Loading...
nl

energetisch tekenen

pleiaden
pleiaden jun 27 '13
Hoi tien.
Heb je via pb even een uitgebreide reactie gestuurd
Groeten van roelof
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 28 '13
Hoi Tien,

haha dankje.

jaa gaat op zich wel goed, maar heb me wel eens beter gevoeld zegmaar. Bij mij gaan dingen in golfjes, golfje goed, golfje dramatisch, golfje ik zie het licht weer, golfje stabiel, golfje huiswerk, golfje...

Leuk dat je er weer bent. Mooie tekeningen, echt jouw stijl:D
grtjs,

l'arbre de vie
Tien
Tien jun 29 '13
Hoi L'arbre de vie,

Altijd lastig met die golfjes... Heb je al een surfplank?.. wink
(was het eerste wat ik hoorde toen ik het las, vond het wel heel toepasselijk en grappig... ik hoop jij ook)

Die golfjes zijn wel heel herkenbaar en soms zo vermoeiend als je zelf zwemt en niet weet welke kant je op moet. Als je je er aan overgeeft, mee gaat in de flow ook al lijkt die niet logisch, dan gaat het zoveel makkelijker... smileMaar ja ik ben nog wel eens wat eigenwijs.. en denk het zelf beter te weten blush

Al met al sterkte met je huidige golfje, dat je maar gauw in rustiger water beland.

Lieve groet, Tien
L'arbre de vie
L'arbre de vie jun 30 '13
Hoi Tien,

'surfplank', moet er erg om lachen hihi! Dankjewel voor de lach:D

klopt helemaal, kom wat pijnlijke dingen tegen (emoties en lichamelijk) maar het enige wat ik eigenlijk kan doen is 'me eraan overgeven' en 'accepteren' wat ik nu voel.
Vind ik heel erg lastig, ga nogal eens in gevecht met mezelf en ben ook erg eigenwijs. Maar merk nu dat ik verander en door heb dat je met vechten met jezelf eigenlijk niets bereikt. Per golfje leer ik weer bij;)

Dankjewel, jaa ik hoop het ook.

Lfs!

Lfs,
Tien
Tien jul 1 '13
Hoi Kees,

Bijgaand mijn tekening met tekst.

Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Zoekende, voor de gek houden, gevaar voor jezelf, dwaalt af, afgesplitst, beschermd, helend vermogen, 2e chakra overactief.

Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Licht blauw/zilver = kern, afgesplitst
Groen = groot helend vermogen, helderheid
Oranje = gevaar, niet eerlijk tegen over jezelf en anderen, 2e chakra.
Geel= beschermd, helpers, bijgestaan door o.a. je hond.

Het gevaar komt heel indringend op, vraagt dus alle aandacht. Dit heeft te maken met de keuzes(bewust of onbewust) die je maakt en die je geloof in jezelf en vertrouwen in jezelf in gevaar brengen. Kijk eerlijk naar jezelf en naar anderen. Volg je hart/gevoel/verstand en niet alleen je ego/denken. Waardeer je eigen innerlijk licht/schoonheid/liefde/ goddelijkheid of hoe je het ook noemt, dat is wat jouw uniek maakt. Het is beter voor jouw om te stoppen met het ontkennen van je zachtheid en ontvankelijkheid (vloeiende, vrouwelijk energieën die je in je draagt, net als ieder ander, zijn ook belangrijk). Kijk uit voor “moeten” want dit leidt je weg van je kern. Stuk van je kern is afgesplitst, te pijnlijk om aan te zien, iets gebeurd wat je als traumatisch hebt ervaren en gaat ver terug misschien wel een vorig leven (en ik denk dat je dit al weet). Je helend vermogen houd afgesplitste kern nog hier en zuivert deze.
De kleur blauw, hemels blauw heb je op dit moment nodig/ is goed voor je. Je kunt jezelf met aandacht/intentie ermee omhullen als een soort deken, effe lekker in chillen ;-).

Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
Het oranje wordt nog iets groter, het vakje rond kern kleiner. Wel zie ik dat de 2 driehoeken 1 worden en veranderen van vorm, wordt vierkant.

Ik ben benieuwd of je hier wat mee kan……

Lieve groet,
Tien
volgjezelf
volgjezelf jul 3 '13
Hoi Tien,

Bedankt voor de tekening.
Erg confronterend om dit allemaal zo te lezen, voornamelijk omdat ik mij hier erg in herken. Loop al een tijdje rond met het gevoel dat ik mij niet meer lekker in mij vel voel. Dat het nu echt tijd is, maar ik merk dat wanneer je in een negatieve spiraal zit. Uitstellen een gewoonte is geworden.
Ik ga de tekening uitprinten en bedankt dat je mij even weer met beide benen op de grond zet smile

lieve groet
Kees
Tien
Tien jul 3 '13
Hoi Kees,

Bedankt voor je feedback en eerlijkheid.

Ja het is altijd lastig als je in een neerwaartse spiraal zit en het diepte punt nog niet hebt bereikt. zo'n beetje in niemandsland verkeerd vind ik altijd.
Je bent te hard voor jezelf vind ik als je zegt dat uitstellen een gewoonte is geworden. Uitstellen is ook een keuze. Ik denk dat je soms nog het fundament(stevigheid, veiligheid, vertrouwen of bevestiging) mist om tot een andere keuze te komen en er voor te gaan.

Tevens is die neerwaartse spiraal een mooie periode om de verschillende dingen te overdenken/overvoelen/ te bespreken met derden om tot een andere keuze te kunnen komen (zaadje moet groeien), die meer bij jouw zelf/innerlijk licht past.
Ik zie het altijd in fases, de eerste is weten dit is het niet, de 2e fase is wat wil ik dan wel, past het bij mij en hoe en waarom en hoe voelt het, en de derde fase is hoe ga ik het realiseren, is het haalbaar en welke acties zijn er nodig.

Heel veel succes met het maken van een andere keuze en het in beweging komen.
Heb vertrouwen want het komt goed. Je bent op de goede weg smile


Lieve groet,
Tien
Tien
Tien jul 7 '13
Hallo lieve Akschuna,

Bijgaand mijn tekening en tekst. Klopt het dat je voor een keuze staat...? Weet dat hulp altijd bij je is en wie weet kan deze tekening je een richting helpen bepalen. Ik werd namelijk erg aangespoord om t vandaag nog te publiceren.

Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Verfijnd, zoekende wat zijn mijn waarden, waar hoor ik thuis, dichtbij jezelf, authentiek
Uitgekristalliseerd, helder, vlinder
Ik hoor nummer van Sting How fragile you (we is originele tekst) are, artiest/kunstenaar.
Je bent prachtig.

Ik heb nummer opgezocht voor het geval je het niet kent. De link is http://youtu.be/2T_ZzO6wGVI, het is de bedoeling dat je het nummer hoort, met name de muziek.

Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Zilver = verandering
Paars = Spiritueel
Zachtroze/rood = jouw specialiteit waarmee je de ander raakt, wat je creëert, kunst, wat je een ander te geven hebt.
Zacht blauw= helder zien, helder overzien, oogjes, zoekend waar hoor ik thuis wat zijn mijn waarden
Zachtgeel = ontstaan van eigen wil/visie

Wat ik zie is jouw vrij rondvliegen als een tere vlinder die overal schoonheid, zachtheid en verfijning brengt.
Ik kon het niet tekenen omdat het iets van buiten jouw is, maar op dit moment ben je vleugellam, zit je aan de grond. Iets (normen en waarden familie/geloof of overtuiging) of iemand of een gebeurtenis of opleiding voorkomt dat je uitvliegt. /voor jezelf gaat. Iets houdt je nog vast, belemmerd je.

Als je zelf duidelijkheid verschaft aan jezelf en aan de ander dan kan je uitvliegen/ vrijzijn/ je eigen ding doen.

Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
Wat ik zie is dat de zachtgele kleur in de kern zich verdiept en uitwaaiert naar de vleugels.

Ik ben benieuwd of je hier wat mee kan……

Lieve groet, Tien
akschuna
akschuna jul 8 '13

Erg treffend Tien dankjewel !!!
Voor uitgebreid feedback moet ik even de tijd nemen maar volgt zeker.

liefs
Akschuna
Cirr
Cirr jul 8 '13
Wederom een prachtige tekening met bijbehorende uitleg.. geweldig!!

Gr.,
Cirr
akschuna
akschuna jul 9 '13
Originally Posted By: Tien
Hallo lieve Akschuna,

Bijgaand mijn tekening en tekst. Klopt het dat je voor een keuze staat...? Ja dat kloptWeet dat hulp altijd bij je is en wie weet kan deze tekening je een richting helpen bepalen. Ik werd namelijk erg aangespoord om t vandaag nog te publiceren.

Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Verfijnd, zoekende wat zijn mijn waarden, waar hoor ik thuis, dichtbij jezelf, authentiek
Uitgekristalliseerd, helder, vlinder MOOI!
Ik hoor nummer van Sting How fragile you (we is originele tekst) are, artiest/kunstenaar.
Je bent prachtig.Dank je ! lol

Ik heb nummer opgezocht voor het geval je het niet kent. De link is http://youtu.be/2T_ZzO6wGVI, het is de bedoeling dat je het nummer hoort, met name de muziek. 1 van mijn favoriete nummers Tien.

Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Zilver = verandering
Paars = Spiritueel
Zachtroze/rood = jouw specialiteit waarmee je de ander raakt, wat je creëert, kunst, wat je een ander te geven hebt.
Zacht blauw= helder zien, helder overzien, oogjes, zoekend waar hoor ik thuis wat zijn mijn waarden
Zachtgeel = ontstaan van eigen wil/visie

Wat ik zie is jouw vrij rondvliegen als een tere vlinder die overal schoonheid, zachtheid en verfijning brengt. Daar kan ik alleen maar op hopen Tien. In dit geval neem ik het graag van je aan hihi....
Ik kon het niet tekenen omdat het iets van buiten jouw is, maar op dit moment ben je vleugellam, zit je aan de grond.Ik zit letterlijk "aan de grond" zoals de uitdrukking ons leert i.v.m. financien,totaal zonder middelen. Iets (normen en waarden familie/geloof of overtuiging) of iemand of een gebeurtenis of opleiding voorkomt dat je uitvliegt. /voor jezelf gaat. Iets houdt je nog vast, belemmerd je.Het zijn de normen en waardes van anderen en gebeurtenissen en diverse personen die o.a. mijzelf en een opleiding/cursus belemmeren waardoor ik verder zou kunnen komen...zo gaat dat met exen en diverse instellingen/instanties

Als je zelf duidelijkheid verschaft aan jezelf en aan de ander dan kan je uitvliegen/ vrijzijn/ je eigen ding doen.Dat zal wel moeten Tien

Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
Wat ik zie is dat de zachtgele kleur in de kern zich verdiept en uitwaaiert naar de vleugels.

Ik ben benieuwd of je hier wat mee kan……

Lieve groet, Tien


Dankjewel Tien,ik kan er iets mee!!!
Liefs van Akschuna
Tien
Tien jul 11 '13
@ Cirr. Dank je wel voor je compliment.

@ Akschuna. Bedankt voor je openheid in je feedback. Heel veel succes en kracht toegewenst.

Lieve groet, Tien
Tien
Tien jul 11 '13
Hoi Pablo,

Onderstaand de tekening voor jouw met tekst.

Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Wie ben ik?, kleurrijk, niet genoeg…niet genoeg tijd, ongedefinieerd, geordend, vluchtig, veelzijdigheid

Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Blauw= logica/ denken/beredeneren, dient ook als bescherming
Geel = zon, vreugde, wil
Oranje = scheppende /seksuele energie,
Rood = passie
Ros = moeder/vader liefde, verliefdheid
Paars = Spirituele, Goddelijke in een ieder
Bruin = smurrie, viezigheid

Ik zie prachtig helder gekleurde bollen ronddraaien op zich zelf en in een cirkel met elkaar van geel tot lila/paars. Voelt als een groeifase waarin je zit. De kern is in wording en wordt gevormd uit deze prachtige kleuren.
Het geheel is afgeschermd door scherpe punten die wat zijn besmeurd met viezigheid. Niet schrikken hoor is niets ernstig. smileBevind je je in een negatieve omgeving (fysiek, mensen die negatief zijn of veel apparatuur medische)? Een soort energetische smog. Dit is iets waar je last van hebt, wat je aankleeft. Je mag het ook zien als wat de ander (familie, omgeving, werk, vrienden?/kennissen..etc.) vind van jouw bewust en/of onbewust. Wat niet jouw overtuigingen/bevindingen zijn, maar die je soms wel als waarheid hebt overgenomen. Ik voel een verbaal afdoen van je eigen kleuren, zachtheid, creativiteit en helderheid, waardoor het moeilijk is om jezelf neer te zetten, want wie ben ik? Je cirkelt er omheen, bent nog niet bij je kern geweest. Je hebt je stekels opgezet naar jezelf en naar de buitenwereld. Je komt van ver om jezelf helder te krijgen en het gaat je lukken!

Ook heb ik een wit bolletje met zacht groen en zacht ros getekend, dit is een ziel die er aankomt. Het is helder/puur (wit), heling (zacht groen) en liefde (ros) voor jouw, in jouw proces om jezelf neer te zetten/jezelf leren kennen.

De kleur appelgroen/grasgroen (helder) zal je goed doen!

Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
Er ontstaat een duidelijke kern vanuit de gekleurde bolletjes en ik zie dat het bruin en donker blauw een andere vorm aanneemt en minder wordt.

Ik ben benieuwd of je hier wat mee kan……

Mocht je vragen hebben na het geheel dan kun je die mij ook via een persoonlijk bericht stellen als je daar behoefte aan hebt.

Lieve groet, Tien
Pablo
Pablo jul 13 '13
Hoi Tien,

Ik keek echt uit naar je tekening en was benieuwd wat jij erbij ingegeven kreeg.
Hartelijk bedankt voor je mooie tekening, uitleg en tijd Tien.
Ik zal je een pb sturen met mijn reactie.

Lieve groet, Pablo
Dolff
Dolff jul 13 '13
Beste Tien, erg knap!
Mooi gemaakt
Tien
Tien jul 14 '13
Hoi Pablo,

Bedankt voor je reactie en ik kijk uit naar je pb. Laat de informatie en tekening rustig bezinken/landen.
Ik weet nu dat tekening nog niet af is en dat ik na je pb, als info is bezonken ik de tekening kan afmaken.

Lieve groet, Tien
Tien
Tien jul 14 '13
Dank je wel Dolff.

Lieve groet, Tien
Cirr
Cirr jul 14 '13
Als ik goed heb geteld, ben ik volgens mij de eerstvolgende! smile
Tien
Tien jul 16 '13
Klopt helemaal Cirr en ik hoop dat het aan je verwachtingen voldoet. winkOnderstaand de tekening met tekst.

Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Geluk achterna, bubbels, liefde/geliefd, levendig, dol enthousiast, praatjes, keep quit sometimes, you go by your luck sometimes, human angel to lots of people, you bring joy, zeer nieuwsgierig, so much to give, je bent goed zoals je bent!, twijfel is niet nodig.

Verrassend genoeg hoorde ik veel Engelse woorden, heb jij iets met Engels of Engelse afkomst? Ik heb ze toegevoegd omdat het nodig is om ze in het Engels te horen. Ik hoop dan dat Engels correct is en dat je de boodschap begrijpt anders hoor ik het wel.


Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Groen= liefde
Donker groen = keerzijde, verleden dat je achter je laat.
Rood =aarde, passie om hier te zijn, enthousiasme.
Geel =joy, levensvreugde
Wit = het goddelijke in een ieder van ons

Ik zie een prachtig mooi wezen met vleugels verschijnen, die vol levensvreugde is en overloopt van enthousiasme. Gaat haar geluk achterna, ruikt overal aan, probeert van alles, blijft wel bij zichzelf wat je ook probeert. Net zoals een vlinder gaat van bloem naar bloem en overal het beste meenemend. Soms ga je zo snel en vol enthousiasme dat je er aan voorbij loopt (geluk). Iets langzamer/rustiger of een pas op de plaats kan geen kwaad. Waarschijnlijk heb je heel lang stil gestaan (misschien niet nu maar in een vorig leven…) en ben je nu euforisch over je vooruit gang en hoe goed je je voelt. In liefde laat je het verleden achter je, het hindert je niet meer. Mensen zien je graag komen. Het is wel nodig dat je iets rustiger wordt want anders kan het je op termijn gaan opbreken.


Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
Het donker groene randje fluctueert soms dunner soms wat dikker.

Ik ben benieuwd of je hier wat mee kan……

Lieve groet, Tien
akschuna
akschuna jul 16 '13
WAUW Tien,

Mooi en goed gedaan weer !!!! ............(alleen is Cirr een heer en niet een dame)


liefs Akschuna
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki