Loading...
nl

Op vakantie

Lena
Lena mrt 1 '08
Alle goede ideeen over vakantie,bijzondere plekken om een fijne vakantie te houden?

:)Die van Inneke vast al meegenomen
Ooh altijd welkom in de Lierse polders...of in Blankenberge...of in Wéris (Ardennen) of in de Mariagrot van Meersel-Dreef, of in Antwerpen of....

:Psta geloof ik verkeerd hier kan iemand het verplaatsen?
Naar overige zaken?
Delen:
gast
gast mrt 1 '08
Curacao is ook een mooi plekje :)
inneke
inneke mrt 1 '08
ja, ik geef toe daar kunnen alle uithaken van België samen niet tegenop!
gast
gast mrt 1 '08
Belgie is ook heel aantrekkelijk hoor. Ik zei gisteren nog tegen mijn eega dat als de tijd er hier op zit we ook in Belgie kunnen gaan wonen. We zijn afgelopen zomer in de buurt van Othee geweest en dat beviel me wel ;)
Lena
Lena mrt 1 '08
Curacao dan moet ik nog even wat doorsparen denk ik :P
Lena
Lena mrt 1 '08
Vind jullie taal prachtig
Debiorah
Debiorah mrt 1 '08
Mijn vakantie-idee komt van mijn moeder, ik ga op 10 april samen met haar naar Israel. Back to basic cultuur en vervolgen tijden opsnuiven! Dus als ik er ben geweest weet ik echt of het een aanrader is. Al twijfel ik er niet over! :)
gast
gast mrt 2 '08
Waarom niet naar Egypte?
Debiorah
Debiorah mrt 2 '08
Haha ja dat is een goede vraag. Het zit namelijk zo, mijn moeder heeft altijd al iets gehad met Israel en het joodse geloof. 30 jaar geleden wilde zij zich zelfs in Israel gaan vestigen. Nu zoveel jaar later is er voor haar een moment gekomen om in contact te komen met het verleden en iets af te sluiten. In eerste istantie zou zij alleen gaan maar ze heeft mij mee gevraagd en haar vriend heeft voor mij de ticket betaald. Ik ga erg graag mee omdat ik eigenlijk alle oude culturen erg interessant vind. Ook mijn opa had veel met Israel en ik ben daarom erg benieuwd wat deze reis ons zal brengen. Per toeval trok ik ook een kaart die hier zeer op aansloot. Dus eerst Israel en daarna zal Egypte nog eens komen. Ik heb geen haast, het is de eerste keer in 10 jaar dat ik weer eens op vakantie ga. :)
Anne
Anne mrt 2 '08
Leuk voor je debiorah dat je naar israel gaat ;)
Ik vind eigenlijk ook alle oude culturen erg interessant zo wil ik graag naar mexico maar ook naar egypte en naar ierland :)
Vorig jaar ben ik in italie geweest en ik voelde me er gewoon ''thuis''.
Lena
Lena mrt 2 '08
in welke streek of plaats?
Debiorah
Debiorah mrt 2 '08
Ik wil ook nog eens naar mexico, egypte, schotland/ierland en Indonesie! Maar goed geduld is een schone zaak en zo heb ik ook nog iets om naartoe te werken!

Italie lijkt mij ook erg mooi!
gast
gast mrt 2 '08
Er zal wel heel veel veranderd zijn in die 30 jaar. Ben benieuwd of ze nog vind wat ze er toen gelaten heeft.
Veel plezier, je zal een hele ervaring rijker zijn als je terug komt.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 3 '08
Italie is zeker mooi. Heb daar een "rondje" met de auto gereden. Enorm divers, en echt hele mooie steden.
Lena
Lena mrt 3 '08
Nims we staan nog steeds verkeerd,moet het topic niet verplaatst worden naar overige zaken? :/

Ben wel benieuwd naar welke steden of streken de moeite waard zijn.
Lena
Lena mrt 6 '08
Kunnen jullie ook nog plaatsen noemen,spirituele wellicht?
Van Inneke heb ik ze al :)
admin
admin mrt 6 '08
Avalon in Engeland..
inneke
inneke mrt 6 '08
Wéris is een echte krachtplek. De rest...na ja. Hoewel het bos Zevenbergen in Ranst ook :-)

Stonehenge.

Ach, er is zo veel de moeite waard!!! Sowieso brengt het altijd iets om weg van je eigen plek te zijn.
Beschermengel
Beschermengel mrt 6 '08





of deze.. in onze dromen!
inneke
inneke mrt 6 '08
da's een hele mooie!
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki