Loading...
nl

energetisch tekenen

Tien
Tien jun 14 '13
Marjanne en Roelof bedankt voor de complimenten en jullie aanvraag voor een tekening met tekst.

De tekening volgt vanzelf hier op de site, durf geen tijdsindicatie te geven.

@prettygirl23 bedankt voor je aanvraag en jouw tekening zie je ook vanzelf verschijnen.

Lieve groet, Tien
volgjezelf
volgjezelf jun 14 '13
gaaf zeg, wat je doet.

Ik wil ook wel een tekening wanneer je zin hebt om te tekenen.

alvast bedankt.

greetings
Kees
Tien
Tien jun 16 '13
Hoi Marjanne,

Toegevoeg mijn tekening met de bijbehorende tekst. Ik hoop dat alles goed gaat want ik heb wat probleempjes met de computer.

Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Help, hulp, helpende, waar vlieg je naar toe?, ik hoor het lied (bloedend, bloedend hart) dat gezongen wordt, ben helaas even de naam kwijt van de band, omhuld je, leidraad, Je bent prachtig, Wanneer zien we elkaar?.

Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Lichtblauw= waar ga je naar toe? Soms ben je even elders, vlieg je even weg van je bloedend hart. Dit doe je wel altijd op wilskracht, verbonden en vanuit je kern.
Geel= wilskracht
Rood= bloedend hart, help
Oranje= aardse, hier en nu. Over het oranje zit goud/geel met sterren. Wat glans geef, iedere dag is bijzonder of maak je bijzonder.
Goud/geel = veranderen,transformeren,omhullen
Verschillende kleuren groen= helend vermogen , helpende, leidraad. Het helend vermogen (groene golfbeweging) dat fluctueert in nuance naar gelang wat nodig is voor anderen. Tijdens hulp van anderen komt pijn vrij en eigen pijn resoneert dan mee en groeit aan. Toch verander je t gelijk weer.
Sterretje = iets extra’s wat je meegeeft. Soort sterre stof (niet dat ik weet wat t is , maar jij waarschijnlijk wel). Het is jouw specialiteit waar je rijkelijk mee strooit. Je krijgt het of komt van elders en geeft het weg. Als ik me ermee verbindt wordt ik er blij, vrolijk en lichter van, maar het is nog veel meer, maar ik kan er op dit moment geen woorden aan geven. Tekening zegt hopelijk genoeg. Het wonderlijke is dat ik het later pas heb toegevoegd.

Je betovert mensen met je licht/energie/ unieke zelf en neemt ze mee naar wonderlijke plekken op een helende reis van transformatie/verandering. Je vliegt met ze mee/ begeleid ze. Je doet dit helen vanuit je hart. Prachtig

Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
Je mag jezelf, je bloedend hart, ook meenemen op een weg van heling, transformatie met een ander, dat is oké. Geef je er aan over, laat het gebeuren. Er wordt dan voor je gezorgd en voor de ander. Je hebt het nodig op je weg. Het zal je brengen waar je wilt zijn.

Ik ben benieuwd of je hier wat mee kan……

Ik zou het heel fijn vinden als je jou bijzondere gave op mij zou willen toepassen/meenemen op een weg van heling als je dat wilt.

Lieve groet, Tien
Marjanne
Marjanne jun 16 '13
Hallo lieve Tien,

Ik weet niet wat ik zeggen moet.. ben ontroerd en verwonderd. Van binnen voel ik herkenning m.b.t. het helen wat je zo mooi verwoord. Ik ben me er alleen niet van bewust dat ik mensen meeneem op een helende reis van transformatie; ik heb wel ervaren dat mensen die ik help vaak in een proces komen.

Al het mooie wat je hebt beschreven moet nog goed tot me doordringen, ik kom er nog op terug.
Wat een bijzonder mooie gave heb jij die voor mijn gevoel jou nog veel gaat brengen. Hier kan jij veel mensen mee bereiken.. je tekening en je woorden brengt energie in beweging en werken helend. Wat ik me afvraag: stuur je wel eens tekeningen op per post?
Ik wil je graag helpen Tien, je mag me altijd een priveberichtje sturen.
Je hoort nog weer van me,

Een lieve groet, Marjanne
akschuna
akschuna jun 16 '13
Hoi Tien

Als je nog zin en tijd hebt dan zou ik ook graag een tekening van je ontvangen ?

Warme groet
Akschuna
Tien
Tien jun 17 '13


@ Marjanne: Bedankt lieve Marjanne voor je feedback, die doet mij goed. Neem rustig je tijd om het geheel te laten bezinken en ik kijk uit naar je bericht.
Wat grappig dat je zegt wat de tekening en woorden doen, dat was net iets wat van de week bij mij opkwam na feedback van een vriendin.
Wat betreft je vraag over opsturen, je bent de eerste die dit vraagt. Ik heb er geen problemen mee om op te sturen via post.

@Akschuna bedankt voor je aanvraag en ik voeg je toe aan de lijst van personen die een tekening wensen te ontvangen. T.z.t. zie je de tekening verschijnen.
Lieve groet, Tien
pleiaden
pleiaden jun 17 '13
Hoi tien,
Ik heb met bewondering gekeken naar je tekening en tekst....ik kon de trilling voelen echt bijzonder
Wou het je even laten weten
Groeten van roelof
Tien
Tien jun 17 '13
Hoi Volgjezelf,

Bedankt voor je aanvraag ik zet je op de lijst erbij.

Lieve groet, Tien
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 17 '13
Hoi tien, wat leuk dat je weer aan het tekenen bent hier:D
wou ff hoi zeggen:-D
Tien
Tien jun 18 '13
Hoi PrettyGirl23,

Onderstaand mijn tekening voor jouw met tekst. Misschien zijn sommige woorden wat confronterend weet dat ze in liefde tot je worden gezegd.

Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Oordelend, kader, georganiseerd,schelden op jezelf(woede, frustratie en irritatie op jezelf gericht), eigen plek, niet zonder reden, goede bedoelingen, voorspelbaar gekaderd, gevangen, ongedefinieerd

Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Rood= afkeer onduidelijkheid of niet duidelijk krijgen kern. Veel frustratie, woede en irritatie op jezelf gericht dat je dat nog niet duidelijk/helder hebt. Je bent hard en oordelend over jezelf. Er vindt in de kern heling plaats van die irritatie/woede gericht op jezelf.
Geel= wil om te kaderen/ordenen, jezelf neerzetten/laten zien.
Groen = heling die plaats vind
Blauw = ongedefinieerd, jouw kwaliteiten (bollen in 3 verschillende nuances blauw/groen) in aanleg aanwezig en in wording, schemeren nu af en toe al door, ieder keer net even anders.
Goud= afgeschermd, beschermd.

Duidelijk kader waarbinnen je jezelf wil neerzetten, zoekende naar juiste setting

Met goede bedoelingen heb je jezelf gevangen gezet in een kader wat niet meer past. Een kader waarbinnen je jezelf graag ziet, dit doe je niet zomaar, daar heb je je redenen voor. Kijk eerlijk, begripvol en liefdevol naar jezelf en naar de redenen waarom je jezelf graag binnen dit kader ziet.
Geef jezelf de ruimte om gewoon jij te zijn, dan zal de ander dat ook doen. Tuurlijk zal het soms pijn doen (gaat voorbij), maar jezelf plaatsen in een kader wat niet (meer) past, dat weet je, doet vele malen meer pijn( dat blijft).
Heb vertrouwen het komt goed, je intuïtie leid je op je weg naar heelheid. Het proces wordt beschermd en begeleid op alle mogelijke manieren. Jij mag er op jouw unieke wijze zijn. Geen zorgen.

Laat het stromen, laat het zijn, geen vorm, geen kader, wees vrij en jezelf.

Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
Ik zie dat uiteindelijk de drie bollen in elk kwadrant samen vallen tot 3 bollen als kern. Je kwaliteiten zullen zich bundelen en zullen altijd zijn.

Ik ben benieuwd of je hier wat mee kan……

Lieve groet, Tien
PrettyGirl23
PrettyGirl23 jun 18 '13
Hoi Tien,

Allereerst bedankt voor je genomen tijd en moeite! Een prachtige tekening. Mooi dat je op basis van energie een tekening maakt.

In een prive bericht, heb ik je een terugkoppeling gegeven. Ik hoor graag van je!

Groetjes,

PrettyGirl23
Tien
Tien jun 18 '13
Bedankt voor je compliment en reactie PrettyGirl23.
Tien
Tien jun 18 '13
Hallo L'arbre de vie,

Dank je voor je groet. Jij ook hoi. Alles oke?

Het is fijn om hier weer te zijn en te mogen tekenen voor anderen.


Lieve groet, Tien
Pablo
Pablo jun 19 '13
Hoi Tien,

Wat een mooie tekeningen maak je! Ze doen mij denken aan digitale bewerkingen die ik zelf maakte.
Mooi dat jij daar je gevoel en inspiratie in kwijt kunt, het inspireert mij om weer eens aan de slag te gaan!
Zou je voor mij ook een tekening willen maken Tien?

Groetjes, Pablo :-)
Tien
Tien jun 24 '13
Bedankt Roelof,

Wel onderstaand bevind zich jouw tekening met tekst.

Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Zoeker( ik zag direct een pijl en boog in de hand zoekend naar een doel om op te schieten of ben je soms een boogschutter), focus buiten jezelf, soort radar/sonar (een aftasten van is dit wat ik wil, wat ik zoek ), super naar buiten gericht, mag meer focus zijn op zelf en zo ook meer ruimte innemen, veel te bescheiden.

Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Donker zilver/metaal kleur= Zoeker, ijzer sterk, niet van doel af te brengen, moedig, soort radar/sonar die bogen op de pijl die een duidelijk beginpunt heeft.
Goud = zuiverheid, eerlijkheid, oprechtheid intentie
Groen = helende liefde, de liefde voor iets (je doel) heelt alle wonde/ vuil opgelopen gedurende je reis
Geel = wil/wens, het voelt als een zachte wil, hiermee bedoel ik dat tijdens het verkrijgen van wat je wilt, je altijd rekening zal houden met de ander, zodat die niet wordt gekwetst, maar jij wel je doel bereikt.
Rood= ambitie, vuur , passie, verlangen, jouw gedrevenheid
Blauw = communicatie.

Vanuit een zuivere kern zet/leg je je focus op je doel. Dit doel kan van alles zijn. Zo wordt een idee geboren en je gaat recht erop af met een hele strakke focus. Door middel van communicatie krijgt de weg ernaar toe duidelijkheid en ga je op weg. In het begin ervaar je wat obstakels, opstartproblemen( rood/blauw/bruin), met ingebouwde momenten van rust of heling of bezinking van al( de donker zilver/metaalkleurige bogen) kun je je plannen/opvattingen bijstellen. Zodat je met nieuwe inzichten je weg verder kan vervolgen totdat je je eindpunt bereikt.

Met communicatie bedoel ik het uiten van je wil, wensen, passie van wat je doel is, hoe je het ervaart en wat je beweegt. Zowel de communicatie intern als extern, maar het zwaartepunt ligt op naar buiten toe communiceren.

Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
Ik zie dat de bol langzaam omhoog gaat tot in het witte, wat er daarna komt ligt nog open.

Ik ben benieuwd of je hier wat mee kan……

Lieve groet, Tien
Tien
Tien jun 24 '13
Hoi Pablo,
Dank voor je compliment en aanvraag. Wat fijn dat mijn tekeningen jouw inspireren. Ik ben benieuwd naar jouw creatieve uiting, wil je die hier laten zien?

Ik voeg je toe aan mijn lijstje.

Lieve groet, Tien
pleiaden
pleiaden jun 24 '13
Hoi tien,

Wou je heel graag bedanken voor je tekening en tekst, wil het nog heel even laten bezinken voordat ik je antwoord geef
Herken zelf heel veel terug in jou omschrijving en tekening

Echt mooi dat je dit kan smile
Groeten van roelof
Cirr
Cirr jun 26 '13
Hoi Tien,

Je tekeningen spreken mij ook aan. Ik zou graag in de rij aansluiten als je tijd hebt!

Alvast dank je wel! smile

Groetjes,
Cirr
Tien
Tien jun 26 '13
@ roelof: Dank voor je korte reactie.

@ Cirr: Fijn om te horen dat het je aanspreekt en dat je ook een tekening wil. Ik zet je op mijn lijst, kan nog even duren maar hij komt eraan. ;-)

Lieve groet, Tien
Cirr
Cirr jun 26 '13
Dank je, Tien! smile

Hartelijke groet terug,
Cirr
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki