Loading...
nl

Naam en geboortedatum lezen...

JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 17 '10
Origineel bericht van: taro
Hoi Nims,

Ik doe dit hetzelfde als fotolezen.
Gewoon voelen wat er door komt. Wat ze(gidsen, maar soms ook dierbare), willen doorgeven.
Ik zelf doe niks, ik ben het doorgeef luik...soms zit ik

Ah ok dan snap ik het. Leuk! Zelfde als ik dus doe met fotolezen.
Origineel bericht van: taro

verkeerd maar dan interpreteer ik hem verkeerd doordat ik mee ga denken...en dat moet ik niet doen.
Ik probeer hem zo zuiver mogelijk door te laten komen.

Maar als ik al jouw reactie's lees, dan heb ik jou energie opgepikt van een jaar geleden.

Ja dat was mijn indruk dus ook, vandaar dat ik het even aangaf.
Origineel bericht van: taro
Waarom dit gebeurt??? ze laten het mij zo voelen. Dus kijk wat het jou zegt...kun je er nog wat mee?, of is het een periode die klaar is?

Die periode is echt helemaal klaar, dus ik weet niet waarom hij nog bij jou naar boven komt smile.

Hoewel ik op dit moment ineens doorkrijg of jij opnieuw een lezing wilt doen, maar dan gericht op de verschillen. Ik krijg namelijk het gevoel dat jij hiermee "potentie-lezen" kunt gaan ontwikkelen. Hiermee bedoel ik dus, dat jij dingen kan lezen van mensen, waar ze heen kunnen in plaats van waar ze op dit moment zijn. Een uitbreiding van je gave dus, gericht op het engelmens zijn:
http://www.merudi.net/cgi-bin/cl/index.pl?page=/nl/engelmens/5_4_zij%20herkennen%20potentie.htm
De Engelmens is heel kieskeurig in het helpen van mensen. Ze heeft een groter doel voor ogen en wil zo efficiënt mogelijk te werk gaan. Ze is continue op zoek naar mensen die iets kunnen bijdragen aan de nieuwe tijd. Ze heeft daarvoor een interne radar voor potentie en zal daarbij de grootste potenties de meeste aandacht geven.

Als blijkt dat iemand op een verkeerd spoor zit, of niet openstaat voor hulp, zal de Engelmens deze persoon ook vrij snel, zonder enig wrok kunnen laten vallen. De Engelmens is niet iemand die altijd maar wil helpen. Ze verdeeld haar tijd zo efficiënt mogelijk om met zo min mogelijk inspanning zoveel mogelijk, de juiste mensen, te bereiken.


Maar dat is mijn gevoel op dit moment en een korte ingeving. Wat zegt jouw gevoel eigenlijk?
Origineel bericht van: taro

Met de kring om je heen bedoel ik de mensen die dichtbij je staan.

Ik heb het iig graag gedaan.
Liefs Taro

Bedankt voor je uitleg!
Clodis
Clodis aug 17 '10
Origineel bericht van: taro
@ Clodis

Hoi Clodis,
Ik heb je foto al gelezen maar wil nog wel even voelen of er nog iets door komt.

Je voelt je wat somber, je vind het jammer dat de zomer weer voorbij gaat, de herfst brengt sombere gedachten met zich mee. Ik vind het idd jammer dat de herft er weer aan komt, en ben tijdens de korte dagen niet op mijn best, echt somber kan ik het niet noemen

In die tijd wil je wel eens gaan piekeren en overal tegen op zien.
Het geeft een zwaar gevoel in mijn hoofd, of het dan gonst van de deprimerende gedachten. Dat zware gevoel klopt, wat zich voor mij vertaald in weinig energie

Ik voel verdriet in de familiesfeer. Met een mannelijk persoon, ik neig naar een broer of iemand die als een broer voor jou voelt. Er is onenigheid geweest en je maakt je daar zorgen om. Dit kan ik niet plaatsen

Je voelt moe en verdrietig aan...probeer jezelf niet beter voor te doen voor een ander, dat kost je nog meer energie. Niet vechten tegen die gevoelens...anders maakt het je alleen maar boos.
Geef gewoon toe aan hoe je je nu voelt. Accepteren dat het zo is en verder gaan.

Ik hoop dat je hier ook wat mee kan, ik hoor het graag van je...je voelt nu anders aan dan je foto. Dus ik ben benieuwd...

Met het fotolezen had je meer raakvlakken vond ik zelf, maar toch zit je er niet helemaal naast. En wie weet is er nog iemand met mijn naam en geboortedatum die zich hier meer in herkent. Ik vind het in ieder geval superknap van je!!

Liefs Clodis


Liefs Taro




admin
admin aug 17 '10
Origineel bericht van: taro
@ nougnag

Je bent iemand met een uitgesproken mening.
Iemand die goed weet wat ze wel en niet wil.
Maar pas op dat je niet te duidelijk wordt, sommige mensen kunnen daar niet tegen.
Ook al bedoel je het goed en wil je die mensen helpen, je zult dan toch moeten kijken of je het anders kan verwoorden naar ze.

Je hebt een grote liefde voor dieren, je geniet ervan hoe eigenzinnig dieren soms kunnen zijn.
Ik ruik nu een hond, is er een hond van je over. dan komt ie even gedag zeggen.

Je houdt ervan als mensen voor hun mening uit komen. Dat ze durven te laten zien wie ze zijn.
Je kan slecht tegen mensen die er omheen draaien. Je wilt eerlijkheid.
Dat is erg belangrijk voor je.
What you see is what you get...
Mensen kunnen blind op jou bouwen want als iemand trouw naar zijn vrienden is dat ben jij het wel.
Je zou door het vuur voor ze gaan.

Maar zijn mensen te ver gegaan dan laat je ze los.
Je kan niet tegen onrecht.
Daarom geniet je zo van dieren en kinderen, pure onschuld zie je dan.

Ben je bezig met beslissingen te maken...of je wel of niet die kant op moet gaan...en dan doel ik op werkgebied. Ik zie daar twijfels bij je.
Een verlangen die je nog niet echt durf waar te maken.
Volg je gevoel en niet teveel op safe spelen. Je leeft maar 1 keer.

Ik hoor graag of je er iets mee kunt...
Liefs Taro


Haha tact bedoel je denk ik,tja daar moet ik blijvend aan werken,zit niet echt in mijn systeem ingebakken nee,dat klopt.

Hahaha heb je weleens die eksters gezien die de poezen in de buurt plagen door laag over ze heen te vliegen dan vervolgens in de boom gaan zitten om ze uit te lachen. Poes boos de boom in en die denkt dan opeens:OEI best hoog hier he?!? hahahahaha
Allemachtigprachtig
Dat was niet mijn hond maar wel mijn hondenvriend denk ik.
Ik heb geen huisdieren de laatste 10 jaar....en ik had katten en vogels......

Ja daar houd ik van,eigenzinnigheid. Ook van pubers en kleine kinderen,jazeker.
Ik hoor vaak over mij; Anuschka is gewoon euh *schouderophalend* Anuschka.........
Dan hoop ik maar dat mijn vrienden er net zo over denken.

Nou en of ik bezig ben met beslissingen nemen en niet alleen op werkgebied en inderdaad zit ik er nog middenin (en verdoe ik stiekum tijd ja)

Dankjewel Taro
mooi,

liefs
Anuschka
admin
admin aug 17 '10
Mijn namen zijn
Oficieel Martina Maria Francisca Torremans, geboren op 24 09 1960
Roepnaam Tinne.

alvast bedankt
admin
admin aug 17 '10
@ Taro,

Ik vond je lezing waanzinnig kloppend, maar ook ik heb net als Nims het idee dat je oude dingen hebt opgevangen, zeker ik ben er nog niet, maar veel van wat je beschrijft ligt al een tijdje achter me.
Ik heb via pm geantwoord omdat ik niet wil dat anderen die er niets mee te maken hebben, mijn reactie kunnen lezen.
Dit is te persoonlijk en ligt voor mij te gevoelig.

Heel, heel erg dank je wel!
Clodis
Clodis aug 17 '10
Ik sluit me aan bij Karin, een jaar of 7 terug kan ik me veel meer herkennen in wat je schrijft. Bij het fotolezen haalde je er ook wel wat dingen uit die erop aansluiten maar dat is meer het heden.

Zou ik je de naam van mijn dochter door moegen geven of mag dat niet?
admin
admin aug 17 '10
Mijn volledige naam is:
Robbert Adriaan Minnaar, geboren op 30 aug 1987.

Ben benieuwd wat je door krijgt, alvast bedankt!
taro
taro aug 18 '10
Dat zijn nu 3 mensen waar ik het verleden aan heb gevoeld...

Heb er geen verklaring voor waarom ik hem zo binnen krijg...misschien is het de bedoeling...wat Nims zegt ,dat ik het verleden aanvoel, om zo de potentie van diegene aan te kunnen geven...Ik zal dit gevoel is meenemen in mijn leesmomentje...

Ik ben wel blij dat ik lekker kan oefenen hier en kan zien wat ik nog meer kan ontwikkelen.
En ben dankbaar voor jullie feedback...daar leer ik weer van laugh

Liefs Taro
admin
admin aug 18 '10
had je je onderschrift al, taro?
Of valt het me nu pas op..
Kan het zijn dat het binnenkrijgen van het verleden te maken heeft, met een wens van jouzelf om verleden te doorgronden?
taro
taro aug 18 '10
@ Happygirl

Je voelt nerveus, onrustig aan.
Je probeert je rust te vinden maar er gaan teveel gedachten door je hoofd.
Je hoopt dat er veranderingen gaan komen voor je maar je lijkt elke keer weer teleurgesteld te worden.
Krijg steeds maar waarom, waarom... te horen.

Je houdt je wat te krampachtig vast aan het leven, vertrouw erop dat ook jij krijgt wat je verlangt. Komt het niet rechtstreeks jou kant op dan komt het wel via via...?

Heb je problemen gehad met enkels en knieen, dat je daardoor geremd werd in sport.
Hoge hakken lukt ook niet, dat kunnen je enkels niet aan.

Je voelt verdrietig, of niemand ECHT snapt wat er in jou omgaat, je probeert het uit te leggen maar dan nog snappen ze het nog niet.
Als je je naar voelt wil je dan eten, en als je dan hebt zitten snoepen je eigen nog rotter voelen.

Ik voel kindjes, je ziet kindjes, je wilt eigenlijk kindjes.
Denk jij dat het een ander altijd makkelijker afgaat, dat die het beter heeft.
Laat je idealen los, kijk nu naar hoe je bent, accepteer dat dit het is en ga vandaar uit plannen maken.
Stippel een pad uit vanuit je gevoel en maak prioriteiten, en vertrouw op het universum.
Als je maar je idealen kan loslaten. Maak het niet mooier dan het is. Dan moet je te hard werken om iets voor elkaar te krijgen wat niet haalbaar is.

Stop en ga eens goed kijken wat je nu allemaal al om je heen hebt.

Ik ben benieuwd of je er iets mee kan,...ik hoor graag van je.

Liefs Taro
taro
taro aug 18 '10
@ Beschermengel

Je bent een rustige, lieve, eerlijke vrouw
Wat een warme persoonlijkheid.
Je ziet en weet veel, maar laat je alleen horen als het nodig is.
Je speelt niet voor betweter, je laat mensen in hun waarde en komt pas met advies als de tijd daar rijp voor is.
Je hebt een rustig karakter.
Alles komt goed, maak je niet druk houding.

Je hebt veel gezien en meegemaakt in het leven en daar heb je je leer uitgehaald.
Veel wist je al, kwam het op je pad, dan was dat een bevestiging voor je.
Van binnen besef je meer dan je eigenlijk laat blijken.
Je hebt heel veel wijsheid in pacht die je veel meer naar buiten mag brengen.
Mensen kunnen het van jou accepteren als je er mee bemoeit. Dat komt door je rustige benadering.
Voel je niet teveel, verspreid je wijsheid nog meer dan je al doet.

Ik voel een warm huwelijk en warme band met partner.

Ik voel ook een huwelijk dat gedwongen was, met zware tijden, in deze tijd hadden die mensen niet meer samen geweest.
Vader(boer van beroep, ik zie land waar hij op aan het werk was)was erg dominant en er was drank in het spel, moeder was een warm mens maar kon het niet bolwerken, hoe gezellig ze het ook probeerde te krijgen het lukte haar maar moeilijk...het waren zware tijden. Kun je deze mensen plaatsen

Je hebt een gave, die groter is dan je nu denkt. Daar moet je meer mee gaan doen.
Je voelt heel lief en warm aan, ik krijg warme oma gevoelens bij je laugh

Ik hoor graag wat je hiervan kunt plaatsen.

Lieve warme groet, Taro
HappyGirl
HappyGirl aug 18 '10
Je voelt nerveus, onrustig aan.
Je probeert je rust te vinden maar er gaan teveel gedachten door je hoofd.
Je hoopt dat er veranderingen gaan komen voor je maar je lijkt elke keer weer teleurgesteld te worden.
Krijg steeds maar waarom, waarom... te horen

Mijn hoofd loopt idd om van de gedachtes...
Ik wil zoveel en niks lijkt te lukken...
Elke keer weer gebeurd er iets waardoor het weer anders gaat dan dat ik zou willen.


Je houdt je wat te krampachtig vast aan het leven, vertrouw erop dat ook jij krijgt wat je verlangt. Komt het niet rechtstreeks jou kant op dan komt het wel via via...?

Dat vertrouwen probeer ik op te bouwen maar dat ik de afgelopen jaren zo keihard met de grond gelijk gemaakt dat dat niet zo 1 2 3 gaat...

Heb je problemen gehad met enkels en knieen, dat je daardoor geremd werd in sport.
Hoge hakken lukt ook niet, dat kunnen je enkels niet aan.

Klopt helemaal..
Ik ben gestopt met sporten op aanraden van de huisarts om mijn knieën te “beschermen”
Mijn enkels vormen een probleem in het dagelijkse leven. Om de haverklap ga ik er door heen. Vooral als ik hoge hakken aan heb...
Wat me overigens niet echt ervan weerhoudt om leuke laarzen met hoge hakken aan te doen
wink

Je voelt verdrietig, of niemand ECHT snapt wat er in jou omgaat, je probeert het uit te leggen maar dan nog snappen ze het nog niet.
Als je je naar voelt wil je dan eten, en als je dan hebt zitten snoepen je eigen nog rotter voelen.

Pfffff Dit heb ik dus van de week nog aan de hand gehad. Proberen uit te leggen waarom ik zo verdrietig was, maar het wordt niet echt begrepen.
Ook de neiging te gaan eten als ik me down voel is heel sterk. En het schuldgevoel na het toegeven aan die neiging is nog veel groter... confused


Ik voel kindjes, je ziet kindjes, je wilt eigenlijk kindjes.
Denk jij dat het een ander altijd makkelijker afgaat, dat die het beter heeft.
Laat je idealen los, kijk nu naar hoe je bent, accepteer dat dit het is en ga vandaar uit plannen maken.
Stippel een pad uit vanuit je gevoel en maak prioriteiten, en vertrouw op het universum.
Als je maar je idealen kan loslaten. Maak het niet mooier dan het is. Dan moet je te hard werken om iets voor elkaar te krijgen wat niet haalbaar is.

Ik heb al 2 pracht kindjes waar ik heel blij mee ben, maar voor mijn gevoel is mijn gezinnetje nog niet compleet. Ik wil nog een kindje (of meer hihi) met mijn vriend. Maar dat kan nog wel ffies wachten.. wink

Mijn idealen loslaten? Dat voelt heel dubbel.. Aan de ene kant zeg ik Ja...
Aan de andere kant zorgen die idealen ervoor dat ik het uiterste uit mezelf haal
...


Stop en ga eens goed kijken wat je nu allemaal al om je heen hebt.

Dat zal ik zeker eens doen..en dan kijken of het me lukt zonder gelijk te zien wat ik niet heb...

Ik ben benieuwd of je er iets mee kan,...ik hoor graag van je.

Liefs Taro

Ik kan er zeker wel wat mee....
Ben zeer onder de indruk..

Liefs HappyGirl
Beschermengel
Beschermengel aug 18 '10

Wat een prachtige lezing Taro smile...ik zal er antwoord opgeven.

Quote:
Je bent een rustige, lieve, eerlijke vrouw
Wat een warme persoonlijkheid.
Je ziet en weet veel, maar laat je alleen horen als het nodig is.
Je speelt niet voor betweter, je laat mensen in hun waarde en komt pas met advies als de tijd daar rijp voor is.
Je hebt een rustig karakter.
Alles komt goed, maak je niet druk houding.



Ik moet hier ja opzeggen smileal vindt ik het moeilijk om dat over mijzelf te zeggen...het klinkt zo opschepperig wink

Quote:
Je hebt veel gezien en meegemaakt in het leven en daar heb je je leer uitgehaald.
Veel wist je al, kwam het op je pad, dan was dat een bevestiging voor je.
Van binnen besef je meer dan je eigenlijk laat blijken.
Je hebt heel veel wijsheid in pacht die je veel meer naar buiten mag brengen.
Mensen kunnen het van jou accepteren als je er mee bemoeit. Dat komt door je rustige benadering.
Voel je niet teveel, verspreid je wijsheid nog meer dan je al doet.



Ja heel veel gezien en meegemaakt, zowat alles wat je mee kan maken in een leven ...dus een goeie leerschool gehad en daar heb ik nu profijt van want ik kan daar weer iemand mee helpen.

Mooi zoals je zegt: de wijsheid in pacht, dat zeggen er meerdere. ( ik voel me erg opschepperig nu smile)


Quote:
Ik voel een warm huwelijk en warme band met partner.


Ja die is er wel, alhoewel ik hem soms onder het tapijt wil vegen hihi....maar inderdaad een liefde op het eerste gezicht en we blijven bij elkaar tot we de overstap naar een nieuw leven maken. smile

Quote:
Ik voel ook een huwelijk dat gedwongen was, met zware tijden, in deze tijd hadden die mensen niet meer samen geweest.
Vader(boer van beroep, ik zie land waar hij op aan het werk was)was erg dominant en er was drank in het spel, moeder was een warm mens maar kon het niet bolwerken, hoe gezellig ze het ook probeerde te krijgen het lukte haar maar moeilijk...het waren zware tijden. Kun je deze mensen plaatsen



Ook hier bevestig ik JA!

Quote:
Je hebt een gave, die groter is dan je nu denkt. Daar moet je meer mee gaan doen.


De gave ...ook dat zeggen meerdere mensen ( erg opschepperig hihi smile)


Quote:
Je voelt heel lief en warm aan, ik krijg warme oma gevoelens bij je


Ik ben een Oma die graag verwent en de (klein)kinderen koestert smile

Een erg mooie lezing Taro en ik ben er erg blij mee, DANKJE WEL! smile
taro
taro aug 18 '10
Origineel bericht van: Tinne
had je je onderschrift al, taro?
Of valt het me nu pas op..
Kan het zijn dat het binnenkrijgen van het verleden te maken heeft, met een wens van jouzelf om verleden te doorgronden?



Hoi Tinne,

Ik heb mijn onderschrift deze week veranderd.
Nee het is niet mijn wens om het verleden te doorgronden...
taro
taro aug 18 '10
@ Happygirl

Graag gedaan... laugh
En maak van het woordje idealen, doelen...streef doelen na...idealen zijn zo onbereikbaar...ze worden vaak mooier gemaakt dan ze zijn.

Dus ga een doel nastreven en dan kan je ook zo het uiterste uit jezelf halen.
Maar zo komt het woordje ideaal bij mij over...de betekenis kan voor jou heel anders zijn... wink

Veel liefs Taro
taro
taro aug 18 '10
Lieve Beschermengel,

Heel graag gedaan...
En opschepperig ben je verre van...je mag dat best van jezelf zeggen...het is niet opscheppen het is de waarheid... laugh

Het siert je dat je bent zoals jij bent...ik vind dat erg mooi.
Een ware liefdevolle engel hier op aarde.

Veel liefs Taro
taro
taro aug 18 '10
@ Maryssa

Je bent een zachtaardige persoonlijkheid.
Met de hart op de juiste plek.
Je geeft graag maar je hebt ook geleerd dat alleen geven niet kan.
Je weet nu dat je ook moet nemen om de balans in je leven te behouden.
Het gaat je steeds beter af.

Ik voel dat je het nu wel wat zwaar hebt, hectisch.
Je probeert je plek te vinden.
Je twijfelt over werk, of dit nu wel de juiste plek voor je is.
Je verlangt er naar om mensen te helpen, en ik krijg te zien dat je nu werk doet dat te weinig bevrediging geeft.

Je bent een hulpverlener, het zit in je bloed om mensen te helpen.
Eigen praktijkje aan huis, eigen baas, je eigen tijd indelen en het belangrijkste je hart naleven...met hart en ziel aan het werk zijn.

Ik voel buikpijn bij je, zo'n onderbuik gevoel, je weet dat het er zit maar je wilt het nog niet zien.
Geef toe aan je gevoel...die zet je op de juiste weg, heb vertrouwen. Denken brengt ons alleen maar naar verplichtingen,..."zo hoort het en zo moet het"...
Je bent een gevoelsmens, dus vertrouw daar meer op.

Ik krijg ook mensen in je omgeving te voelen die je iets verder van je af mag gaan zetten.
Probeer niet te voldoen aan hun verwachtingen. Stap eruit en kijk wat jij nu echt wil.
Als je echt die prioriteiten gaat naleven die jij belangrijk vind dan gaat jou dat ook lukken. Je bezit de kracht om te creeren.

Je wordt geholpen vanuit de geestewereld, ze willen jou een andere kant op hebben...dus volg je gevoel en je zal gaan merken dat je dan de juiste weg volgt.

Laat die buitenwereld los met zijn verwachtingen. Jij bent hier voor jou...om jouw weg te lopen en daar mee je gave volledig tot uiting te laten komen.

Ik stop even want mijn kids komen binnen en halen me uit mijn concentratie. Ik ga straks nog even door.



Debbie
Debbie aug 18 '10
Hey Taro,

Als je zin en tijd hebt, zou je mij dan ook willen lezen? laugh
Debbie Deborah Severine Frikken geboren op 21-05-1987.
Alvast bedankt! laugh

Liefs
taro
taro aug 19 '10
@ Maryssa

Ik maak even een nieuw berichtje want ik kan je oude niet meer bewerken...weet even niet waarom dat nu niet gaat??

Je bent gek op dieren, ik krijg kippen te voelen?

Krijg last van holtes te voelen ben je gevoelig voor verkoudheid die in je holtes vast gaan zitten.
Het voelt of je rechterdoorgang van neus naar holte erg nauw is.

Ik krijg nu een klein meisje te zien, die een heel romantisch beeld heeft van het leven, die dacht dat sprookjes uitkomen.
Was je vroeger gek op sprookjes...je bent er alleen achter gekomen dat sprookjes niet bestaan en de echte wereld iets harder is dan je toen gedacht had.

Komt niet veel meer door, blijkbaar heb ik gisteren door gegeven wat de bedoeling was.

Ik hoor iig graag of je er iets mee kunt.

Veel liefs Taro
taro
taro aug 19 '10
@ sweetangeleyes

Je bent een lieverd met de hart op de juiste plek maar je bent ook een pittige.
Je weet goed wat je wil en je laat je dan niet beinvloeden.

Je worstelt op het moment met keuze's welke kant ga ik op? wat wil ik?...je bent even zoekende waar je naar toe wilt.
Van binnen voel je een weg maar maar je denkt dat die niet haalbaar is. Vertrouw op je gevoel. Die misleid je niet.

Wie was er zo moe, draaierig, energieloos.
Oh...ii voel me nu heel draaierig, moe, misselijk, pijn in mijn hoofd,steken aan de linkerkant/linksachter, moeite met de ademhaling.
Niet naar woorden kunnen vinden. Moeilijk zinnen kunnen maken, teveel moeten zoeken naar woorden
Herken jij iemand hier in...iemand die is overleden.
Diegene is zachtjes weggezakt. Rustig en zonder pijn overgegaan.
Volgens mij voelt dit aan als een manspersoon.

Je wilt actie in de liefde. Ik zie een trouwjurk, heb je trouwplannen.
Je twijfelt of je fulltime wilt werken of dat je kiest voor het moederschap.

Je bent een doorzetter, mensen kunnen op jou bouwen. Je weet goed hoe je andere mensen kunt helpen.
Je weet ook de juiste dingen te zeggen, net wat ze nodig hebben.

Heb jij last van teveel prikkels soms, dat je uit je doen wordt gehaald doordat je overprikkeld wordt.
Dat als je omringt wordt door veel mensen, dat dat heel vermoeiend voor je is.
Je bent een goede vriendin, weet dat, maar laat je niet voor een karretje spannen van iemand. Ga goed met je aandacht en energie om.
Denk ook aan jezelf. Je bent een sterke persoonlijkheid.
Je staat goed in je kracht, als dat veranderd dan ga je aan veel twijfelen.
Dan ben je even de balans kwijt. Dus let goed op dat je je energie en aandacht goed verdeeld. Als je dat doet zul je met 2 benen goed en stevig op de grond staan en weet je heel duidelijk welke kant je op wil.

Lieve sweetangeleyes...ik ben benieuwd of je er iets mee kunt want ik moet je zeggen dat dit een aparte lezing voor me was.
Ik voelde me heel raar in het begin. Door diegene die door kwam. Of ik niet hier was, zocht heel erg naar woorden, ik was een beetje van de wereld...dus laat maar even weten of jij dit kunt plaatsen. Ik hoor graag van je.

Liefs Taro
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki