Hoi Cynthia,
Het heeft even geduurd maar hier is dan jouw tekening met tekst (veel tekst
). Veel lees plezier.
Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Behulpzaam, veelzijdig, goed gelovig, vervullend, wollig(ik zie dan een sint bernard puppy), Sunshine, in wording
Ik hoorde de tekst van Sunny en plaats die daarom hieronder. Sorry maar het is nogal wat tekst. Het was niet de versie van Boney M (wist voor vanavond niet dat er een ander versie was,dus lang leve google ;-) ) die ik hoorde maar die van Marvin Gaye. Ik voeg de door mij gevonden link toe.
http://www.youtube.com/watch?v=gkUsGkxZSvM
Sunny, yesterday my heart was filled with rain.
Sunny, you smiled at me and really eased the pain.
Oh, the dark days are done, and the bright days are here,
My sunny one shines so sincere,
Oh, Sunny one so true, I love you.
Sunny, thank you for the sunshine bouquet.
Sunny, thank you for the love you've brought my way.
You gave to me your all and all,
Now I feel ten feet tall,
Oh, Sunny one so true, I love you.
Sunny, thank you for the truth you've let me see.
Sunny, thank you for the facts from A to Z.
My life was torn like wind blown sand,
Then a rock was formed when we held hands.
Sunny one so true, I love you.
Sunny, thank you for that smile upon your face.
Sunny, thank you for that gleam that flows with grace.
You're my spark of nature's fire,
You're my sweet complete desire.
Sunny one so true, I love you.
Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Roze = liefdevol, goed gelovig, ziet te roze
Goud/geel = vervullend, wens vervullend
Donker blauw =communicatie/jezelf uiten d.m.v. kunst keramiek/boetseren
Groen =geheeld, wordt geheeld, kan de sluier/wolligheid doen verdwijnen
Rood = oude pijn, verdriet
Lichtblauw/zilver = spiritueel ontwaken, helderheid verschaffend
Ik zie van die NANA beeldjes voor mij, je kunt ze vinden op internet. Met mooie vormen en heldere kleuren beschildert en eer doen aan het vrouwelijke en het moederlijke voor mij. Volgens kunstenares staat het voor sterke en vrije vrouwen. Heb jij hier iets mee of maak je zoiets zelf?
Ik zie een zachtaardige, liefdevolle, positieve , zonnige persoon, die wat af knuffelt of wordt geknuffeld. Soms te goedgelovig is in wat de ander nodig heeft, te hulpvaardig. Mag je meer met jezelf bezig houden. De zilveren bollen zijn nog dingen/kwaliteiten die je mag ontdekken in jezelf. Neem daarvoor je tijd.
Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
Ik zie dat het wollige verdwijnt en er een meer duidelijke vorm zich gaat vormen waarin een nieuwe kleur ontstaat.
Na het maken van de tekening en de tekst merkte ik dat er iets gebeurde met jouw. Had je vanavond tussen 18.00-20.00 uur ineens een helder beeld over jezelf of heb je een wens uitgesproken over meer helderheid? Ik merkte namelijk een verschuiving in je energie en heb daarom je tekening aangepast waardoor er nu meer goudgeel is dan roze.
Weet dat niks vast ligt, jij hebt altijd de keuze, de vrije wil.
Ik ben zeer benieuwd wat je er mee kan en hoor dit graag.
Lieve groet, Tien