Hoi Pablo,
Onderstaand de tekening voor jouw met tekst.
Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Wie ben ik?, kleurrijk, niet genoeg…niet genoeg tijd, ongedefinieerd, geordend, vluchtig, veelzijdigheid
Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Blauw= logica/ denken/beredeneren, dient ook als bescherming
Geel = zon, vreugde, wil
Oranje = scheppende /seksuele energie,
Rood = passie
Ros = moeder/vader liefde, verliefdheid
Paars = Spirituele, Goddelijke in een ieder
Bruin = smurrie, viezigheid
Ik zie prachtig helder gekleurde bollen ronddraaien op zich zelf en in een cirkel met elkaar van geel tot lila/paars. Voelt als een groeifase waarin je zit. De kern is in wording en wordt gevormd uit deze prachtige kleuren.
Het geheel is afgeschermd door scherpe punten die wat zijn besmeurd met viezigheid. Niet schrikken hoor is niets ernstig.
Bevind je je in een negatieve omgeving (fysiek, mensen die negatief zijn of veel apparatuur medische)? Een soort energetische smog. Dit is iets waar je last van hebt, wat je aankleeft. Je mag het ook zien als wat de ander (familie, omgeving, werk, vrienden?/kennissen..etc.) vind van jouw bewust en/of onbewust. Wat niet jouw overtuigingen/bevindingen zijn, maar die je soms wel als waarheid hebt overgenomen. Ik voel een verbaal afdoen van je eigen kleuren, zachtheid, creativiteit en helderheid, waardoor het moeilijk is om jezelf neer te zetten, want wie ben ik? Je cirkelt er omheen, bent nog niet bij je kern geweest. Je hebt je stekels opgezet naar jezelf en naar de buitenwereld. Je komt van ver om jezelf helder te krijgen en het gaat je lukken!
Ook heb ik een wit bolletje met zacht groen en zacht ros getekend, dit is een ziel die er aankomt. Het is helder/puur (wit), heling (zacht groen) en liefde (ros) voor jouw, in jouw proces om jezelf neer te zetten/jezelf leren kennen.
De kleur appelgroen/grasgroen (helder) zal je goed doen!
Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
Er ontstaat een duidelijke kern vanuit de gekleurde bolletjes en ik zie dat het bruin en donker blauw een andere vorm aanneemt en minder wordt.
Ik ben benieuwd of je hier wat mee kan……
Mocht je vragen hebben na het geheel dan kun je die mij ook via een persoonlijk bericht stellen als je daar behoefte aan hebt.
Lieve groet, Tien