Loading...
nl

energetisch tekenen

Tien
Tien jul 16 '13
@ Akschuna: Bedankt voor je compliment en voor je informatie over Cirr. Ik voel namelijk niet of iets uitgesproken mannelijk of vrouwelijk is. Ik haal dit meestal uit vorm of naam en doe dan een aanname. In dit geval niet goed opgelet. Wijze les voor mij. Ik had het kunnen zien aan de persoon die getekend is als ik meer mijn tijd had genomen. Wilde klaar zijn voordat de vakantie begint. :-)

@ Cirr: Mijn welgemeende excuses voor mijn gemaakte fout. Waar haar staat mag je zijn lezen. Doet niks af aan het verhaal.

Lieve groet, Tien
Dolff
Dolff jul 16 '13
Beste Tien,

Maak je van/voor iedereen een tekening? of alleen als je dingen/gevoel door krijgt.?

Arjan
Cirr
Cirr jul 16 '13
Hoi Tien,

Mooie tekening! En als ik kijk naar de stand van de voeten van het mannetje dan herken ik dat ook wel haha smile

Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Geluk achterna, bubbels, liefde/geliefd, levendig, dol enthousiast, praatjes, keep quit sometimes, you go by your luck sometimes, human angel to lots of people, you bring joy, zeer nieuwsgierig, so much to give, je bent goed zoals je bent!, twijfel is niet nodig.


Ja, ik probeer mijn geluk achter na te gaan. Liefde is altijd belangrijk en geliefd zijn is leuk smile! Kan enthousiast en levendig zijn, ik heb soms praatjes en kan soms beter stil zijn in plaats van dingen te zeggen. Ben nieuwsgierig en vind het leuk om te horen dat ik vreugde breng en een engeltje ben voor veel mensen. Veel te geven.. goed zoals ik ben, twijfel is niet nodig: dat is mooi om te horen, en twijfelen over of ik goed genoeg ben, dat doe ik nog steeds wel eens!


Verrassend genoeg hoorde ik veel Engelse woorden, heb jij iets met Engels of Engelse afkomst? Ik heb ze toegevoegd omdat het nodig is om ze in het Engels te horen. Ik hoop dan dat Engels correct is en dat je de boodschap begrijpt anders hoor ik het wel.

Ja, ik gebruik zelf veel Engelse woorden. Is een soort van tweede taal, altijd geweest!


Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Groen= liefde
Donker groen = keerzijde, verleden dat je achter je laat.
Rood =aarde, passie om hier te zijn, enthousiasme.
Geel =joy, levensvreugde
Wit = het goddelijke in een ieder van ons


Mooie uitleg!

Ik zie een prachtig mooi wezen met vleugels verschijnen, die vol levensvreugde is en overloopt van enthousiasme. Gaat haar geluk achterna, ruikt overal aan, probeert van alles, blijft wel bij zichzelf wat je ook probeert. Net zoals een vlinder gaat van bloem naar bloem en overal het beste meenemend. Soms ga je zo snel en vol enthousiasme dat je er aan voorbij loopt (geluk). Iets langzamer/rustiger of een pas op de plaats kan geen kwaad. Waarschijnlijk heb je heel lang stil gestaan (misschien niet nu maar in een vorig leven…) en ben je nu euforisch over je vooruit gang en hoe goed je je voelt. In liefde laat je het verleden achter je, het hindert je niet meer. Mensen zien je graag komen. Het is wel nodig dat je iets rustiger wordt want anders kan het je op termijn gaan opbreken.

Ja, het enthousiasme komt weer terug, en de levensvreugde. Kan inderdaad blij worden van hele kleine dingen, zonnestralen, geuren in de wind.. Overal aan ruiken kan ik inderdaad soms letterlijk nemen haha, maar symbolisch is dat ook het geval. Herken het rustiger aan moeten doen, want soms mis ik iets als het net voorbij is.. Het te lang stil gestaan hebben en het nu inhalen is ook een ding. Wat ik vooral mooi vindt om te lezen is dat het verleden achter me is, zo voelt dat ook. Ik merk zelf op dat ik inderdaad soms te enthousiast ben en daarom te veel hooi op mijn vork kan nemen.. mijn grenzen moet ik hierin zelf goed herkennen.

Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
Het donker groene randje fluctueert soms dunner soms wat dikker.


Soms komt er nog wat omhoog of terug, en dat heeft even zijn invloed, maar ook weer snel voorbij..

Ik ben benieuwd of je hier wat mee kan……

Zoals je ziet, ik kan er zeker wat mee, want het is echt herkenbaar. Echt heel mooi en zuiver doorgekregen. Dank je wel, Tien!! Wens je een hele fijne vakantie toe!!

Groetjes,
Cirr
Tien
Tien jul 17 '13
Hoi Cirr,

Doet me goed om te horen dat het herkenbaar is. Bedankt voor je duidelijke feedback, wens en compliment Echt heel mooi en zuiver doorgekregen. Dit raakt me wel.

Enjoy live!
Tien
Tien
Tien jul 17 '13
Hoi Arjan,

Ik maak voor iedereen die een aanvraag doet een tekening, dus ook voor jouw als je dat wilt.

Dit is voor mij de manier waarop ik het leven ervaar/ voel.
Dus ik voel altijd wat, alleen iets meer dan gemiddeld. Het is voor mij extra info over datgene waarmee ik in aanraking kom. Meestal doe ik niet veel met de info alleen een eerste selectie, voelt het goed of niet goed (gaat vanzelf :)).

In dit geval maak ik bewust contact met wat ik voel en ervaar en dan komt de tekening vaak in vormgeving als innerlijk plaatje op en de tekst hoor ik tijdens het tekenen.

Beetje uitgebreide uitleg misschien maar ik hoop dat dit antwoord geeft op je verhaal.

Lieve groet, Tien
Rowena
Rowena jul 17 '13
Wauw Tien. Vind het zo mooi wat je doet!! Echt heel bijzonder.
Zou je er voor mij ook een willen maken?

Doe maar rustig aan hoor. Eerst lekker genieten van je vakantie. laugh

Groetjes Rowena
Cirr
Cirr jul 17 '13
Origineel bericht van: Tien
Hoi Cirr,

Doet me goed om te horen dat het herkenbaar is. Bedankt voor je duidelijke feedback, wens en compliment Echt heel mooi en zuiver doorgekregen. Dit raakt me wel.

Enjoy live!
Tien


Graag gedaan Tien, en vindt het toch ook mooi om te horen dat het je raakt!

I will!! smile
Cirr
Tien
Tien jul 18 '13
Origineel bericht van: Tien


Beetje uitgebreide uitleg misschien maar ik hoop dat dit antwoord geeft op je verhaal.

Lieve groet, Tien


Hoi Arjan, ik bedoel natuurlijk antwoord op je vraag.

Zonnige groet, Tien
Tien
Tien jul 18 '13
Hoi Rowena,
Dank je wel voor je compliment.

Ik wil zeker voor jouw een tekening maken. Ik vind het leuk om te doen en ik waardeer het vertrouwen dat jij geeft ( en wat de anderen ook hebben gedaan). Vaak leer ik tijdens het maken of door de feedbacks iets bij over mijzelf(altijd fijn ;-)).

De tekening met tekst laat alleen even op zich wachten want met de vakantie durf ik geen tijdsindicatie te geven. Je staat op m'n lijstje!

Succes met je aankomende verhuizing en een lieve groet, Tien
Rowena
Rowena jul 18 '13
Hey Tien,

Ja erg leuk wat je doet! Zo kan je ook lekker oefenen met tekenen hier en het klopt ook allemaal wat je doorkrijgt. Super leuk!

Geef niks hoor. Geniet er maar lekker van!

Dankje wel Tien. Tot snel x
Dolff
Dolff aug 3 '13
Beste Tien,

bedankt voor je uitleg, (sorry voor de late reactie, ben met vakantie).
Erg bijzonder dat je via contact via een site als deze, al signalen door krijgen en die vertaald in een tekening.
Is het dan een constante stroom info? tot je hem uitzet?

Mocht je een keer tijd hebben, dan hou ik me warm aanbevolen.

Ik krijg altijd kippenvel en rillingen als er een energie in de buurt is en probeert te contacten (denk ik) daar blijft het vaak bij, ik kan het niet vertalen of omzetten in tekst.
Ik voel ook vaak direct goed of fout bij personen..

Groeten, Arjan
Tien
Tien sep 11 '13
Hoi Rowena en Arjan,

Het heeft even geduurd maar ik ben er weer. Opgestart en al na een fijne vakantie. Ik hoop dit weekend weer te beginnen aan de nog te maken tekeningen voor jullie beide, dus nog even geduld.

@Arjan
Ja, ik vind het zelf ook nog steeds byzonder dat ik al die signalen door krijg. Is ook een reden waarom ik niet graag surf over internet. Ik ervaar dan allemaal extra info. De stroom van info uitzetten heb ik nog niet ontdekt. Mijn contact met buiten beperken is een manier om het te minderen.

Zoals als bovenstaand antwoord blijkt wil ik graag een tekening voor je maken. Ik ben zelf benieuwd of het nog wel werkt :-)

Wie weet komt het nog wel dat het voor jouw goed voelt om het contact te leggen met de energie die je ervaart. Alles heeft tijd nodig......en het begin is er.


Lieve groet,
Tien
Loi
Loi sep 12 '13
Hallo Tien,

Ik vind het echt heel mooi wat je doorkrijgt. Heel bijzonder die combinatie van tekst en tekening.

Als je nog tijd en energie hebt zou je voor mij dan ook een tekening willen maken? blush

groetjes,
Monique
Cynthia
Cynthia sep 13 '13
Hoi Tien,

Ik zou het ook fantastisch vinden om een tekening van mezelf te krijgen. Mag ik erbij op het lijstje? Als het teveel gaat worden moet je het zeggen hoor!

Groetjes Cynthia
Tien
Tien sep 13 '13
Hoi Monique en Cynthia,

Bedankt voor jullie complimenten en aanvraag. Jullie worden toegevoegd aan de lijst en het kan even duren.

Warme groet,
Tien
Loi
Loi sep 13 '13
Neem alle tijd die je nodig hebt, het heeft geen haast. Ik vind het al geweldig dat ik op de lijst kom en dat je een tekening voor me wilt maken.
Dolff
Dolff sep 13 '13
Tien,

Neem je tijd, ik ben benieuwd.

Ik zie ook wel eens wat links/rechts wegschieten of een klein zwart vlekje voorbij vliegen/zweven als een vlieg.
Concentreer ik me erop dan zie ik het niet meer, dit gebeurt vaak 's avonds als ik tv kijk en moe ben.

Arjan
Rowena
Rowena sep 14 '13
Hey Tien,

Wat fijn dat je een fijne vakantie hebt gehad! Ben erg benieuwd naar de tekening hoorr!! Vind het super leuk. laugh

Groetjes Rowena
Tien
Tien sep 14 '13
Hoi Rowena,

Dank voor je lieve woorden. Ik vond het spannend om weer aan de slag te gaan na een lange tijd niet. Bedankt voor je aanvraag want ik vond het weer heerlijk om te doen. Zo wonderlijk en mooi. Af en toe is het niet te bevatten(zijn er geen woorden voor) en geef ik me er gewoon aan over.

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen.

Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Je doet het goed schatje, Wees lief voor jezelf en heb geduld, Je bent op de goede weg, Schoonheid, enthousiast, popelend om de wereld te verkennen, shielded ( afgeschermd/beschermd).

Het is een prachtige liefdevolle stem die mij sereen toespreekt en de zinnen met mij deelt. Jammer dat ik dat niet op papier kan zetten, wilde je het toch meegeven. Ik vond het bijzonder.

Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Goud/geel= Puur, onaangeraakt, authentiek
Zilver/licht blauw =shielded, beschermd er wordt over je gewaakt, door meerdere.
Licht Groen= heling van verdriet die plaatsvindt en je vleugels doet groeien/ontwikkelen
Rood = verdriet, verwerking oud zeer

Je staat open om los te laten.
Nu nog niet in balans, andere vleugel moet nog volgroeien. Tevens is het nodig om steviger te worden, meer body te creëren voordat je kan uitvliegen. Je tijd komt, heb geduld.

Heb je iets met edelstenen/juwelen? Ik zie ze steeds een juweel/edelstenen voor mij. Werk je hiermee creatief/maak je iets. Je kracht zit in je handen om te scheppen/creëren.

Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
Dat het verleden geheeld wordt en dat er prachtige heldere, schitterende kleuren vrij komen ( roze, helder blauw en helder groen) in armen/vleugels, zodat je uit kan vliegen. De wereld kan omarmen met je pracht en je pad volgen. Dat de persoon staat in haar kracht.

Lieve groet,
Tien
Marjanne
Marjanne sep 14 '13
Fijn je hier weer te zien en jij je prachtige gave weer deelt! smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki