Loading...
nl

Magische elfenorakel

Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
Sinds afgelopen dinsdag heb ik het kaartendek "magische boodschappen van de elfen orakelkaarten"
Om goed te kunnen oefenen wil ik op jullie, degene die een kaartje willen oefenen.
Het enige wat ik wil weten is je naam en vraag
Ik ga dan schudden en zodra ik hoor dat ik moet stoppen pak ik de bovenste kaart en leg 'm uit

Liefs Natalie
Delen:
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 25 '09
Lijkt mij wel wat. Ben graag je proefkonijn.

Moet even broeden op de vraag.

Kan je me wat meer vertellen over elfen orakelkaarten? Dan krijg ik mss de juiste ingeving wel. Ja, of niet...
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
Hallo,

Ik heb een website gevonden waar alles een beetje uitgelegd is.
Dit is de website

Hier kan je beetje zien wat je kan verwachten magische elfenboodschappen
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 25 '09
Thanx!
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
ik kan overigens natuurlijk ook een algemene kaart trekken
Cialara
Cialara dec 25 '09
Ik ben wel nieuwsgierig naar je elfen kaartjes Natalie! Ik vind ze altijd zo leuk... smile

Eens kijken wat ik je zal vragen... oh ja... Wat is de bedoeling achter het vinden van oude ziels-maatjes... Kun je daar iets mee?

Liefs Jorine
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 25 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
ik kan overigens natuurlijk ook een algemene kaart trekken


Zou je dat voor me willen doen? Je kent mn naam he? Paulette
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
Hoi Jorine!

Ik ga eens even kijken wat ik voor je trek!

Ik heb eens voor je gekeken er vielen een stuk of 6 kaarten uit en 2 kaarten die er echt uitblinken.
De eerste die er uit viel is Healing van je emoties:
Deze staat voor : Als je hart geneest van oude emotionele pijn, zul je nieuwe zegeningen en liefde ontvangen
Deze kaart is een teken dat je bezig bent oude emotionele pijn te helen het eerste dat in je opkomt is de kwestie die je aan het oplossen bent. Als je boosheid, schuld of andere gewonheden loslaat, maak je de weg vrij voor een nieuwe niveau van power in jezelf en dit is als een magneet voor alles wat je graag wilt...

De 2e kaart die ik trek is Zoon

Er wordt over je zoon gewaakt, hij wordt beschermt terwijl hij zijn wereld aan het verkennen is.Je vraag heeft met je zoon te maken, of met een mannelijk persoon, die als een zoon voor je is. Misschien maak je je zorgen om hem, of voel je je geroepen om hem op een of andere manier te helpen.Deze kaart honoreert dit intuitieve gevoel en vraagt je in je leven te brengen.

Ik hoop dat je hier iets mee kan.

Het heeft niet zozeer te maken met oude zielsverwanten maar misschien ook weer wel. Ik denk dat jij dat het beste weet Heel veel liefs Natalie
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
Origineel bericht van: Hemelwandelaar
Origineel bericht van: Natalie1986
ik kan overigens natuurlijk ook een algemene kaart trekken


Zou je dat voor me willen doen? Je kent mn naam he? Paulette



is goed ik ga er zo een trekken
Cialara
Cialara dec 25 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Hoi Jorine!

Ik ga eens even kijken wat ik voor je trek!

Ik heb eens voor je gekeken er vielen een stuk of 6 kaarten uit en 2 kaarten die er echt uitblinken.
De eerste die er uit viel is Healing van je emoties:
Deze staat voor : Als je hart geneest van oude emotionele pijn, zul je nieuwe zegeningen en liefde ontvangenDeze kaart is een teken dat je bezig bent oude emotionele pijn te helen het eerste dat in je opkomt is de kwestie die je aan het oplossen bent. Als je boosheid, schuld of andere gewonheden loslaat, maak je de weg vrij voor een nieuwe niveau van power in jezelf en dit is als een magneet voor alles wat je graag wilt...

De 2e kaart die ik trek is Zoon

Er wordt over je zoon gewaakt, hij wordt beschermt terwijl hij zijn wereld aan het verkennen is.Je vraag heeft met je zoon te maken, of met een mannelijk persoon, die als een zoon voor je is. Misschien maak je je zorgen om hem, of voel je je geroepen om hem op een of andere manier te helpen.Deze kaart honoreert dit intuitieve gevoel en vraagt je in je leven te brengen.

Ik hoop dat je hier iets mee kan.

Het heeft niet zozeer te maken met oude zielsverwanten maar misschien ook weer wel. Ik denk dat jij dat het beste weet Heel veel liefs Natalie


Heel bijzonder Natalie! Dank je wel wink

Liefs Jorine
admin
admin dec 25 '09
graag ook voor mij..
"hoe kan ik met hen het beste samenwerken, vanuit m'n healingswerk dat ik doe"
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
Hoi Paulette,

Voor jou trek ik de kaart Spirituele Leraar

De zin van je leven heeft te maken met het andere mensen alles leren over healing en over spiritualiteit.
Je hebt deze kaart getrokken omdat de bedoeling van je leven en de richting die je in je carierre moet opgaan te maken heeft met spirirtualiteit. Je bent een geboren leraar die advies geeft en informatie aan vreemden, vrienden en familieleden. Je natuurlijke talent voor geven van advies en voor doceren zullen je goed van pas komen in een professioneel beroep. Je zou parttime kunnen beginnen en dan uitbouwen naar een fulltime baan. Als je meer opleiding en training nodig hebt, zal je innerlijke stem je de richting wijzen. Vraag de elfen je te helpen met deze training ( inclusief de financiele kant ervan!) Zij zullen op allerlei manieren deuren voor je openen.

ik hoop dat je er wat mee kunt !

Liefs Natalie
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 25 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Hoi Paulette,

Voor jou trek ik de kaart Spirituele Leraar

De zin van je leven heeft te maken met het andere mensen alles leren over healing en over spiritualiteit.
Je hebt deze kaart getrokken omdat de bedoeling van je leven en de richting die je in je carierre moet opgaan te maken heeft met spirirtualiteit.


Ja, dit is super! Het aparte is dat ik ooit eens een interim manager tegen ben gekomen, een paar gesprekken mee heb gehad en zij verbaaste me met de opmerking dat zij mij wel zag doceren! En nu komt het dus weer terug naar me!

Als ik dit koppel aan mijn maya familie indeling: Het geheim ontsluiten.

En wat ik eerder niet vroeg, maar wel dacht, wil je nog een kaart voor me trekken? Wat mijn richting met kinderen moet zijn.

Natalie, echt heel fijn dat je dit voor me wilt doen, dank je!!
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
Hoi Bellefleur!

Voor jou trek ik de kaart healing en healer
Er is helende energie om je heen en ook rond deze situatie. Het onderwerp van je vraag gaat over healing. Je gebeden zijn gehoord en worden op dit moment beantwoord. Je hebt helende kwaliteiten die je kunt gebruiken ten behoeve van deze situatie en ook om andere mensen helpen heel te worden.
Ga werken in een healingcentrum, of open er een.

Omdat er niet echt een antwoord is op je vraag heb ik aan de elfen gevraagd wat je het beste kan doen. Er werd gezegd dat je alleen maar hoeft te vragen. Zoals je misschien weet zijn ze overal!

Liefs Natalie
admin
admin dec 25 '09
Hoi Natalie,

Wil je voor mij ook een algemene kaart trekken?

Alvast bedankt!

Groetjes, Hans
admin
admin dec 25 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Hoi Bellefleur!

Voor jou trek ik de kaart healing en healer
Er is helende energie om je heen en ook rond deze situatie. Het onderwerp van je vraag gaat over healing. Je gebeden zijn gehoord en worden op dit moment beantwoord. Je hebt helende kwaliteiten die je kunt gebruiken ten behoeve van deze situatie en ook om andere mensen helpen heel te worden.
Ga werken in een healingcentrum, of open er een.

Omdat er niet echt een antwoord is op je vraag heb ik aan de elfen gevraagd wat je het beste kan doen. Er werd gezegd dat je alleen maar hoeft te vragen. Zoals je misschien weet zijn ze overal!

Liefs Natalie


ohhh wat schitterend antwoord, m'n vraag is heel zeker beantwoord.
Dank je wel, Natalie.
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09

En wat ik eerder niet vroeg, maar wel dacht, wil je nog een kaart voor me trekken? Wat mijn richting met kinderen moet zijn.

Dit vind ik dan wel heel apart! Voor je eerste berichtje had ik al even een kaart getrokken omdat ik het idee had dat je dat wel wou.. Misschien mag dat niet en als dat zo is spijt het mij heel erg. maar dit is de kaart die ik trok

"dochter"
Deze kaart geeft aan dat een jongere vrouw dan jijzelf - het meest waarschijnlijke je dochter centraal staat in het antwoord op je vraag. Ze is heel intuitief en weet hoe ze je kan helpen, het doet er niet toe hoe jong ze is. Breng extra tijd door met je dochter om jullie band te versterken en stel je hart open voor de diepe liefde tussen ouder en kind. Als je relatie met je dochter je hart vervult zal je hele leven daardoor aan kwaliteit winnen.
Dit kan ook betekenen mocht je nog geen kinderen hebben dat een ongeboren baby een meisje je liefde stuurt.

Als dit niet het antwoord is dat je zoekt moet je het even zeggen dan trek ik straks nog een kaart voor je.
Liefs Natalie
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar dec 25 '09
Origineel bericht van: Natalie1986

Dit vind ik dan wel heel apart! Voor je eerste berichtje had ik al even een kaart getrokken omdat ik het idee had dat je dat wel wou..


Allereerst, als je iets doet met een juiste intentie (en die heb je) is het altijd goed.

De trekking:
En het is gewoon eng. Ik kan er weinig over zeggen, maar dit zou heel erg juist kunnen zijn.

Ik dank je met mijn hart.

Liefs.
Natalie1986
Natalie1986 dec 25 '09
hoi Hans,

Is het goed als ik straks een kaart trek er is nu visite maar vanavond heb je je kaart!!

Liefs natalie
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki