Hoi PrettyGirl23,
Onderstaand mijn tekening voor jouw met tekst. Misschien zijn sommige woorden wat confronterend weet dat ze in liefde tot je worden gezegd.
Woorden die ik hoorde tijdens of net na het maken:
Oordelend, kader, georganiseerd,schelden op jezelf(woede, frustratie en irritatie op jezelf gericht), eigen plek, niet zonder reden, goede bedoelingen, voorspelbaar gekaderd, gevangen, ongedefinieerd
Mijn uitleg over de woorden die ik heb ontvangen en de kleuren, vormen die zijn gebruikt.
Rood= afkeer onduidelijkheid of niet duidelijk krijgen kern. Veel frustratie, woede en irritatie op jezelf gericht dat je dat nog niet duidelijk/helder hebt. Je bent hard en oordelend over jezelf. Er vindt in de kern heling plaats van die irritatie/woede gericht op jezelf.
Geel= wil om te kaderen/ordenen, jezelf neerzetten/laten zien.
Groen = heling die plaats vind
Blauw = ongedefinieerd, jouw kwaliteiten (bollen in 3 verschillende nuances blauw/groen) in aanleg aanwezig en in wording, schemeren nu af en toe al door, ieder keer net even anders.
Goud= afgeschermd, beschermd.
Duidelijk kader waarbinnen je jezelf wil neerzetten, zoekende naar juiste setting
Met goede bedoelingen heb je jezelf gevangen gezet in een kader wat niet meer past. Een kader waarbinnen je jezelf graag ziet, dit doe je niet zomaar, daar heb je je redenen voor. Kijk eerlijk, begripvol en liefdevol naar jezelf en naar de redenen waarom je jezelf graag binnen dit kader ziet.
Geef jezelf de ruimte om gewoon jij te zijn, dan zal de ander dat ook doen. Tuurlijk zal het soms pijn doen (gaat voorbij), maar jezelf plaatsen in een kader wat niet (meer) past, dat weet je, doet vele malen meer pijn( dat blijft).
Heb vertrouwen het komt goed, je intuïtie leid je op je weg naar heelheid. Het proces wordt beschermd en begeleid op alle mogelijke manieren. Jij mag er op jouw unieke wijze zijn. Geen zorgen.
Laat het stromen, laat het zijn, geen vorm, geen kader, wees vrij en jezelf.
Tijdens het woorden geven aan wat ik in de tekening zag komt het volgende tot mij:
Ik zie dat uiteindelijk de drie bollen in elk kwadrant samen vallen tot 3 bollen als kern. Je kwaliteiten zullen zich bundelen en zullen altijd zijn.
Ik ben benieuwd of je hier wat mee kan……
Lieve groet, Tien