Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Maryssa
Maryssa mei 13 '09
Aaaaah Gast, ik hoop dat Midas zich snel weer wat beter voelt. Naar is dat om zo'n beestje zo te zien zwoegen. Ik duim voor hem dat ie er snel bovenop is.

Wat dapper Ann_ik dat je dat durft in een varkenshart te snijden. Bij mij was dat altijd drama met biologie lessen. Maar ja snijden en ontleden is de beste manier om te leren. Tijdje terug naar een tentoonstelling geweest The Bodies heette dat. Deze tentoonstelling bestond uit vijfentwintig geconserverveerde (geplastineerde) lichamen die in een bepaalde houding zijn neergezet en daarnaast uit tweehonderdzestig opengewerkte en geplastineerde onderdelen van het menselijk lichaam. Het was heel interessant om op een manier te kunnen kijken zoals je alleen maar aan een snijtafel zou kunnen doen. Het maakte heel veel indruk omdat het echt mensen zijn geweest. De lichamen zijn naar verluidt beschikbaar gesteld door een universiteit in China en het gerucht gaat dat een aantal nabestaanden geen toestemming zouden hebben gegeven en dat de lichamen afkomstig zouden kunnen zijn van politieke gevangenen. De energie van de lichamen heb ik nog wel dagen er na gevoeld..
Eruan
Eruan mei 13 '09
Dat snijden vind ik denk ik minder erg/eng dan dat ik bij zo'n expositie zou zijn. Het lijkt me nogal een naar gevoel dat het echte mensen zijn (geweest). Ik krijg nu al een naar gevoel, en helemaal omdat je inderdaad die dingen erover hoort, over geen toestemming en politieke gevangenen.
Ik heb nu echt een koude rilling op mijn rug lopen van het idee.
Richie Richard
Richie Richard mei 13 '09
Ik vind zelf van niet.. (A). Echt een grote varkensstal joh tongue
Hier en daar wat boekjes, kabels over de grond verspreid. PCChips op de grond. Printplaatjes op de grond. CDtjes op de grond. schriften op de grond. Snoep papiertjes. Chipszakken op de grond en tafels. Lege blikjes her en der.. ^^ Enigste wat er netjes uit ziet is mijn bed >.<
gast
gast mei 13 '09
Maryssa; dat hoop ik ook. Bedankt voor je meeleven.
Eruan
Eruan mei 13 '09
@ Richie: Haha! Dat komt me zo bekend voor, dat alles op de grond ligt! Ik gebruik nu je eigen naam zeker weten, wat een moeilijke naam zeg!
Maryssa
Maryssa mei 13 '09
Quote:
Ik gebruik nu je eigen naam zeker weten, wat een moeilijke naam zeg!

Zo hee echt wel! Hoe ben je op die naam gekomen Richie? Heeft het een betekenis?
Emuca
Emuca mei 13 '09
Ik heb ook een paar jaar geleden een varkenshart ontleed, was heel boeiend.

Vandaag was veel te warm in school.
Eruan
Eruan mei 13 '09
Ja dat vond ik ook, mooi om te zien hoe alle bedrading liep... wink

Bij ons was het ook ontzettend warm vooral in de mediatheek en bij de kluisje. In de lokalen viel het bij ons wel mee, ik zit altijd zo dicht mogelijk bij het raam...
Helma
Helma mei 13 '09
Gast, hoe gaat het nu??? Weet je al iets meer?
Richie Richard
Origineel bericht van: Maryssa
Quote:
Ik gebruik nu je eigen naam zeker weten, wat een moeilijke naam zeg!

Zo hee echt wel! Hoe ben je op die naam gekomen Richie? Heeft het een betekenis?

Nou.. Eigenlijk erg stom.. Het is japans.. Het is letterlijk vertaald: God des Doods. En kun geeft het aan dat het mannelijk is.
Alleen Death Note zegt dat het Engel Des Doods is.. Dus ik weet niet of dit een blijvertje is..
gast
gast mei 13 '09
Nee nog niet helaas. Om 2 uur kan ik pas bellen frown
Eruan
Eruan mei 13 '09
Denzil was nog wel makkelijk, hakuoro was al moeilijker en dit is bijna ontypbaar... winklol...
Wel een bijzondere betekenis.
Emuca
Emuca mei 13 '09
Shinigami is een doodsgod ja. In japan hebben ze meerdere goden, hier dus niet, dus vertalen ze het hier vaak als engel. wink
Nymira
Nymira mei 13 '09
Hoi....

Ik wilde het al eerder zeggen maar ik heb het gevoel dat dit rare gevoel komt door een andere energie die je bij je draagt die niet van jou is.....het verklaart een hoop;

groetjes Nymira.
Richie Richard
Origineel bericht van: Nymira
Hoi....

Ik wilde het al eerder zeggen maar ik heb het gevoel dat dit rare gevoel komt door een andere energie die je bij je draagt die niet van jou is.....het verklaart een hoop;

groetjes Nymira.

Andere energie? Zou je me even toe kunnen voegen op msn als je dit heb? richie@tienerlife.nl

Aangezien dit anders slowposting wordt ^^
gast
gast mei 13 '09
Net gebeld met de da. Hij was er zelf niet maar volgens de assistente was er al wel wat verbetering te zien. De da belt mij terug zodra hij er is. Klein beetje goed nieuws dus. Nog niet te hard juigen.
Nymira
Nymira mei 13 '09
Hi.....

heb je even een pb gestuurd.....groetjes Nymira.
Emuca
Emuca mei 13 '09
Ik ga me zo maar eens in slaap janken.
Eruan
Eruan mei 13 '09
Dat klinkt al wat beter gast! Hopelijk belt de da zo met goed nieuws!

Oei, dat klinkt niet als een fijne manier om in slaap te vallen angel... Sterkte!

Ik ben net even met mijn zusje meegeweest met mijn zusje naar paardrijles... :)Het was wel erg gezellig!

Morgen gaan we met school naar een klassiek concert, ik ben benieuwd hoe het zal zijn.
gast
gast mei 13 '09
He Angel wat is er aan de hand?

Heb net de da gesproken. Het vocht zat in zijn hele longen. Hoe dit er gekomen is weten ze nog niet maar hij lijkt goed te reageren op de medicijnen. Hij ademde alweer iets beter. Hij moet iig vannacht ook nog daar blijven, morgen hoor ik of hij mee naar huis mag.
Pagina's: « Vorige ... 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... Volgende »

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki