Loading...
nl

Naam en geboortedatum lezen...

Debbie
Debbie aug 20 '10
@ Debbie

Je bent een strever, je gaat altijd net even verder dan nodig is. Je bent druk van aard.
Je kunt je hier mee uit putten. dus pas op.
Je bent je (niet bewust) aan het bewijzen, voor wie ga jij toch steeds over je grenzen.
Doe een stapje terug.
Ga leren voelen wat Debbie wil, niet meteen die startblokken in.
Neem de tijd om te voelen...
Ik heb wel enig idee voor wie ik steeds over mijn grenzen ging. Maar dat is nu achter de rug, en hoeft dat gelukkig niet meer.

Je voelt wat zenuwachtig aan. Je bent onrustig.
Zijn er problemen op liefdesgebied. Ik voel daar een grote onrust bij je.
Ik ben de laatste tijd ook best wel zenuwachtig. Er zijn de laatste tijd zoveel dingen gebeurd, wat voorlopig ook nog wel ff door zal gaan. Vandaar ook die onrustigheid.
Wat betreft op liefdesgebied, gaat het in mijn relatie juist wel goed, verwachten ook een kindje binnenkort. wink


Je bent zoekende, je weet niet welke kant je op moet.
Wil ik werken, wil ik leren...??????????
Je denkt er veel over na, je bent er teveel mee bezig, daardoor komt er maar geen rust. Geef het even tijd, laat het even los en dan zul je in de loop van de tijd voelen welke kant je op moet.
Wil ik werken, wil ik leren.. ja, met die vragen loop ik eigenlijk al jaren rond. Na het VMBO ben ik nooit verder gaan studeren, maar heb ik gekozen om te gaan werken. Alhoewel mijn werkverleden niet eentje is waar je trots op moet zijn. Het was elke keer maar van korte duur. Daarna tóch weer voor een opleiding gekozen, maar ook dit was maar voor korte duur.
Aangezien mijn 2e op komst is.. wat is wijsheid? Werken, want dan komt er geld in het laatje. Of leren, met de gedachte dat ik straks een goede baan heb/kan krijgen?
Aangezien ik toch moet nadenken over mijn toekomst, zullen deze 2 vragen nog lang in mijn hoofd rond blijven dwalen..


Ik voel een pijnlijke pols, heb je last van zenuwpijn / spieren.
Niet te lang in 1 houding blijven zitten.
Ik heb geen pijnlijke pols, wel heb ik 2 tattoo's op me pols.. misschien dat je de pijn van toen voelde? tongue

Let op de mensen in je vrienden kring, er zijn er bij die niet het beste met je voor hebben.
Daar sla je de kop op de spijker! Iemand uit mijn vriendenkring heeft een gemeen geintje geflikt, en de gevolgen daarvan moeten wij (mijn vriend en ik) nog steeds gaan ondervinden.. er loopt nog een heel proces, en die is voorlopig ook nog niet over.
Inmiddels heb ik die persoon al uit mijn vriendenkring gegooid, en alle contact zo goed als verbroken.


Je bent een lieverd maar je mag 10 stappen langzamer gaan lopen, je bent zo druk met alles, dat je daardoor jezelf vergeet.
Stap uit die sneltrein en neem rust. Want je loopt jezelf voorbij.
Ik vergeet mijzelf de laatste tijd inderdaad een beetje, al ben ik me daar sinds een paar dagen van bewust, en probeer dan ook wat meer tijd voor mezelf vrij te maken, al wil dat niet altijd zo goed lukken.

Ik voel liefde voor dieren en de natuur, zoek dat op voor je rust.
Ook dat is weer juist!
Ik voel ook een schommeling in je hormonen. Dat zorgt er ook voor dat je uit balans gaat.
Zou er mee te maken kunnen hebben dat ik op het moment zwanger ben?

Dyslexie, zegt dat jou iets.
Ehm.. ik heb eerlijk gezegd geen last van dyslexie.

Ik krijg een vechtsport bij je te voelen, doe je dat al, want anders is het een goede manier om je af te kunnen reageren, even je energie eruit gooien om zo weer jezelf op te laden.
Ik zou het prachtig vinden om een vechtsport uit te oefenen, al lijkt me dat op dit moment niet zo verstandig. wink

Neem meer de tijd voor jezelf...zoek je rust en balans.
Meer mensen zeggen dat tegen mij, maar zolang alle problemen nog gaande zijn, zal dat er voorlopig nog niet in zitten helaas.

Ik hoor graag van je of je er iets mee kunt.
Liefs Taro

Hartstikke bedankt voor je tijd en de 'moeite'!
Veel liefs, Debbie.
Lena
Lena aug 20 '10
Origineel bericht van: taro
@ Lena

Je bent een denker, je zit veel in je hoofd.ja dat klopt helemaal
Je denkt over alles na en als er wat gebeurt ben je daar wel even mee bezig.ja en dus ook heel vermoeiend wink
Leren loslaten, het komt zoals het komt.hier werk ik veel aan het vertrouwen is er meer maar goed is ook makkelijker gezegd dan gedaan
Ga meer in je gevoel zitten.meer luisteren denk ik,zonder te denken?

Je leven gaat met hobbels door dat je schommelt tussen gevoel en denken.ja heel lastig en wil wel wat minder hobbels,maar dat doe ik mezelf dus aan denk ik
Ga meer naar je gevoel en volg die weg.
Dan zul je merken dat het leven in een stroom komt, wat rustig en prettig voor je zult aanvoelen.
Denken maakt een mens onrustig...daardoor ga je twijfelen wat nu wel goed is en wat niet. vervelend maar waar...

Medeiteren krijg ik door voor je. Zoek meer de rust op...en dan bedoel ik rust in je hoofd. Ga een manier vinden om die rust te creëren.je hebt hierin helemaal gelijk in,ik ben me er wel meer van bewust gelukkig want die gedachtenstroom moet wel eens stop,en geloof nu ook wel dat ik meer rust soms nodig heb

Je denkt veel waarom, waarom moet dat nou zo...
Dat is het denken, ga hem eens uitvoelen, waarom voelt dat nou zo. Voel wat het het met jou doet.moeilijk hoor wil graag altijd een oplossing

Je bent leergierig, je vind heel veel leuk en wil dan ook met heel veel tegelijk beginnen, waardoor je alles maar een beetje doet, niets volledig afmaakt.inderdaad wil een heleboel maar weet niet hoe en waar te beginnen

Je voelt moe aan, of je een beetje in een sleur zit.ja dat is waar...
Krijg wederom te voelen dat je moet stoppen met te veel denken. Dat remt jou heel erg in je groei, je ontwikkeling stagneert daardoor. meer laten gebeuren ja...

Als je onrecht ziet dan kom je voor een ander op.
Dan laat je je ook horen ook en geef je niet snel op.
Ga geen gevecht aan die niet voor jou is bedoeld.ja alleen denk ik nog wel eens dat ik ieder gevecht aan moet gaan...

Het wordt tijd dat het weer goed gaat stromen bij je.
Daar kan jezelf aan meehelpen.
Ik voel genezingshanden bij je.
Je kunt die ook gebruiken op jezelf.
Ga met je handen meer doen, als je met je handen bezig bent, kom je vanzelf in je gevoel.ben soms goed in ontkenning...maar een hele waardevolle tip,blijkbaar had ik jou lezing nodig om er wat mee tegaan doen en geloof me ik ben er blij mee... smile

Nou ben benieuwd of jij er iets mee kan...
Ik hoor het graag van je.
Taro heel bijzonder deze lezing en ben er erg blij mee en het klopt als een bus...echt heel bijzonder en dat in een naam en datum kunnen lezen,ik wist niet dat dat kon cool
helaas zijn er soms te weinig richtingaanwijzers en kun je vastlopen...en ga je weer teveel nadenken ben ik wel goed bezig wink


Veel liefs Taro

L'arbre de vie
L'arbre de vie aug 20 '10
Hoi Taro,
ben een tijdje afwezig geweest ivm vakantie en zie dat er heel wat nieuwe leuke dingen op het forum zijn gekomen, zoals jouw geboortedatu/naamlezing! Ik ben nieuwsgierig wat je uit mijn gegevens kunt aanvoelen: is het okee om alleen de voornaam te geven? vind het niet prettig om met mijn volledige naam openbaar te zijn op het forum. Leanne 18.01.1989
Liefs!
Islandlady
Islandlady aug 20 '10
Hoi L'arbe de vie Stuur Taro een pb-tje met je gegevens ze zal je dan antwoorden onder je nick-name.

Liefs
Maryssa
Maryssa aug 20 '10
Lieve Taro

Ik zal hier ook even op reageren..

Je bent gek op dieren, ik krijg kippen te voelen? Ja dieren zitten zo in mijn hart..komen zo dichtbij mn gevoel, heerlijk! Alleen honden ben ik doodsbang voor maar hopelijk kom ik daar een keer overheen.Kippen...ben er niet speciaal dol op maar als ik later een ander huisje heb, vind ik het wel gezellig hoor wat kippetjes en andere diertjes om me heen.

Krijg last van holtes te voelen ben je gevoelig voor verkoudheid die in je holtes vast gaan zitten.
Het voelt of je rechterdoorgang van neus naar holte erg nauw is. Ben inderdaad gevoelig voor verkoudheid die overgaat in voorhoofdholte ontsteking. Of mijn rechter neusdoorgang naar mn holte wat nauwer is weet ik eigenlijk niet. Zou kunnen.

Ik krijg nu een klein meisje te zien, die een heel romantisch beeld heeft van het leven, die dacht dat sprookjes uitkomen.
Was je vroeger gek op sprookjes...je bent er alleen achter gekomen dat sprookjes niet bestaan en de echte wereld iets harder is dan je toen gedacht had. Ik kon vroeger uren lezen in sprookjesboeken en fantaseren bij de prachtige plaatjes in die boeken van Assepoester en Doornroosje. Dat vond ik zulke mooie romantische verhalen. Dus klopt ik wilde zelf ook graag in zo'n wereld leven want thuis in het gezin was het niet altijd even leuk.

Komt niet veel meer door, blijkbaar heb ik gisteren door gegeven wat de bedoeling was. je hebt gisteren prachtige dingen doorgegeven Taro waar ik echt wat mee kan. Voel me ook gesteund door jouw lezing.

Ik hoor iig graag of je er iets mee kunt. Superbedankt lieve Taro, ook voor je aanvulling en toelichting op onderbuikgevoel, ik vind het heel bijzonder allemaal.

Veel liefs Maryssa
admin
admin aug 20 '10
Origineel bericht van: taro
@ Core

Je bent een rustige persoonlijkheid, bekijkt alles een beetje van een afstand. Ja, that's me. Ik leef aan de hand van mijn gevoel. Dus op een afstand hoef ik maar een beetje te zien om met mijn gevoel het te snappen.
Je hebt al veel wijsheid in je vermogen maar brengt dat nog niet genoeg naar buiten.Ja dit weet ik en hoor het vaker
Je mag meer laten zien wat je kan. Dit leven kies ik voor zelf groei en niet om andere zo zeer te helpen. Dus daarom hoe ik mijn zijn voor mijzelf.
Wees niet te verlegen. Is niet nodig.

Je hebt het moeilijk gehad met opgroeien. Ja klopt, maar pijn is nodig geweest om beter tot mijn ik te komen.
Je voelde je meestal niet begrepen waardoor je het gevoel had dat je anders was, anders werd behandeld.Vroeger had ik dit heel vaak, maar dat was omdat ik nogal jong volwassen was. Altijd met spirituele of paranormale dingen bezig geweest. En dat snappen vele mensen niet.
Ben je erg gevoelig voor blikken, gedachten van andere mensen.
Zonder dat ze iets zeggen...jij weet en voelt wat ze eigenlijk bedoelen. Ja, en ik heb ook geleerd dat je het dan niet in hun gezicht moet smeren. Dan worden ze boos. haha. Maar wat je zegt is zo.

Ik krijg een beperking te voelen, kun jij dit plaatsen.
Neig ik naar moeilijk lopen.
Misschien kan dit ook figuurlijk zijn...dat je vast zit...je weet niet welke stap je nu moet zetten, welk pad is de juiste.
Leren loslaten krijg ik daarbij te voelen. Ah mooi dat je dat voelt! Op het moment zit ik in het menselijke een beetje vast met verhuizen en het vinden van een nieuwe baan(huidige baas betaald te weinig).

Je bent een goede slaper maar 's morgens ben je nog steeds moe. Ja, herkenbaar wat je zegt. In de ochtend moet je niks van mij verwachten.
Je komt dan moeilijk op gang.

Je bent rustig van aard, maar krop niet teveel op, af en toe even van je afbijten lucht enorm op.
Je voelt jezelf snel teveel, niet doen. Die 2 dingen zou ik even op mij moeten laten inwerken. Maar ik kan snappen waarom je het door krijgt. smile

Ik krijg een beeld, dat je goed mensen zou kunnen helpen, praatgroepen, mensen met beperkingen.
Je hebt veel wijsheid in je, waarveel mensen van kunnen leren.
Je kunt voor veel mensen een voorbeeld zijn.
Ja, heb al heel veel voor andere gedaan vanaf jonge leeftijd. Maar dit leven is voor mij voor zelf groei en niet om andere zo zeer te helpen. Al weet ik dat ik het goed kan.

Ik hoor graag of je er iets mee kunt.

Veel liefs Taro


Taro, heel erg bedankt voor wat je aanvoelde. Heel informatief en persoonlijk. Echt heel mooi en ga ermee door! Je kan hier een hoop mensen goed mee helpen, daar ben ik van overtuigt.

Groetjes, Robbert.
taro
taro aug 22 '10
Hoi Debbie,

Graag gedaan laugh

Liefs Taro
taro
taro aug 22 '10
Hoi Maryssa,

Nogmaals graag gedaan.

Liefs Taro
taro
taro aug 22 '10
Dankjewel Robbert en graag gedaan.

Ik ben er niet zo zeker van of dit leven voor jou, alleen maar voor zelf groei is, ik zie jou in de toekomst toch mensen helpen, ben benieuwd...

Liefs Taro
taro
taro aug 22 '10
Hallo lieve mensen,

Maandag ga ik weer verder met namen lezen.
Ik heb er weer genoeg binnen gekregen laughlaughDus kan voorlopig mijn lol op... tongue
Ik heb er nu 9 op mijn lijstje staan.

Liefs Taro
Islandlady
Islandlady aug 22 '10
Hoi Taro, Fijn kan bijna niet wachten hihi.. Fijne zondagavond nog!

B
taro
taro aug 23 '10
Origineel bericht van: Islandlady
Hoi Taro, Fijn kan bijna niet wachten hihi.. Fijne zondagavond nog!

B


Dankjewel Islandlady...je hebt er nog 1 voor je wink
taro
taro aug 23 '10
@ charythepooh

Je bent een liefdevolle persoonlijkheid. Iemand die warm is en veel geeft.
Maar je bent niet iemand die op de voorgrond staat.
Je mag je meer laten horen, mensen moeten ook jouw stem horen.
Niet bang zijn dat ze het niet waarderen. Het zal voor jou goed zijn om duidelijker te zijn.
Dan kun je dat gevoel, dat ze over je heen lopen, loslaten.
Dit is een proces dat je jezelf moet gaan aanleren. En dat kun je, gewoon durven doen.

Je houdt van orde, alles netjes op zijn plek, overzichtelijk.
Je krijgt pas rust in je hoofd alles opgeruimd is.

Ik voel maagproblemen. Kan letterlijk zijn maar ook figuurlijk dat je met de situatie waar in je nu zit, mee in je maag zit.
Je voelt verdrietig aan.
Moe en lusteloos.
Je kunt je draai niet vinden.
Weet je niet welke weg je moet nemen.
Ben je het vertrouwen een beetje kwijt.

Ga eerst eens de ontspanning zoeken en dat doe je niet in een uurtje, kan wel weken over heen gaan.
De natuur in, mediteren.
Je zult er van opladen, je krijgt er energie van.

Het is nu tijd, dat je tijd voor jezelf gaat nemen.
Laat iedereen maar los en denk alleen nog maar aan wat jij nu nodig hebt.
Zoek een plekje waar je rust en ontspanning kunt creëren.

Ga accepteren dat jij goed bent zoals je bent.
Blijf niet naar een ander kijken want ook die krijgt zijn lessen in dit leven.
Ieder mens is gelijk. Ga met jezelf aan de slag en verander je zelfbeeld en gedachtegang.

Ik voel in jou een zeer krachtig mens, laat die horen.
Die hoef je niet te creëren, die zit er al, alleen je moet nu even rust nemen om zo goed aan te kunnen voelen wat je wil.
Jouw persoonlijkheid moet sterker worden en groeien, want je hebt de wereld veel te bieden.

Lieve charythepooh, ik hoor graag van je of je het kunt plaatsen.

Liefs Taro
taro
taro aug 23 '10
@ islandlady

Je bent een lieve, warme vrouw.
Je voelt wat onrustig aan, je bent een regeltante.
ff dit doen, ook nog ff dat, je hoofd draait overuren.

Je voelt wel in balans, of je rust hebt gekregen na een lange zoektocht.
Of je nu helder ziet, wat er eigenlijk altijd al was.
Je bent gegroeit en sterker geworden, dat voel jezelf ook.

Ik krijg te voelen dat het nu tijd is voor een volgende stap.
Heb je een verlangen om iets waar te maken maar dat niet deed omdat je er nog niet klaar voor was.
Ik voel dat je er nu klaar voor bent.
Je bent nu in staat om jezelf te presenteren.
Je staat in je kracht.
Niet meer twijfelen en die angst die je nog voelt, die ben je de baas.
Ik krijg te voelen dat je met mensen wilt werken, en dan vooral mensen dingen wilt leren.
Eerst wilde je wel maar durfde niet, je was te onzeker.
Nu sta je sterk en kun je het...

Mediteer je, ik krijg te voelen dat het heel goed voor je is, je krijgt er een kick van om even lekker in die rust te verblijven.
Jezelf volledig op te laden.

Ik voel zorgen om een manspersoon. Nog niet zo oud rond 20 jaar.
Strijd om van alles en er is afstand ontstaan, wat je pijn in je hart bezorgd.
Ik kan moeilijk aanvoelen of dat nu speelt of dat het gespeeld heeft toen je klein was.
Kun jij dit plaatsen.

Je hebt je in het verleden erg verdrietig gevoeld.
Je hebt het zwaar gehad, maar nu voel je dat je er van geleerd hebt.
Je lessen waren hard maar je kunt ze nu accepteren en ook wel waarderen.
Het heeft je gebracht naar hoe je je nu voelt.

Lieve islandlady, wil je even laten weten of je er iets mee kunt.

Liefs Taro
taro
taro aug 23 '10
@ Piet

Je bent een eerlijke persoonlijkheid, maar kunt wat stug over komen.
Je zegt wat je denkt en maakt de waarheid niet mooier dan hij is.
Je bent kort en duidelijk in je uitleg.
Mensen kunnen daar moeite mee hebben, met jouw houding, hoe je jezelf representeert.
Maar je bedoelt het niet slecht, je bedoelt het goed wat je zegt. Het klopt ook wat je ziet en zegt.
Maar mensen gaan in de verdediging omdat het zo kort en bot overkomt.

Je bent iemand die snel snapt wat er allemaal om hem heen gebeurt.
Je kunt snel samenvatten.
Daardoor doorzie je vaak wat er gebeurt.

Hoewel veel duidelijk is voor jou, loop je nu toch met zorgen.
Je bent even de weg kwijt. Je snapt er even helemaal niets van.
Ik voel dat je gekwetst bent.
Je bent verdrietig en snapt soms mensen niet.
Je zit vast.
Ik krijg te voelen dat je te snel wilt, het is tijd om eerst te rouwen, eerdat je verder kunt.
Je kunt je gevoel niet blokken en aan de kant zetten.
Je moet het doorvoelen.
En dit is waar je niet van houdt, gevoel, pijnlijke gevoelens doorvoelen...
Maar je zult het toch moeten doen, geef jezelf even de tijd.
Ga en wil niet te snel.

Lieve Piet, ik hoor graag van je of je er iets mee kunt.

Liefs Taro
taro
taro aug 23 '10
@ Karin

Je bent iemand met de hart op de tong.
Je bent een doorzetter. Een vechter.
Je weet soms niet hoe je het voor elkaar moet krijgen maar toch lukt het je.

Twijfel je over je werk, ik krijg werk te voelen wat lichamelijk best zwaar is.
Het voelt of je behoefte hebt aan een minder fysieke baan.

Nu je weet dat de herfst eraan komt.
Wordt je daar vrolijk van, krijg te voelen dat je in je element bent en geniet van de jaarsgetijden.
Je vind het heerlijk dat het afwisselt.

Als ik foto's lees dan komt de poes meestal naast mijn computer zitten.
En ze heeft nu dus contact met iemand, iemand trekt haar aandacht, de poes volgt haar.
Ze voelt bij mij speels en licht aan, een kind.
Heb je een kindje in de geestenwereld...kan ook een miskraam zijn, ik denk dat het tussen de 6 en 8 jaar is.
Voelt aan als een meisje, vrolijk en speels.

Je moet beter centreren, je bent heel druk en energiek maar je moet dichter bij jezelf blijven.
Een krachtschild om je heen visualiseren.
Blijf in je kracht staan. Het voelt of je te druk bent met van alles en daardoor vergeet om je benen op de grond te houden.
Probeer jezelf te centreren en te gronden.
Je zult je dan merken dat je sterker staat en alles minder bij je binnen komt.

Lieve Karin, poging 2, ik hoor graag van je of je er iets mee kunt.

Liefs Taro
taro
taro aug 23 '10
@ gerarda

Je hebt het zwaar gehad in je leven.
Je bent nu zoekende, zoekende naar een strohalm om vast te houden.
Ik voel angst bij je.
Je bent verdrietig en weet niet wat je er mee moet.

Je hebt lieve mensen om je heen maar die snappen niet precies jouw gevoelens.
Je bent te moe om dat uit te leggen.

Je wilt graag contact met de geestenwereld. Contact dat ze er zullen zijn als het jouw tijd is.
Je twijfelt of er meer is.

Lieve Gerarda geef nog niet op, probeer nog te zien wat je om je heen hebt.
Ik voel kleine kinderen om je heen...geniet van die pure onschuld.

Alles heeft een reden, waarom de dingen gebeuren.
Het klinkt heel erg cliché maar het is echt zo.
Alles gebeurt met een reden. En die reden is we leren ervan.
De lessen komen met tranen, want de levenlessen zijn vaak zwaar, moeilijk en pijnlijk.
Maar we groeien er van als we ze doormaken.

Je bent een sterke persoonlijkheid, die het nu niet meer ziet zitten.
Dat mag, maar praat er over, merudi is daargeschikt voor, anoniem je verhaal doen.
Voel wat een kracht en liefde er voor jou op deze site is.

Lieve Gerarda, ik hoor graag van je of je er iets mee kunt.

Heel veel liefs Taro
taro
taro aug 23 '10
@ Marjolein

Je bent iemand die het leven enthousiast leeft.
Je geniet ervan. Je ziet de kleine dingetjes van het leven.
Het leven gaat je voor de wind.

Ik krijg een brok in mijn keel te voelen.
Je voelt erg verdrietig aan.
Het voelt of de grond ineens onder je voeten is geslagen.
Je voelt heel zenuwachtig aan, last van je maag, moeilijk kunnen eten.

Ik krijg een omaatje bij je te voelen. Niet zo heel groot.
Ze staat naast je.
Aan je schouder, misschien voel je haar ook wel.
Oma had in haar huisje veel prulletjes staan, ik zie veel beeldjes, die jij erg interresant vond toen je klein was.
Heb je een beeldje van haar nu in je eigen huis staan.
Zegt jou dit iets...

Ik zie een trouwjurk bij je.

Je voelt wat sceptisch aan, of je nog niet helemaal zeker weet of er meer is...eerst zien dan geloven.

Ik krijg kindjes bij je te voelen, je vind kinderen erg leuk.

Lieve Marjolein, wil je even laten weten of je er iets mee kunt.

Liefs Taro
admin
admin aug 23 '10
Origineel bericht van: taro
@ Karin

Je bent iemand met de hart op de tong.
Je bent een doorzetter. Een vechter.
Je weet soms niet hoe je het voor elkaar moet krijgen maar toch lukt het je.

Twijfel je over je werk, ik krijg werk te voelen wat lichamelijk best zwaar is.
Het voelt of je behoefte hebt aan een minder fysieke baan.

Nu je weet dat de herfst eraan komt.
Wordt je daar vrolijk van, krijg te voelen dat je in je element bent en geniet van de jaarsgetijden.
Je vind het heerlijk dat het afwisselt.

Als ik foto's lees dan komt de poes meestal naast mijn computer zitten.
En ze heeft nu dus contact met iemand, iemand trekt haar aandacht, de poes volgt haar.
Ze voelt bij mij speels en licht aan, een kind.
Heb je een kindje in de geestenwereld...kan ook een miskraam zijn, ik denk dat het tussen de 6 en 8 jaar is.
Voelt aan als een meisje, vrolijk en speels.

Je moet beter centreren, je bent heel druk en energiek maar je moet dichter bij jezelf blijven.
Een krachtschild om je heen visualiseren.
Blijf in je kracht staan. Het voelt of je te druk bent met van alles en daardoor vergeet om je benen op de grond te houden.
Probeer jezelf te centreren en te gronden.
Je zult je dan merken dat je sterker staat en alles minder bij je binnen komt.

Lieve Karin, poging 2, ik hoor graag van je of je er iets mee kunt.

Liefs Taro

Is deze reading voor mij Taro? Of voor andere Karin smile




Beschermengel
Beschermengel aug 23 '10


Ik denk het voor jou is Karin smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki