Loading...
nl

energetisch tekenen

Islandlady
Islandlady dec 30 '13
Lieve Tien,

Je extra uitleg maakt het voor mij zeker duidelijker kan het niet goed verwoorden maar ik begrijp wat je bedoeld.

Ik zou heel graag Jazz zingen alleen spelen we andere nummers. o.a. What's Up 4nonblonds, Let her go van Passenger en o.a. ook Venus van Shocking Blue. Leuk om te doen maar niet helemaal mijn stijl inderdaad. Laatst heb ik met een professionele zanger gezongen dat was heel bijzonder, en gaf me een enorme boost.

Helaas oefenen we iets te weinig maar oudjaarsavond kan ik misschien weer even de strot open trekken.

Kleuren heb ik van het internet gehaald hoor meis. Als ik teken pak ik ook intuitief kleuren. Kan er dan met behulp van internet wel enige uitleg aan geven voor mijzelf.

Ik zal eens kijken want volgens mij staan er hier op de site nog wel tekeningen van mij.

Nogmaals dank.

Liefs
Bea
Tien
Tien dec 31 '13
Lieve merudi-leden,

Ik wil een ieder bedanken met wie ik heb mogen kennismaken op deze site. En de plek die er is en was om te mogen tekenen voor een ieder die dat wilde.

Dit geheel heeft mij veel gegeven. Ik wil dan ook dit jaar afsluiten met een tekening van mijzelf voor wat 2013 mij gegeven heeft. Net zoals ik begonnen ben met het jaar 2013.

Aangezien ik over mijzelf niet zoveel hoor en uitleg moeilijk is, is ieder zijn bevindingen welkom.

Woorden die ik heb gehoord:
Verbonden, vanuit kern en in liefde.

Een ieder een fijne jaarwisseling en een liefdevol 2014.

Warme groet,
Tien
Sarah_
Sarah_ dec 31 '13
Hoi Tien,

Wat een lief bericht en een leuk initiatief om informatie over je eigen tekening te horen.
Neem het met 10 pakken zout want ik doe het niet met de kosmos, zoals jij, maar gewoon met kijken.

Het valt me op dat steeds het getal 8 naar voren komt.
8 gouden lijnen
8 roze lijnen (sorry, misschien is het rood maar ik kan de kleuren niet goed zien)
8 diepe inkepeningen


Op http://mystery-mj.jouwweb.be/bijvoegsels...kenis-symboliek staat onder ander over het getal 8:
Het is de mogelijkheid van een oneindige wijsheid in ontelbare vormen.
Het getal 8 - Sleutelwoord: MATERIEEL SUCCES en PRESTATIEVERMOGEN.

Lijkt me dus dat dit aardig klopt. Zoals daar ook staat op die site, een nieuw begin voor je en dat klopt denk ik als ik zie hoe jij je ontwikkelt op dit gebied. Leuk jezelf zo te ontdekken en te ontwikkelen.

Voorts vallen me de kleuren op, de gouden lijnen die vanuit het groen (het hart) komen en met roze omhuld zijn. Een spirituele dame die vanuit het hart, met behulp van de Kosmos (het goud) boodschappen geeft met ook roze lijnen (Liefde, humor, vriendschap en trouw.vrouwelijkheid, schoonheid en vrede: bron: http://nl.wikipedia.org/wiki/Kleur )
Goud: (goud: o.a. verwezenlijking van dromen, bescherming van negatieve krachten. Krachtige kleur met duidelijke richting. Geschikt om rust te creëren ( bron: http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/spiritueel/15880-kleuren-en-hun-magische-krachten.html#13).

Tien, leuk dat je dit doet. Ik vond het ook leuk te doen en hoop dat je er iets van herkent en dat je aan mijn inbreng iets hebt. Een fijne jaarwisseling en een geweldig en gezond 2014!

Lieve groet, Sarah
Tien
Tien jan 8 '14
Hoi Sarah,

Bedankt voor je reactie. Al doe je het niet met de kosmos,dan vind ik het lang zo gek nog niet hoe je het doet.

Ik herken zeker je uitleg van de kleuren goud, groen en roze. Fijn dat je de link erbij zet. Daar ga ik ook eens kijken.

Nogmaals bedankt voor je uitleg en als ik je kan verblijden met een tekening voor jouw dan zeg je het maar. Als je het wilt voor een specifieke vraag dan wil ik dat ook wel eens proberen.

Lieve groet, Tineke
Sarah_
Sarah_ jan 8 '14
Dank je wel voor je aardige reactie! Ik hou die legging in mijn achterhoofd maar op dit moment wil ik dat niet. Dank voor het aanbod!

Zo leuk dat je dit allemaal doet op het forum en ik lees altijd graag mee; heel bijzonder!

Lieve groet, Sarah
Tien
Tien jan 20 '14
Hoi L'arbre de vie,

Een wat verlate reactie toch bedankt voor je idee.

Grappig genoeg was je de tweede die in één maand tijd dit tegen mij zei. Bij de eerste was mij directe reactie "niet goed genoeg"bij jouw voelde ik nog wel weerstand. Dan met name met alle indrukken die ik dan binnen krijg en goed verwerken, zonder dat ik nog een tekening voor iemand maak. Ik ga niet graag naar beurzen...

Iets op papier zetten binnen een kwartier lijkt mij geen probleem, de tekst zal waarschijnlijk summier zijn.

Eigenlijk zal ik eerst mee willen gaan met iemand anders die mij kan leren hoe je in zo'n drukke omgeving een rustpuntje creëert.
Zoals je uit mijn woorden misschien al voelt ben ik er wel voor te vinden. Ik heb het dan ook op m'n planning gezet voor de komende jaren.

Dus al met al nog geen gek idee van jouw. Bedankt daarvoor.

Lieve groet, Tien
L'arbre de vie
L'arbre de vie jan 21 '14
Hoi Tien,

Leuk je weer te ontmoeten hier!

Ik herken het gevoel wel hoor. En het is voor mij ook altijd weer een uitdaging. Ik heb ervaren dat je vooral de eerste twee keer over een drempel heen moet, daarna gaat het makkelijker. De afstemming gaat meestal vanzelf, helemaal als je echt in je eigen ding zit:D En de mensen en uitnodigingen komen toch op zulke dagen op je pad, dat komt vanzelf in beweging, daar vertrouw ik altijd op.

Houd anders de Merudi site in de gaten wanneer Merudi weer op een beurs staat, dan kun je een keer ervaren hoe je in zo'n drukke omgeving kunt zijn;), en zowieso leuk je daar te ontmoeten:).

Een Aarde-kaartje kan overigens ook helpen om gegrond en bij jezelf te blijven (ik draag die zelf op beurzen ook altijd bij me, omdat de energie meestal omhoog getrokken wordt).

Lieve groet,
L' arbre de vie
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki