@ sweetangeleyes
Je bent een lieverd met de hart op de juiste plek maar je bent ook een pittige.
Je weet goed wat je wil en je laat je dan niet beinvloeden.
Dankjewel! Het klopt precies, ik weet idd goed wat ik wil en als ik dat wil laat ik me niet van mijn stuk brengen door anderen en zet gewoon door!
Je worstelt op het moment met keuze's welke kant ga ik op? wat wil ik?...je bent even zoekende waar je naar toe wilt.
Van binnen voel je een weg maar maar je denkt dat die niet haalbaar is. Vertrouw op je gevoel. Die misleid je niet.
K
lopt zowel in werk als in relatie worstel ik met keuzes die ik moet maken, werk heb ik inmiddels een andere baan gevonden en hoop dat dit de juiste keuze is geweest, en relatie is nog afwachten. Fijn weer de bevestiging te krijgen dat ik op mijn gevoel mag vertrouwen!
Wie was er zo moe, draaierig, energieloos.
Oh...ii voel me nu heel draaierig, moe, misselijk, pijn in mijn hoofd,steken aan de linkerkant/linksachter, moeite met de ademhaling.
Niet naar woorden kunnen vinden. Moeilijk zinnen kunnen maken, teveel moeten zoeken naar woorden
Herken jij iemand hier in...iemand die is overleden.
Diegene is zachtjes weggezakt. Rustig en zonder pijn overgegaan.
Volgens mij voelt dit aan als een manspersoon.
K
an niet anders dan dat dit mijn opa is, hij heeft een ziektebed van 1 jaar gehad en had kanker, ik had een zeer bijzondere band met mijn opa, en het heeft veel indruk achtergelaten op mij toen hij overleed! Ik was toen 12 jaar nu 27
Je wilt actie in de liefde. Ik zie een trouwjurk, heb je trouwplannen.
e
en trouwjurk wat mooi, ik wil idd actie in de liefde.. Ik hoop ooit te gaan trouwen dat wil ik dolgraag. Dan zal mijn vriend me eerst moeten vragen :)Denk je dat ik ga trouwen haha?
Je twijfelt of je fulltime wilt werken of dat je kiest voor het moederschap.
B
ijzonder, dit zal iets van de toekomst zijn, ben nog geen moeder namelijk.
Je bent een doorzetter, mensen kunnen op jou bouwen. Je weet goed hoe je andere mensen kunt helpen.
Je weet ook de juiste dingen te zeggen, net wat ze nodig hebben.
D
it klopt precies!
Heb jij last van teveel prikkels soms, dat je uit je doen wordt gehaald doordat je overprikkeld wordt.
Dat als je omringt wordt door veel mensen, dat dat heel vermoeiend voor je is.
J
a ik ben heel erg gevoelig.. zeker als ik bijv. aan het winkelen ben
Je bent een goede vriendin, weet dat, maar laat je niet voor een karretje spannen van iemand. Ga goed met je aandacht en energie om.
L
aat ik idd te snel gebeuren, moet meer aan mezelf denken!
Denk ook aan jezelf. Je bent een sterke persoonlijkheid.
Je staat goed in je kracht, als dat veranderd dan ga je aan veel twijfelen.
Dan ben je even de balans kwijt. Dus let goed op dat je je energie en aandacht goed verdeeld. Als je dat doet zul je met 2 benen goed en stevig op de grond staan en weet je heel duidelijk welke kant je op wil.
D
ankjewel!!!
Lieve sweetangeleyes...ik ben benieuwd of je er iets mee kunt want ik moet je zeggen dat dit een aparte lezing voor me was.
Ik voelde me heel raar in het begin. Door diegene die door kwam. Of ik niet hier was, zocht heel erg naar woorden, ik was een beetje van de wereld...dus laat maar even weten of jij dit kunt plaatsen. Ik hoor graag van je.
H
eel erg bedankt voor de mooie lezing!
Liefs Taro