Lieve m2j0,
Dit is wat de kaarten mijn momenteel doorgeven:
Ik zie ontzettend veel moeilijkheden en tegenslag liggen op het gebied van relaties en werk. Ik krijg ook bij beide onderwerpen door dat er mensen zijn die niet eerlijk tegen je zijn die met je gevoel spelen en die op de een of andere manier van je willen profiteren. Je probeert voor mijn gevoel hier postief onder te blijven maar het raakt je wel heel erg.
Het volgende wat de kaarten dan ook aangeven is keuzes maken en ze ook echt maken en niet voor je uit blijven schuiven. En ik krijg vooral door keuzes maken wat betreft je persoonlijke relaties (ouders, famillie liefdesrelaties,Vriendschappen) Je bent voor sommige mensen volgens mij echt veel te lief en daar maken mensen gewoon misbruik van. als je hierin blijft hangen wordt het van kwaad tot erger.
ik zie in de kaarten een serieuze schifting liggen dit houdt in dat er met bepaalde (oneerlijke) mensen in jou omgeving een breuk gaat komen. Je moet volgens mij nog leren om echt goed voor jezelf op te komen dus iets assetiver worden niemand heeft het recht om jou zo te behandelen.
ook zie ik nog een verandering komen in jou werk? alsof je op de een of andere manier een keuze gaat maken of hebt gemaakt om van baan te veranderen.
Ik zie ook veranderingen komen in jou finaciele situatie, die over het algemeen erg postief gaan zijn voor jou
Als laatste kreeg ikj in een keer een flits van een vrouw een oudere vrouw, deze dame was volgens mij in het leven hier een hele sterke en zelfstandige vrouw met wie je altijd kon praten die een steun was misschien zelfs meer dan je eigen moeder.
Ook deze vrouw geeft bij mij aan er zijn mensen die jou verdrietig maken en dat verdien je niet. Je bent namelijk heel open en eerlijk naar de mensen toe je staat altijd voor ze klaar en de manier waarop ze jou behandelen kan gewoon niet. Ze probeert je ook dikwijls te troosten.
Had ze iets met haar longen? Krijg daar een vaag beeld bij
Tot zover wat ik zie
Moon