Hoi Tien,
Mooie tekening! En als ik kijk naar de stand van de voeten van het mannetje dan herken ik dat ook wel haha
Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Geluk achterna, bubbels, liefde/geliefd, levendig, dol enthousiast, praatjes, keep quit sometimes, you go by your luck sometimes, human angel to lots of people, you bring joy, zeer nieuwsgierig, so much to give, je bent goed zoals je bent!, twijfel is niet nodig.
Ja, ik probeer mijn geluk achter na te gaan. Liefde is altijd belangrijk en geliefd zijn is leuk
! Kan enthousiast en levendig zijn, ik heb soms praatjes en kan soms beter stil zijn in plaats van dingen te zeggen. Ben nieuwsgierig en vind het leuk om te horen dat ik vreugde breng en een engeltje ben voor veel mensen. Veel te geven.. goed zoals ik ben, twijfel is niet nodig: dat is mooi om te horen, en twijfelen over of ik goed genoeg ben, dat doe ik nog steeds wel eens!
Verrassend genoeg hoorde ik veel Engelse woorden, heb jij iets met Engels of Engelse afkomst? Ik heb ze toegevoegd omdat het nodig is om ze in het Engels te horen. Ik hoop dan dat Engels correct is en dat je de boodschap begrijpt anders hoor ik het wel.
Ja, ik gebruik zelf veel Engelse woorden. Is een soort van tweede taal, altijd geweest!
Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Groen= liefde
Donker groen = keerzijde, verleden dat je achter je laat.
Rood =aarde, passie om hier te zijn, enthousiasme.
Geel =joy, levensvreugde
Wit = het goddelijke in een ieder van ons
Mooie uitleg!
Ik zie een prachtig mooi wezen met vleugels verschijnen, die vol levensvreugde is en overloopt van enthousiasme. Gaat haar geluk achterna, ruikt overal aan, probeert van alles, blijft wel bij zichzelf wat je ook probeert. Net zoals een vlinder gaat van bloem naar bloem en overal het beste meenemend. Soms ga je zo snel en vol enthousiasme dat je er aan voorbij loopt (geluk). Iets langzamer/rustiger of een pas op de plaats kan geen kwaad. Waarschijnlijk heb je heel lang stil gestaan (misschien niet nu maar in een vorig leven…) en ben je nu euforisch over je vooruit gang en hoe goed je je voelt. In liefde laat je het verleden achter je, het hindert je niet meer. Mensen zien je graag komen. Het is wel nodig dat je iets rustiger wordt want anders kan het je op termijn gaan opbreken.
Ja, het enthousiasme komt weer terug, en de levensvreugde. Kan inderdaad blij worden van hele kleine dingen, zonnestralen, geuren in de wind.. Overal aan ruiken kan ik inderdaad soms letterlijk nemen haha, maar symbolisch is dat ook het geval. Herken het rustiger aan moeten doen, want soms mis ik iets als het net voorbij is.. Het te lang stil gestaan hebben en het nu inhalen is ook een ding. Wat ik vooral mooi vindt om te lezen is dat het verleden achter me is, zo voelt dat ook. Ik merk zelf op dat ik inderdaad soms te enthousiast ben en daarom te veel hooi op mijn vork kan nemen.. mijn grenzen moet ik hierin zelf goed herkennen.
Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
Het donker groene randje fluctueert soms dunner soms wat dikker.
Soms komt er nog wat omhoog of terug, en dat heeft even zijn invloed, maar ook weer snel voorbij..
Ik ben benieuwd of je hier wat mee kan……
Zoals je ziet, ik kan er zeker wat mee, want het is echt herkenbaar. Echt heel mooi en zuiver doorgekregen. Dank je wel, Tien!! Wens je een hele fijne vakantie toe!!
Groetjes,
Cirr