@ Debbie
Je bent een strever, je gaat altijd net even verder dan nodig is. Je bent druk van aard.
Je kunt je hier mee uit putten. dus pas op.
Je bent je (niet bewust) aan het bewijzen, voor wie ga jij toch steeds over je grenzen.
Doe een stapje terug.
Ga leren voelen wat Debbie wil, niet meteen die startblokken in.
Neem de tijd om te voelen...
Ik heb wel enig idee voor wie ik steeds over mijn grenzen ging. Maar dat is nu achter de rug, en hoeft dat gelukkig niet meer.
Je voelt wat zenuwachtig aan. Je bent onrustig.
Zijn er problemen op liefdesgebied. Ik voel daar een grote onrust bij je.
Ik ben de laatste tijd ook best wel zenuwachtig. Er zijn de laatste tijd zoveel dingen gebeurd, wat voorlopig ook nog wel ff door zal gaan. Vandaar ook die onrustigheid.
Wat betreft op liefdesgebied, gaat het in mijn relatie juist wel goed, verwachten ook een kindje binnenkort.
Je bent zoekende, je weet niet welke kant je op moet.
Wil ik werken, wil ik leren...??????????
Je denkt er veel over na, je bent er teveel mee bezig, daardoor komt er maar geen rust. Geef het even tijd, laat het even los en dan zul je in de loop van de tijd voelen welke kant je op moet.
Wil ik werken, wil ik leren.. ja, met die vragen loop ik eigenlijk al jaren rond. Na het VMBO ben ik nooit verder gaan studeren, maar heb ik gekozen om te gaan werken. Alhoewel mijn werkverleden niet eentje is waar je trots op moet zijn. Het was elke keer maar van korte duur. Daarna tóch weer voor een opleiding gekozen, maar ook dit was maar voor korte duur.
Aangezien mijn 2e op komst is.. wat is wijsheid? Werken, want dan komt er geld in het laatje. Of leren, met de gedachte dat ik straks een goede baan heb/kan krijgen?
Aangezien ik toch moet nadenken over mijn toekomst, zullen deze 2 vragen nog lang in mijn hoofd rond blijven dwalen..
Ik voel een pijnlijke pols, heb je last van zenuwpijn / spieren.
Niet te lang in 1 houding blijven zitten.
Ik heb geen pijnlijke pols, wel heb ik 2 tattoo's op me pols.. misschien dat je de pijn van toen voelde?
Let op de mensen in je vrienden kring, er zijn er bij die niet het beste met je voor hebben.
Daar sla je de kop op de spijker! Iemand uit mijn vriendenkring heeft een gemeen geintje geflikt, en de gevolgen daarvan moeten wij (mijn vriend en ik) nog steeds gaan ondervinden.. er loopt nog een heel proces, en die is voorlopig ook nog niet over.
Inmiddels heb ik die persoon al uit mijn vriendenkring gegooid, en alle contact zo goed als verbroken.
Je bent een lieverd maar je mag 10 stappen langzamer gaan lopen, je bent zo druk met alles, dat je daardoor jezelf vergeet.
Stap uit die sneltrein en neem rust. Want je loopt jezelf voorbij.
Ik vergeet mijzelf de laatste tijd inderdaad een beetje, al ben ik me daar sinds een paar dagen van bewust, en probeer dan ook wat meer tijd voor mezelf vrij te maken, al wil dat niet altijd zo goed lukken.
Ik voel liefde voor dieren en de natuur, zoek dat op voor je rust.
Ook dat is weer juist!
Ik voel ook een schommeling in je hormonen. Dat zorgt er ook voor dat je uit balans gaat.
Zou er mee te maken kunnen hebben dat ik op het moment zwanger ben?
Dyslexie, zegt dat jou iets.
Ehm.. ik heb eerlijk gezegd geen last van dyslexie.
Ik krijg een vechtsport bij je te voelen, doe je dat al, want anders is het een goede manier om je af te kunnen reageren, even je energie eruit gooien om zo weer jezelf op te laden.
Ik zou het prachtig vinden om een vechtsport uit te oefenen, al lijkt me dat op dit moment niet zo verstandig.
Neem meer de tijd voor jezelf...zoek je rust en balans.
Meer mensen zeggen dat tegen mij, maar zolang alle problemen nog gaande zijn, zal dat er voorlopig nog niet in zitten helaas.
Ik hoor graag van je of je er iets mee kunt.
Liefs Taro
Hartstikke bedankt voor je tijd en de 'moeite'!
Veel liefs, Debbie.