Loading...
nl

energetisch tekenen

Tien
Tien sep 14 '13
Dank je. Het is fijn om hier weer te zijn.
Rowena
Rowena sep 14 '13
Hoi Tien,

Ik was al aan het denken geweest van wie de stem zou kunnen zijn, ik weet dat er veel mensen bij me zijn. Is het vrouwelijk of mannelijk of heb je geen idee? Het zijn wel de woorden die ik nodig heb op dit moment. Had een verschrikkelijke emotionele baaldag vandaag. Dus alles klopt wel heel goed!

Mooi die tekening! Met een bloedend hart toch?


Je staat open om los te laten.
Nu nog niet in balans, andere vleugel moet nog volgroeien. Tevens is het nodig om steviger te worden, meer body te creëren voordat je kan uitvliegen. Je tijd komt, heb geduld.

* Nee in balans ben ik niet, maak me ook best zorgen om mezelf omdat ik soms mezelf zo gek laat maken door anderen en het kleinerend gedrag van hun. Ik kan ook niet mijn grenzen aangeven en laat makkelijk over me heen lopen, dus een beetje body kan ik ook wel gebruiken ja. Geduld is op dit moment een hele goeie. Wil graag naar mijn nieuwe huisje, maar zijn nog bezig met de verbouwing. In het huis waar ik nu woon, word ik levend opgegeten. Zo voelt het.. frowngauw weg hier!


Heb je iets met edelstenen/juwelen? Ik zie ze steeds een juweel/edelstenen voor mij. Werk je hiermee creatief/maak je iets. Je kracht zit in je handen om te scheppen/creëren.

* Vroeger was ik wel helemaal gek van edelstenen en ook de werking ervan, nu niet zo zeer meer. Wil wel weer in ons nieuwe huisje een kamer met stenen maken. Misschien iets voor later?!

Super bedankt Tien!!!!!

Groetjes Rowena
Tien
Tien sep 15 '13
Hoi Rowena,

Bedankt voor je feedback en compliment.

De stem die ik hoorde was vrouwelijke en zo ook haar uiterlijk. Het is jammer dat ik dat nog niet op papier kan zetten. Zij is naar mijn idee je Gids/begeleider in dit leven en degene die je beschermt/afschermt. Haar kleur komt overheen met jouw kleur zilver/lichtblauw. Alleen haar kleur was transparanter en fonkelend in verschillende kleuren van regenboog, zoals je bij een kristal ook ziet als de zon erop schijnt. Omhuld met een energie van onvoorwaardelijke liefde, sereniteit, vrede. Zo was het voor mij om te ervaren en hoe ik het interpreteerde. Hoop dat je hier iets aan hebt. Ik vind het zo lastig nog om dit te omschrijven/ woorden te geven.

Je vraag of het een bloedend hart is dat is nee. Een bloedend hart is voor mij iets wat rauw en open is en dus aangroeit. Terwijl de pijn/verdriet die ik voelde in jouw hart GEHEELD wordt. Vandaar de kleur groen er ook bij. Misschien voelt het voor jouw nu nog niet zo omdat je elke dag nieuwe pijn/verdriet ervaart, het wordt uiteindelijk wel verwerkt/geheeld. Heeft tijd nodig.

Het grenzen aangeven en over je heen laten lopen heb ik vaker van je gehoord en vind ik vervelend voor jouw. Toch heb ik het gevoel dat je wel degelijk je grenzen aangeeft. Is het misschien niet zo dat je je nog niet altijd van al je grenzen bewust bent? De fysieke, emotionele, mentale of spirituele grenzen... En als jij je er niet bewust van bent kun je ze niet bewaken en gaat de ander en misschien jijzelf ook wel erover heen.

Om je huidige situatie dragelijker te maken en zelf stappen te ondernemen (eer te doen aan eigen gevoel) is het misschien raadzaam om zelf een armband, ketting of zakje met edelstenen te maken en bij je te dragen die je helpen om jezelf af te schermen van de negativiteit die jij ervaart in het huis waarin je nu nog verblijft. Gezien je liefde voor stenen en bewustzijn voor de werking van de stenen voel je zo welke goed zijn voor jouw, nu op dit moment.

Hoop dat dit een verduidelijking en aanvulling is op het geheel. Ik wens je veel kracht en wijsheid toe.

Lieve groet,
Tien
Rowena
Rowena sep 15 '13
Hey Tien,

Ik heb wel een beetje een idee wie het zou kunnen zijn. Misschien mijn oma. Ik heb haar nooit gekend, maar weet wel dat ze bij me is. Misschien als ik wat ouder ben, dat ik haar herken en zo de link met jou omschrijving kan leggen. Ben benieuwd!

Ik ben heldervoelend, maar zie niks.. Misschien komt het nog smileBen pas 21 dus nog een hoop jaren te gaan.

Aah gelukkig, dat is wel wat positiever. Ik doe er ook alles aan om dingen te verwerken en anders te gaan zien. (therapie)

Ik weet mijn grenzen wel, maar ik ben te lief. Ben bang dat mensen me dan niet meer 'leuk' vinden en als ik in dit huis mijn grenzen aangeef dan breekt de pleuris uit en ben ik helemaal van mijn pad afgeslagen, dus doe ik het maar niet. Bij mijn vriend, ouders, vrienden en op mijn werk kan ik het wel. Het komt wel goed. wink

Ja ik was al van plan om een steen bij me te gaan dragen. Nog even een goeie uitzoeken.

Dankje Tien!

Groetjess
Tien
Tien sep 22 '13
Hoi Arjan,

Bijgaand mijn tekening en tekst voor jouw. Ik ben benieuwd naar je reactie. Ik hoop dat dit bericht niet twee keer geplaatst word, want er ging iets mis de eerste keer. Dit is in ieder geval de juiste versie.


Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Bezig, druk, niet luisterend, vertrouwen, niet te veel willen, balans kwijt.

Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Rood = verbonden, hier zijn
Geel = wil, zeer sterke wil
Groen = beredeneerde liefde (je bepaald vanuit wil wie je liefde geeft en /of waard is)
Wit = Jouw innerlijk wezen/jouw zijn, loopt enigszins gebukt van kern af. (ik zie die met gebogen hoofd, piekerend/zuchtend rondjes lopen. Zeggend jeetje wat nu…, hoe verder?)

Zoals ik het ervaar leg je jezelf strak aan banden en zit veel,heel veel in hoofd. Je wilt alles kaderen, afbakenen en controle houden. Nu staan wil en gevoel apart van elkaar, ze zijn niet verbonden. Er zijn wel grote overlappende vlakken.
Het is tijd om weer te laten stromen, wezen in jouw voelt zich bekneld. Laat het zachte toe. Geef jezelf begrip en vertrouwen in wat je voelt en ervaart dan gaat het stromen. Nu kan je nog niet volledig jouw unieke licht/wezen zijn.

Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
Ik zie dat de strakke kaders verzachten, veranderen/oplossen soms en je innerlijk wezen loopt fier rechtop fluitend naar kern toe. Er ontstaat balans/samenwerking/verbinding tussen wil en gevoel.

Lieve groet, Tien
Dolff
Dolff sep 22 '13
Allereerst voor degene die dit lezen, wij kennen elkaar niet, nooit gezien of ontmoet.

Beste Tien,

Ik moet je eerlijk zeggen ik val van de bank. Ik weet niet hoe je dit weet of voelt maar tot in de laatste letter klopt alles.
Ik heb het mijn vrouw laten lezen (die is als de dood voor alles wat niet zichtbaar/tastbaar is) maar die vind het heel bijzonder, ze vroeg gelijk kan dat ook van mij? nou ik denk het niet, je zit ook niet op het forum.

Ik zal het uitleggen, ik ben ruim 13 jaar ondernemer de laatste tijd ben ik toch zwaar getroffen door de negatieve effecten van de crisis, sterker nog mijn handel is bijna helemaal ingeklapt, ik heb inmiddels afscheid genomen van mijn personeel. Momenteel begin ik mij serieus zorgen te maken of ik de boel nog rond kan krijgen.
(ik loop met gebogen hoofd zuchtend rondjes te lopen, hoe nu verder)

Negatieve dingen overkomen mij de laatste tijd.
- werk loopt zorgwekkend snel terug
- auto kapot gelopen
- kleine dingen die kapot gaan (bezemsteel breekt, scheerapparaat valt kapot), spullen die ik kwijtraak.
- kleine projecten die ik onderneem lopen tot niks uit
Ik moet weer uit die negatieve spiraal.

Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Bezig, druk, niet luisterend, vertrouwen, niet te veel willen, balans kwijt.
- bezig, druk = klopt ondernemer altijd bezig
- niet luisterend = niet luisteren naar innerlijk gevoel, thuis niet luisteren
- vertrouwen =ben vaak goed te goed van vertrouwen
- niet te veel willen = ik ben na het werk moe en lui als ik thuis ben, geen zin om dingen te doen, geen zin in visite (was vroeger niet zo)
- balans kwijt = zo voelt het wel allemaal, ik heb geen rust meer, als de kinderen een weekje vrij zijn van school dan wil ik direct weg, weg met ze naar spanje of Oostenrijk, leuke dingen doen, vorm van ontspannen zeg maar.

Ik bepaal wie ik liefde geef en/of waard is, nou dat klopt zeker, als iemand mij wat flikt of als ik je niet mag dan werp ik een muur op en die blijft zo. daar ben ik wel selectief in.

Ik kader/baker alles af, controle. mijn hoofd zit vol, heel vol het klopt allemaal.
ik weet ook niet hoe ik mijn hoofd moet legen.!!

Ik voel me momenteel ook in het nou gedreven, ik weet even niet hoe ik verder moet.
Mijn werk/handel is mijn basis (die moet weer zeker zijn), ik verdien mijn geld, waarmee ik mijn gezin onderhoud, leuke dingen mee doet.
Gaat het positief met mijn werk dan voel ik me goed, dan straal ik dat weer uit.

Hoe krijg ik die laatste alinea voor elkaar? Ik wil weer fluitend met geheven hoofd met dingen bezig zijn.

Ik vind het fijn te zien dat ik een zeer sterke wil heb, die heb je toch nodig.

Ik hoop dat je mijn wirwar verhaal een beetje begrijpt.!

Echt heel erg bedankt voor je tekening, echt heel bijzonder wat je door krijgt.!
Heel confronterend dat het klopt!

Ik hoor het graag als je nog wat door krijgt, of als je weet hoe ik weer in de positieve spiraal kan komen.

Groetjes, Arjan
Tien
Tien sep 22 '13
Hoi Arjan,

Bedankt voor je uitgebreide reactie.
Ik ben zelf ook nog steeds verbaasd hoezeer het iedere keer klopt. Heb nog geen idee voor mijzelf hoe het precies werkt, maar dat het werkt en dat ik geholpen wordt dat is een ding dat zeker is.

Gevoelsmatig weet ik eekdat ik het voor een ieder kan doen, die persoonlijk de vraag aan mij stelt (dus ook voor je vrouw). Al kan ik dit logisch nog niet echt bevatte/aanvaarden. Dit hoeft niet perse via de site. Misschien is het wel iets wat ik via een eigen praktijk in de toekomst wil gaan doen. Nu kan ik hier ervaring opdoen met gelijk gestemde en mijn grenzen hierin verkennen en misschien ontdekken hoe het werkt...en wat ik nog meer kan.

Dus blijf lekker zitten op je bank. wink

In antwoord op je vraag hoe krijg ik de laatste alinea voor elkaar kan ik je het volgende melden. Het is aan jouw om hierin zelf verandering te bewerkstelligen, ik kan je alleen tips geven. Volg je gevoel hierin.

Zoals ik al in eerste bericht heb vermeld is het in contact komen met gevoel, het de ruimte en begrip geven belangrijk. Weet dat het goed komt. Het heeft even wat tijd nodig.

Dit zou je kunnen doen door bijvoorbeeld:
- geregeld even een kleine pauze te nemen en naar de tekening te kijken/voelen.
- Ook zie ik dat het goed is om te wandelen in natuur en je over de dingen die je ziet te verwonderen. Ik hoor hierbij Oma. (Heeft zij je soms een mooie natuurplek laten zien/ervaren waar je kan mijmeren.....)
-Tevens pik ik op dat het nodig is om je huis en bedrijf te zuiveren/schoonmaken. Dit kan je doen met zuiveringshout wierook, doe dit al gelang het goed voelt voor jouw/jullie (voor mijn gevoel is 1 keer niet voldoende). Klopt het dat je je niet meer prettig voelt in huis (soort opgejaagd gevoel, alsof er steeds iemand aan je jasje trekt en iets van je wilt?)

Als je er behoefte aan hebt, kan ik je de tekening met tekst toezenden. Als je dit wilt kun je mij een pb sturen met daarin je mailadres.

Ik denk dat ik je bericht begrepen heb, zo niet dan zie ik je reactie wel.

Graag gedaan en ik hoop dat het je tot steun kan zijn en misschien een zetje geeft.
Dat het confronterend is, is een onderdeel wat ik nog moeilijk vind omdat ik dat me heel goed realiseer als ik mijn tekst aan het typen ben.

Lieve groet,
Tien
Tien
Tien okt 10 '13
Hoi Monique,

Het heeft even geduurd maar bijgaand mijn tekening met tekst. Ik ben benieuwd of je er iets mee kan. Graag hoor ik je reactie. Merk dat ik het dit keer nogal lastig vind om over te brengen met woorden wat ik voel en ervaar.

Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Zoekende, zet vraagtekens bij de liefde/ je liefde, zorgzaam, teder, voldragen, volbracht, zin, nut, onzeker over eigen kracht, schoonheid.

Vraagteken en hart ineen.

Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Rood= aardsheid, je leven hier, krachtig
Roze= liefde, teer en onvoorwaardelijk
Geel= wil, nut van het leven, willen weten/begrijpen
Marine blauw= logica, denken, willen verklaren, nut hebben
Groen = helende eigen liefde
Wit = spiritualiteit, door engelen omgeven

Vanuit je kern met prachtige kleuren ontstaan 2 vraagtekens, die samen een hart vormen. Ik zie dit als een soort hologram ontstaan vanuit kern. (helaas kan ik het nog niet zo tekenen frown) Erg zacht en fragiel en omgeven met sterk geel licht, draaien de vraagtekens in het rond.
Je zet vraagtekens bij de liefde, je liefde/eigen licht die je hebt te geven? Vraagtekens over het leven in het algemeen en het nut/doel van jouw leven.

’T Leven en de liefde mag je nemen zoals het komt/is, zonder alles te verklaren, te weten, suf te beredeneren. Vertrouw erop zoals het komt, zoals het komt is het goed, voor nu, voor jouw al begrijp je het niet. Omarm het leven met liefde, weet dat je wordt bijgestaan. Alles komt en alles gaat.

Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
Vanuit de vraagtekens ontstaat één geheel hartvorm waarin alle kleuren vertegenwoordigd zijn. De kleuren (blauw, groen en geel) worden zachter en voeden de kern net zoals de kern het hart voed. Wat uiteindelijk resulteert in het groeien van de kern, er meer te zijn, neer te zetten.

Lieve groet,
Tien
Loi
Loi okt 10 '13
Lieve Tien,

Bedankt voor je tekening en uitleg.
Heel mooi en treffend, ik antwoord je even in een persoonlijk bericht.

Liefs,
Monique
Islandlady
Islandlady okt 14 '13
Hoi Tien,

Mag ik mij nog aansluiten voor een tekening? Wat ik heb gelezen is treffend en wekt mijn enorme nieuwsgierigheid of ik op de juiste weg ben.

Dank je wel alvast.

Liefs
B
Tien
Tien okt 15 '13
Hallo B,

Tuurlijk kan je aansluiten voor een tekening. Alvast bedankt voor je aanvraag. Het kan wel even duren voordat de tekening klaar is.

Lieve groet,
Tien
Islandlady
Islandlady okt 16 '13
Lieve Tien,

Dank je wel. Ik heb geduld en wacht rustig af ;-).

Lieve groet terug

Bea
Tien
Tien okt 22 '13
Hoi Cynthia,

Het heeft even geduurd maar hier is dan jouw tekening met tekst (veel tekst wink). Veel lees plezier.

Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Behulpzaam, veelzijdig, goed gelovig, vervullend, wollig(ik zie dan een sint bernard puppy), Sunshine, in wording

Ik hoorde de tekst van Sunny en plaats die daarom hieronder. Sorry maar het is nogal wat tekst. Het was niet de versie van Boney M (wist voor vanavond niet dat er een ander versie was,dus lang leve google ;-) ) die ik hoorde maar die van Marvin Gaye. Ik voeg de door mij gevonden link toe. http://www.youtube.com/watch?v=gkUsGkxZSvM
Sunny, yesterday my heart was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.

Oh, the dark days are done, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere,
Oh, Sunny one so true, I love you.

Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you've brought my way.

You gave to me your all and all,
Now I feel ten feet tall,
Oh, Sunny one so true, I love you.

Sunny, thank you for the truth you've let me see.
Sunny, thank you for the facts from A to Z.

My life was torn like wind blown sand,
Then a rock was formed when we held hands.
Sunny one so true, I love you.

Sunny, thank you for that smile upon your face.
Sunny, thank you for that gleam that flows with grace.

You're my spark of nature's fire,
You're my sweet complete desire.
Sunny one so true, I love you.

Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Roze = liefdevol, goed gelovig, ziet te roze
Goud/geel = vervullend, wens vervullend
Donker blauw =communicatie/jezelf uiten d.m.v. kunst keramiek/boetseren
Groen =geheeld, wordt geheeld, kan de sluier/wolligheid doen verdwijnen
Rood = oude pijn, verdriet
Lichtblauw/zilver = spiritueel ontwaken, helderheid verschaffend

Ik zie van die NANA beeldjes voor mij, je kunt ze vinden op internet. Met mooie vormen en heldere kleuren beschildert en eer doen aan het vrouwelijke en het moederlijke voor mij. Volgens kunstenares staat het voor sterke en vrije vrouwen. Heb jij hier iets mee of maak je zoiets zelf?

Ik zie een zachtaardige, liefdevolle, positieve , zonnige persoon, die wat af knuffelt of wordt geknuffeld. Soms te goedgelovig is in wat de ander nodig heeft, te hulpvaardig. Mag je meer met jezelf bezig houden. De zilveren bollen zijn nog dingen/kwaliteiten die je mag ontdekken in jezelf. Neem daarvoor je tijd.

Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
Ik zie dat het wollige verdwijnt en er een meer duidelijke vorm zich gaat vormen waarin een nieuwe kleur ontstaat.

Na het maken van de tekening en de tekst merkte ik dat er iets gebeurde met jouw. Had je vanavond tussen 18.00-20.00 uur ineens een helder beeld over jezelf of heb je een wens uitgesproken over meer helderheid? Ik merkte namelijk een verschuiving in je energie en heb daarom je tekening aangepast waardoor er nu meer goudgeel is dan roze.
Weet dat niks vast ligt, jij hebt altijd de keuze, de vrije wil.


Ik ben zeer benieuwd wat je er mee kan en hoor dit graag.

Lieve groet, Tien
Cynthia
Cynthia okt 23 '13
Hoi Tien,

Wat ben je snel! Ik vind dat je nog best snel aan de slag bent gegaan met mijn tekening. Ik heb mijn feedback onder de alinea's geplaatst!

Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Behulpzaam, veelzijdig, goed gelovig, vervullend, wollig(ik zie dan een sint bernard puppy), Sunshine, in wording

Veelzijdig: klopt, vooral op het werk komt dit tot uiting.
Goed gelovig: haha, ook dat klopt! Wat af en toe echt vervelend is. Ik geloof vaak blindelings wat iemand zegt, terwijl het verhaal niet altijd waar is..
Vervullend: wat bedoel je hier precies mee?
Wollig: ik weet niet zo goed wat je hier mee bedoelt. Kun je dat nog toelichten?
Sunshine: ook dit klopt, ik ben vaak wel het zonnetje in huis.
In wording: hier weet ik niet zo goed wat je precies bedoelt, kun je dat ook nog uitleggen?


Ik hoorde de tekst van Sunny en plaats die daarom hieronder. Sorry maar het is nogal wat tekst. Het was niet de versie van Boney M (wist voor vanavond niet dat er een ander versie was,dus lang leve google ;-) ) die ik hoorde maar die van Marvin Gaye. Ik voeg de door mij gevonden link toe. http://www.youtube.com/watch?v=gkUsGkxZSvM
Sunny, yesterday my heart was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.

Aaaaahw, wat leuk zeg!! Ik ga ervan uit dat ik Sunny ben in dit nummer. Dit kan ik zeker plaatsen. Ik ben namelijk al jaren single. Ik maak er geen geheim van dat ik me weleens afvraag of ik ooit de ware zal ontmoeten. Doordat je dit nummer plaatst hoop ik dat dat een teken is dat er echt wel een man op mijn pad komt.

Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Roze = liefdevol, goed gelovig, ziet te roze. Jazeker, ik ben heel liefdevol en goedgelovig. Ik ben te roze, bedoel je daarmee dat ik te liefdevol en goed gelovig ben? Of slaat dit alleen op de goedgelovigheid?
Goud/geel = vervullend, wens vervullend. kun je vertellen wat je hiermee bedoelt?
Donker blauw =communicatie/jezelf uiten d.m.v. kunst keramiek/boetseren. Nee deze kan ik niet plaatsen, ik maak geen kunst en doe ook niet aan keramiek/boetseren.
Groen =geheeld, wordt geheeld, kan de sluier/wolligheid doen verdwijnen. Ook deze kan ik niet zo goed plaatsen, kun je dit uitleggen?
Rood = oude pijn, verdriet. Ja, ik ben heel lang bezig geweest met een man die mij niet zag staan. Daar komt de oude pijn en verdriet vandaan. Gelukkig, ben ik daar nu al wel helemaal overheen!
Lichtblauw/zilver = spiritueel ontwaken, helderheid verschaffend. Ja, ook het spiritueel ontwaken herken ik heel erg.

Ik zie van die NANA beeldjes voor mij, je kunt ze vinden op internet. Met mooie vormen en heldere kleuren beschildert en eer doen aan het vrouwelijke en het moederlijke voor mij. Volgens kunstenares staat het voor sterke en vrije vrouwen. Heb jij hier iets mee of maak je zoiets zelf?
Ik kende de NANA beeldjes nog niet. Dus ik heb het ook even moeten googlen. Dit zijn vrij forse vrouwen, met wat vlees op de botten om het maar zo te zeggen. Ik ben zelf wel slank. Maar toch herken ik wel waar ze voor staan. Ik ben zelf namelijk best wel sterk, super vrouwelijk (denk aan hoge hakken, mooie vrouwelijke kleren, altijd goed verzorgt) en vrij.

Ik zie een zachtaardige, liefdevolle, positieve , zonnige persoon, die wat af knuffelt of wordt geknuffeld. Soms te goedgelovig is in wat de ander nodig heeft, te hulpvaardig. Mag je meer met jezelf bezig houden. De zilveren bollen zijn nog dingen/kwaliteiten die je mag ontdekken in jezelf. Neem daarvoor je tijd.
Jazeker, ik ben alles wat je in deze alinea beschrijft. Zachtaardig, liefdevol, positief en vooral zonnig! Een echt zonnetje in huis. Ik knuffel wel af en toe, maar niet zo vaak als ik zou willen.

Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
Ik zie dat het wollige verdwijnt en er een meer duidelijke vorm zich gaat vormen waarin een nieuwe kleur ontstaat.
Kun je hier nog wat meer toelichting op geven? Ik zie dat in jouw reading een aantal keer het wollige naar boven komt, maar ik weet niet zo goed wat je hiermee bedoelt..

Na het maken van de tekening en de tekst merkte ik dat er iets gebeurde met jouw. Had je vanavond tussen 18.00-20.00 uur ineens een helder beeld over jezelf of heb je een wens uitgesproken over meer helderheid? Ik merkte namelijk een verschuiving in je energie en heb daarom je tekening aangepast waardoor er nu meer goudgeel is dan roze.
Weet dat niks vast ligt, jij hebt altijd de keuze, de vrije wil.
Wow.. Wat grappig.. Ja, ik vind een collega op mijn werk heel erg leuk. Ik dacht dat ik het had afgesloten maar blijkbaar toch niet helemaal. Want gisteren dacht ik weer aan hem en hoopte ik echt dat hij een keer aangeeft of hij me wel of niet leuk vind.

Ik ben zeer benieuwd wat je er mee kan en hoor dit graag.
Jaaaaaaaaaaa!!! Ik kan hier echt wat mee. Heel erg bedankt voor de tijd en moeite die je hebt genomen om dit voor mij te maken. Ik hoop dat je de vragen die ik heb nog voor me wil beantwoorden. Maar ik ben hier in ieder geval ontzettend blij mee :-D.
Tien
Tien okt 23 '13
Hoi Cynthia,

Graag gedaan en jij bedankt voor je reactie en ook dat je het snel vindt. Dat doet me goed heb zelf nogal eens het idee dat ik sommige lang laat wachten.

Het wollige waar ik het over heb vind ik lastig om uit te leggen. Ga het proberen. Wat ik bedoel is dat je net als een pup nog in wording bent naar volwassenheid maar dat alle kwaliteiten er al wel doorheen schijnen. Zoals een pup zich ook kan verwonderen over bepaalde dingen die die kan of ziet. Of je zelf al die kwaliteiten al hebt ontdekt weet ik niet. Ik heb wel het idee dat je net als een pup je daar soms ook om kan verwonderen op een bepaalde manier.
Zo zie/voel/ervaar ik het ook een beetje bij jouw. Je hebt nog een bepaalde wolligheid, waar ik mee bedoel dat je duidelijker gedefinieerder/sterker je vrij en vrouw-zijn mag neerzetten. Zoals de nana beeldjes, gaat dan niet in letterlijke omvang maar om hoe je jezelf neerzet als persoon.

Ja jij bent Sunny naar mijn gevoel in de tekst.

Vervullend/wens vervullend kan ik niet echt toelichten. Sorry. Logisch verklarend na jouw tekst gelezen te hebben is dat je zelf je wensen kan vervullen. In jouw geval waarom wachten tot hij je een teken geeft dat hij je leuk vind. Wat houd je tegen om zelf naar hem toe te stappen en te vragen? Misschien is hij wel onder de indruk van jouw verschijning.......

Je kijk mag realistischer worden dus ja het teveel roze gaat over goedgelovigheid. Begrijp me niet verkeerd ik vind dit ook een prachtige eigenschap goedgelovigheid alleen als het ten koste gaat van jezelf(mensen maken misbruik hier van)dan vind ik dit niet oke.

Ik zie jouw iets kreatiefs/kunst(ig) doen, doe je dan iets met mozaïeken waardoor je gehoor geef om jezelf te uiten. Ben je op een ander vlak soms kreatief? Of heb je plannen in die richting...

Lieve Cynthia ik hoop dat ik zo al jouw vragen heb beantwoord en anders lees ik het wel.

Lieve groet,
Tien
L'arbre de vie
L'arbre de vie okt 30 '13
Heeeey tien,
even een brainfart tussendoor haha, wilde het al langer zeggen, hier komt ie dan:
Is dit ook niet iets om op een beurs te gaan doen? Vind het echt iets voor jou. Moet je wel binnen een kwartier iets op papier kunnen zetten ( time management ), maar oefenen baart kunst! Ik denk dat je bij veel mensen een lichtje kunt wakker maken:D
Groetjes,
L' arbre de vie
Tien
Tien dec 23 '13
Lieve Bea,
Sorry voor de lange wachttijd voor het maken van de tekening. Ik bevond me helaas niet in de gelegenheid om het eerder te doen. Het toeval wil dat ik wel 2 tekeningen heb gemaakt. Misschien maakt dat het lange wachten goed.

Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Balans, evenwicht, kleurstelling, kracht, dynamiek, lief, zorgzaam, goed gelovig.
Je wordt gedragen.
Ik hoor het lied: For your eyes only , voor geval je lied niet kent hierbij een link http://www.youtube.com/watch?v=JP4xXjW97ko

Dit is nieuw voor mij weet het nog niet uit te leggen maar ik rook een vieze geur. Wat me het gevoel gaf van rottigheid of iets stinkt er/ergens in gestonken. Misschien zegt het je iets.

Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Donker blauw= communicatie, daadkracht,die je laat zien in je communicatie, ook een bepaalde zakelijkheid hierin (beroep soms?)
Groen= helend
Abrikoos = het vrouwelijke deel in jouw, het zachte, liefelijke wat je nog achter houdt.

Je kracht zit in je praten/communiceren, die helend werkt voor jezelf en voor anderen. Het vrouwelijk zachte, tere deel, recent misschien gekwetst, wordt door jouw zelf afgeschermd en krijgt tijd om te helen door erover te praten en het er te laten zijn.

Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
De twee figuren vloeien samen tot één persoon, waardoor nieuwe kwaliteiten in je worden aangeboord/wakker gemaakt. Ik zie andere kleuren ontstaan oa lila.

Het is een feest om bij jouw te zijn.

Ik ben benieuwd of je hier wat mee kan……

Nadat ik alles heb afgerond merk ik dat er nog iets op papier gezet mag worden. De tekst bij de tekening is “ Angel of love” en hoort voor mijn gevoel bij de tekst:” je wordt gedragen”. Ik hoor ook het lied weer in mijn hoofd afgespeeld worden dus heeft er mee van doen.

Graag zie ik je reactie over beide tekeningen tegemoet. Fijne Feestdagen.
Lieve groet, Tien
Islandlady
Islandlady dec 23 '13
Lieve Tien,

Wat mooi!! Moet het even laten bezinken. Kom er zeker zo snel mogelijk op terug met reactive ;-).

Liefs B
Islandlady
Islandlady dec 24 '13
Origineel bericht van: Tien
Lieve Bea,


Lieve Tien,

Dat wachten is niet erg hoor. Je maakt de tekeningen niet zo maar en het resultaat vind ik prachtig.


Quote:
Sorry voor de lange wachttijd voor het maken van de tekening. Ik bevond me helaas niet in de gelegenheid om het eerder te doen. Het toeval wil dat ik wel 2 tekeningen heb gemaakt. Misschien maakt dat het lange wachten goed.
Dat wel heel zeker ja.

Quote:
Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Balans, evenwicht, kleurstelling, kracht, dynamiek, lief, zorgzaam, goed gelovig.
Je wordt gedragen.
Ik hoor het lied: For your eyes only , voor geval je lied niet kent hierbij een link http://www.youtube.com/watch?v=JP4xXjW97ko

De woorden zeggen me zeker wel iets. Goed gelovig al helemaal :-) heb mijn balans inmiddels wel gevonden. Ben krachtiger uit de strijd gekomen. Zorgzaam ben ik zeker maar belazer me niet. Gedragen? Door de engelen?
For your eyes only ken ik zeker. Prachtig nummer. Misschien heeft het met toekomst te maken.


Quote:
Dit is nieuw voor mij weet het nog niet uit te leggen maar ik rook een vieze geur. Wat me het gevoel gaf van rottigheid of iets stinkt er/ergens in gestonken. Misschien zegt het je iets.


Ergens ingestonken dat heel zeker. Dat kan dan ook wel heel erg goed kloppen. En de nasleep, niet voor mij gelukkig maar het "stinkt" wel degelijk. Dat heeft te maken met mijn ex-vriend die alleen maar kan liegen.

Quote:
Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Donker blauw= communicatie, daadkracht,die je laat zien in je communicatie, ook een bepaalde zakelijkheid hierin (beroep soms?)
Groen= helend
Abrikoos = het vrouwelijke deel in jouw, het zachte, liefelijke wat je nog achter houdt.


Aanpakken doe ik zeker. Ga niet bij de pakken neerzitten en zeker in mijn werk niet. Communicatie op het werk ontbreekt er nog wel eens aan. Heb geen beroep waarin ik moet kletsen als brugman dat weer niet. Maar het moet voor iedereen wel duidelijk zijn. De helende kleur is mooi. Doet me ook goed, betekent dat ik op de goede weg ben, althans voor mijzelf. Wat je over abrikoos zegt zou heel goed kunnen. Heb me behoorlijk laten kwetsen en dat zal niet meer zo snel gebeuren. Ofwel heb me wat harder opgesteld.

Quote:
Je kracht zit in je praten/communiceren, die helend werkt voor jezelf en voor anderen. Het vrouwelijk zachte, tere deel, recent misschien gekwetst, wordt door jouw zelf afgeschermd en krijgt tijd om te helen door erover te praten en het er te laten zijn.


Klopt praat er met bepaalde mensen zeker over en dat helpt met het verwerken inderdaad.

Quote:
Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
De twee figuren vloeien samen tot één persoon, waardoor nieuwe kwaliteiten in je worden aangeboord/wakker gemaakt. Ik zie andere kleuren ontstaan oa lila.

Het is een feest om bij jouw te zijn.


Dat laatste is wel heel lief. Gisteravond deel van de band waar ik in zing bij mij thuis en dat is als heel fijn ervaren. Dat vind ik dan weer heel fijn.
Lila: intuitief, fijngevoelig....artistiek? Ik teken en schilder graag maar heb dat lange tijd niet gedaan.

Bijzonder inderdaad die twee figuren die samen vloeien. Ik zie dat heel sterk in de tekening met de harten en de zachte kleuren.

Quote:
Ik ben benieuwd of je hier wat mee kan……

Nadat ik alles heb afgerond merk ik dat er nog iets op papier gezet mag worden. De tekst bij de tekening is “ Angel of love” en hoort voor mijn gevoel bij de tekst:” je wordt gedragen”. Ik hoor ook het lied weer in mijn hoofd afgespeeld worden dus heeft er mee van doen.


Vind het heel mooi dit laatste en ook dat nummer. Weet alleen op dit moment niet zo goed wat ik er mee kan. maar misschien komt dat nog of moet dat nog even bezinken.


Quote:
Graag zie ik je reactie over beide tekeningen tegemoet. Fijne Feestdagen.
Lieve groet, Tien



Heel erg bedankt voor deze mooie tekeningen en de uitleg.

Heel fijne dagen

Liefs B
Tien
Tien dec 29 '13
Lieve Bea,

Graag wil ik nog iets toevoegen aan de uitleg van de tekeningen en jouw reactie.

Ja je wordt voor mij gevoel gedragen door de engelen. In dit geval door de engel van liefde die ik heb weergegeven. Dat jij hierin je eigen kleuren ziet vindt ik prachtig. Dit klopt voor mij gevoel helemaal.
Wat ik ermee bedoelde toen ik het op papier zette is het volgende: Met liefde zal voor jouw ogen je de kwaliteiten in jezelf getoond worden die zich in jouw ontluiken. Wees geduldig, begripvol en laat het maar gebeuren. Het vindt plaats op een hele subtiele zachte, vloeiende wijze, als een soort lied. Dit is in gang gezet en gezien je reactie is dit gebeurd in het samen komen met je band waarover je schrijft.
Ik hoop dat het dit voor jouw iets duidelijker maakt.

Je kracht in praten/communiceren wordt het zingen ook mee bedoeld. Ik vind zingen ook een zeer creatieve bijzondere vorm van praten/vertellen/communiceren. Ik denk dat jij dat prachtig doet. Ben ook zeer benieuwd welke stijl... Jazz soms? Ik hoop dat ik eens iets van jouw mag horen in wat je zingt en schrijft.

De kleur lila uitleggen, gaat voor mij niet. Dit ligt nog te ver weg en is nog in wording en kan nog alle kanten op. Dat is de vrijheid die je zelf hebt om je kwaliteit in te kleuren/ vorm te geven.

Lieve groet,
Tien
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki