Loading...
nl

Naam en geboortedatum lezen...

Islandlady
Islandlady aug 23 '10
Origineel bericht van: taro
@ islandlady

Je bent een lieve, warme vrouw.
Je voelt wat onrustig aan, je bent een regeltante.
ff dit doen, ook nog ff dat, je hoofd draait overuren. Dat klopt wel ja als er wat geregeld moet worden doe ik dat wel even. Ben zeker druk in mijn hoofd!

Je voelt wel in balans, of je rust hebt gekregen na een lange zoektocht.
Of je nu helder ziet, wat er eigenlijk altijd al was.
Je bent gegroeit en sterker geworden, dat voel jezelf ook. Ja heel lang gezocht wel gevonden en nu verder inderdaad.

Ik krijg te voelen dat het nu tijd is voor een volgende stap.
Heb je een verlangen om iets waar te maken maar dat niet deed omdat je er nog niet klaar voor was.
Ik voel dat je er nu klaar voor bent.
Je bent nu in staat om jezelf te presenteren.
Je staat in je kracht.
Niet meer twijfelen en die angst die je nog voelt, die ben je de baas.
Ik krijg te voelen dat je met mensen wilt werken, en dan vooral mensen dingen wilt leren.
Eerst wilde je wel maar durfde niet, je was te onzeker.
Nu sta je sterk en kun je het... Er is 1 heel groot verlangen en dat gaat ook uitkomen. Ben hart op zoek naar nieuw werk alleen wil dat nog niet zo vlotten. Misschien moet ik het eens in een andere richting zoeken.

Mediteer je, ik krijg te voelen dat het heel goed voor je is, je krijgt er een kick van om even lekker in die rust te verblijven. Mediteren vind ik fijn alleen lukt het niet zo goed de laatste tijd. Ga het weer proberen.
Jezelf volledig op te laden.

Ik voel zorgen om een manspersoon. Nog niet zo oud rond 20 jaar.
Strijd om van alles en er is afstand ontstaan, wat je pijn in je hart bezorgd.
Ik kan moeilijk aanvoelen of dat nu speelt of dat het gespeeld heeft toen je klein was.
Kun jij dit plaatsen. Hmm eens denken. Maak me wel eens zorgen om de zoon van mijn vriend maar ik heb persoonlijk geen strijd met hem. Dat is het enige wat ik zou kunnen bedenken. Misschien dat je de zorgen van mijn vriend aanvoelt?

Je hebt je in het verleden erg verdrietig gevoeld.
Je hebt het zwaar gehad, maar nu voel je dat je er van geleerd hebt.
Je lessen waren hard maar je kunt ze nu accepteren en ook wel waarderen.
Het heeft je gebracht naar hoe je je nu voelt.

Dit klopt helemaal. Ik denk dat ik sterker uit de strijdt ben gekomen.

Lieve islandlady, wil je even laten weten of je er iets mee kunt.

Heel zeker kan ik er wel wat mee. Super bedankt voor deze mooie lezing. Vind het heel bijzonder dat je dat kunt. Sterkt mij weer in beslissingen die ik ga nemen.

Liefs Bea


Liefs Taro



admin
admin aug 23 '10
Ik had dit topic nog niet gezien [Bea wees me erop] ... maar mag ik ook Taro?

Mijn volledige naam Marjan Bijlenga en geboren op 09-08-1966 ...
taro
taro aug 23 '10
Ja sorry Karin, deze lezing is voor jou...herken je het niet dan tongue...dat voorspelt geen goeds...hahah

Ik wist niet dat er nog een Karin was op merudi.
taro
taro aug 23 '10
Dag lieve Bea,

Heel graag gedaan laugh
Vind het heel fijn om te lezen dat je er wat mee kan.

Liefs Taro
taro
taro aug 23 '10
Origineel bericht van: Larapinta
Ik had dit topic nog niet gezien [Bea wees me erop] ... maar mag ik ook Taro?

Mijn volledige naam Marjan Bijlenga en geboren op 09-08-1966 ...


Dat mag laugh...morgen ga ik verder en dan zijn er nog 4 voor je.
Dus even geduld hebben tongue

Liefs Taro
admin
admin aug 23 '10
Origineel bericht van: taro
Ja sorry Karin, deze lezing is voor jou...herken je het niet dan tongue...dat voorspelt geen goeds...hahah

Ik wist niet dat er nog een Karin was op merudi.


Jawel Taro, maar dan hoeft het nog niet voor mij te zijn haha.
admin
admin aug 23 '10
Origineel bericht van: taro
@ Karin

Je bent iemand met de hart op de tong.
Je bent een doorzetter. Een vechter.
Je weet soms niet hoe je het voor elkaar moet krijgen maar toch lukt het je.

Ja klopt helemaal, en inderdaad het lukt me idere keer weer.

Twijfel je over je werk, ik krijg werk te voelen wat lichamelijk best zwaar is.
Het voelt of je behoefte hebt aan een minder fysieke baan.

Hi hi, ik denk dat je voelt dat ik al twee weken bijna dagelijks in mijn tuin aan het spitten ben geweest. Dat viel niet mee aangezien iklast heb van een hernia van de Ischias (vraag me aub niet wat het betekent, maar zeer doet het wel!
Mijn normale werk is fysiek niet zwaar, ik mag de hele dag op mijn billen zitten achter de telefoon smile


Nu je weet dat de herfst eraan komt.
Wordt je daar vrolijk van, krijg te voelen dat je in je element bent en geniet van de jaarsgetijden.
Je vind het heerlijk dat het afwisselt.

Ja dat vind ik zalig, vandaag de storm en de regen en ik stond bij een tuinbedrijf planten uit te zoeken, heerlijk! Ik houd alleen niet van kou.


Als ik foto's lees dan komt de poes meestal naast mijn computer zitten.
En ze heeft nu dus contact met iemand, iemand trekt haar aandacht, de poes volgt haar.
Ze voelt bij mij speels en licht aan, een kind.
Heb je een kindje in de geestenwereld...kan ook een miskraam zijn, ik denk dat het tussen de 6 en 8 jaar is.
Voelt aan als een meisje, vrolijk en speels.

Ik ben 24 jaar geleden een kindje verloren en in de laatste drie maanden mijn vader en een kleinkindje, 6 tot 8 jaar zegt me niets en kan geen miskraam zijn ook, 11 jaar geleden is mijn broedmachine op non actief gezet als ik het zo mag zeggen.

Je moet beter centreren, je bent heel druk en energiek maar je moet dichter bij jezelf blijven.
Een krachtschild om je heen visualiseren.
Blijf in je kracht staan. Het voelt of je te druk bent met van alles en daardoor vergeet om je benen op de grond te houden.
Probeer jezelf te centreren en te gronden.
Je zult je dan merken dat je sterker staat en alles minder bij je binnen komt.

Het binnen komen van dingen gaat best goed, ik kan me met behulp van mijn kristallen afdoende afschermen.
Ik ben wel enorm druk, in doen en laten maar ook in mijn hoofd, de drukte in mijn hoofd daar heb ik medicijnen voor en dat gaat prima.
Maar je hebt gelijk dat ik soms slecht geaard ben.


Lieve Karin, poging 2, ik hoor graag van je of je er iets mee kunt.

Ja ik herken mezelf er wel in, dat kindje kan ik niet plaatsen.
Dank je wel!


Liefs Taro




taro
taro aug 24 '10
Hoi Karin,

Ik vond het wel moeilijk om je nogmaals te lezen.
Of ik dan op zoek moet gaan naar energie...het voelt dan of ik iets probeer te forceren...

Dit is echt iets waar ik nog aan moet werken...

Liefs Taro
taro
taro aug 24 '10
@ Bea

Je bent zoekende.
Je probeert heel hard te werken aan jezelf maar het voelt niet ontspannen.
Doe een paar stapjes terug en laat je meer met de stroom meegaan.
Voel van binnen wanneer je ergens aan toe bent.
Je kunt het, en het gaat je ook lukken maar je wilt het liefst alles in een dag.
Als jij iets in je hoofd heb dan moet het ook meteen uitgevoerd worden.

Geef jezelf tussendoor rust, veranderingen hebben ook tijd nodig om in je leven te aarden.
Je bent een heel energiek mens en wilt het liefst doorgaan.
Maar wat is het gene waardoor jij niet rust kunt nemen...wie zorgt ervoor dat jij maar door blijft gaan.
Waarom geef jij jezelf geen permissie om eens te luilakken.

Je kunt jezelf over de kop lopen zo...met als gevolg een burnout
Ik krijg sterk te voelen, dat jij bent opgegroeid met "niet zeuren, doorgaan"
Het wordt tijd dat je gaat kijken wat jij leuk vind.
Dat is heel moeilijk want het zit in je aard om te doen wat een ander wil.

Je bent een heel druk en gemotiveerd persoon.
Maar ik krijg ook nervositeit te voelen.
Je gaat maar door maar ik krijg ook te voelen dat het je steeds zwaarder valt.

Ik voel creativiteit bij je, schilderen, schrijven. Dit zijn goede uitlaat kleppen voor je...zoek iets waar je je op dit moment lekker op uit kunt leven.

Ik krijg sport bij je te voelen, pas op voor je polsen,ga niet te ver door, weet waar je grenzen liggen.

Ga kijken, voelen waar je grenzen zitten,je stapt er te vaak overheen...

Lieve Bea, ik hoor graag of je er iets mee kunt.

Liefs Taro
taro
taro aug 24 '10
@ l'arbe de vie

Je hebt veel wijsheid in je.
Je brengt dat ook naar buiten.
Jij laat jezelf horen en kan niet tegen onrecht.
Je wilt dan nog wel eens een discussie aan gaan waar geen eind aan komt.
Geef je mening en probeer een ander niet te overtuigen...is verspilde energie.

Je voelt stabiel en energiek. Je wilt heel veel.
En wat je wil dat krijg je voor elkaar...goed blijven voelen wat de volgende stap is.

Je staat dicht bij je gevoel.
Je bent stabiel opgevoed, op de normale probleempjes na.
Het gezin waar je uit komt voelt stevig en stabiel aan.
Ik voel veel kracht bij jou...gebruik het goed en je zult er veel mee bereiken.

Ik voel "problemen" op liefdesgebied...je zoekt naar een gelijke...iemand die op het zelfde gevoels-level zit als jij.

Ik voelde natuur, buitenlucht, als je je hoofd wilt legen dan zoek je de rust, wind, natuur op.
Je ziet het goed, laat je niet van de wijs brengen.
Als jij goed blijft aanvoelen wat je nu al doet dan zul je de juiste stappen zetten.
Voor andere mensen kan dat verkeerd of bedreigend over komen.
Twijfel niet aan jezelf...je weet het zelf heel goed.

Hoi Lárbe de vie...ik hoor graag van je of je er iets mee kunt.

Liefs Taro
admin
admin aug 24 '10
Ik merk op dat van de mensen die gelezen zijn, er veel zijn die niet tegen onrecht kunnen. Das wel frappant.
taro
taro aug 24 '10
@ Bloempje

Je voelt verdrietig aan.
Het gaat niet zoals jij wilt.
Je voelt je door je omgeving niet begrepen...ze proberen het wel maar je voelt veel onbegrip.

Je hebt een onbezorgde jeugd gehad en alles ging je best gemakkelijk af.
Maar het voelt of je de laatsten jaren aardig wat voor je kiezen hebt gekregen.
Ik voel verkeerde vrienden om je heen, je bent gekwetst door bepaalde mensen...je bent je steeds meer gaan aanpassen.
Je hebt al afstand er van genomen maar je mag er nog verder van af gaan staan en dan gaan loslaten.

Ik voel ook verlies van dierbare. Dit voelt als oude pijn maar het raakt je nog steeds.

Je zit vol verdriet en onbegrip.
Je snapt het leven even niet op dit moment.
Je moet gaan leren loslaten, dat is heel moeilijk, maar ik voel veel niet verwerkte emoties bij je.
Er zit in jouw keldertje heel wat boosheid en onbegrip en daar moet je van af.

Je bent een zachtaardig en lieve persoonlijkheid en daar hebben meerdere mensen misbruik van gemaakt.
Eigenlijk heb jij hun toestemming gegeven dat ze dat mochten doen.
Ga leren jezelf te gronden, visualiseer een krachtschild om je heen en ga leren jezelf weerbaarder te maken.

Je hoeft niet tegen iedereen aardig te zijn...er zullen altijd mensen zijn die jou niet aardig of leuk vinden.
Dus toon meer karakter, laat zien dat jij een mening hebt en dat er niet met je te sollen valt.
Helaas voor de mensen die dat niet waarderen.
Maar je zult dan wel gaan voelen wie en wat echte vrienden zijn.

En het zal jou kracht en energie geven.
Hou voor ogen dat je het niet voor ieder mens goed hoeft te doen.
De mensen die niet in jouw straatje thuis horen die gaan jou uit de weg.
Maar de mensen die wel bij jou horen en die wel bij jouw horen, die zul je dan aantrekken.

Nogmaals probeer je niet aan te passen.
Wees jezelf en je zult zien dat het leven weer gaat stromen en je weer in een lekker vaarwater komt,
waardoor je weer grip krijgt op je eigen leven.
taro
taro aug 24 '10
Origineel bericht van: Tinne
Ik merk op dat van de mensen die gelezen zijn, er veel zijn die niet tegen onrecht kunnen. Das wel frappant.


Dat was mij nog niet opgevallen...misschien trekt merudi die mensen aan tongue
Beschermengel
Beschermengel aug 24 '10


Ja dat denk ik ook! smile
taro
taro aug 24 '10
@ happygirl

Lieve,warme vrouw.
Je bent wat sceptisch, maar vind het wel interresant.

Ik krijg een vrouw te voelen, voelt aan als een moeder.
Stevig van postuur. Moeilijk van karakter.
Porbemen in het hoofd, ik voel veel hoofdpijn, misselijk gevoel.
Ze voelt emotioneel aan, of ze spijt heeft van wat er vroeger allemaal is gebeurt. Ze ziet dat ze het anders had moeten doen.
Ik krijg daarbij ook een iets tengere man met een bril te voelen.
De vrouw is meer op de voorgrond, man blijft achter de vrouw staan.
Kun je deze mensen plaatsen.

Je bent hard voor jezelf, wees wat liever voor jezelf.
Je zorgt voor alles en iedereen om je heen.
Iedereen kan en mag bij jouw komen uithuilen.
Je steunt mensen door dik en dun.

Je bent optimistisch en positief ingesteld, je ziet het zonnetje graag schijnen.
Je hebt graag mensen om je heen en de mensen zijn ook graag bij je.

Ik voel het verlies van een dierbare bij je, voelt of je je maatje kwijt bent.
Je neemt het leven zoals het is, je accepteert het.
Maar je verdriet mag er ook zijn...ook jij bent maar een mens.
Dus hou je niet groot, laat je verdriet toe...zodat de mensen die je nu om je heen hebt, ook jou kunnen steunen.

Dag lieve mama van Happygirl...ik hoor graag of je er iets mee kunt.

Liefs Taro
HappyGirl
HappyGirl aug 24 '10
Hoi Taro,

Zodra ik mijn moeder heb gesproken zal ik laten weten wat ze heeft gezegd.
Ik herken er heel duidelijk mijn moeder in...

Liefs HappyGirl
HappyGirl
HappyGirl aug 24 '10
Origineel bericht van: taro


Lieve,warme vrouw.
Je bent wat sceptisch, maar vind het wel interresant.

Dit is mijn moeder ten voeten uit. Ze wil of durft niet te geloven dat er meer is

Origineel bericht van: taro
Ik krijg een vrouw te voelen, voelt aan als een moeder.
Stevig van postuur. Moeilijk van karakter.
Porbemen in het hoofd, ik voel veel hoofdpijn, misselijk gevoel.
Ze voelt emotioneel aan, of ze spijt heeft van wat er vroeger allemaal is gebeurt. Ze ziet dat ze het anders had moeten doen.

Mijn moeder wist gelijk te vertellen dat dit haar moeder was.
Het klopt idd dat ze spijt heeft van bepaalde beslissingen die ze vroeger gemaakt heeft. (dit was helemaal nieuw voor mij) De problemen in haar hoofd kon mijn moeder niet gelijk plaatsen, maar ik denk zelf met de misselijkheid erbij gecombineerd dat het gaat om haar beroerte waar ze uiteindelijk ook aan overleden is.
Origineel bericht van: taro

Ik krijg daarbij ook een iets tengere man met een bril te voelen.
De vrouw is meer op de voorgrond, man blijft achter de vrouw staan.

Volgens mijn moeder is dit duidelijk mijn opa. En het klopt idd dat mijn oma altijd meer op de voorgrond trad en mijn opa wat ze ook deed achter haar stond. For better and worse.
Kun je deze mensen plaatsen.

Origineel bericht van: taro
Je bent hard voor jezelf, wees wat liever voor jezelf.
Je zorgt voor alles en iedereen om je heen.
Iedereen kan en mag bij jouw komen uithuilen.
Je steunt mensen door dik en dun.

Dit klopt helemaal. En ze zou er zeker erg in gaan hebben dat ze voortaan wat liever voor zichzelf zal zijn.

Origineel bericht van: taro
Je bent optimistisch en positief ingesteld, je ziet het zonnetje graag schijnen.
Je hebt graag mensen om je heen en de mensen zijn ook graag bij je.

Hierop moest ik AMEN zeggen van haar :-D

Origineel bericht van: taro
Ik voel het verlies van een dierbare bij je, voelt of je je maatje kwijt bent.
Je neemt het leven zoals het is, je accepteert het.
Maar je verdriet mag er ook zijn...ook jij bent maar een mens.
Dus hou je niet groot, laat je verdriet toe...zodat de mensen die je nu om je heen hebt, ook jou kunnen steunen.

Toen ik dit stukje voorlas werd ze even stil. Papa...dat was de eerste die in haar op kwam. Haar papa dus...
Dat was en zeker tegen het einde van zijn leven echt haar maatje...
Ze neemt alles mee en zal er zeker over nadenken.

Heel erg bedankt voor je lezing Taro..

Liefs Mama van HappyGirl en HappyGirl

Dag lieve mama van Happygirl...ik hoor graag of je er iets mee kunt.

Liefs Taro
[/quote]
taro
taro aug 24 '10
Graag gedaan hoor mama van Happygirl en Happygirl smile
taro
taro aug 24 '10
@ larapinta

Je voelt moe aan, krijg ook wat hartkloppingen te voelen.
Of je lichaam oververmoeid.

Je voelt stabiel aan maar je zoekt nog naar de juiste weg.
Je hebt het gevoel dat je niet op de juiste plek zit.
Van binnen heb je het gevoel dat er een plekje moet zijn die precies voor jou gemaakt is...en naar dat werkplekje ben je op zoek.

Jij bent iemand die de ware pracht van alles om zich heen ziet.
Van de kleinste bloemtjes en beestjes, daar zie jij het nut van in. Alles heeft nut.
Je bent een levensgenieter.

Je waardeert je medemens...maar ook voel ik dat je gekwetst bent door meerdere mensen.
Je hebt jezelf aan geleerd om op je hoede te zijn...nieuwe mensen gaan eerst door een test eerdat jij ze in je leven toelaat.
Je hebt er een radar voor gekregen om te kijken wie wel en wie niet het juiste met jou voor heb.
De mensen die je om je heen hebt die laten jouw hart warm worden...je geniet van ze.

Ik voel lichamelijke ongemakken, pijn in mijn gewrichten voel ik. Of het lijf stroef is en moeilijk op gang komt.

Je bent een positief ingesteld iemand.
Je bent vrolijk en houdt van grapjes.
Te serieus kan je niet tegen. Je houdt van zelfspot.
Het leven moet geleefd worden en niet te serieus genomen worden. Lol staat bij jou op de voorgrond.

Ik krijg het gevoel dat je door een fase bent gegaan.
En daardoor heb je een berusting gekregen.
Dat je eindelijk snapt wie jij bent en waarom je hier bent.
Daarvoor was je heel hard aan het vechten tegen alles en iedereen.
Voel daarveel onbegrip bij. Het was enorm vermoeiend voor je.
Waardoor je het ook even niet meer zag zitten..."als het zo moet, dan hoeft het voor mij niet"

Je voelt je nu veel ontspannender, rustig en je weet dat alles komt wanneer het daar de tijd voor is.

Lieve Larapinta, wil je mij even laten weten of je er iets mee kan.

Liefs Taro
bloempje
bloempje aug 24 '10
Lieve taro,
hmm wat zal ik hier eens van zeggen......@ Bloempje

Je voelt verdrietig aan.: ehm nou zou voel ik me dus niet, eerder vrolijk en blij eigenlijk:)

Het gaat niet zoals jij wilt.:sommige dingen wel en sommige niet, maar daar heb ik vrede mee, de toekomst ziet er stukken rooskleuriger uit nu er weer nieuwe oppaskids zijn

Je voelt je door je omgeving niet begrepen...ze proberen het wel maar je voelt veel onbegrip.: ja mijn man probeert mijn spirituele kant te snappen, maar echt snappen??? nee dat echt niet, hij gelooft niet in geesten, maar ik mag ook niet glaasje draaien...... ehm, maar geesten bestaan toch niet???? ehhhjjj ja toch wel misschien.

Je hebt een onbezorgde jeugd gehad en alles ging je best gemakkelijk af....... ehm onbezorgd???? nou alles behalve onbezorgd, bij ons was mishandeling meer regelmaat dan uitzondering helaas. maar inmiddels heb ik daar ook vrede in gevonden en koester ook geen wrok meer naar mijn ouders wat een hoop mensen erg wonderbaarlijk vinden, sommige vinden het vreemd dat ik mijn ouders heb kunnen vergeven zelfs mijn oma vind dat vreemd na wat er allemaal is gebeurt.

Maar het voelt of je de laatsten jaren aardig wat voor je kiezen hebt gekregen.: ja ik heb hier echt wel moeten vechten voor mijn plaatsje in mijn eigen huis bij mijn man, want die associert geluk met geld, heb je veel geld ben je gelukkig, heb je weinig ben je ongelukkig, icm een autistisch zoontje en manlief die ook lichtelijk autistisch is..... ja het is niet echt rustig geweest, maar er is nu rust en vrede,en respect en dat is wat ik belangrijk vindt. mijn man probeert me te begrijpen maar echt begrijpen doet ie het ook niet, maar dat hoeft ook niet per se. als ie me maar wel in mijn waarde laat zoals ie nu na 6 jaar ook eindelijk doet.

Ik voel verkeerde vrienden om je heen, je bent gekwetst door bepaalde mensen... ja ik ben vroeger in mijn vriendenkring gekwetst, spiritueel zijn met je gaves in combinatie met gereformeerde vriendinnen..... dat komt niet goed, ik was de duivel en moest genezen worden crazy
je bent je steeds meer gaan aanpassen.: ja klopt wel, maar ben me nu inmiddels weer terug gaan aanpassen:)

Je hebt al afstand er van genomen maar je mag er nog verder van af gaan staan en dan gaan loslaten.: oh maar die vrienden heb ik inmiddels al losgelaten, ik heb niet zo snel meer echt vertrouwen in iemand en zal niet gauw iemand als vriend bestempelen, eerst is iemand een kennis, en ga je bij mekaar op de koffie en wanneer dat goed gaat wordt je vrienden.

Ik voel ook verlies van dierbare. Dit voelt als oude pijn maar het raakt je nog steeds. ja..... ik denk mijn over-opa en oma, mijn opa heb ik nooit echt gekend, maar het voelde altijd alsof hij er was, en mijn oma enkele jaren terug, ze is nog bij me maar toch ik mis haar nog wel.

Je zit vol verdriet en onbegrip.: ik denk dat dat wel mee valt,wat ik me voor kan stellen is het onbegrip dat ik af en toe heb naar mijn man zijn autistische kantjes en definitie van geluk, maar echt verdriet heb ik daar niet om, heb er zo hard aan gewerkt afgelopen half jaar en het gaat nu zo goed.....ik voel me nu eindelijk gelukkig:)

Je snapt het leven even niet op dit moment. geen idee, weet niet wat ik moet snappen. ja de arrogantie van sommige mensen snap ik niet maar ja dat is hun eigen pakkie aan, kan ze alleen een portie liefde sturen oh en wat ik nooit zo snap is mensen die hun kinderen mishandelen, maar daar hebben we de politie voor, en die schakel ik zeker weten in als ik het zie.

Je moet gaan leren loslaten, dat is heel moeilijk, maar ik voel veel niet verwerkte emoties bij je. ik voel die zelf eigenlijk niet, ja er zijn wel dingen gebeurd, ook dingen die het daglicht niet verdragen, maar dat heb ik inmiddels allemaal verwerkt, moet van mijn hart geen moordkuil maken en het leven gaat ook weer verder, ik leef liever zonder wrok:)dus loslaten gaat nu ook goed:)

Er zit in jouw keldertje heel wat boosheid en onbegrip en daar moet je van af.hmmmmm geen idee even zoeken

Je bent een zachtaardig en lieve persoonlijkheid en daar hebben meerdere mensen misbruik van gemaakt. ja dat klopt als een bus helaas.
Eigenlijk heb jij hun toestemming gegeven dat ze dat mochten doen. ook dat nog, heb me aardig laten gebruiken ten koste van onszelf.
Ga leren jezelf te gronden, visualiseer een krachtschild om je heen en ga leren jezelf weerbaarder te maken. oh maar dat heb ik juist weer opnieuw geleerd, dat gaat erg goed.

Je hoeft niet tegen iedereen aardig te zijn...er zullen altijd mensen zijn die jou niet aardig of leuk vinden.
Dus toon meer karakter, laat zien dat jij een mening hebt en dat er niet met je te sollen valt.
Helaas voor de mensen die dat niet waarderen.
Maar je zult dan wel gaan voelen wie en wat echte vrienden zijn.
klopt niet iedereen hoeft mijn vriend te zijn, maar vijanden is weer het andere uiterste, dus ik vind respect naar diegene toe wel belangrijk. en ik laat niet meer met me sollen:) sinds kort

En het zal jou kracht en energie geven.: klopt doet het
Hou voor ogen dat je het niet voor ieder mens goed hoeft te doen.
De mensen die niet in jouw straatje thuis horen die gaan jou uit de weg.
Maar de mensen die wel bij jou horen en die wel bij jouw horen, die zul je dan aantrekken.
klopt als een bus:) en dat vind ik ook helemaal prima:)

Nogmaals probeer je niet aan te passen. nee ik blijf liever mezelf en dat gaat inmiddels ook goed.

Wees jezelf en je zult zien dat het leven weer gaat stromen en je weer in een lekker vaarwater komt,
waardoor je weer grip krijgt op je eigen leven.
we zitten inmiddels weer in aardig vaarwater en ik heb weer de grip op mijn eigen leven:) dank je wel taro, misschien was het iets meer in mijn verleden dan het heden, maar je zat toen wel goed. het heden is gelukkig positief:)ik voel me namelijk een vrolijk mens momenteel.
Liefs Bloempje
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki