HOi L'arbe de vie,
Bedankt voor de tekening, mooi zo neergelegd tussen de kristallen en je uitleg, en ja een eer. Ik weet het klinkt misschien iets raar maar ik wil het toch uitleggen.
Ik vind het een eer omdat je uit liefde met jouw unieke kleuren/ jouw licht wil laten schijnen op mij. Dit geeft mij de mogelijkheid om ander kleuren/energieën te ervaren en eventueel te doen ontwaken. Zo dat moest even gezegd worden...
Wat betreft de tekening. De tekening met het gebroken hart is mij niet onbekend. Ik heb dit zelf ook al eens op papier gezet. Dus ja je zit goed.
Een multidimensionaal kristal/ kristallen energie/ derde oog zeggen mij niet echt iets. Ik heb een beetje gekeken op forum wat ik hierover kon vinden. Ging nog niet echt een lampje branden. Wel is het zo dat ik contacten ervaar met elfen, engelen, dieren, deva's, ruimtes, bomen, zielen, voorwerpen, draken en waarschijnlijk nog meer... Over dit alles ben ik altijd nogal gesloten geweest,voor mijzelf en anderen en ik heb dit apart gezet. Pas na hartzeer (scheiding in dit leven) komt dit bewust weer tot mij en ben ik dit gaan uiten/delen.
Dit herken ik in het gebroken hart. Het gif zijn de voorwaarden waaraan je moest voldoen om te worden geaccepteerd/te mogen zijn of van je gehouden. Deze voorwaarden ben ik op een moment gaan geloven als "echte waarheid" en heeft mijn helderheid bevroren/apart gezet. Dit is een thema wat speelt in dit en vorige levens. Top gezien.
Het spreekt voor mij voorzich dat ik hiermee mijn macht/kracht zelf ontnam en liet ontnemen.
In het druppelen herken ik de zielenpijn. Er is in mijn omgeving iemand die mij tot op de ziel raakt, dit kan in opperste vreugde zijn of in diepste verdriet/angst. Dit levert in mij nog wel eens strijd op. Ik ben er dankbaar voor dat ik degene tegenkom, maar goh wat is dat soms heftig!
Zoals je zo mooi zegt is alles in transformatie en mag het geuit worden, vandaar mijn aanwezigheid hier.
Het was fijn om je uitleg te lezen bij de tekening en in andere woorden tot je te krijgen wat je gevoelsmatig wel weet en soms even niet wil/kan zien. Knap gedaan.
En wat denk je, is er een lijntje........
Lieve groet,
Tien