weet wat je wil en gaat daarvoor niet uit de weg.
Maar ik voel verdriet bij je.
Je hebt in het verleden genoeg meegemaakt.
Daardoor ben je nu ook zo sterk.
Soms maken mensen dingen mee, waardoor ze zwakker worden.
Dat heb jij niet, jij hebt goed je lessen geleerd en je bent er krachtig en sterk uitgekomen.
Je pakt de levenslessen ook met 2 handen aan. Je snapt ook waar ze voor bedoeld zijn.

Wat ik wel voel bij je is een vorm van alleen zijn.
Je kunt soms in een gevoel zitten dat je je alleen voelt, niemand die je begrijpt, je bent op zo'n moment enorm kwetsbaar.
Zie het als het innerlijk kind in je die naar boven komt, die even een schouder en een arm nodig heeft.
Zeg tegen je kleine ik dat ze bij jouw veilig is en dat je voor haar zult zorgen.
Wees lief en zorg goed voor je innerlijk kind.

Je bent een kei van een vrouw en wat je doet doe je goed.
Krijg te voelen dater nog veel meer potentie in je zit...je kunt nog veel meer bereiken. Luister goed naar je innerlijke stem die zal je leiden.

Lieve Marenubium, ik hoor graag of je er iets mee kunt.

Liefs Taro
taro
taro sep 16 '10
@ seamiss

Je bent wat onzeker.
Je bent zoekende. Je weet niet zo goed of het klopt wat je nu doet en hoe je je daarbij voelt.
Door het verleden ben je een twijfelaar geworden.
Je bent in het verleden diep gekwetst door mensen die jij vertrouwde en daardoor ben je bang dat je niet weet wie nu wel en wie nu niet te vertrouwen is.
Als je goed naar je hart kijkt dan weet je of het goed is.
Als je aan iemand denkt en er komt een lichte twijfel omhoog weet dan dat je niet teveel moet geven.
Op je intuïtie kun je vertrouwen.

Het voelt sterk of je voorheen klein gehouden ben.
Daarbedoel ik mee dat iemand jou onder de duim probeerde te houden.
Weet dat je een geweldig mooi mens bent, die het volste recht heeft om volledig van het leven te mogen genieten.
Laat je niet klein krijgen.
De juiste mensen vinden jou leuk om wie jij bent om die gekke seamiss acties.
De verkeerde mensen illen jou proberen te veranderen en in een hokje plaatsen met de woorden zo hoort het, zo moet je je gedragen etc.

Lieve Seamiss, ik krijg sterk te voelen dat je heel dicht bij jezelf moet blijven en dat je moet oppassen dat je niet in je oude gewoonte terug zakt.Jij bent een wereldwonder, en jij kunt ook in je eentje de wereld aan.
Durf stappen te zetten die voor jou goed zijn.
Doe je dat, dan stap je op jou persoonlijk levensweg.
Het is aan jou om te kijken wie echt voor jou goed is.

Lieve seamiss, hoor graag of je er iets mee kunt.

Liefs taro
taro
taro sep 16 '10
@ seamiss Juroen

Ik voel een schommeling in emoties bij je.
Het ene moment ben je zeker en dan twijfel je weer, en dan weet je weer maar daarna slaat weer de twijfel toe.

Neem is even een rustpauze en ga eens kijken wat je hart zegt.
Laat je niet beinvloeden door wat andere zeggen.
Wat weten die nou van jouw gevoel.
Jij weet wat je wil en ga daarvoor. Laat die twijfel los.
Je laat je beinvloeden (onbewust) door de normen en waarden van andere.
Jij zelf bekijkt de wereld met hele andere ogen. Vertrouw je eigen gevoel.

Zit je op de verkeerde werkplek.
Ik krijg te voelen dat je moeite heb om jezelf te motiveren om naar je werk te gaan.
Heb je keuzes gemaakt met goed bedoeld advies van andere mensen.
Krijg te voelen dat jou ouders in het verleden een grote invloed op je hadden.
Weet dat jij hier op aarde bent om jouw leven te leven en niet het leven zoals een ander dat van jou wenst.

Ik krijg te voelen dat je het verleden moet gaan loslaten, de gedachtegangen van toen moet je loslaten.

Je bent een sterke persoonlijkheid die je nu mag gaan laten zien.
Jij mag gaan doen wat voor jou goed voelt, zijn mensen het daar niet mee eens...jammer voor diegene.

Lieve Juroen, Pak het leven en ga in je eigen kracht(schoenen) staan. Het is nu tijd voor jouw versie van het verhaal.

Ik hoor graag of je er iets mee kunt.

Liefs taro
taro
taro sep 16 '10
@ pegasus

Dag lieve pegasus, je voelt heel fijn aan.
Je hebt een zachte en zuivere energie.
Je intentie is steun te bieden aan degene die het nodig hebben en om mensen verder te helpen.
Je wilt ze graag het zetje geven die ze nodig hebben om weer op hun pad te komen.

Maar pas op, ik krijg te voelen dat je meer weggeeft dan dat je terug krijgt.
Het universum is bedoeld om het heen en weer te laten stromen.
licht/donker, zon/maan etc etc. dus ook geven/nemen.

Jij kunt heel mooi en liefdewol geven maar wanneer ga jij nu eens nemen.
Ook jij bent hier gekomen om de hulp en liefde te ervaren van je medemens.
Je bent iemand die niet snel hulp vraagt, je voelt je dan al snel teveel.
Als je verder wilt in het geven dan zul je ook moeten gaan leren om te nemen. Dat is niet egïstisch maar dat is iets wat bij het leven hoort, geven/nemen eb/vloed het 1 kan niet zonder het ander.

Je voelt moe aan, je energie level is niet op peil.
Je zit er een beetje doorheen. En daarnaast ga je maar door.
Je blijft jezelf sterk neerzetten.
Ga lief voor jezelf zijn.
Ook al heb je geleerd dat je hoort klaar te staan en heb je niet geleerd om ook te mogen ontvangen...is het nu tijd om te leren ontvangen.
Als je dat doet dan ga je bruisen van energie en dan ga je met de juiste intentie werk verrichten.
Want er zit heel veel kracht in jou en die moet je gaan vinden.
En daarmee kun je bij wijze van de hele wereld aan.
Maar om dat te kunnen moet je gaan leren ontvangen.

Lieve pegasus, ik hoop dat je begrijpt wat ze hier mee willen zeggen. Het is niet zo dat je nooit hulp vraagt of nooit ontvangt...ze bedoelen dat het evenwicht tussen geven en nemen niet stabiel is...en daarmee moet je wat gaan doen.

Ik hoor graag of je er iets mee kunt.

Liefs Taro
Marenubium
Marenubium sep 16 '10
Dag lieve Taro, hieronder reactie smile
Origineel bericht van: taro
@ Marenubium

Je bent een krachtige open persoonlijkheid.
Je laat je niet snel om de tuin leiden.
Je hebt een neus voor mensen die niet eerlijk zijn.
Je merkt en voelt het als mensen hun plaatje mooier maken dan dat het werkelijk is.
Meestal laat je mensen in die droom, maar soms gaat het tegen je gevoel in en dan zeg je er ook wat van.

Ik heb hier nog nooit zo naar gekeken, maar volgens mij klopt het als een bus! Ik weet idd heel snel of iemand eerlijk is of niet. En ja, voor die ander heeft het vaak geen zin om 'm 'uit de droom te helpen'. Maar als het me te gek wordt, dan zeg ik er wel wat van...

Op zo'n moment ben je niet op je mondje gevallen.
Je kunt jezelf goed verweren, en geeft flink gas om een ander aan het denken te zetten over het geen wat diegene aan het doen is

Hmzz...njah, ik kan inderdaad wel eens erg direct zijn en zeggen waar het op staat. Dat wordt liever niet gehoord, dat weet ik ook wel. Maar uiteindelijk wordt diegene toch aan het denken gezet, en komt het de algehele situatie ten goede. Voornamelijk als het aan komt op eigen mogelijkheden zien, en mensen over zichzelf laten nadenken.

Je bent een doorzetter een bikkel.
Je weet wat je wil en gaat daarvoor niet uit de weg.

Ik ga niet snel bij de pakken neerzitten, nee. Als het over 'onrecht' gaat, ga ik inderdaad niets uit de weg, en dat kan voor zowel als mijzelf als een ander gelden. Voor mezelf echter geneigd om af en toe wel uit de weg te gaan. Maar ja, het is makkelijker voor een ander op te komen dan voor jezelf, hehe...

Maar ik voel verdriet bij je.
Je hebt in het verleden genoeg meegemaakt.
Daardoor ben je nu ook zo sterk.
Soms maken mensen dingen mee, waardoor ze zwakker worden.
Dat heb jij niet, jij hebt goed je lessen geleerd en je bent er krachtig en sterk uitgekomen.
Je pakt de levenslessen ook met 2 handen aan. Je snapt ook waar ze voor bedoeld zijn.

Dankjewel! Het is super fijn om dit te lezen! Je bent alleen wel de 3e geloof ik, die zegt verdriet bij me te voelen.
Zo ervaar ik het alleen niet. Ja, misschien toen en vroegah wel, maar het is onderdeel van mijn proces, en heeft me gemaakt wie ik nu ben. Ik kwam ooit eens bij een haptonome, vanwege een burnout. Die wilde wat weten over vroegah. uiteindelijk kreeg ik allerlei labeltjes opgedrukt en was ik een zoveelste graad traumakindje en en en...ooooh wat erg voor je, je moet maar EMDR of PESSO therapie gaan doen.
HUH? lol muts, ik ben hier gekomen om NU verder te komen, niet om het verleden te herkauwen. Ben geen koe. Dat was toen, ik heb nu met andere dingen te maken.
Ze snapte dat niet echt, geloof ik smile
Af en toe denk ik door dit soort situaties echt wel eens, dat ik zaken wegdruk (ik doe niet zoals het volgens hun boekjes 'hoort'), en dan word ik erg onzeker. Maar heel vaak besef ik ook wel dat ik ze op mijn manier heb verwerkt, en ze onderdeel heb mogen laten zijn van mijzelf. Daarom doet het mij zo goed om deze woorden te lezen Taro, hartelijk dank!!


Wat ik wel voel bij je is een vorm van alleen zijn.
Je kunt soms in een gevoel zitten dat je je alleen voelt, niemand die je begrijpt, je bent op zo'n moment enorm kwetsbaar.

Yup, 'alleen', 'eenzaam', 'in de steek gelaten gevoeld' zijn wel terugkerende termen. Heeft te maken met het stukje hierboven, en met het vertrouwen in de mens(heid). Njah, zolang IK maar weet waar het vandaan komt, is het niet onoverkomelijk en mag ook dat er zijn.

Zie het als het innerlijk kind in je die naar boven komt, die even een schouder en een arm nodig heeft.
Zeg tegen je kleine ik dat ze bij jouw veilig is en dat je voor haar zult zorgen.
Wees lief en zorg goed voor je innerlijk kind.

Ha laughWat mooi! Ik noem dat 'het kleine meisje in mij'. Je hebt helemaal gelijk. Het is alleen soms best een beetje moeilijk om op zulke momenten van jezelf te houden. Ik hou jouw woorden in gedachten, want dit is iets concreets waar ik wat mee kan. Dankjou smile

Je bent een kei van een vrouw en wat je doet doe je goed.
Krijg te voelen dater nog veel meer potentie in je zit...je kunt nog veel meer bereiken. Luister goed naar je innerlijke stem die zal je leiden.

blushDankje... Die 'potentie' ben ik nu heel erg hard aan het ontdekken; ik heb erg veel mogen 'oefenen' en nu mag het allemaal in de praktijk 'uitgeoefend' worden. hihi...

Lieve Marenubium, ik hoor graag of je er iets mee kunt.

Liefs Taro


Heel erg bedankt Taro, heel bijzonder allemaal. En ja, ik kan er zeker iets mee!! Thnx jij smile
Liefs en knuffel terug,

Eva
Nyssa
Nyssa sep 16 '10
Beste Taro

Wil je zo vriendelijk zijn om mijn naam en geboortedatum eens te lezen?

verwijderd i.v.m. privacy

Alleen als je er nog zin in hebt he.

Groetjes

Edit AoD: je naam enzo verwijderd, omdat je dat vroeg. smile
Islandlady
Islandlady sep 16 '10
Origineel bericht van: taro
@Islandlady en Earl

Graag gedaan en geniet van elkaar.

Liefs Taro


8)dat gaat zeker goed komen laughGeduld!
taro
taro sep 16 '10
Lieve marenubium, graag gedaan, vind het altijd fijn om te horen dat mensen er wat mee kunnen.

Ik vind je een vrouw met ballen wink...en daar mag je enorm trots op zijn...je doet het wel ff allemaal...echt top
taro
taro sep 16 '10
Origineel bericht van: Islandlady
Origineel bericht van: taro
@Islandlady en Earl

Graag gedaan en geniet van elkaar.

Liefs Taro


8)dat gaat zeker goed komen laughGeduld!


jaja geduld is een schone zaak wink
Marenubium
Marenubium sep 16 '10
Origineel bericht van: taro
Lieve marenubium, graag gedaan, vind het altijd fijn om te horen dat mensen er wat mee kunnen.

Ik vind je een vrouw met ballen wink...en daar mag je enorm trots op zijn...je doet het wel ff allemaal...echt top


Gosh zeg.. doe ff traantjes laten nu. Sowwy.
Ook vanuit een enorme dankbaarheid. Want dit heeft nog nooit iemand van/over mij gezegd.
Jouw laatste zin is wat ik soms mensen (in mijn directe omgeving) ook vertel: Je doet het wel ff allemaal, echt super en respect.

Heb ik net zo eventjes teruggekregen wat ik al die jaren aan anderen gegeven heb...en dat door die internetsss en een volstrekt vreemde...
Whoa..
Njah, wat ik al zei...*traantjes*
Grinn.

Dankjouwel Taro,
dat je er bent
of er even was op dit moment

liefs
Pegasus
Pegasus sep 17 '10
Lieve Taro,

Ik kan hier zeker iets mee. Ik heb met aandacht zitten lezen en heb het even laten bezinken. Het heeft me aan het denken gezet, hoe zit dat bij mij het geven en ontvangen. En ja onderstaand verhaal klopt wel aardig.
Maar voordat ik vertel wat wel of niet klopt. Ik wil je bedanken voor de lezing! Ik voel zo'n zachtheid in hoe het is opgeschreven. Fijn! Het lijkt wel of de energie van van boven mee komt. Vind ik heel bijzonder!


Origineel bericht van: taro
@ pegasus

Dag lieve pegasus, je voelt heel fijn aan. Je hebt een zachte en zuivere energie. Mmmm, fijn om deze woorden te lezen en te mogen ontvangen smile.
Je intentie is steun te bieden aan degene die het nodig hebben en om mensen verder te helpen.
Je wilt ze graag het zetje geven die ze nodig hebben om weer op hun pad te komen. Klopt helemaal.

Maar pas op, ik krijg te voelen dat je meer weggeeft dan dat je terug krijgt. Dat klopt.
Het universum is bedoeld om het heen en weer te laten stromen.
licht/donker, zon/maan etc etc. dus ook geven/nemen. Dit snap ik. Maar hoe krijg ik dit meer in balans. Daar moet ik nog even over nadenken. Misschien duidelijker zijn over wat ik nodig heb..... Ik merk dat ik wel moeite heb met het woord nemen. Het woord ontvangen voelt voor mij beter. Ergens is er namelijk het gevoel, dat ik niet iets van de ander wil nemen, omdat er ergens een gevoel is, van die ander geeft mij iets als hij/zij dat wil of niet. Het heeft iets te maken met vrijheid.

Jij kunt heel mooi en liefdewol geven maar wanneer ga jij nu eens nemen.
Ook jij bent hier gekomen om de hulp en liefde te ervaren van je medemens. Deze zin raakt me wel. Wil ik ook erg graag. Het voelt soms alleen hier.
Je bent iemand die niet snel hulp vraagt, je voelt je dan al snel teveel. Dit klopt.
Als je verder wilt in het geven dan zul je ook moeten gaan leren om te nemen. Dat is niet egïstisch maar dat is iets wat bij het leven hoort, geven/nemen eb/vloed het 1 kan niet zonder het ander.

Je voelt moe aan, je energie level is niet op peil. Klopt, ben inderdaad nu wat moe.
Je zit er een beetje doorheen. En daarnaast ga je maar door. Ik heb niet het gevoel dat ik er doorheen zit. Maar wat wel klopt, als dit wel het geval zou zijn, dan zou ik inderdaad doorgaan en er niet bij neer gaan zitten.Je blijft jezelf sterk neerzetten. Dit klopt ook.
Ga lief voor jezelf zijn. Deze knoop ik in mijn oren.
Ook al heb je geleerd dat je hoort klaar te staan en heb je niet geleerd om ook te mogen ontvangen...is het nu tijd om te leren ontvangen. Dat zou ik heel graag willen leren.
Als je dat doet dan ga je bruisen van energie en dan ga je met de juiste intentie werk verrichten.
Want er zit heel veel kracht in jou en die moet je gaan vinden.
En daarmee kun je bij wijze van de hele wereld aan.
Maar om dat te kunnen moet je gaan leren ontvangen.

Lieve pegasus, ik hoop dat je begrijpt wat ze hier mee willen zeggen. Het is niet zo dat je nooit hulp vraagt of nooit ontvangt...ze bedoelen dat het evenwicht tussen geven en nemen niet stabiel is...en daarmee moet je wat gaan doen. Dit herken ik wel dat het evenwicht tussen geven en nemen niet stabiel is. Ik zie op dat vlak nog kansen in de zin van duidelijker zijn in wat ik nodig heb. Ik ga ook opletten of ik me voldoende openstel voor het geven van de ander. Ik merk wel dat als mensen lief voor me zijn, ik mijn zegeningen tel, keer op keer dat dit gebeurd. Ik ervaar het als een geschenk. Als iemand nog tips voor me heeft, ze zijn van harte welkom.
Ik hoor graag of je er iets mee kunt.

Dank je wel lieve Taro, voor de lezing.

Liefs Taro
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki